ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
- sale_75
- Garaža: Honda CB750 K
Honda CB750 C - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- Diego
- Drug Član
- Garaža: AR 156 1.8 TS 2002.
- Lokacija: Beograd - Banovo Brdo
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
OK, hvala drug. To verovatno znaci da nije u voznom stanju?
- sale_75
- Garaža: Honda CB750 K
Honda CB750 C - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Stoji kada ides Ustanickom ulicom od Autokomande, prodjes Sud sa desne strane i pred sam kraj tog parkinga sa desne strane.
- Gruja
- Garaža: Alfa Romeo 75 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Ova V6 oznaka je inace sa starih Pezoa, 604 najverovatnije... 

- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
jbg... steta... ali ovo samo u staro gvozdje moze da ide...
a od v6 nema nista...
hauba, lajsne, pozicija izduva, branici... samo 2.5 se pravio u ovom trimu i njih je bilo extra malo <3000 kom... a 3.0 je dolazio samo u amerika verziji...

a od v6 nema nista...
hauba, lajsne, pozicija izduva, branici... samo 2.5 se pravio u ovom trimu i njih je bilo extra malo <3000 kom... a 3.0 je dolazio samo u amerika verziji...
- sale_75
- Garaža: Honda CB750 K
Honda CB750 C - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Da li se 2.5 pravio bez plasticnih rubova i plasticne sajtne?
- Lozickovic
- Drug Član
- Garaža: Curr. Alfa Romeo Spider 916
ex. Alfa Romeo 159
ex. Alfa Romeo MiTo
ex. Alfa Romeo 147
ex. Alfa Romeo 166
ex. Alfa Romeo GTV
ex. Alfa Romeo 155 Silverstone - Lokacija: Zaječar
- Lokacija: Zaječar
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Hmm, steta sto nije prava V6. Razocarao sam se malo.
Taman sam pomislio da sam po prvi put video 75 V6
I bas je zapustena.
Taman sam pomislio da sam po prvi put video 75 V6

I bas je zapustena.
WUUUuTUTUTUUUTUUUUU PAF kleKleKlekLekLe
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
i prva serija 1.8t je radjena sa originalnim stylingom pre nego sto su presli na amerika model 1989. te su u sustini i najbolje jer su lakse od amerika modela oko 100-120kg...
moj 1.8t ima i senzore i overboost i amerika trim ali je 1989... i po alfa historico kada sam im pisao je i napravljen 1989... sto im ne drzi pricu o 1990> za amerika modele ali ok...
to je to u sustini 4 revizija trima na 75-icama...
1. originalna bez prosirenja svi satovi i zmigavci zuti...
2. sve isto samo sa belim satovima i drugacijim materijalom na sedistima, jaci modeli sa branicima u boji
3. prosirenja, beli satovi, crvene stopaljke, itd... klasicni TS trim 2 generacije
4. amerika djubre
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
jeste nesto tipa 2 godine samo i vrlo malo ih je napravljeno jer kada je izasao 1.8t nije bilo poente za 2.5 motor i nije se vishe prodavao tako da su razbusili 2.5 i napravili 3.0 koji je onda dobio amerika trim. tj. restyling...sale_75 napisao:Da li se 2.5 pravio bez plasticnih rubova i plasticne sajtne?
i prva serija 1.8t je radjena sa originalnim stylingom pre nego sto su presli na amerika model 1989. te su u sustini i najbolje jer su lakse od amerika modela oko 100-120kg...
Sto je opet cudno Amerika verzije 1.8t i 3.0 v6 su pravljenje navodno tek od 1990. i navodno su bile QV sve... 3.0 sa motronikom umesto L-Jet-a a 1.8t sa 10ks vishe i drugim ecu-om i bregastima i par senzora... i obe su trebale da imaju updatovano vesanje...Most noticeable from the outside were the 'America' bumpers, with the typical rubber accordions in them. Furthermore, these bumpers had thick (and heavy) shock-absorbing material inside them and in addition, they were mounted to the vehicle on shock absorbers. To accommodate these shock absorbers, the 'America'-bodies were slightly different from the European ones. Other changes relative to the European model were:
A 67-litre fuel tank which was located behind the rear seats, reducing the boot capacity from 500 L (18 cu ft) to 300 L (11 cu ft).
Side-markers in the bumpers
Exhaust silencer sticking out from under the bumper at the r/h side of the vehicle instead of the centre
Reinforcements in the doors and boot lid
Hooks underneath the bonnet, to keep the bonnet in position in a crash
moj 1.8t ima i senzore i overboost i amerika trim ali je 1989... i po alfa historico kada sam im pisao je i napravljen 1989... sto im ne drzi pricu o 1990> za amerika modele ali ok...
to je to u sustini 4 revizija trima na 75-icama...
1. originalna bez prosirenja svi satovi i zmigavci zuti...
2. sve isto samo sa belim satovima i drugacijim materijalom na sedistima, jaci modeli sa branicima u boji
3. prosirenja, beli satovi, crvene stopaljke, itd... klasicni TS trim 2 generacije
4. amerika djubre
- sale_75
- Garaža: Honda CB750 K
Honda CB750 C - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Da bi resili misteriju da li jeste ili nije 2.5 na sta da obratim paznju kada sledeci put budem prolazio t.j. koji deo da slikam na njoj.
Naravno sada nosim aparat!
Naravno sada nosim aparat!

- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Pa 5 srafova na tockovima... ispod ts-a sve ima 4 srafa... a ts ne moze da bude u toj sasiji fabricki...
svi jaci modeli su isli sa 5 srafova...
a i da jeste 2.5 totalno je nebitno... ts ima isto konja i brzi je i laksi... tj. mnogo je bolji i jeftiniji za odrzavanje... 3.0 je vec druga prica... 2.5 nema poentu tj. ima bolje i modernije alternative za sve sto nudi...
svi jaci modeli su isli sa 5 srafova...
a i da jeste 2.5 totalno je nebitno... ts ima isto konja i brzi je i laksi... tj. mnogo je bolji i jeftiniji za odrzavanje... 3.0 je vec druga prica... 2.5 nema poentu tj. ima bolje i modernije alternative za sve sto nudi...
- sale_75
- Garaža: Honda CB750 K
Honda CB750 C - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Meni ne treba, interesantna mi je 3.0 America i nista drugo. Ja to ciisto da resimo misteriju!







- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Ultimativna varijanta bi bila da uzmes 1.6 prve serije i gurnes 3.0 qv v6 unutra... naravno promenis vesanje i menjac od ts-a stavis i pevas...
low budzet track day car...

- sale_75
- Garaža: Honda CB750 K
Honda CB750 C - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Niti uslova, niti zelje, a i ni ne volim budzevine, volim samo originalne automobile, eventualno felne da se zamene za letnji period.
- brzi_pas
- Garaža: GTV V6TB, 159jtd, 75 V6 24v,75 6V...
- Lokacija: Podgorica CG
- Lokacija: Podgorica
Post
Uglavnom Jamal ti je odgovorio precizno, a ja cu sa slikama moje 2.5 bez plastika...
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
sale_75 napisao:Da li se 2.5 pravio bez plasticnih rubova i plasticne sajtne?
Uglavnom Jamal ti je odgovorio precizno, a ja cu sa slikama moje 2.5 bez plastika...
Tu se i vidi kako izgleda oznaka za ove prve V6... znam da nekima izgleda da ovaj 2.5 nema nikakvu poentu, al i dalje tvrdim da zvuk V6 Alfinog motora vrijedi slushat, pa i da ima 60ks


- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Sredi i cuvaj to... jednog dana ce biti trazeniji od bilo koje druge... tih 2.5 prve serije je napravljeno najmanje... 2800 komada ukupno kazu... najredji model 75-ice 

- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
Covek kome auto nije samo prevozno sredstvo stravicno ceni to kako se oseca u takvom autu - klasi vise, momentu, zvuku... jednostavno osecaj u voznji je drugaciji i nije za poredjenje sa ts-om...
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Mnogima ovde nema poentu, da li sto ga nisu vozili...brzi_pas napisao: znam da nekima izgleda da ovaj 2.5 nema nikakvu poentu

Covek kome auto nije samo prevozno sredstvo stravicno ceni to kako se oseca u takvom autu - klasi vise, momentu, zvuku... jednostavno osecaj u voznji je drugaciji i nije za poredjenje sa ts-om...

- brzi_pas
- Garaža: GTV V6TB, 159jtd, 75 V6 24v,75 6V...
- Lokacija: Podgorica CG
- Lokacija: Podgorica
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Santino, kapiramo se
Jednostavno ni ona nece biti everyday car, i potroshnja nije toliko bitna, ali zvuk i osjecaj definitivno jeste
Pa vec se sredjuje, i da, bice cuvana, nece biti skroz u originalu, ali ostace dosta, i ona druga crna je bila 2.5 isto prve serije, al za nju su drugaciji planovi


JaMaL napisao:Sredi i cuvaj to... jednog dana ce biti trazeniji od bilo koje druge... tih 2.5 prve serije je napravljeno najmanje... 2800 komada ukupno kazu... najredji model 75-ice
Pa vec se sredjuje, i da, bice cuvana, nece biti skroz u originalu, ali ostace dosta, i ona druga crna je bila 2.5 isto prve serije, al za nju su drugaciji planovi


- sale_75
- Garaža: Honda CB750 K
Honda CB750 C - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
U pravu je neko bio gore ko je napisao da u svakom slucaju koje god da je godiste auto i ako je V6 treba da ima grbavu haubu kao kod brzog psa
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
@ JaMaL
Jesili siguran da V6 staje ispod udubljene haube?
I cini mi se da u pocetku nisu isli sa pocinkovanom karoserijom, pa bih zaobisao prvu seriju...
@sale_75
Jedini siguran nacin, ako V6 moze da stane ispod udubljene haube, je da se sagnes ispred haube makine i pogledas levu, suvozacevu strahu. Ako vidis izduv sa te strane, sigurno je V6.
A evo kako zvuci taj motor.
LINK
Jesili siguran da V6 staje ispod udubljene haube?

I cini mi se da u pocetku nisu isli sa pocinkovanom karoserijom, pa bih zaobisao prvu seriju...
@sale_75
Jedini siguran nacin, ako V6 moze da stane ispod udubljene haube, je da se sagnes ispred haube makine i pogledas levu, suvozacevu strahu. Ako vidis izduv sa te strane, sigurno je V6.

A evo kako zvuci taj motor.

- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
U je...
Svi osuli paljbu da zdusno brane nesto njima blisko...
Ali izvinite ali realnost je drugacija... 2.5 v6 je danas iste cene kao i 3.0 v6 a nudi mnogo manje... dakle pointless...
Sa duznim postovanjem i bez uvrede kolegama i postovaocima 75-ica, ali stvarno nema razloga za 2.5 v6 ako auto nije kao iz auto salona i cuva se na tepihu u garazi za buduca pokoljenja... 3.0 je bolji, brzi, kosta isto, i nudi vishe u svakom pogledu...
a ts 8v ima odlican zvuk... no necemo o ukusima... i ide bolje i radi lepse od 2.5 v6...
a ako uzimas v6 posle 25 god. uvek ces realno uzeti najjaci za iste pare... a koliko se secam 2.5 v6 nije imao lsd... tek 3.0...

Svi osuli paljbu da zdusno brane nesto njima blisko...
Ali izvinite ali realnost je drugacija... 2.5 v6 je danas iste cene kao i 3.0 v6 a nudi mnogo manje... dakle pointless...
Sa duznim postovanjem i bez uvrede kolegama i postovaocima 75-ica, ali stvarno nema razloga za 2.5 v6 ako auto nije kao iz auto salona i cuva se na tepihu u garazi za buduca pokoljenja... 3.0 je bolji, brzi, kosta isto, i nudi vishe u svakom pogledu...
a ts 8v ima odlican zvuk... no necemo o ukusima... i ide bolje i radi lepse od 2.5 v6...
a ako uzimas v6 posle 25 god. uvek ces realno uzeti najjaci za iste pare... a koliko se secam 2.5 v6 nije imao lsd... tek 3.0...
- sale_75
- Garaža: Honda CB750 K
Honda CB750 C - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
To se kod mene u selu kaze:
Svaki Ciga, svoga konja hvali!
Salim se naravno, po meni i jedna i druga imaju svoje cari ali kada bi mogao ili morao da biram izmedju 1.8 turbo, 2.0 t.s, 2.5 V6 ja bi izabrao 3.0 America

Svaki Ciga, svoga konja hvali!
Salim se naravno, po meni i jedna i druga imaju svoje cari ali kada bi mogao ili morao da biram izmedju 1.8 turbo, 2.0 t.s, 2.5 V6 ja bi izabrao 3.0 America



- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- Diego
- Drug Član
- Garaža: AR 156 1.8 TS 2002.
- Lokacija: Beograd - Banovo Brdo
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Za drumsku krstaricu i drag twin turbo je skroz ok ako zelis malo i da lezi u krivinama... TS Turbo je zakon ,ustedis par kila, dobijes na odzivu i ne moras da menjas menjac i ceo auto zbog toga...
@Nigy
Mislim i ja da ne moze da stane pod ulubljenu haubu... mada nikada nisam probao
Cinkovanje mislim da je bilo standard na svima, nisam nigde video da se pominje da nije kao za 33-ojke i 155 za koje se pominje da prve serije nisu bile pocinkovane...
A taj 2.8l Spica injected je ok... ali nekako zvuk karbova mi je bolji na v6...
Secam se da je bio neki 3.0 12v sa karbovima? ili nije?
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Mislis Twin Turbo... lepse zvuci a i izgleda kad otvoris haubuDora napisao:Ja glasam za 3.0 turbo

Za drumsku krstaricu i drag twin turbo je skroz ok ako zelis malo i da lezi u krivinama... TS Turbo je zakon ,ustedis par kila, dobijes na odzivu i ne moras da menjas menjac i ceo auto zbog toga...
@Nigy
Mislim i ja da ne moze da stane pod ulubljenu haubu... mada nikada nisam probao

Cinkovanje mislim da je bilo standard na svima, nisam nigde video da se pominje da nije kao za 33-ojke i 155 za koje se pominje da prve serije nisu bile pocinkovane...
A taj 2.8l Spica injected je ok... ali nekako zvuk karbova mi je bolji na v6...
Secam se da je bio neki 3.0 12v sa karbovima? ili nije?