Stranica 68 od 75

Poslato: Sre Okt 03, 2007 8:28 pm
od Nigy
Skinuta turbina i glava.
Izduvni deo turbine je bio pun antifriza.
U usisnoj grani takodje antifriz na sva 4 cilindra.
Probio je dihtung glave na 4. cilindru.
Verovatno su se stvari odvijale na sledeci nacin - nalivavsi ceo 4. cilindar, preko usisnog ventila je antifriz presao u usisnu granu i potopio ostala 3 cilindra. A onda je dobar deo od 6l rashladne tecnosti jurnuo u turbinu i tu je dosao kraj... :(
Dok sam skidao lanac, zazvonio je phone i ode deo u karter. :evil:
Kad je sve dotle doslo, resio sam da otvorim ceo motor i da se proveri glava i zamene gumice. Uz put proverim karike, zamenim lezajeve...
Turbina ide na remont, i ako neko zna gde se moze naci kuciste izduvnog dela a da nije vareno ili naprslo, zamolio bih za info.
S obzirom da ce ceh dobrano pravazici moje dve plate, radovi ce se tesko zavrsiti do kraja godine. :(
[quote="Dora"]
Pa zar posle svih pri

Poslato: Sre Okt 03, 2007 8:49 pm
od Gost
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Poslato: Sre Okt 03, 2007 9:57 pm
od ljube-kugla
e stvarno su taj patrljak za oslonac viljuske napravili seljacki,koji je precnik lamele,meni je sa 215 i trecom skripao a sad sa 200 nece ni drugom ljudski,sve nesto kao oce a nece,sad sam nabavio obloge od avionskih kocnica 215 je precnik ali su 4.5mm debljine,pa cu morati da uparim korpu i zamajac sa lamelom jer fabricka lamela ima obloge od 3.2-3.5,zavisno od modela

Poslato: Čet Okt 04, 2007 7:44 pm
od Gost
kod mene je i sa obrisanom lamelom znala da zapeva malo trecom.
Izmericu precnik lamele.

Poslato: Čet Okt 04, 2007 7:58 pm
od Gost
Precnik je 215 ,a obloga mora da ima vise od 3,5mm jer ova potrosena ima 3-3,1mm.Nije se potrosila do nitni ali je dobro obrisana.Nisam merio novu,amontiranje je skoro gotovo.Da je cale imao malo vise vremena mozda bi bilo i gotovo.
Nego vracanje i nije tako komplikovano ,zbog cega si morao da stegnes korpu prstima pa posle da dotezes?Jos nesto ,one dve matice koje stezu drzac gume sa tri kraka mogu da se zavijaju dok se na prezategne lezaj sto bas i nije zdravo pa treba voditi racuna.sutra ce radovi biti gotovi pa javljam kako je ispalo.

Poslato: Čet Okt 04, 2007 8:00 pm
od Gost
Dali se nesto steluje,korpa cilindar papuca?Nismo videli da ima nekog podesavanja pa mislim da bi se kod debljih obloga desilo da kvacilo nisko hvata.

Poslato: Čet Okt 04, 2007 8:15 pm
od Gost
Dali pumpa za gorivo treba stalno da radi kada je auto pod kontaktom?Cini mi se da do pre par meseci nije stalno radila kada dam kontakt ,a sada radi non-stop i vrti gorivo u krug preko povratnog voda.

Poslato: Čet Okt 04, 2007 8:18 pm
od Gost
Ovaj ADSL je mnogo dobra stvar . Sa dial -up konekcijom nisam imao zivaca da cekam otvaranje stranice koliko traje zamena lamele ,a ovo je zivot.

Poslato: Čet Okt 04, 2007 9:49 pm
od ljube-kugla
za pumpu neznam ali ako se ne gasi onda je verovatno crko regulator pritiska pa se ne gasi kad nabije pritisak,a kvacilo nema stelovanja sem nekih novih cilindara na pedali sto ima za stelovanje da pedala nema praznog hoda a to je nesto sitno 1-4mm

Poslato: Čet Okt 04, 2007 10:32 pm
od Nigy
Pumpa za gorivo neprekidno radi, samo je nisi cuo do sada. Ako se jako cuje, onda joj verovatno nije dobro...

Poslato: Čet Okt 04, 2007 10:40 pm
od Gost
Po neki put se cula pomalo cudno,verovatno se prehladila inace radi normalno,ali valjda bi trebalo da nabije pritisak pa da stane,a ne da gura gorivo kroz creva pa nazad u rezervoar.
E sad ako je regulator zajedno sa relejem za pumpu onda je to malo zesca biiip. Kada mi se desilo da je zica za pumpu ispod zadnjeg sedista izgubila kontakt pa sam mislio da je crko taj kombinovani relej malo sam pogledao cene i uopste se nisam obradovao.

Poslato: Čet Okt 04, 2007 11:46 pm
od superfly tnt
Nigy napisao:Pumpa za gorivo neprekidno radi, samo je nisi cuo do sada. Ako se jako cuje, onda joj verovatno nije dobro...
meni ne radi, neznam o kojem modelu je rijec ali svaki ispravan TS dobiva struju na pumpu tek kad zavrtis motor i gasi se cim se motor ugasi.

sigurnosni razlozi: alfini inzenjeri su to osmislili tako da je bolje da se osramotis pa ti ne pali iz prve ali se zato nabije pritisak ulja, nego da pali iz prve a ulje jos nije stiglo na sva mjesta. kod gasenja pumpa prestaje radit jer nebi bilo zgodno da se zakucas u nesto pa ti se prekine crijevo a ono pocne prstat po razvodnoj kapi i zapali se, nedaj boze slomis prste ili ruku i nemozes ugasit kontak, sta ces onda?

Poslato: Pet Okt 05, 2007 8:28 am
od Dora
Kod svih kola pumpa radi po davanju kontakta odredjeno vreme i obi

Poslato: Pet Okt 05, 2007 10:05 pm
od Gost
http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=30588
Pogledajte ovo.

Poslato: Pet Okt 05, 2007 10:08 pm
od Gost
Ovo ce biti interesantno Saletu ukoliko nije vec video.
http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=30687

Poslato: Pet Okt 05, 2007 10:11 pm
od Gost
treci put... svi videli vec... ;) neki cak i zvali :)

Poslato: Pet Okt 05, 2007 11:19 pm
od ljube-kugla

Poslato: Sub Okt 06, 2007 1:20 am
od Nigy
[quote="Dora"]Kod svih kola pumpa radi po davanju kontakta odredjeno vreme i obi

Poslato: Sub Okt 06, 2007 5:57 am
od Gost
To nije ne

Poslato: Sub Okt 06, 2007 7:36 am
od Gost
veXon napisao:treci put... svi videli vec... ;) neki cak i zvali :)
A neki hteli da je kupe, pa bili i da je vide! ;)

Poslato: Sub Okt 06, 2007 7:01 pm
od Gost
Nista oko iinstalacije nije dirano.Kada dam kontakt radi neprekidno pa je sto krace drzim pod kontaktom.Kada sam uzeo auto nisam posebno obracao paznju na to ali sigurno nije radila stalno kada je pod kontaktom,cuo bih je 100%.

Poslato: Sub Okt 06, 2007 11:30 pm
od Dora
Rele koji kontroli

Poslato: Ned Okt 07, 2007 10:57 am
od superfly tnt
bojan77 napisao:Nista oko iinstalacije nije dirano.Kada dam kontakt radi neprekidno pa je sto krace drzim pod kontaktom.Kada sam uzeo auto nisam posebno obracao paznju na to ali sigurno nije radila stalno kada je pod kontaktom,cuo bih je 100%.
o kojem motoru je rijec?

Poslato: Ned Okt 07, 2007 12:34 pm
od Sasha
2.5 V6

Poslato: Ned Okt 07, 2007 2:29 pm
od Gost
Onda ti se ne zatvara klapna od debimetra, jer na njoj imas kontakt koji pokrece pumpu, tek kad se klapna otvori, pumpa dobije struju.