Stranica 64 od 75

Poslato: Sub Nov 01, 2008 5:20 pm
od Gost
Veliki pozdrav od mene.Pre dva dana mi je stigla Alfa sa 2.0 T.S motorom (91).Imam i jedan problem sa njom.Naime pumpa za gorivo ne radi, u stvari radi ali kada se prikljuci direktno na aku.Dali neko moze da mi objasni gde se nalazi relej za pumpu jer sumnjam da je on problem.Hvala.

Poslato: Sub Nov 01, 2008 6:20 pm
od JaMaL
Na ts-u je sa desne strane motornog prostora ima 4 releja... prvi prema vozacu je relej pumpe...

SlikaSlika

Poslato: Ned Nov 02, 2008 4:26 pm
od Gost
Dobro ali kod mene nije bas tako.Na tom mestu kod aku. gde su tebi releji kod mene nema niceg a i posuda za servo ulje je iza do pregradnog zida.Sve u svemu raspored nije kao kod mene.Ali nasao sam neke releje kod mene su iza usisne grane sakriveni iza tapacira na pregradnom zidu,isto su cetiri u paru kao kod tebe samo koji je od njih za pumpu.

Poslato: Ned Nov 02, 2008 5:35 pm
od JaMaL
Isto , na ts-u su to jedina 4 releja sa te strane i uvek imaju istu funkciju... samo na modelim aza svajcarsko, evropsko i americko imaju drugaciji polozaj...

dakle prvi sa leve strane je pumpa...

osim ako ih neki retard pre tebe nije premestao mada ne vidim zasto bi :)

vidi samo po bojama zica... lako je...

ali prvi je 100%

Poslato: Pon Nov 03, 2008 6:15 pm
od Gost
Povezao i radi,prvi sa leva je za pumpu tako da je to reseno.Upaljena je na prvu i radi,malo vise vibrira i trese ne znam zasto.Cuje se mali ali uporan zveket iz poklopca glave motora,jesu li ventili samostelujuci ili je to slucaj tek sa 16v motorima.

Poslato: Pon Nov 03, 2008 6:35 pm
od DushanSD
Ja mislim da ona nema hidropodizace vec da se steluju ali ipak sacekaj nekoga od sektasa da ti odgovori...

Poslato: Pon Nov 03, 2008 7:30 pm
od JaMaL
Nema... 8v se steluju...

Poslato: Pon Nov 03, 2008 9:52 pm
od ljube-kugla
a da nije varijator faze pa zvoni malo vise

inace nastelovati ventile je citava nauka,pogotovo ako nemas punu kutiju plocica za stelovane,mikrometar,spijune i gomilu volje,premeris,skines bregastu,povadis soljice pa ispod soljica plocice,pa premeris pa trazis odgovarajucu,pa sve vratis pa ako si malo omano aj sve ponovo,pa uzbcis kako bi trebalo sa varijatorom,pa to je da popi...s

Poslato: Uto Nov 04, 2008 9:36 am
od superfly tnt
samo premjeris zazor koji je sada i onda premjeris ugradjenu plocicu, malo matematike, zbrojis oduzmes i dobijes debljinu plocice koja tebi treba. mozda se lanac razvukao ili nije dotegnut.

probaj dat zivi plus i minus na okidac varijatora faze , ako se auto ugasi ili pocne tresti onda je ispravan. mozda su ti injektori zastopani, mozda je filter pun smeca, mozda su svijecice za bacit, probijaju kabeli, rotori i kape,
izmjeri tlak goriva, pogledaj debimetar da nisu kontakti unisteni, postelaj ga po poterbi, istekaj lambda sondu. ima hrpa stvari zbog cega nemirno radi.

Poslato: Uto Nov 04, 2008 7:48 pm
od Gost
Sigurno,postoje vise faktora za taj i takav rad motora a ovo za uradi sam stelovanje,bez alata malo teze ali dobro prvo da joj zamenim gume i te osnovne stvari jer auto nije paljen ni vozen od 07. godine.Pozdrav.

Poslato: Uto Nov 04, 2008 7:58 pm
od JaMaL
lambda sonda?

pobrkao si nesto... mi ne vozimo te sa kat-om :) pu pu...

Poslato: Čet Nov 06, 2008 5:35 pm
od Gost
Dali ima neko podatke o tezini 164 (2.0) naspram 75 sa istim motorom.Negde sam naisao na podatke da se 164 krece od 1200 do 1500 kg. a 75 bi trebalo da ima oko 1170 kg.To mi se nekako ne uklapa,mislim samo za 30 kila da je 75-ica laksa.Ipak je po dimenzijama 164-ka veca ma za klasu veci auto,ovako bih rekao da je bar u 150 kila razlika a one skoro iste,kako to.

Poslato: Čet Nov 06, 2008 6:22 pm
od JaMaL
Pazi... to je sve relativno od opreme... sasije od 75-ice.. gola golcata ima 330kg... bez haube, gepeka, krila, sa vratima i nista drugo... dakle ako stavis samo te delove plasticne i iscupas sve napolje moguce je dobiti magicnih 980 kg sa vozacem i benzinom koju su imale trkacke masine iz 90-ih... a sto se konkretnih cifara ticu ide nesto ovako... dakle poenta je imati sto manje kila... primetices da oprema vuce sve...

75 1.6, 1.8____1090kg
75 1.8i_______1100kg
75 1.8i Turbo__1240kg (moram da skinem ove amerika branike :lool: )
75 2.0 TS_____1160kg
75 2.5v6______1250kg
75 3.0 v6_____1300kg

164 TS Super__1380kg
164 v6 Turbo__1440kg
164 24v Super_1510kg
164 3.0 V6____1320kg

Superke su obicno dosta teze... zbog gomile opreme standardno... AT menjac je +80kg na celu pricu otprilike... onda koza, elektrika itd... nakupi se... 75ice nikada to nisu imale...

kad smo vec kod ovoga jel neko zna imaju li negde vagu...? zanima me bas da ozvezem oba u da vidim ko tu laze... mozda ima u bobanu?

Poslato: Čet Nov 06, 2008 10:18 pm
od Gost
Drugariiiii, sektasi, sta znate o ovom autu?

http://www.cannonballforums.se/viewtopic.php?t=34247

Nesto mi tu smrdi... Cim do sad nije prodat. I jel to 2.5 ili 3.0? :oops:


Znam da TS 2.0 ima 148KS, pa tom analogijom predpostavljam da je ovo 2.5

Poslato: Čet Nov 06, 2008 10:22 pm
od srdjan_p
I ja htedoh da pitam...pa ovo je stvarno jeftino jedino sto su papiri mutni... :(

Poslato: Čet Nov 06, 2008 10:36 pm
od Gost
Ostavi je meni kad si vec baksuz :lool:

Poslato: Čet Nov 06, 2008 10:43 pm
od TOXON
To je samo jeftino...tako reci dzabe!!!

Mislim da je regularna, krenuo je on sa vecom cenom ali izgleda da danas ljudi izbegavaju 3000ccm!!! :(

Bice velika steta ako ode na otpad, a kakva je cena ne bi me cudilo???

Poslato: Čet Nov 06, 2008 10:51 pm
od srdjan_p
Matori pa ko ce da da 700e da se to registruje... :(

Poslato: Čet Nov 06, 2008 10:58 pm
od TOXON
Ne pratis. . .

Registrovan je na 2000..., znaci registracija 23.000din!!!

Poslato: Čet Nov 06, 2008 11:02 pm
od Gost
Tokyo, znas nesto o autU? I tvoj je bio nekako ovakav, mislim, hmmm, nije to taj, ali opet reg.na 2.0 :lool:

Elem zagrizao sam, imam 2juga, a i pare cu da nabavim...

Samo neko da mi potvrdi da je ok auto...

Poslato: Čet Nov 06, 2008 11:10 pm
od TOXON
Nista specijalno.... Ali cuo saam da uopste nije los, a za te pare je ODLICAN!!!!

To sto je motor na 2.0 je najmanji problem, danas mozes da carinis sta hoces za 150-200 evra, znam i mnogo teze slucajeve od ovog, sa 5000 na 2000.... :)

Poslato: Čet Nov 06, 2008 11:23 pm
od srdjan_p
Malo mi malo fali da uradim nesto po pitanju tog auta... ;)

Poslato: Čet Nov 06, 2008 11:41 pm
od TOXON
@mishkom

Deckonjo..... bilo bi lepo da spasis ovu legendu od moguce katastrofe, pogledaj cene u inostranstvu i sve ce ti biti jasno!! ;)

Poslato: Čet Nov 06, 2008 11:52 pm
od srdjan_p
Ma bre mnogo jeftino imam ja tu jednog juga za zamenu :dugokosi:

Poslato: Pet Nov 07, 2008 12:20 am
od JaMaL
video sam taj auto kod prethodnog vlasnika... 3.0 je 12v.

stajao je kod Gruje u kraju... ima negde u ovom topicu sam ranije ja stavio par slika kada je lik trazio mislim 1600 za njega... PO table...

ima posla definitivno oko njega... meni se samo veloce felne svidjaju licno :)