Stranica 65 od 75

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!

Poslato: Čet Apr 19, 2012 9:26 pm
od Santino
:rotfl:

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!

Poslato: Čet Apr 19, 2012 10:37 pm
od kilson
Kada se zavrsi trka kornjaca, posaljite najbrzu da je spakujem u moj kredenac i provozam malo brze... hahaha

Dora napisao:1.8 Trubo je zakon!!!
Te eS Te > 1.8 Trubo :drunk:

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!

Poslato: Čet Apr 19, 2012 10:48 pm
od JaMaL
Te eS Ce > all...

Sve prednosti nadpunjenja TS-a bez turbo problema... :good:

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!

Poslato: Čet Apr 19, 2012 11:18 pm
od kilson
E da, ima li neki info koji bi bilo bolje pakovati m45, m62..?

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!

Poslato: Pet Apr 20, 2012 6:18 am
od Dora
kilson napisao:Kada se zavrsi trka kornjaca, posaljite najbrzu da je spakujem u moj kredenac i provozam malo brze... hahaha

Dora napisao:1.8 Trubo je zakon!!!
Te eS Te > 1.8 Trubo :drunk:

Vozim juče i čujem nešto zuji po prtljažniku i zuji i zuji i nervira me.... Stanem najzad da pogledam i kad otvorim imam šta da vidim, lakijanović juri oko rezervnog točka :)

Avto je juče stigao sa štelbanja, za sada 0.8 bara nema pumpa snage za više... kad konačno shvatim da mogu prestisnuti pun gas a da ne eksplodira, javiću utiske :)

Ima li ko u ovoj državi neoštećene bregaste, opet mi "klizi" jedan breg...

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!

Poslato: Pet Apr 20, 2012 9:06 am
od Santino
kilson napisao:E da, ima li neki info koji bi bilo bolje pakovati m45, m62..?
Ja sam pre za S seriju!
Dora napisao:
Ima li ko u ovoj državi neoštećene bregaste, opet mi "klizi" jedan breg...
Sta turbo vise voli da jede? Bregaste ili dihtunge? :lol:

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!

Poslato: Pet Apr 20, 2012 9:23 am
od JaMaL
@Laki

Zavisi koliko snage zelis...

m45 se koristi za manje m62 ide lagano na ~400ks... 420ks kod australijanaca i 440ks kod nekih ceha ili slovaka... m45 nisam video preko 280-330ks... mada opet zavisi i od remenice i od ciljanih max rpm-ova koje boostujes... sve na alfinom ts-u sa 9-9.5:1 kompresiji... custom klipovi i klipnjace all the way...

znas vec ovo ali ajde da ponovimo onima koji ne znaju... za voznju je uvek bolje imati manje boosta ranije i duze... a ako juris max snagu to je nemoguce jer ces morati da dizes boost sa obrtajima... sto je na ts-u sasvim ok jer je on mrtav ispod 4000.... sto mu dodje savrseno sa sc... izracunas da ti remenica da x boosta do 4000 i onda na tu cifru ogranicis max boost i dobijes "savrsenu" krivu snage koja se linearno isporucuje snagu u celom rev range-u sto dobija savrsene vozne karakteristike i najpredvidljiviji moguci moment... tako da mozes da ga vozis full gasom i po snegu :) jer znas tacno sta ce da uradi... nije uzbudljivo... ali je predvidljivo i lako za voznju... mozes da driftujes do prekosutra sa momentom od sc-a koji realno bi imao od 1500 rpm-a do redline-a...

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!

Poslato: Pet Apr 20, 2012 12:36 pm
od Dora
Santino napisao:
kilson napisao:E da, ima li neki info koji bi bilo bolje pakovati m45, m62..?
Ja sam pre za S seriju!
Dora napisao:
Ima li ko u ovoj državi neoštećene bregaste, opet mi "klizi" jedan breg...
Sta turbo vise voli da jede? Bregaste ili dihtunge? :lol:
Ne zna mza bregaste pošto nisma imao u ruci još nijednu koja ej bila dobra a ona koaj krene ode očas posla, za diktunge je druga priča, za jedan si bio svedok a ostale smo u potaji saranili..

Jamal,

Ovo su jadni i napaćeni motori, ne mogu da nadjem normalnu bregastu pa sam karabudžio, nema normalnog zaprtivača pa je od 1.8i što nije isto, nema normalnog ubrizgavanej jer je prestaro a naći elektorniku da valja je ravno pogotku na lotou. Kompjuteri se prodaju na ebaju za 250 evra ako su ispravni a moji nisu pošto je jedna renomirana tunerska kuća pretabala softver sa nekim usranim softverom pa je i to doprinelo bar jednom do dva zaptivača a prelivanje gorivom bar jedne bregaste itd...

Iljade drugih auta ima turbo i to radi baš kako treba. Sad mogu i ja da prestisnem gas do kraja pa ću videti koliko će da traje.

Ne ulazim u raspravu šta je bolje kompresor ili turbo ali turbo je zakon, normalno treba da ima ispravan motor za to.

Za ostalo, pa uzmeš nekog puntića vozaš se kroz krajolik, razgledaš sveće, diviš se panorami itd...

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!

Poslato: Pet Apr 20, 2012 3:13 pm
od JaMaL
@Dora

Ma bre ja sam prvi za turbo u bilo kom obliku... single, twin, compound, sequential... kako god... overboost for life... :grin:

Kazem samo da u konkretnom slucaju TS-a zbog bregastih i varijatora i zbog sto lakse ugradnje kompresor je bolje resenje za manje para...

A uvek sto se tice adrenalina sam za feeling turba, ima svojih mana/prednosti, sve zavisi kako gledas na to, ali adrenalinski shok koji daje kada se vozi na ivici je priceless...

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!

Poslato: Pet Apr 20, 2012 7:04 pm
od Dora
A što radi pšššttt sad samo stiskam i puštam gas bez potrebe, čisto da šišti :)

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!

Poslato: Pet Apr 20, 2012 7:08 pm
od kilson
Hajd' izmapiraj ti to pa da precrtam resenje za TST :drift

Btw, jedno pitanje; sapleo sam se o neke klipove koji unutar konstrukcije imaju celicnu kosuljicu.. U cemu je fazon kod tog ojacanja?

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!

Poslato: Pet Apr 20, 2012 7:36 pm
od Dora
Pa izmapiran je, ako na TS staviš 0,8 pretisak ima da se onesvestiš od g sile :)

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!

Poslato: Sub Apr 21, 2012 4:20 pm
od JaMaL
E sad ovako...

Pro pitanja...:

1. Sta tacno treba da uradim na branicima a sta na sasiji da bih skinuo amerika branike i stavio ts-ove branike...

2. Da li trouglovi na coskovima sa amerikinih branika idu na obicne branike?

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!

Poslato: Sub Apr 21, 2012 9:07 pm
od Nigy
Dora napisao:A što radi pšššttt sad samo stiskam i puštam gas bez potrebe, čisto da šišti :)
Cim sam skinuo kuciste filtera vazduha i stavio ovo, culo se pšššttt, :love:
Slika

@ JaMaL
Laki je prepakivao, ja bih morao da pogledam da li je potrebno nesto prepravljati...
Sa prednje i zadnje strane Amerika ima dva amortizera koji ulaze u karoseriju preko kojih se kace, dok TS ima dva nosaca. Bocno se TS kaci kod blatobrana, a cini mi se da se i A kace na istom mestu.
Trouglovi su identicni.

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!

Poslato: Sub Apr 21, 2012 11:17 pm
od sale_75
Danas je pocelo sredjivanje 75-ice i bili su neki radovi pa me zanima jos nesto.

1. Gde da kupim metlice za brisace ali neke bas dobre, moze i samo gumeni deo na metar pa cu da ih sam namontiram.
2. Kako da dodjem do sijalice u prednjem levom el. podizacu i da li neko zna da koja sijalica tu ide.
3. Da li je neko cuo za neku Body-jevu polir pastu, svi farbari je nesto hvale da je bolja i od 3M, a i od Farekle.
4. Ovo je sada najgluplje :grin: Da li neko zna sta treba sve da se prebaci od 2.0 dizela u T.S. da bi bio dizel Nasao sam neku pa sam hteo caletu nesto da pakuje pa me cisto zanima sta je sve neophodno od delova za tako nesto.

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!

Poslato: Ned Apr 22, 2012 7:42 am
od Dora
Sad si ugasio, trebao si prvo da čekaš da dobiješ odgovor na prva tri pitanja :slap: :)

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!

Poslato: Ned Apr 22, 2012 8:26 am
od ljube-kugla
nemoj unistavati TS-a,a skoro sve sto ide za sestaka,od pomeranja nosaca,preko zvona i kardana,struje,rezervara... table na kojoj ima grejac

ma kupi bilo koje grafitne metlice i menjaj ih na svakih par meseci kao i sve firmirano sto bi uzeo

a sto se tice prekidaca el.podizaca,tu ide neka mala od mozda 1w ali je probem sto se na obicnu sijalicu ne lemi zica,pa bi bilo bolje da probas led diode da upakujes,one na traci,manje se greje od obicne sijalice,ja sam ubacivao i kad stisnem da otvorm opecem se na prekidac

stavljao sam ove na traci i mnogo lepse sija samo se mora skratiri za jednu jer se razmak skoro gadja za dve diode,ali kad se skrati onda se sa jedne strane trake mora prespojiti da bi sijale

bez masine ti ne znaci nista polir pasta sem ako uzmes neku za rucno poliranje pa se malo nabildujes dok ispoliras auto

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!

Poslato: Ned Apr 22, 2012 10:24 am
od Nigy
Sto rece Ljube, grafitne pa ih menjaj kada vise nisi zadovoljan ucinkom.
Kupovao sam i Bosch sa spojlerom po dosta nizoj ceni od one u prodaji, ali sam na kraju skapirao da je to samo bacanje para...

Za prekidace evo ti link http://www.users.on.net/~craigf/windowswitches.htm kome kada obrises windowswitches.htm dolazis na stranu gde imas bas mnoooooooooooogo o Alfi 75. ;)

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!

Poslato: Ned Apr 22, 2012 11:08 am
od sale_75
Nocas sam video ovu pa sam hteo nesto da petljam sa onom stranac T.S. ako je jos uvek aktuelna. Naravno da ne bi to radio na mom autu, nisam ga zvao ali predpostavljam po slikama da je auto unakazen.
http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... meo_75_td/" onclick="window.open(this.href);return false;
Imam polir masinu, nego razmisljam se da kupim tu body pastu.
http://www.hbbody.com/pdf/805_806_YU.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Ova mi je interesantna samo sto je puno para, jer ima ne ispravan motor!
http://www.polovniautomobili.com/oglas1 ... meo_75_td/
Mada Wikipedia kaze da se 2.0 dizel pravio samo 85' :scratch:
Hvala svima na odgovorima!

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!

Poslato: Ned Apr 22, 2012 11:45 am
od Nigy
2.0 TD se sigurno ugradjivao do oktobra '88 kada je izasla prva 75 sa 2.4 motorom.
A ne verujem da su ga i tada izbacili iz ponude, pogotovu zbog poreza koji su vazili u I na motore preko 2l (zato je i nastao V6 2.0 TB ;) ) a na ovom LINKU to i potvrdjuju.

O motoru koji pominjes sam vec pisao, i pre bih isao u OVOM pravcu ako hoces dizel. ;)

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!

Poslato: Ned Apr 22, 2012 1:20 pm
od JaMaL
U cemu je caka sa problematicnim dizelom?

ako je do cene prevoza 1.6i sa plinom mislim da je jeftiniji...

ako je do ultimativne niske cene prevoza onda maruti 800 sa plinom je kralj... :)

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!

Poslato: Ned Apr 22, 2012 8:53 pm
od Dora
Alfa je izdržala jedno 15 krugova na punom gasu, ništa nije zviznulo i vratial se kući sa Nvaka, zadovoljana sam za sada :)
Loš izbor ulja ili oslabila uljna pumpa su bile problem da ide više krugova, pada pritisak kad se zagreje a zagrejo sam je :)

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!

Poslato: Ned Apr 22, 2012 9:48 pm
od Nigy
:yahoo: :yahoo: :yahoo:
Jel' ostvarila cilj protivu 'posebnog bemveja'? :)
I sta si radio sa kocnicama kad nisu prokljucale? TS mi je ostao bez kocnica posle petnaestak min. jurcanja... :this:

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!

Poslato: Ned Apr 22, 2012 10:35 pm
od vojaalfa
15 (petnaest) krugova :shock: ti si se navozao za sve pare :arflag

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!

Poslato: Ned Apr 22, 2012 11:23 pm
od Nigy
Petnaestak minuta, tj oko 7 krugova, jer sam krug vozio oko 2min. I to skoro jedan krug pre nego sto su nas izbacili van staze zbog beemveja koji nije postovao pravila, a posle toga negde oko 12 min. u paketu, i kocnice ko rukom odnesene... :bye:
I trebalo im je vise od 3 sata da se pedala vrati u koliko-toliko upotrebljivo stanje. :glare: