Tako je, tup sekač sa dobrim uglom da razdvoji polutke, par udaraca i kad se "ukuca" ispadne sama.
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Poslato: Sre Apr 25, 2012 7:01 pm
od ljube-kugla
Lako i jednostavno se izbije,malo iskucas viljusku u krug oko kugle onda lakse krene napoolje
Nabijanje nove je malo problem,treba ti adekvatna cev u koju udje kugla i osloni se na sesir
Dovoljne visine da kad se podvuce ispod viljuske moze viljuska da se kuca sa gornje strane i da se nabije,nemoj navlaciti maticom M8,pocupa se navoj
A kad sve to rasturas proveri u kakvom su stanju unibolovi na viljuskama gde se kaci za karosriju,to hoce da proskripi i promeni geometriju drasticno,kod Gruje se tolko pojelo da se kuciste i ona velika matica sa prednje strane totalno zavarilo,morala je druga viljuska koju sam srecom imao u rezervi a ako ti nije problem sacuvaj stare kugle,mozda nekom zatrebaju za remont
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Poslato: Sre Apr 25, 2012 7:03 pm
od sale_75
Kod levog kosa mi je iskljucen dzek od signalizacije za kocnice, kada ga spojim upali mi se lampica u tabli.
Da su mi lose plocice ili je nesto drugo?
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Poslato: Sre Apr 25, 2012 7:21 pm
od ljube-kugla
ili je kabal negde ustinut na karoseriju ili su plocice totalno potrosene
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Poslato: Sre Apr 25, 2012 7:56 pm
od sale_75
Hvala Ljube, pogledacu ovih dana, da li neko zna koji je fabricki radio kasetofon ili cd ugradjivan u 75-icu?
Evo jedan klip za ove trubače oprostite turbaće " onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
[youtube]9NLrWsfyMZ0[/youtube]
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Poslato: Sre Apr 25, 2012 9:41 pm
od ljube-kugla
nisam bas siguran da su imali cd ali radio je bio blaupunkt,sanyo ili jensen,zavisno od opreme verovatno,nek me ispravi neko ako sam zaboravio neki model
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Poslato: Čet Apr 26, 2012 11:28 am
od Santino
sale_75 napisao:Kod levog kosa mi je iskljucen dzek od signalizacije za kocnice, kada ga spojim upali mi se lampica u tabli.
Da su mi lose plocice ili je nesto drugo?
Iz tudjih iskustava ja bi rekao da brljavi unutrasnja jedinica - check...
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Poslato: Čet Apr 26, 2012 5:14 pm
od JaMaL
Evo jedan klip za ove trubače oprostite turbaće
najgore sto 90% ovih isecaka je sa klipova sa yt i nisu turbaljke ali nema veze
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Poslato: Sub Apr 28, 2012 10:47 pm
od brzi_pas
crveni koni + opruge od 2005 amudi a4 tfsi, moye i ici ce josh dolje par cm
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Poslato: Ned Apr 29, 2012 8:01 am
od kilson
Nema potrebe dalje, odlicno je!
Iseci samo ovaj profil na rubovima sto ide ka unutra da ti ne bi kacio po gumi.
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Poslato: Ned Apr 29, 2012 9:29 am
od kilson
Evo i DIY coilsa, jos malo i pada ugradnja. Sinoc sam radio probnu ugradnju i malo su duzi - to je cena okoliko hocete duzi hod vesanja (ukupno 95mm). Iskren da budem, popi*deo sam jer tih 20mm povecanja u ukupnoj duzini moram da kompenzujem preko novih adaptera za kacenje... Makar sam navezbao pravljenje istih, do sad sam nekih 16 komada izrokao!
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Poslato: Ned Apr 29, 2012 9:45 am
od ljube-kugla
Zadnje rubove ne treba seci sa unutrasnje strane nego ih prekucati da sam rub bude duplo jacii i malo na napolje ih iskucati
To je jod mene uradjeno i estecki i funkcionalno,smao nisam bas najbolje ofarbao
Laki
a jel nisi mogao zute opruge skratiti za dva kruga pa na frez masini napraviti sajbnu sa kosinom ili od flaha oblikovati da prati kosinu opruge i zavariti je na sajbnu sa unutrasnjom vodjicom i napravis vecu mogucnost stelovanja visine
A sve jo to moglo da se resi setom magnetnih amortizera,i kad ti treba udobno,iskljucis i on pliva kao citroen a kad hoces u drift,stisnes dugme i ono kao da su tockovi zavareni za sasiju
Visinu stelujem odozdo sa dve matice i nije u tome problem. Problem duzine je u tome sto spusten auto uzima previse hoda amortu. U idealnoj varijanti bi auto trebao pasti za 35-40mm. Ovo za skracenje zute opruge si u pravu, ne bi bilo lose uraditi ali ovde gde je setovan ceo sklop je skroz ok.
Te magnetic novotarije, ostavljam mladjim narastajima - ja sam ipak pre za old school.
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Poslato: Ned Apr 29, 2012 11:59 am
od ljube-kugla
old school je prica za sebe i ima svoje cari
ali tvrdoca na dugme je ipak za fensere,ja to caskom dignem auto,skinem amortizer i podbacim stos gumu i caskom vratim pa u tvrdu voznju popreko
mada bio bi stos napraviti
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Poslato: Ned Apr 29, 2012 12:35 pm
od ljube-kugla
Definitivno amortizer ima mnogo bitniju ulogu od opruge
Kad su pretvrde opruge na mekan amortizer onda ima iskakanje i struckanje a kad je meksa opruga na tvrd amortizer onda ima propadanja ali jako sporo,sto znaci treba naci idealnu kombinaciju po tezini i snazi auta
Vozio sam dvosmerne gasne amortizere sa std oprugama pa posle i sa nizim apex zutim oprugama,sa std oprugama nije bio neudoban auto ali i kad sednu dvoje odraslih pozadi nema nagla propadanja,nego samo otpliva
Sa apex oprugama sam morao da ogranicim hod jer zbog velikih distancera su gume kacile o rub ali nista veliko nisam dobio sem visine i sa ogranicenim hodom resio te trkacke probleme
Sto znaci treba napraviti-nabaviti amortizere koji bi bili tvrdo dvosmerni i sa trvdjim ne pretvrdim oprugama nastelovati visinu,tako da se pored stabilnosti dobije malo i udobnosti,a kad se naginje ceo auto i kad je oslonac dijagonalno da ne bi previse ulazili tockovi pod rub i kacili na sipku amortizera sa stos gumom ograniciti dokle sme da ide,ipak je to guma pa moze i da malo amortizuje,probao sam i sa tvrdim fiberoglasom pa sam dobio udarce kao da udara o granicnik i izbio solje,iskidale se
Sad su mi jednosmerni tvrdje punjeni uljni amortizeri pozadi a napred su std i prilicno sam zadovoljan,jer mi treba auto i za porodicne svrhe
Dunula mi ideja da od ove pravim karavanku,da bude sesti komad u svetu,kako sam nasao neke podatke da je napravljeno samo 5.komada u karavan verzijii i sa styling opremom izgleda mnogo dobro pa da joj nadenemo ime 75-sportwagon,jos je u razmatranju