ALFA ROMEO 75 - The Legend Continues...
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
TB
Spakovali smo turbinu koja je provela neko vreme u NS.
Posle nekih par sati resih da se malo provozam. Ugrejah lagano masinu do pumpe, dolih corbu pa na auto put. Prva gas, druga gas, treca lagano (coban u levoj traci nece se pomeri) prebacim se u desnu traku, gas, vracam se u levu i negde ispod 5Krpm... PUF!
Odjednom motor trokira, odziv na pedalu gasa ne postoji.
Posto sam poceo da gubim brzinu pogledah iza sebe da me neko ne pokupi i...
Saznao sam iz prve ruke kako izgleda kad vozac F1 iza sebe ugleda beli dim.
Ugasim motor i zahvaljujuci inerciji i nizbrdici sidjem sa auto puta.
Dignem haubu, sve na svom mestu osim sto je iz cepa na ekspanzionom sudu prskalo svuda po motoru. Sagnem se ispod i vidim da curi antifriz sa turbine.
Pokusam da upalim makinu, vidim dimcinu samo od verglanja i odustanem.
Onda sam resio da se malo ubijem od alkohola...
Cim skupim snage idem da vidim sta se u stvari desilo.
Spakovali smo turbinu koja je provela neko vreme u NS.
Posle nekih par sati resih da se malo provozam. Ugrejah lagano masinu do pumpe, dolih corbu pa na auto put. Prva gas, druga gas, treca lagano (coban u levoj traci nece se pomeri) prebacim se u desnu traku, gas, vracam se u levu i negde ispod 5Krpm... PUF!
Odjednom motor trokira, odziv na pedalu gasa ne postoji.
Posto sam poceo da gubim brzinu pogledah iza sebe da me neko ne pokupi i...
Saznao sam iz prve ruke kako izgleda kad vozac F1 iza sebe ugleda beli dim.
Ugasim motor i zahvaljujuci inerciji i nizbrdici sidjem sa auto puta.
Dignem haubu, sve na svom mestu osim sto je iz cepa na ekspanzionom sudu prskalo svuda po motoru. Sagnem se ispod i vidim da curi antifriz sa turbine.
Pokusam da upalim makinu, vidim dimcinu samo od verglanja i odustanem.
Onda sam resio da se malo ubijem od alkohola...
Cim skupim snage idem da vidim sta se u stvari desilo.
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
-
Go
- Drug Član
Post
E pa momci nemate samo vi problema.
Iako ne saljem postove tako cesto ,redovno pratim dogadjanja na forumu.
Sto se problema tice ,danas sam ostao bez kvacila.
Odvezao sam suprugu u bolnicu i ssada kada mi je auto preko potreban izdade me u cvetu starosti.
Prelistao sam malo teme i nasao u cemu je verovatno problem.
Osim sto je prosvirao cilindar(neka gumica se otkinula)vrlo je verovatno da mi je puk`o i onaj drzac sa kuglom preko kojeg ide viljuska za druk lager.
Pitanje : dali je moguce zameniti ga bez skidanja menjaca?
Iako ne saljem postove tako cesto ,redovno pratim dogadjanja na forumu.
Sto se problema tice ,danas sam ostao bez kvacila.
Odvezao sam suprugu u bolnicu i ssada kada mi je auto preko potreban izdade me u cvetu starosti.
Prelistao sam malo teme i nasao u cemu je verovatno problem.
Osim sto je prosvirao cilindar(neka gumica se otkinula)vrlo je verovatno da mi je puk`o i onaj drzac sa kuglom preko kojeg ide viljuska za druk lager.
Pitanje : dali je moguce zameniti ga bez skidanja menjaca?
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Fala svima na razumevanju...
Nisam jos sasvim otkacio turbinu (moram se zavlaciti ispod kola da skinem crevo sa odvodom ulja ka bloku, a pao je mrak pa se nista videlo nije).
Do sada je utvrdjeno da je voda usla u sva 4 cilindra.
Na drugom je pukla keramika na iridijumskoj svecici.
Verovatno od tolike poplave antifriza ka turbini je napuklo kuciste iste.
Ne postoji instalacija za prikaz boosta pa ne znam do koje je vrednosti doslo, ali verovatno wastegate nije pravilno podesen i grunulo je ko zna koliko u motor. Rezervna turbina sa kojom sam vozio do sada (inace varena na kucistu gde je ova napukla) nije pravila tog belaja, pa je predpostavka da sa ovom tek stavljenom nije nesto bilo u redu...
U svakom slucaju, sutra skidam i glavu, pa da vidim sta dalje.
Dobrodosao je savet gde da nadjem kvalitetan dihtung glave u kratkom vremenskom roku.
PS. Idem ponovo da se uletvim...
Nisam jos sasvim otkacio turbinu (moram se zavlaciti ispod kola da skinem crevo sa odvodom ulja ka bloku, a pao je mrak pa se nista videlo nije).
Do sada je utvrdjeno da je voda usla u sva 4 cilindra.
Na drugom je pukla keramika na iridijumskoj svecici.
Verovatno od tolike poplave antifriza ka turbini je napuklo kuciste iste.
Ne postoji instalacija za prikaz boosta pa ne znam do koje je vrednosti doslo, ali verovatno wastegate nije pravilno podesen i grunulo je ko zna koliko u motor. Rezervna turbina sa kojom sam vozio do sada (inace varena na kucistu gde je ova napukla) nije pravila tog belaja, pa je predpostavka da sa ovom tek stavljenom nije nesto bilo u redu...
U svakom slucaju, sutra skidam i glavu, pa da vidim sta dalje.
Dobrodosao je savet gde da nadjem kvalitetan dihtung glave u kratkom vremenskom roku.
PS. Idem ponovo da se uletvim...
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
a znas kako se kaze na muci se poznaju junaci,zato budi optimista i uvek se nadaj da je sad najbolje uradjeno
ko na nas krene iz mesta je naje&o
-
Go
- Drug Član
Post
Skidanje i nije bilo tako strasno .
postavicu sutra i slike.Kada smo otpustili kardan i most pozadi smo ispod de-diona stavili dizalicu ,podigli i ceo menjac je posao na dole.Nije skidan menjac vec samo prednji deo gde se nalazi set kvacila.
Jedini problem je bio stifni na biracu ,nije imalo sanse da se izbije .Pravljenje
onog drzaca viljuske kosta 300 din.
Korpa i zamajac su dobri iako je bilo malo paljenja posto je lamela malo klizala, a lupanje kardana na leru se verovatno javljalo zato sto je neko vec skidao isti pa nije podbacio sajbnu pod one dve matice koje stezu trokraki drzac koji ide na menjac.toliko za sada.
postavicu sutra i slike.Kada smo otpustili kardan i most pozadi smo ispod de-diona stavili dizalicu ,podigli i ceo menjac je posao na dole.Nije skidan menjac vec samo prednji deo gde se nalazi set kvacila.
Jedini problem je bio stifni na biracu ,nije imalo sanse da se izbije .Pravljenje
onog drzaca viljuske kosta 300 din.
Korpa i zamajac su dobri iako je bilo malo paljenja posto je lamela malo klizala, a lupanje kardana na leru se verovatno javljalo zato sto je neko vec skidao isti pa nije podbacio sajbnu pod one dve matice koje stezu trokraki drzac koji ide na menjac.toliko za sada.