Stranica 62 od 155
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pet Nov 16, 2012 9:16 pm
od TheWickerMan
Meni liči na termostat ...

ti njega nisi zamenio?
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pet Nov 16, 2012 9:19 pm
od djolers4
Nisam,na njega onda nisam sumnjao ni malo,posto mi nije palio prvu brzinu ja sam zamenio reostat i problem se nije javljao do veceras.Svakako cu ga ispitati kuvanjem u vodi i da spremim 150 evra za popravku

Re: problem na alfi 155
Poslato: Pet Nov 16, 2012 9:22 pm
od mali radojica
jel ne bi trebalo da radi grejanje u kabini i pored zaglavljenog termostata?
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pet Nov 16, 2012 9:31 pm
od gile
Trebalo bi. Grejanje reguliše slavinica grejača (malog hladnjaka) u kabini. Ako je termostat ostao otvoren, treba mnogo više vremena da se zagreje antifriz nego kad je termostat ispravan.
@djole: malo je verovatno da je termostat ostao zakočen u zatvorenom položaju, ako jeste ovo je drugi put da čujem da se tako nešto desilo.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pet Nov 16, 2012 9:50 pm
od mali radojica
zato i kažem. možda je problem do pumpe.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Sub Nov 17, 2012 4:28 am
od djolers4
Videcu da sutra ostavim majstoru auto da proveri i pumpu i termostat,jer dok stojim i ventilator radi temp. se odrzava u normali....cim krenem da vozim rapidno se povecava sve do 110`C,cak i na ovoj temperaturi...sva creva su vrela,i donje koje vodi u hladnjak i gornje izmedju hladnjaka i termostata i sam termostat...
Re: problem na alfi 155
Poslato: Sub Nov 17, 2012 10:19 am
od OMP
bas retko se desi da zaglavi zatvoren termostat

sto se tice ravnanja glave nece jos nista faliti od jednog grejanja na 110* nemoj da se cimas i opterecujes oko toga

Re: problem na alfi 155
Poslato: Sub Nov 17, 2012 11:31 am
od djolers4
Testirao sam termostat i tek pred samo kljucanje vode polako zatvara prvi poklopcic ali ne otvara drugi da pusti vodu iz hladnjaka.A za glavu,pa nije bas jednom bilo 110 vec 4-5 puta,zato i kazem.stajao sam da se ohladi pa sam ponovo vozio...Gde ste uzimali termostate za 8v,u ricambiju je oko 5000 Vernet.fabricki bi trebao da otvara na 87`C ali ovaj bas zakasni pa nije ni cudo sto ne moze da se ohladi.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Sub Nov 17, 2012 2:27 pm
od OMP
vernet ovde kod mene 3800din, pre neki dan sam pitao i ja treba da ga pazarim i zamenim ovih dana
ma nije ti pokrivio glavu za tih par grejanja, nije 110* toliko strasno
Re: problem na alfi 155
Poslato: Sub Nov 17, 2012 3:50 pm
od djolers4
Nasao sam i ja Vernet,4200 je..Zamenicu sutra i antifriz pa cu pratiti ponasanje i da li trosi vodu
Re: problem na alfi 155
Poslato: Sub Nov 17, 2012 6:03 pm
od djolers4
Da li bi trebalo na otvorenom da spusti temperaturu ako je ispravan termostat a pumpa za vodu nije?Jer meni je u mestu odrzavao temperaturu uz rad ventilatora,medjutim cim se pokrenem sa mesta i krecem se,pocne da dize temperaturu,sto brze idem brze i dize(odnosno sinoc dizao,ne vozim ga u takvom stanju).logicno bi trebalo da cak iako je pumpa oslabila a termostat ispravan strujanjem vazduha obori temperaturu,tako?
P.S jos jedna cinjenica u korist pokvarenog termostata je i da nije upalio ventilator kad treba jer logicki,termostat nije pustio vodu da se pomesa sa onom iz hladnjaka(ostao zatvoren),stoga nije dostignuta potrebna temperatura za paljenje ventilatora iako je kazaljka pokazivala preko vrednosti paljenja.....
Re: problem na alfi 155
Poslato: Sub Nov 17, 2012 8:17 pm
od Santino
Rekao bi da ti je pukao impeler na vodenoj pumpi.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Sub Nov 17, 2012 8:32 pm
od dixynja
Pumpa za vodu ti pravi problem,imao sam isti problem na 145-ici,u mestu auto drzi lepo temperatutu,cim krenem dize do 110 stepeni,a zamenio sam termostat...Ali kako sam utvrdio da je pumpa za vodu,umerena gradska voznja dize do 110,divljanje vraca ispod 100 stepeni !?!?Zamenio pumpu za vodu,auto vratio temperatutu na 80...
Re: problem na alfi 155
Poslato: Sub Nov 17, 2012 10:11 pm
od djolers4
Da,ali grejao sam termostat i ne otvara prolaz ka hladnjaku ni pri kljucanju vode a zatvara prvu klapnu neposredno pre kljucanja,iako bi trebalo da otvori vec na 85`C.pritom je na 90`C termostat vreo da ne smes da pipas prstima a crevo ka hladnjaku mlako i to samo odmah uz termostat,dalje prema hladnjaku je hladno...A i temperatura raste sto brze idem,i ja sam se vodio time da dam vise gasa u slucaju da je pumpa u problemu...Zamenicu termostat svakako pa cu pogledati i pumpu,mada po iskustvu mog majstora 99% je termostat,imao je isti slucaj skoro sa jednim autom,isti problemi...Pumpu cu pokusati da nadjem sa metalnim perajima pa cu je probati,koliko sam video nije problem zameniti je u kucnoj varijanti uz alat.Hvala na misljenjima i savetima rvakako,uzecu u obzir vasa iskustva
Re: problem na alfi 155
Poslato: Sub Nov 17, 2012 10:30 pm
od mali radojica
letos kad sam se vraćao iz CG negde kod nove varoši sam išao uzbrdo iza nekog kamiona par km tu mi je digao temp do 110, i držao je nekih par min (5-10 ne znam tačno, uglavnom nije bilo trenutno niti sam stajao da se ohladi) i posle je jedva ohladio kad smo krenuli nizbrdo. nisam imao nikakvih problema.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Sub Nov 17, 2012 10:37 pm
od djolers4
Koliko vidim,nova pumpa je oko 5000 sto nije malo.Kako da je proverim da li radi kako treba,jel ima neka procedura za proveru?ili da je skinem pa onda da gledam ili probam,sta?
Re: problem na alfi 155
Poslato: Sub Nov 17, 2012 11:24 pm
od Brana
Kazu da pumpa koja ima plasticno peraje moze da ima problem da peraje pocne da proklizava vremenom kad auto postigne radnu temparaturu, pa probaj to da proveris
Re: problem na alfi 155
Poslato: Ned Nov 18, 2012 8:04 am
od Santino
Djole, skini jedno od creva sa pumpe (vidi koje je najzgodnije da mozes da gurnes i zaglavis nesto u impeler) pa zavrti malo motor rukom ili gurkaj auto u 5-toj da vidis da li kliza.
Fabricki impeler je od plastike sto je nevidjena glupost.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Ned Nov 18, 2012 6:51 pm
od djolers4
Gde bih mogao da nadjem cev za vodu na 155,nalazi se sa prednje strane motora ispod izduvne grane,ima 4 izlaza za creva?Da li ima to novo da se kupi ili da neko napravi po uzorku....moja je bas posteno pocela da se raspada na izlazima za creva i unutra se natalozilo rdje i kamenca,da ne vracam nazad jer sigurno i ono pravi problem malo
Re: problem na alfi 155
Poslato: Ned Nov 18, 2012 7:57 pm
od Flavio
Pretpostavljam to samo polovno al u boljem stanju da nađeš ...
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pon Nov 19, 2012 8:39 am
od alfaskorpion
Santino napisao:
Fabricki impeler je od plastike sto je nevidjena glupost.
Na jodnoj pumpi za vodu koju sam skinuo sa 1.8 8v motora zatekao sam metalne da kazem metlice , bila je kao nova i mislim da je večna

, njiu sam naravno ostavio na motoru kad sam ga radio . To je večna stvar i dan danas šljaka bez greške.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pon Nov 19, 2012 2:15 pm
od sErGiO
Meni se desilo na 164 da mi rikne termostat u zatvorenom položaju a u isto vreme i pumpa, odnosno peraje na pumpi za vodu tako da nemoj ništa da te čudi. Mislim da je OMP u pravu i da je jako mala verovatnoća da se pokrivila glava na 110 stepeni. Meni je digao temperaturu na preko 120 i nije bilo nikakvih problema posle toga.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Uto Nov 20, 2012 2:36 pm
od djolers4
Jos problema

Mokro ispred nogu i isparivac zaledjen,creva do isparivaca hladna kao i za grejanje tako da ni grejanje ne radi....Novi termostat funkcionise,pusta vodu prema hladnjaku ali se ventilator ne pali opet...Na vidiku veliki problem

Re: problem na alfi 155
Poslato: Uto Nov 20, 2012 6:06 pm
od djolers4
E da,i donje crevo ostaje hladno i po prelasku 90`C kao i hladnjak,a gornje crevo vrelo(to bi znacilo da termostat obavlja svoj posao)...Ocigledno nema protoka vode,ili vazduh u sistemu ili je pumpa za vodu kaput?Kako proveriti pumpu kad je skinem i gde se ozracuje sistem na 155-ici?Hvala unapred i sto hitnije odgovore ako moze
P.S samo crevce koje ide iz termostata u usisnu granu je toplo i prema hladnjaku vrelo
Re: problem na alfi 155
Poslato: Uto Nov 20, 2012 8:05 pm
od gile
Nije veliki problem, prvo proveri pumpu za vodu kako su ti kolege objasnile, 99,9% je pokvarena. To što se ledi isparivač znači da nema dovoljnog protoka vode kroz njega, meni je to prilično jasan signal da je pumpa kaput. Sistem se odzračuje sam. Ako pušta vodu unutra slavinica unutrašnjeg hladnjaka 99,9%.