Stranica 68 od 75

Poslato: Ned Dec 10, 2006 10:49 am
od Gost
nisam bas siguran u taj podatak, jesu ti motori sportski nastrojeni ali da ne sastavljalju lepo na leru u to neverujem, pa nisu motori za trke pripremani pa da brbljaju do 4k... :lool:

Poslato: Ned Dec 10, 2006 6:14 pm
od Nigy
@ ljube-kugla
Cetvorocilindricne sektasice (osim turbaljke) imaju varijabilno otvaranje usisne grane (sto ne crkava tako lako kao kod 'modernijih' modela ;)) sto im daje lepu krivu na svim rezimima rada motora, pa mislim da ti ta bas i nije na mestu...

Poslato: Ned Dec 10, 2006 6:25 pm
od Sasha
Kakav ti je to dzip u avataru :freak: :rotfl: hahahaha hahahaha hahaha

Poslato: Ned Dec 10, 2006 6:55 pm
od Gost
Nigy napisao:@ ljube-kugla
Cetvorocilindricne sektasice (osim turbaljke) imaju varijabilno otvaranje usisne grane (sto ne crkava tako lako kao kod 'modernijih' modela ;)) sto im daje lepu krivu na svim rezimima rada motora, pa mislim da ti ta bas i nije na mestu...
da ako je IE motor al ne ako je karburator u pitanju :mad:

Poslato: Ned Dec 10, 2006 8:04 pm
od Gost
To je parodija na njegovu hahaha

Poslato: Ned Dec 10, 2006 8:56 pm
od Nigy
@ Sasha & 75ts
Pa toliko kacim izduvnom granom, da sam morao u terenca da je prepravim! :mrgreen:

@ ciccio75
Jeste, u pravu si, mada ih licno u opste ne uzimam u razmatranje kad pricam o AR 75. Svaka cast karbonima, ali mislim da vise nisu svrsishodni. Pogotovu sto kod nas prakticno i nema majstora koji ce ih nastelovati kako treba. :|

Poslato: Ned Dec 10, 2006 9:02 pm
od Gost
Nigy napisao:BESPOTREBNO JE CITIRATI POST TIK IZNAD TVOG!
pa nebi se slozio time sta si napiso,ja sam veliki fan karbova,imam ts motor u garazi al ga iz principa necu stavit,btw kod nas ima tko ih zna ustelat i jos k tome je i sam sektas(nino-belo crvena alfa koja drifta),
da vidimo pitanje dal ima lepsi zvuk 2000carb ili 2000ts-izjasnite se :dugokosi: :headbang2:

Poslato: Ned Dec 10, 2006 9:06 pm
od Nigy
Ok, postujem. :cool

A za zvuk ne bih znao jer nisam cuo uzivo carbove na 75. Mada, valjda cu imati sansu na prolece u Banja Luci. ;)

Poslato: Ned Dec 10, 2006 9:16 pm
od Gost
dao bog da ih cujes i vidis u banja luci :lool: :lool:

Poslato: Ned Dec 10, 2006 9:18 pm
od Gost
evo pa poslusaj:
http://videos.streetfire.net/video/68f3 ... bb88a6.htm :mrgreen:

Poslato: Ned Dec 10, 2006 9:20 pm
od Gost
btw. ti si mi bio od velike pomoci pri montazi LSD-a,tvoj report mi je bio od velike koristi, hvala nigy :lool: :mrgreen:

Poslato: Ned Dec 10, 2006 9:24 pm
od Nigy
Lepo, mada cu ipak sacekati sa odlukom dok je ne cujem uzivo. ;)

Drago mi je da sam bio od pomoci. :cool
Nema na cemu. ;)

Poslato: Ned Dec 10, 2006 10:33 pm
od Gost
jos da nadodam da je LSD jedna jako lepa stvar-mislim na speru tj. blokadu diferencijala da nebi bilo zabune :P :mrgreen:

Poslato: Ned Dec 10, 2006 10:56 pm
od ljube-kugla
pa dobro nisam bukvalo mislio,ali za razliku od nemaca koji rade kao komarci je drasticna razlika

resio sam problem sa losim radom i nedostatkom snage,nije bio uzubcen kako treba,nije bio na palenju a zato sad na saltanju oru zadnje gume o blatobrane


sta predlazete za centralni silen blok na zadnjem trapu dal praviti silen blok ili unibol
Slika
Slika

Poslato: Pon Dec 11, 2006 2:02 am
od TOXON
http://www.kaktus.co.yu/ALFA/ivan.zip

Iz teme spontano okupljanje koje propustate! :megafon:

Poslato: Pon Dec 11, 2006 11:57 am
od Gost
He kako to izgleda lako kad je setak unutra ;) :plavi_voli:

Poslato: Pon Dec 11, 2006 12:38 pm
od Nigy
Evo sta kazu prodavci:

Centre dion axle unibal kit
Description:
Also if you have the opportunity to buy the kit from Alfa Romeo, the original outer shell doesn't always fit. It sometimes needs rework by a machine shop.
Our set includes ball joint, housing in aluminum, fillup bushes and bearring. So everything complete and no missing parts.
This modification makes sense if you also change the watt linkage for the uniball type as well. Only from the centre dion you will not notice a big change in handling. Exept if the replaced rubber was totally worn out of course.
Evo i link

Licno sam za unibal.

Poslato: Pon Dec 11, 2006 5:56 pm
od ljube-kugla
engleski mi je slaba strana ali slika je sve rekla,znaci pravim unibolove i na onim upornim,da to lezi kao casa

Poslato: Pon Dec 11, 2006 11:31 pm
od Gost
@75ts
E znas zato tvoj auto nece da potpise kao stevin?

Poslato: Sre Dec 13, 2006 3:02 am
od Gruja
Da se nije zaljubila pa pati? :lool:

Poslato: Sre Dec 13, 2006 12:03 pm
od Nigy
Mozda je nepismena... :rotfl:

Poslato: Sre Dec 13, 2006 12:59 pm
od superfly tnt
Nigy napisao:Evo sta kazu prodavci:

Centre dion axle unibal kit
Description:
Also if you have the opportunity to buy the kit from Alfa Romeo, the original outer shell doesn't always fit. It sometimes needs rework by a machine shop.
Our set includes ball joint, housing in aluminum, fillup bushes and bearring. So everything complete and no missing parts.
This modification makes sense if you also change the watt linkage for the uniball type as well. Only from the centre dion you will not notice a big change in handling. Exept if the replaced rubber was totally worn out of course.
Evo i link

Licno sam za unibal.
unibal je vrlo skupa stvar, jer ne zelis stavit najjeftiniji koji ce se potrosit vrlo brzo a onda je to gore nego unisteni seleni. ja mislim da su poliuretani bolji za nas, osim ako ne vozis po stazi. na nasim, a i vasim cestama ce unibali brzo propast.

http://www.cmos-engineering.com/ar75/suspension.html

Poslato: Sre Dec 13, 2006 1:04 pm
od superfly tnt
inace prodaju se 2 lijepe alfice jedan 2000 eura druga 5500 eura

http://www.cmos-engineering.com/ar75/for_sale.html

Poslato: Sre Dec 13, 2006 7:25 pm
od ljube-kugla
ma sto se tice unibolova ja cu ih staviti,posto ih ja i pravim tako da mi nije problem da ih popravljam,najveci mi je problem dok skinem i vratim,jer ovaj silen blok sto je sad na autu nije ni za k...c,tockovi idu po par santimetara napred-nazad,a na dodavanje i oduzimanje gasa lupa kao da je metal o metal

Poslato: Sre Dec 13, 2006 7:56 pm
od Gost
ljube-kugla napisao:ma sto se tice unibolova ja cu ih staviti,posto ih ja i pravim tako da mi nije problem da ih popravljam,najveci mi je problem dok skinem i vratim,jer ovaj silen blok sto je sad na autu nije ni za k...c,tockovi idu po par santimetara napred-nazad,a na dodavanje i oduzimanje gasa lupa kao da je metal o metal
ovo sta ti lupa ne mora biti sinen blok,to ti moze bit gotov nosac menjaca onaj s desne stravne sta trpi silu prema gore,meni je taj otisao i auto je tresao i lupao pri ubrzanju i oduzimanju gasa