Stranica 67 od 75

Poslato: Pon Okt 01, 2007 8:03 pm
od dekideki
(bem ti sunce ovaj se ni na telefon ne odaziva :( )

Poslato: Pon Okt 01, 2007 8:05 pm
od TOXON
EVO ORASPOLOZI SE MALO. . . .
Slika

Slika

Slika

Slika



Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Poslato: Pon Okt 01, 2007 8:57 pm
od ljube-kugla
uh kakva su ovo cudovista

Poslato: Pon Okt 01, 2007 9:31 pm
od JaMaL
Ova mat [.stealth.] crna je najjaca.... :) je*eni batmobil... ala bi se ljudi istripovali kada bi neko provozao van staze... :))

Poslato: Pon Okt 01, 2007 10:00 pm
od ljube-kugla
jos sa brenerom sa strane,sto bljuje vatru

Poslato: Pon Okt 01, 2007 10:15 pm
od srdjan_p
Aaaaa ocu takvu crnuuu! :shock: :twisted:

Poslato: Pon Okt 01, 2007 11:09 pm
od Gruja
Nigele???

:shock: :shock: :shock:

Poslato: Uto Okt 02, 2007 9:32 am
od Gost
Nigy sta se desilo i koja alfa je u pitanju?

Poslato: Uto Okt 02, 2007 10:38 am
od Nigy
TB :(

Spakovali smo turbinu koja je provela neko vreme u NS.
Posle nekih par sati resih da se malo provozam. Ugrejah lagano masinu do pumpe, dolih corbu pa na auto put. Prva gas, druga gas, treca lagano (coban u levoj traci nece se pomeri) prebacim se u desnu traku, gas, vracam se u levu i negde ispod 5Krpm... PUF! :shock:
Odjednom motor trokira, odziv na pedalu gasa ne postoji. :shock:
Posto sam poceo da gubim brzinu pogledah iza sebe da me neko ne pokupi i...
Saznao sam iz prve ruke kako izgleda kad vozac F1 iza sebe ugleda beli dim. :|
Ugasim motor i zahvaljujuci inerciji i nizbrdici sidjem sa auto puta.
Dignem haubu, sve na svom mestu osim sto je iz cepa na ekspanzionom sudu prskalo svuda po motoru. Sagnem se ispod i vidim da curi antifriz sa turbine. :(
Pokusam da upalim makinu, vidim dimcinu samo od verglanja i odustanem. :(
Onda sam resio da se malo ubijem od alkohola... :roll:

Cim skupim snage idem da vidim sta se u stvari desilo. :?

Poslato: Uto Okt 02, 2007 2:57 pm
od Gost
Nigy ako treba neka pomoc tu sam.

Poslato: Uto Okt 02, 2007 4:13 pm
od Dora
Crko je zaptiva

Poslato: Uto Okt 02, 2007 6:56 pm
od Gost
@Nigy
Ufff...
Moja najiskrenija su

Poslato: Uto Okt 02, 2007 7:02 pm
od Gost
Nigy, ne znam

Poslato: Uto Okt 02, 2007 7:13 pm
od Gost
E pa momci nemate samo vi problema.
Iako ne saljem postove tako cesto ,redovno pratim dogadjanja na forumu.
Sto se problema tice ,danas sam ostao bez kvacila.
Odvezao sam suprugu u bolnicu i ssada kada mi je auto preko potreban izdade me u cvetu starosti.
Prelistao sam malo teme i nasao u cemu je verovatno problem.
Osim sto je prosvirao cilindar(neka gumica se otkinula)vrlo je verovatno da mi je puk`o i onaj drzac sa kuglom preko kojeg ide viljuska za druk lager.
Pitanje : dali je moguce zameniti ga bez skidanja menjaca?

Poslato: Uto Okt 02, 2007 7:15 pm
od JaMaL
Opet rasturanje... pa zar nikad kraja... bedak... samo bez nervoze i polako...

Dobro ces upoznati unutrasnjost svog motora to je sigurno...

Poslato: Uto Okt 02, 2007 7:16 pm
od Nigy
Fala svima na razumevanju...

Nisam jos sasvim otkacio turbinu (moram se zavlaciti ispod kola da skinem crevo sa odvodom ulja ka bloku, a pao je mrak pa se nista videlo nije).
Do sada je utvrdjeno da je voda usla u sva 4 cilindra. :shock:
Na drugom je pukla keramika na iridijumskoj svecici. :shock:
Verovatno od tolike poplave antifriza ka turbini je napuklo kuciste iste. :shock:

Ne postoji instalacija za prikaz boosta pa ne znam do koje je vrednosti doslo, ali verovatno wastegate nije pravilno podesen i grunulo je ko zna koliko u motor. Rezervna turbina sa kojom sam vozio do sada (inace varena na kucistu gde je ova napukla) nije pravila tog belaja, pa je predpostavka da sa ovom tek stavljenom nije nesto bilo u redu...

U svakom slucaju, sutra skidam i glavu, pa da vidim sta dalje.
Dobrodosao je savet gde da nadjem kvalitetan dihtung glave u kratkom vremenskom roku. :(

PS. Idem ponovo da se uletvim...

Poslato: Uto Okt 02, 2007 10:35 pm
od Gost
Ne verujem! :shock:
Pa zar posle svega... :(

Poslato: Uto Okt 02, 2007 10:49 pm
od Gost
bojan77 napisao:...vrlo je verovatno da mi je puk`o i onaj drzac sa kuglom preko kojeg ide viljuska za druk lager.
Pitanje : dali je moguce zameniti ga bez skidanja menjaca?
Mo

Poslato: Uto Okt 02, 2007 11:19 pm
od Dora
Nigy napisao:Fala svima na razumevanju...
Pa zar posle svih pri

Poslato: Uto Okt 02, 2007 11:54 pm
od Dora
Slika
Slika

Poslato: Sre Okt 03, 2007 2:05 am
od JaMaL
Dihtung Glave imas u Auto Stilu... 2 vrste... .spanski. ~1500 kinti i Nemacki Ghoele ili tako nesto ~3200 dindzosa...

Poslato: Sre Okt 03, 2007 7:41 am
od ljube-kugla
a znas kako se kaze na muci se poznaju junaci,zato budi optimista i uvek se nadaj da je sad najbolje uradjeno

Poslato: Sre Okt 03, 2007 9:03 am
od Gost
Hvala na savetu .Te slike sam i video a sto se tice rasturanja vec je pocelo ,videcemo samo dokle ce da stigne posto bih mogao o jednom trosku da zamenim i lamelu.

Poslato: Sre Okt 03, 2007 9:05 am
od Gost
Gumica na pomocnom cilindru koja se otkinula pasuje od neke zastavice i kosta 70 din. a uglavnom ima i originalnih.

Poslato: Sre Okt 03, 2007 8:10 pm
od Gost
Skidanje i nije bilo tako strasno .
postavicu sutra i slike.Kada smo otpustili kardan i most pozadi smo ispod de-diona stavili dizalicu ,podigli i ceo menjac je posao na dole.Nije skidan menjac vec samo prednji deo gde se nalazi set kvacila.
Jedini problem je bio stifni na biracu ,nije imalo sanse da se izbije .Pravljenje
onog drzaca viljuske kosta 300 din.
Korpa i zamajac su dobri iako je bilo malo paljenja posto je lamela malo klizala, a lupanje kardana na leru se verovatno javljalo zato sto je neko vec skidao isti pa nije podbacio sajbnu pod one dve matice koje stezu trokraki drzac koji ide na menjac.toliko za sada.