vidjao sam obicne alfine diskove koji su buseni u dva reda samo sredinom,ali mi ovo lici na neku domacu radinost ali mozda nije kod nas radjeno,lepo su simetricno odradjene rupe a linije su garant brusilicom prosekli
Poslato: Uto Okt 28, 2008 8:35 pm
od JaMaL
Pa da, mozda... i fabricki brembo diskovi izgledaju tako
samo zato me kopka... mislim i ovo su brembo diskovi... a ovi moji su dizajn od pre ko zna koliko... realno vishe se ne prave... brembo je prestao da proizvodi performance diskove za 75 jos 2000-te...
Poslato: Uto Okt 28, 2008 9:22 pm
od Nigy
Zato neki drugi nisu. =] TAROX / SPORT JAPAN DISCS
Sport Japan discs were originally designed for the Japanese market where tough looks and high performance are important factors. Sport Japan discs feature 6 grooves on the braking surface which deglaze the pads and help vent the gasses and scale which cause fading. Drilled holes remove heat from the discs, allowing the discs to run cooler. All Sport Japan discs are heat treated for strength, milled on numerically controlled machines and hand finished to ensure the smoothest possible braking surface.
Car fitment
75 1.8 Turbo/America ; 86>91
Mada su ovi moj favorit =] TAROX / G88 BRAKE DISCS
The G88 is probably the best known of all TAR-OX discs and the most instantly recognisable with its multiple radial grooves on the braking surface of the discs. These grooves are designed to generate a turbine effect which dissipates heat build up, allowing the discs to run cooler and reducing the possibility of warping, vibration or cracking. All G88 discs are heat treated for strength and are hand finished to ensure the smoothest possible braking surface
Car fitment
75 1.8 Turbo/America ; 86>91
Sa recimo ovim oblogama TAROX / CORSA PADS 114
The Corsa FRONT pad is a great all-round pad. Although primarily intended for race and track day use, the pads can also be used to great effect for fast road use. Corsa pads are effective from cold and therefore give maximum performance at all temperatures. The high coefficient of friction gives plenty of pedal feel and massive amounts of bite, yet they are not hard on discs like some track type pads. Able to withstand temperatures up to 800°C, this pad has an optimum temperature range of 200°C to 400°C. For best results it is recommended that the disc temperature does not exceed approx. 600°C. Low disc wear. Available for selected performance applications. Low noise in most driving conditions although can be slightly noisy at low speeds. Good pedal feel. Coefficient of Friction Hot = 0.47 Typical = 0.43.
Car fitment
75 1.8 Turbo/America ; 86>91
Poslato: Uto Okt 28, 2008 10:01 pm
od TOXON
Ljudi..., ne zanosite se!!!
Niko od nas nije trkac i koliko god da forsirate to je sve sitno!
Znaci fabricko resenje, full ispravno sa mozda teflonskim crevima, dobrim kvalitetom plocica i to je to!
A egzotiku zaboravite!
Poslato: Sre Okt 29, 2008 12:03 am
od ljube-kugla
fenserica i preterivanje,eventualno za nijansu jaca kombinacija od seriske i univerzalna plocica,ne vozimo mi tri sata 200km/h sa dvadeset uzastopnih kocenja sa 200 na 80km/h i takve nebuloze
nego da u gradu ugrejana stane i da se na auto putu hladne odazovu
Poslato: Sre Okt 29, 2008 2:02 am
od JaMaL
Ti tarox japan sport su mi odavno zapali za oko... ovi g88 su samo grooved... to je ok ali rupice daju bolje rezultate kod ventilirajucih diskova... ovi izgledaju bolje sigurno, za pozadi su ok...
360e+carina,porez i postarina... sva 4... oko 540-600e bi ispala sva 4 ovde na kucu da stignu... + plocice...
e koja je to alfa 75 1.8 4wd... vidim je ovde u nekim katalozima plocica za kocnice... ali ne kapiram...
kako rece onaj lik:
....If u have a feeling of safety and control, you are just not going fast enough..
Zovite vi to kako hocete, ali san na kosutnjaku posle malo vise od kruga ostao bez kocnica
Istina, i pitanju je bila 1.6 koja nema samoventilirajuce diskove, i sa jos dve zenske osobe u kolima, ali su i plocice i diskovi i kociona tecnost bili novi i to originalni Lucas (koji su btw i na Turbaljci, koja je na nedavnom tehnickom probrala sve pohvale za kocioni sistem koji se nije razlikovao vise od 2% )
Tako da 'fenserica' ostavite za neku drugu pricu, znam kako izgleda kad isti zakaze...
@ JaMaL
Jbg, u engleskoj je sve skupo do kokosijih proizvoda - treba te diskove pojuriti na nekom drugom mestu, sajt sam dao samo kao primer. =]
Poslato: Sre Okt 29, 2008 9:26 am
od Gost
mensele, imao si neku ciglu od plocica!
kad sam uvezao alfu 146 iz italije, na njoj su bile kocnice da su ispadale oci iz duplje!
ni u jednom trenutku nisam gubio kocnicu - grejanjem i sl. a ona ni glasa da pusti... kako sam ih posle nekog vremena smenio ovde novim - nekom ciglom! (lucas) nisam imao ni 50% od one stare...
tako da... nisu vama potrebni nikakvi trkacki diskovi, ne zanosite se...
Poslato: Sre Okt 29, 2008 10:27 am
od Nigy
Nisu bili krs, dovuceni su spolja, i bili su vrlo mekani - noktom si mogao da ih malo zagrebes (u to doba, za jos dva automobila sam nabavio TRW (Lucas) plocice od kojih je jedan par bio divljak, pa mi je bilo lako da uocim razliku). Podsecali su me na Ferodo mekane plocice (vec zaboravih oznaku, mada mislim da je bila meka racing varijanta) koje sam krajem osamdesetih popkao na sajmu automobila.
Makina je kocila fantasticno, nije tu bilo zamerki, ali manje od dva kruga na Kosutnjaku na granici mojih vozackih sposobnosti, sa, istina, opterecenim autom je dovelo do gubitka pedale.
Stoji da je u gradskoj voznji, sa standardnim setupom, prakticno nemoguce 'izgubiti' kocnice. Ali na mestima gde ima puno krivina na malom prostoru bez vecih pravaca za hladjenje, to je realna stvar.
Licno, zelim takve diskove i posedovacu ih jednog dana. =]
Poslato: Sre Okt 29, 2008 11:08 am
od superfly tnt
neznam kako vama ne koci, ali na grobniku zamjenski disk, i to neki za 50 eura par sa ferodo premier plocicama , ubija sve redom i pitam coeka jel mu se grije , kaze ne. DOT 5 vozi. probajte prvo takav setup ( nije skupo a radi) ako se pregriju onda neznate kocit . btw 3.0 je tako da je najtezi motor u igri i radi 1.55 , nema price da slabo koci.
ovi auti su pisali povijest alfe 75 u HR zadnje 3-4 godine, voze na serijskim kocnicama, crveno bijela je na cak na malim diskovima sa 4 rupe i trusting plocicama, siva je ovo gore spomenuto, nikakvi fensi cilindri, pleteni lajtunzi, racing plocice, i ostali kerefeki. nikad nisu rekli da im slabo koci.
Poslato: Sre Okt 29, 2008 1:22 pm
od Gost
Jedna firma u PL radi diskove za vecinu auta - sasvim solidan kvalitet, provjereno! Gledao sam asortiman i zadnji diskovi za 75 V6/1.8T su ~30E u verziji buseni+narezivani :cool Prednjih nema ali mogu da provjerim kakva bi bila cijena BTW Od cega pasu prednji diskovi?
Poslato: Sre Okt 29, 2008 1:49 pm
od JaMaL
izgubili ste poentu... niko nije rekao da ne koci...
kocnice i kada se ugreju koce... samo slabije... postane pedala meksa itd... zaustavni put veci... pitanje je ovde da li to neko tolerise ili ne...
licno ne volim lose kocnice, gume ili luft u volanu... motor moze da mi stane, menjac da se samelje, kardan da otpadne... sta god... to samo dovodi prestanku kretanja...
kada ti otkazu kocnice, proklizaju gume ili ti laguje volan... to je veoma lose... i po meni je to bespotreban rizik...
da se ne lazemo ne vozimo jugice, peglice ili reno 4 pa da kazes ni ne ides dovoljno brzo da bi to bio neki tragican problem... mi idemo dovoljno brzo... ko je ikada radio prostu racunicu koliko metara u sekundi prelazi automobil sa 100km/h i onda to pogledao na betonu koliko je... tek onda je shvatio koliko je to brzo i da milisekunde odziva... ne sekunde, znace mnogo...
ne bi bilo frka da mi imamo stazu.. ok izletis u sljunak... nije frka... ali nemamo... vecinu vremena se vozi brzo na javnim putevima koji nisu predvidjeni za te brzine, odnosno nema sigurnosne zone i absorbujuce ograde od guma... ok... kosutnjak, avala, neki pusti blokovi... ono drvece je prilicno tvrdo... a i betonska ograda... a bilo koji gubitak kontrole pri tim brzinama u gradu nije opcija...
jel sad razumemo potrebu za dobrim kocnicama, gumama ili svim zajedno + dobrom stazom...
P.S. 1km/h=0.277 m/s
100km/h=27.7 m/s
150km/h=41.6m/s ovo je zgrada sa 10 spratova polozena... svake sekunde...
Poslato: Sre Okt 29, 2008 2:08 pm
od superfly tnt
ja cu bit tek zadovoljan kad mi auto bude ubrzavao kao sto koci
Poslato: Sre Okt 29, 2008 3:47 pm
od JaMaL
Evo za nigy-ja, malopre sam video kod lokala jednog hondasa
Poslato: Sre Okt 29, 2008 4:22 pm
od TOXON
superfly tnt napisao:ja cu bit tek zadovoljan kad mi auto bude ubrzavao kao sto koci
Poslato: Sre Okt 29, 2008 9:53 pm
od ljube-kugla
evo vec par dana idem do grada pa su cesta desavanja,i nagla kocenja,recimo vozim par km ni ne oduzimam gas i onda iznenadno kocenje,na zuto svetlo sa nekih 60-70km/h u mestu bez proklizavnja,na brankovom mostu ide kolona i odjednom svi naglo koce,izadjem na zagrebacki 120-130km/h,do iskljucenja kocenje na 60km/h,pa onda proradi crv za obrtajima pa po gasu par krivina kocenje,kreni stani i sve odradi perfektno
onda izadjem na obilaznicu pa istestiram kocnice do iznemoglosti da motam volan i okrecem se,bez serva i kocnice rade i dalje odlicno
znaci Remsa je presudila
Poslato: Čet Okt 30, 2008 12:09 am
od TOXON
Ja imam neverovatno iskustvo sa Remsom, sto sam vec i naveo u nekom od proslih postova, plocice su vrh, posle same zamene istih na prvi dodir kocione pedale se oseti boljitak, mozete zamisliti kako se tek ponasa kada legnu skroz???
Gde si ih bese kupio???
Poslato: Čet Okt 30, 2008 12:40 am
od Nigy
@ superfly tnt
Grobnik je prava staza gde kocnice imaju dovoljno vremena da se ohlade.
@ mirdza
Nije mi poznato da pasu od bilo cega a da ne dodje do budzenja.
Mozda ta firma nema trenutno na lagreu ili su prestali sa proizvodnjom a rasprodali prednje... =[
@ JaMaL
Poslato: Čet Okt 30, 2008 8:08 am
od ljube-kugla
uzeo sam ih u Bataji,u lokalnoj prodavnici,zvao sam pre neki dan za dekija za 155-icu imaju zadnje na lageru a prednje bi morali da poruce,i cifre su za prednje oko 2000din a za zadnje 1300din,verovatno bi moglo da se poruce i za druge aute morao bi da pitam
sto kaze JaMal,bez kocnice,guma i trapa nikako ali bez motora i muzike moze,motor dal ce vuci ili nece,ali ako ti za naglo kocenje moras da drukas kocnicu ili pocne da se zanosi pa molis boga dal ce stati ili nece
Poslato: Čet Okt 30, 2008 9:59 am
od Gost
Nigy napisao:@ mirdza
Nije mi poznato da pasu od bilo cega a da ne dodje do budzenja.
Mozda ta firma nema trenutno na lagreu ili su prestali sa proizvodnjom a rasprodali prednje... =[ :
@ mirdza
To mi bas i nije logicno...
Na sajtu koliko razumem, za sve daju istu skicu pa TS, TB i V6 su prikazane sa 4 rupe umesto 5 i nisu samoventilirajuci...
Poslato: Čet Okt 30, 2008 8:10 pm
od dekideki
Potvrdjujem sto je Ljube napisao. Raspitujuci se po svim drugim forumima saznao sam da su Ate pretvrde, a da su Remsa najbolji odnos kvalitet/cena. Moje sledece plocice.
Poslato: Pet Okt 31, 2008 12:36 pm
od vojaalfa
Imam ja ove tarox diskove na mojoj 155 i za moje kriterijume stvarno super koce samo sto kad malo jace kocim javlja se zvuk slican ateriranju nekog mlaznjaka.
Poslato: Pet Okt 31, 2008 9:55 pm
od ljube-kugla
tp je zvuk zbog ovih brazdi
prve diskove koje sam busio nisam frezenkovao rupe i kad kocim javljao se zvuk kad naidje na rupice,kao neko sitno zvidanje i desavalo se na maltretiranju kocnica da izbacuje iskrice uzarene prasine