Stranica 62 od 75
Poslato: Ned Okt 26, 2008 12:48 pm
od TOXON
Fali i 240 na cajgeru..
Moram ja da pisem kad novi gazda nema vremena...
Neverovatno koliko auto bolje lezi sa koni-jima, kao PEGLA!!!!
Mozda bi vecini bio pre-tvrd ali naginjanje je svedeno na minimum, sad bi bio pravi za drft, jedino sto nece da mrdne sa zadate putanje

, morali bi da ga prevarimo sa nekim krs gumama za nazad..
Ono sto bi se trebalo srediti pod hitno je menjac, stvarno pocinje da nervira, mozda bi trebalo naci i neke kvalitetnije plocice.....??
Uz te dve stvari bio bi SAVRSEN!!
Poslato: Ned Okt 26, 2008 1:12 pm
od Nigy
Poslato: Ned Okt 26, 2008 6:00 pm
od superfly tnt
ajde super da se to rjesilo, nego vidim da si stavo novi nosac centralnog lezaja. koliko je to eura i jel ga ima na lageru. ovdje su
Poslato: Ned Okt 26, 2008 7:22 pm
od Nigy
Posto je i ovde bio deficitaran, narucio sam na dve strane i stigose mi dva komata sa razlicitim cenama. Mislim da je negde oko 30e izasao, morao bih da proverim. Jedino sto ovaj ne odgovara za ista slabije od TB + 2.4TD
Za koju ti treba, pa cu da se raspitam.
Poslato: Ned Okt 26, 2008 7:24 pm
od superfly tnt
3.0 v6
Poslato: Ned Okt 26, 2008 7:41 pm
od Nigy
Imam taj u visku.

Samo da proverim koliko sam ga platio, pa cem ti kazem, i ako odgovara, posaljem. =]
Poslato: Ned Okt 26, 2008 7:56 pm
od Gost
Barabe,
Ajde kada me isproziva ovaj Tokson da i ja nesto napisem.
Da auto je dobio Koni-je i prava je pegla

.
Pored menjaca i kocnica treba da se sredi nebo i da se sredi siber posto je neki nervozni vlasnik pokidao isti

. Sto se tice kocnica nesto razmisljam da kupim one zelene posto moze da se desi da neka ekipa ode u NL sredinom meseca pa da im dam da mi donesu. Sledece su teflonska creva, ako i to ne pomogne da koci kao lud onda cemo da vidimo one diskove od 305mm. Menjac ce da saceka lepe zimske noci u toploj garazi.
E sad da nema neko da mi donira dve celicne felne od 14. 5x98 trebaju mi nesto da probam :zvizduk: :zvizduk: .
Eto
Poslato: Ned Okt 26, 2008 8:31 pm
od ljube-kugla
kocnice od opel omege sa diskovima 284mm i plocicom kao cipela 36 broj i obavezna je felna 16''
levo su omegina klesta a desno 75-icina 1.6

nemam sliku plocica ali sutra cu slikati,disku se samo prosi rupa za 2mm i rupe za brezone se napasuju ili se izbuse druge i sve radi ok sa Remsa plocicama,provereno
neznam od cega je sale stavio na gtv-ejku,za klesta znam da su od volvoa,omegin disk je 24mm sirok i ima ga masala,ja obradio na 22 i ima mesa na pretek
Poslato: Ned Okt 26, 2008 11:43 pm
od superfly tnt
a sto nebi stavio ventilirajuce diskove od TS i brembo alu klijesta? plivajuca klijesta su za stojadine i sl vozila.

Poslato: Pon Okt 27, 2008 1:13 am
od Gruja
VOR75 napisao: Sto se tice kocnica nesto razmisljam da kupim one zelene posto moze da se desi da neka ekipa ode u NL sredinom meseca
Matori, ako mislis na EBC Greenstuff - zaobidji u sirokom luku!!!
Tesko djubre, ne vredi para...
Ako vec imas koga da ti donese proverenu stvar onda Ferodo, DS2500 ili DS3000 i nema omaske...

Poslato: Pon Okt 27, 2008 1:34 am
od Gost
grujo, jel si probao greenstuff? uslovi voznje, motor, auto?
Poslato: Pon Okt 27, 2008 2:09 am
od JaMaL
Pazi sam EBC preporucuje Green za aplikacije ispod 200ks... i light street driving... Red stuff za preko 200ks i aspirated driving... a yellow stuff za track use... stim da red stuff preporucuju cak do 1600 km break in time...

dakle godinu dana bi .usviravao. kocnice
i sta mislite o ovome?
novotarija ili obicna glupost

prvi put vidim ovako nesto:
http://www.machv.com/speedbleeders.html
Poslato: Pon Okt 27, 2008 12:04 pm
od Gruja
Nazalost nisam, ali sam se malkice zanimao za doticne
Ono sto sam nasao od iskustava uglavnom nije bilo pohvalno. Na Alfabb ih napljuvase samo tako a na nasem cannonu 206 rece da ih je spalio za 10ak kocenja, jakih naravno (i to redstuff)...
Vrlo moguce da u uslovima svakodnevne voznje a ne .track day. izivljavanja rade svoj posao dobro, ali po cenama preko koje sam nalazio razlika je jako mala (reda velicine po 20ak/10ak evra napred/nazad) u odnosu na Ferodo sa kojim pak nema nikakvih problema, ni svakodnevno, ni na stazi...
Po meni, nekih 30, pa neka je i 40 evra razlike vredi dati za proverenu stvar kao sto je DS2500. Jer ako bi isao na takav upgrade voleo bih da imam i tu rezervu da mi se nece okruniti nakon 3 'jaca' kruga po Kosutnjaku recimo...
Toliko, my 2 cents...

Poslato: Pon Okt 27, 2008 1:36 pm
od JaMaL
Ferodo mozes i kod nas da narucis na mnogo mesta... posto su po federal mogul-om ima distributera koliko hoces... ne verujem da ih ima na lageru ali moze da se poruci svasta...
Poslato: Pon Okt 27, 2008 2:41 pm
od Sasha
@Ljube
Diskovi su od teme turbo 284mm, 22mm. Ja sam stavio juridove plocice i nisam zadovoljan, skripe za sve pare, a i obojile su mi felne u crno

Poslato: Pon Okt 27, 2008 2:45 pm
od Gost
hmm... sve sami trkaci!

ja bas cuo odlicne ocene za greenstuff za ulicu naravno!
pricam to iz ugla nas 98% koji vozimo grad i 10% forsirane voznje sa zescim kocenjem... staza je nesto drugo...
u ovoj prici naravno da nisu merodavni boost, 206 i co. sa zivotinjama od preko 300ks!
Poslato: Pon Okt 27, 2008 2:54 pm
od superfly tnt
a sto ih onda ron simons prodaje? cak i tvrdi sa su orignal celjusti ok. mozda zato sto ne koci toliko?
ups zahebo sam, neko drugi ih prodaje, al isto ne koci mnogo. nije stvar u tome tko je proizvodjac nego koje su karakteristike plocice i za sta su namijenjene. ja bih prije glasao za plocice koje se trose a da cuvaju disk nego da mi ubijaju diskove.
edi: nasao sam
http://www.rpracing.pl/index.php/samochod/ pa ako njemu koci dobro onda mislim da su nama svima predobre.
Poslato: Pon Okt 27, 2008 3:40 pm
od Gruja
Ok, ok, you won

Odlicne su!
Kupite ih, stavite, probajte... Pa cemo da imamo iskustva iz prve ruke
Taman cu znati sta da radim kad se budem upustao (imao para)u 'upgrade'

Poslato: Pon Okt 27, 2008 3:47 pm
od superfly tnt
mislim da su sve performance plocice dobre u odnosu na serijalu. trebalo bi zaista usporedit recimo ebc pagid i ferodo u istim uslovima da bi se doslo do nekog zakljucka. ono sta vredi na jednom autu neznaci da palii na drugom. i jos nesto, treba znat kocit.
Poslato: Pon Okt 27, 2008 3:58 pm
od JaMaL
Zavisi i od diskova mnogo... ne samo od plocica...
drilled i grooved diskovi su dakelo osetljivi i bolje koce cak i na serijskim plocicama... mada ih jedu ko besni...
dok serijski diskovi cak i sa boljim plocicama klizaju i stvaraju fade lako...
a ima i obicnih diskova... brembo prvenstveno koji cak i u serijskoj varijanti imaju lose kocenje dok se ne ugreju sa ferodo plocicama... dok serijski diskovi rade ok kada su hladni ali kada se pregreju izgubis kocnice 50% sa bilo kojim plocicama...
moja iskustva su ovako:
mekane plocice[bilo koje stock/jeftine]...svaki dan ok... ne juriti previshe, fade znacajan kada se ugreju...
Ferodo sa alu opiljcima...jedu diskove ali kada se ugreju koce ko besni, skripe dosta posle 1000-2000 km...
Lucas sport... ok za svaki dan, mada kada se ugreju oce da blokiraju tockove sa losijim prijanjanjem [unutrasnji tocak u krivini] pri jacem kocenju... imaju nelinearnost kada su ugrejani...
ne znam koje su plocice na crnoj ali diskovi su zverski i u odnosu na ts su nebo i zemlja... skinucu tocak ovih dana pa cu da ih slikam i vidim koje su plocice... ali kapiram da mi nista bolje od toga ne treba... staje bar duplo bolje od ts-a i mnogo je tvrdji i sigurniji osecaj preko 150 km/h fade se skoro i ne oseca... cak i po kisi i ostroj voznji nece da blokiraju i veoma su progresivne i lako se kontrolise kocenje...
Poslato: Uto Okt 28, 2008 1:42 pm
od JaMaL
Evo slike diskova na TB-u...:

Samo da mi je znati gde da nadjem iste...
plocice su ferodo...
i to radi, veoma dobro... par svetlisnih godina ispred stock-a na TS-u.
Poslato: Uto Okt 28, 2008 3:09 pm
od ljube-kugla
sto ovo dobro izgleda,pa i ako ih ne nadjes precrtas ove rupe i izbusis obican disk,provereno radi,ja probao i na dva auta,prvo sam na corsi busio obicne posle sam busio i ventilirajuce,na alfi prednje ventilirajuce,zadnje do menjaca posle i zadnje do tocka i vino koce ali sa odgovarajucom plocicom
Poslato: Uto Okt 28, 2008 5:12 pm
od TOXON
Nikada nisam video ovakvu perforaciju???
Meni ovo vise lici na rucnu izradu......
Poslato: Uto Okt 28, 2008 5:58 pm
od Gost
kolicke su onda plocice na ts-u kad su ove ovako mini!?

Poslato: Uto Okt 28, 2008 6:01 pm
od JaMaL
Iste su... kocnice na TS, Turbo i 3.0V6 su identicne... kao i vecina drugih stvari sem motora...
plocice su otprilike iste velicine kao fiatove... vecina starih fiatovih... da nema cudnog kacenja istih rekao bih da su sa neke 132-ojke...
mozda je i rucna izrada, ne znam... sara jeste cudna... mada je previshe precizno uradjena i sa oborenim ivicama... i ove crte su veoma cudne i isto precizne a ko zna sta se jos odralo posto se ovima veoma blizi krajnji rok...