
BG-NS-FG 12.06 OKUPLJANJE - Opsta Diskusija...
-
Go
- Drug Član
Post
KO VOZI PRVI IZ BG u koloni ?
Laki pretpostavljam , neko treba ba bude i odgovorni ako bude radara ili da se svi slepimo pa nek prave kolektivni zapisnik.
Nesto ozbiljno , nekad si skupove koji imaju vise od odredjenog broja ucesnika ? morao da prijavis nekom nadleznom organu ?
Ima li neko upucen u ovakve zackoljice nemoj stvarno da buu i helikopteri uz pezoe
Laki pretpostavljam , neko treba ba bude i odgovorni ako bude radara ili da se svi slepimo pa nek prave kolektivni zapisnik.
Nesto ozbiljno , nekad si skupove koji imaju vise od odredjenog broja ucesnika ? morao da prijavis nekom nadleznom organu ?
Ima li neko upucen u ovakve zackoljice nemoj stvarno da buu i helikopteri uz pezoe

-
Go
- Drug Član
Post
Ma nije frka za detektor ...................
KOd mene ima mesta ......... znaci nije nikakav problem , mogu da povezem ljude .........................
Inace stvarno ako mislite da se ne ciganisemo po putu treba da vozimo ujednaceno i bez preticanja ...................... znaci krajnje ozbiljno ................ nakon svega mislim da je neka normalna brzina do nekih 130 na auto putu , preko toga nebi valjalo . Znaci ni da gnjavimo , ali ni da ne vozimo GP Srbije .....................
KOd mene ima mesta ......... znaci nije nikakav problem , mogu da povezem ljude .........................
Inace stvarno ako mislite da se ne ciganisemo po putu treba da vozimo ujednaceno i bez preticanja ...................... znaci krajnje ozbiljno ................ nakon svega mislim da je neka normalna brzina do nekih 130 na auto putu , preko toga nebi valjalo . Znaci ni da gnjavimo , ali ni da ne vozimo GP Srbije .....................

-
ki
- Drug Član
Post
-Improvizovacemo "sondiranje" terena, ali opet mnoge stvari zavise od vas (starije garde) koja je ne ukrotiva za volanom.
-Skup je uredno prijavljen organima reda i mira
-Za prvog cemo videti...gaston napisao:KO VOZI PRVI IZ BG u koloni ?
Laki pretpostavljam , neko treba ba bude i odgovorni ako bude radara ili da se svi slepimo pa nek prave kolektivni zapisnik.
Nesto ozbiljno , nekad si skupove koji imaju vise od odredjenog broja ucesnika ? morao da prijavis nekom nadleznom organu ?
-Improvizovacemo "sondiranje" terena, ali opet mnoge stvari zavise od vas (starije garde) koja je ne ukrotiva za volanom.

-Skup je uredno prijavljen organima reda i mira

-
Go
- Drug Član
Post
evo da kazem prve utiske sa skupa, bio sam samo na sajmu, i stvarno
je bilo lepo, prvo stigle alfe iz novog sada i madjarske pa nakon toga
i beogradjani. sve u svemu jako puno alfi koje su mamile poglede svih
slucajnih prolaznika.. ono sto bih posebno izdvojio je srebrna 156 i
crvena Q4... bilo je oko tridesetak automobila, ubrzo sam otisao tako
da ne znam kako je bilo na FG
i da mislio sam da ce doci vise auta i madjarske ali doslo su samo dva
a ja i saby ocekivali neku 147 gta da nas provoza

je bilo lepo, prvo stigle alfe iz novog sada i madjarske pa nakon toga
i beogradjani. sve u svemu jako puno alfi koje su mamile poglede svih
slucajnih prolaznika.. ono sto bih posebno izdvojio je srebrna 156 i
crvena Q4... bilo je oko tridesetak automobila, ubrzo sam otisao tako
da ne znam kako je bilo na FG
i da mislio sam da ce doci vise auta i madjarske ali doslo su samo dva

a ja i saby ocekivali neku 147 gta da nas provoza


-
ki
- Drug Član
Post
Ako ste primetili one vredne momke shto su zujali na motoru sa kamerom u ruci, onda znajte da ce ceo film biti uskoro narezan na dvd. 
Vishe detalja uskoro...
Josh jednom se zahvaljujem svim uchesnicima na dolasku i uvelichavanju skupa, a pre svega ekipi iz Madjarske koja je dala internacionalnu notu skupu.
Pozdrav!

Vishe detalja uskoro...
Josh jednom se zahvaljujem svim uchesnicima na dolasku i uvelichavanju skupa, a pre svega ekipi iz Madjarske koja je dala internacionalnu notu skupu.
Pozdrav!
-
Go
- Drug Član
Post
Stigosmo mi do Intera (na vreme), a medju poslednjima je stigao organizator, tj.podpredsednik kluba. Ubrzo po dolasku je izvadio olovku i papirce i poceo da prikuplja reket od neposlusnih duznika.
Nakon sto je prikupio dovoljno para za restoran i placanje hostinga za site kluba, nam koji smo se usudili da se pojavimo sa nealfa vozilima je naredio da posakrivamo auta u garazu pored Intera, pa da se polako krece (prvi ide ovaj, poslednji onaj, a vi ostali kako se snadjete).
Ja sam uredno poslusao, krenuo ka garazi, ali sam zavrsio u drugom hotelu (tamo ima pranje i poliranje auta), lagano sacekao 20-ak minuta i pojavi se crvena Q4 u koju sam se uvalio ne bih li stigao u NS. Taj Q4 je jedna prilicno brz auto, ali i veoma zedan (k'o ZIL iz 1954), pa smo poslednjih 10-ak km do NS isli na benziska isparenja i izigravali GPS u potrazi za benziskom postajom. Ulismo mi tu za 1000 din, taman za onih 37km do kafane.
Ali, pre kafane trebalo je stici i do tog Sajma, koji smo pronasli uz veselu komunikaciju izmedju vozaca sa suvozacem i putnikom (Levo, levo, levo...., a ovaj mota desno).
Nekako smo se uglavili i na praking kod Sajma, malo se motali po njemu i, gle cuda, pronasli kafance u blizini. Tu smo se malo okrepili (nas par komada-bilo je i moderatora cak), ali smo i odatle od strane podpredsednika isterani kao pod uzbunom da bi popunili kolonu Alfi na parkingu.
Kolona je svecano, onako svadbarski krenula ka restoranu, a maestralno ju je vodio predsednik kluba, te se pocepala na tri dela i voznja od nekih 35km je trajala minimum toliko minuta, sto je vec pomenutoj Q4 ponovo spojilo kontakte na lampici za gorivo.
Popakovasmo se mi u kafanu, tamo standardna situacija, zamor i buka, jedino bez muzike. To je tako trajalo do pozdravnog govora predsednika kluba (15 sec), koji je tu cast maestralno uvalio podpredsedniku koji je onda ispricao sve sta je trebalo. Tu se vracamo na buku i zamor koji su naprasno utihnuli pristizanjem hrane i onda smo svi uzivali u zveckanju escajga.
Po obedovanju je nastala razmena iskustava vezanih za automobile, narezivanje cd-a i lagana seoba ucesnika skupa ka basti. kada smo svi dovoljno izlestvovali na suncu, krenuli smo lagano nazad, promasili jedno skretanje, prosli kroz nekih 48 sela oko SM, dvojicu usput izgubili (jednog smo pronasli) i stigli u BG, taman na pola trke u Kanadi.
Toliko od mene, slike slede.
Nakon sto je prikupio dovoljno para za restoran i placanje hostinga za site kluba, nam koji smo se usudili da se pojavimo sa nealfa vozilima je naredio da posakrivamo auta u garazu pored Intera, pa da se polako krece (prvi ide ovaj, poslednji onaj, a vi ostali kako se snadjete).
Ja sam uredno poslusao, krenuo ka garazi, ali sam zavrsio u drugom hotelu (tamo ima pranje i poliranje auta), lagano sacekao 20-ak minuta i pojavi se crvena Q4 u koju sam se uvalio ne bih li stigao u NS. Taj Q4 je jedna prilicno brz auto, ali i veoma zedan (k'o ZIL iz 1954), pa smo poslednjih 10-ak km do NS isli na benziska isparenja i izigravali GPS u potrazi za benziskom postajom. Ulismo mi tu za 1000 din, taman za onih 37km do kafane.
Ali, pre kafane trebalo je stici i do tog Sajma, koji smo pronasli uz veselu komunikaciju izmedju vozaca sa suvozacem i putnikom (Levo, levo, levo...., a ovaj mota desno).
Nekako smo se uglavili i na praking kod Sajma, malo se motali po njemu i, gle cuda, pronasli kafance u blizini. Tu smo se malo okrepili (nas par komada-bilo je i moderatora cak), ali smo i odatle od strane podpredsednika isterani kao pod uzbunom da bi popunili kolonu Alfi na parkingu.
Kolona je svecano, onako svadbarski krenula ka restoranu, a maestralno ju je vodio predsednik kluba, te se pocepala na tri dela i voznja od nekih 35km je trajala minimum toliko minuta, sto je vec pomenutoj Q4 ponovo spojilo kontakte na lampici za gorivo.
Popakovasmo se mi u kafanu, tamo standardna situacija, zamor i buka, jedino bez muzike. To je tako trajalo do pozdravnog govora predsednika kluba (15 sec), koji je tu cast maestralno uvalio podpredsedniku koji je onda ispricao sve sta je trebalo. Tu se vracamo na buku i zamor koji su naprasno utihnuli pristizanjem hrane i onda smo svi uzivali u zveckanju escajga.
Po obedovanju je nastala razmena iskustava vezanih za automobile, narezivanje cd-a i lagana seoba ucesnika skupa ka basti. kada smo svi dovoljno izlestvovali na suncu, krenuli smo lagano nazad, promasili jedno skretanje, prosli kroz nekih 48 sela oko SM, dvojicu usput izgubili (jednog smo pronasli) i stigli u BG, taman na pola trke u Kanadi.
Toliko od mene, slike slede.
Povratak na “Alfa Romeo Klub Srbija i Alfisti / Dešavanja i okupljanja”