Stranica 61 od 155

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pon Nov 05, 2012 7:26 pm
od dekideki
G0XY napisao:Inače pre 2 meseca i na "sestri" je procureo hladnjak - zamenjen novim u Ricambiju (oko 8000 je koštao) :D
au bre, pa zaista su sestre ta i ova moja. i ja sam promenio hladnjak pre par meseci...
viewtopic.php?f=6&t=24&start=591

Re: problem na alfi 155

Poslato: Uto Nov 06, 2012 10:31 am
od OMP
alfa&omega napisao:Kako menjate te zadnje lezajeve, glavcina sa ABS-om :scratch:
Znam da je zadnji lezaj sa glavcinom negde oko 35 eur nov, origi za Alfu 155
ako je sa abs-om onda ne moze od juga :)
ja sam stavio kod mene jedan fad-ov jos kad sam kupio auto pre 5 godina i jos traje, al sam kupio original fad ne kopiju i malu privredu kojih danas ima na svakom cosku i prave sve i svasta smao stancuju logo odredjene firme

Re: problem na alfi 155

Poslato: Uto Nov 06, 2012 11:58 am
od alfa&omega
Pitam iz razloga sto pre neki dan cujem da se glavcine sa ABS-om "repariraju", izbija se dotrajali lezaj i ubacuje drugi, od Juga recimo. :this: Cuo sam za te lezajeve da ako se nadju da su Zastavini originalni bolji su od bilo kojih :scratch:

Re: problem na alfi 155

Poslato: Uto Nov 06, 2012 12:45 pm
od G0XY
Dečko je stavio u Rikambiju SKF ležajeve na moju bivšu 155,u kompletu sa glavčinom koštaju oko 4500 po komadu.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Uto Nov 06, 2012 2:08 pm
od Flavio
G0XY napisao:Mali savet za zamenu zadnjih ležajeva na 155:

NE KUPOVATI FAD-ove zadnje glavčine sa ležajevima,koje odgovaraju od Zastave 101 ili Juga.
Ne valjaju 5 para,na mojoj bivšoj nisu izdržali ni 3000km,a automobil mi nikada nije bio opterećen.Kolega je u subotu zamenio oba komada,jedno putovanje do Grčke ih je ubilo :grin:
Ti ležajevi mogu trajati na Zastavi,ali nisu za 155,koji je dosta teži auto i ležajevi nisu projektovani za tolika opterećenja (čitaj - nemaju kvalitet).
Možda nekome pomogne,ako planira zamenu.
Ako odgovaraju dimenzijama (a odgovaraju) onda odgovaraju i karakteristikama.
Nažalost,kad se u jednačinu ubaci i "nepoznata" kvaliteta materijala onda dobijemo poznat zaključak :( :banghead: .

Re: problem na alfi 155

Poslato: Uto Nov 06, 2012 8:48 pm
od OMP
original zastavine delove je sve teze i teze naci, u kragujevcu jos uvek moze da se nadje sve i svasta, jedna od radnji je KIM ako tu nema onda nema nigde :) ja sam zvao xx radnji u bg i kš za ono nalivno crevo goriva od floride od kojih mogu da se preve gume za usis kod nas na alfama, i svi su mi rekli da to odavno ne drze a kad sam pozvao KIM naravno imaju na stanju, isto tako drugar trazio neki deo za floridu koji retko crkava i nigde ga nije bilo sem tamo, tako da verujem da imaju i orig. glavcine od juga.

ove skf su bas skupe jbt :shock: za juga je ispod 2000 :roll:

Re: problem na alfi 155

Poslato: Uto Nov 06, 2012 9:51 pm
od dekideki
mozda je cena u rikambiju sa zamenom?

jel ima neko, koje su dimenzije tih lezajeva? da li mozda vredi izbijati pa menjati ili moraju cele glavcine?

evo cena koje placaju nemci:
http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=Alf ... n&_sacat=0" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
*SKF najniza cena je 53,5e, dobijaju se i chepovi.

**43,28e sa slanjem su najjeftiniji u paru (2 komada). pise 2 god. garancija
http://www.ebay.de/itm/2x-Radlager-Radn ... 3cc2de7844" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sre Nov 07, 2012 12:52 am
od OMP
ne mogu da se izbijaju samo lezajevi, pertlovani su za glavcinu zato se i menja u kompletu

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sre Nov 07, 2012 6:31 am
od Santino
Treba pogledati i SNR lagere, cena je malo niza od SKF-a a potpuno su ok.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pet Nov 09, 2012 8:19 am
od sErGiO
OMP napisao:ove skf su bas skupe jbt :shock: za juga je ispod 2000 :roll:
Ja sam za 156 plaćao nešto oko 7500 din/kom za prednje ležajeve i ne nije cena sa zamenom :)

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pon Nov 12, 2012 8:01 pm
od mali radojica
mali radojica napisao:kod mene ista stvar. digne na nekih 1500 obrtaja, zeza i kad se ugreje.

ono što me buni je što nekad na leru radi na 750-800 obrtaja i trese se kao dizel, kao da preskoči neka svećica. a onda digne na 950 i sve ok, radi tečno. mislio sam da nisu svećice (menjane pre par hiljada) ili kablovi ali to bi onda zezalo uvek. :scratch:
pisao sam u virusu ali ovde je potrebnije. evo šta je izazvalo gore opisan problem.


Slika

Slika

gumica na odušku se osušila i iskrivila, a crevi puklo za polovinu obima. koliko je vukao falš vazduha tu to niko ne zna. to sam sanirao za prvo vreme i sad je sve u redu sa obrtajima, motor je dobio bolji i direktniji odziv na stiskanje pedale gasa i ide malo bolje.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Uto Nov 13, 2012 1:03 am
od OMP
dobro je i radila sa ovolikim šalterom :) jesi proverio da ti nisu pukla i creva na usisu?
kod mene dva bila malo pukla, i nije moglo da se vidi dok ih nisam skuno, i tu falširao a skoro sam imao problem i sa kucistem filtera ladno se odvila dva srafa ona bliza krilu, jedan ispao ili nije ni stavljen, ne znam kako, mozda prilikom ugradnje plina zeznuli, i tu zinulo kuciste za nekih 5mm sigurno, poceo da zeza na plinu al smo brzo provalili sta je

Re: problem na alfi 155

Poslato: Uto Nov 13, 2012 5:56 pm
od dekideki
uzmes WD40 i prskas po crevima onako "izmaglica fazon" i osluskujes motor. ako poveca obrtaje, tu vuce falsh vazduh.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sre Nov 14, 2012 8:18 am
od sErGiO
I onda ti ceo motor bude mastan :scratch:

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sre Nov 14, 2012 9:09 am
od mali radojica
ja znam za foru sa start sprejom, ne znam da li on masti.

nisam proveravao creva na usisu, mada ako su fabrička zamena im neće škoditi.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sre Nov 14, 2012 1:35 pm
od dekideki
ne prskajte po celom motoru, naravno. hahaha nisam znao da to treba posebno da napomenem...
start spej je bolji ako ga imate, ja sam rekao za prirucno iskustvo, skoro sveko ima WD40, zato.

video sam tri cetiri puta to, prenosim iz licnog iskustva.

nismo izmastili ceo motor :)

dakle, ne budite uporni, motor dize obrtaje na najmanju rupicu, ako ne reaguje, prekinite. ako koristite start sprej pazite gde su vam kablovi i varnice...

**postoji i drugi nacin bez prskanja, prebacite na benzin i rukom zapusite usis kod filtera - na kratko. ako ima gde, motor ce da povuce falsh vazduh i nece se odmah ugasiti.
*prebacivanje na benzin je vazna stavka, na gasu se ugasi skoro odmah kod nekih modela gasnih uredjaja cim malo zatvorite usis, bez obzira na falsh vazduh...

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sre Nov 14, 2012 1:49 pm
od OMP
dekideki napisao: **postoji i drugi nacin bez prskanja, prebacite na benzin i rukom zapusite usis kod filtera - na kratko. ako ima gde, motor ce da povuce falsh vazduh i nece se odmah ugasiti.
ovako sam ja ustanovio da mi je kusicte filtera popustilo ;) nema veze dal je na plinu ili benzinu u oba slucaja treba da se ugasi ako nema nigde falša, dovoljno mu je 2-3 sec da se ugasi ako je sve ok, ako negde vuce fals onda ce ili da nastavi da radi istim tempom ili ce malo da obori obrtaje i gusi se ali ce i dalje da radi e sad kad su u pitanju gumice usisa tu je tesko provaliti dal su negde crkle sem ako se bas ne vidi sa npr. gornje strane, ja nisam mogao da vidim ni provalim dok ih nisam skinuo jer je bilo sa donje strane i pukotine su bile male pa nije moglo ni okom da se vidi ni rukom opipa a i gumice su bila svuda ispucale okolo pa nije bilo lako provaliti koja pukotina je i rupa tak kad skines i pocnes da ih razvlacis, krivis i sl. vidis gde je crkla, dve su bile crkle, jedna ispucala samo a jedna ko nova :) taman sam imao crevo od floride za tri gume da napravim tako da je dobro sto je ona jedna orig. bila ko nova jer ne bih imao za cetvrtu :)

Re: problem na alfi 155

Poslato: Čet Nov 15, 2012 7:35 pm
od speedhunter
Dakle,pitanje..
Da li je alfa 155 pocinkovana-galvanizovana?
Pitanje rdje,po gepeku i patosu i prednjim kosevima..
Da li je to na lupanim autima ili su izasle neke serija samo sa tim problemom?

Re: problem na alfi 155

Poslato: Čet Nov 15, 2012 7:44 pm
od Brana
Koliko znam skoljka je cinkovana, a ovo sto je na sraf nije

Re: problem na alfi 155

Poslato: Čet Nov 15, 2012 8:58 pm
od G0XY
Duplo pocinkovana karoserija..

Re: problem na alfi 155

Poslato: Čet Nov 15, 2012 9:10 pm
od OMP
pa vidali smo po netu neke trule i korodirale na cudnim mestima ali ne znam o cemu se tu radi, obicno ih korozija napada na nevidjivim mestima tipa ispod zadnjeg krila oko cepa rezarvoara i dela kod branika ali to se naravno ne vidi dok se ne skine krilo na sotalim mestima nebi tebalo sem ako nije radjena vec :rolleyes:

Re: problem na alfi 155

Poslato: Čet Nov 15, 2012 9:58 pm
od mali radojica
jok drugovi. izgleda da je ipak protokomer pobrljavio. danas opet ler na 1500 na prvo paljenje kao i svi ostali simptomi, samo za nijansu slabiji. proveriću otpor između pinova pa da vidim šta dalje.

pitanje za brave. da li sve 155 imaju fabričku CB? kod mene nema nikakvog posebnog motora, džek sa strujom ide direktno u bravu. da li moram da tražim bravu isključivo za desna zadnja vrata ili ne?

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pet Nov 16, 2012 1:16 pm
od OMP
sve imaju centralku, ne znam na koji deo brave mislis ali nisu iste za levu i desnu stranu, obe leve su iste kao i obe desne ali ne mogu da menjaju strane

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pet Nov 16, 2012 8:52 pm
od mali radojica
hvala OMP! :good: pretpostavljao sam da se razlikuju samo u odnosu na stranu ali rekoh da pitam, italijanaima svašta pada na pamet.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pet Nov 16, 2012 9:09 pm
od djolers4
Kolege,veceras sam imao veliki problem sa autom.Iako sam mislio da sam resio problem podizanja temperature,veceras me je auto uverio u suprotno.Normalno je radio i ventilator se palio i odrzavao temperaturu na 90(imam i prekidac za njega,po gradu ga drzim stalno ukljucenog,zlu ne trebalo) medjutim,najednom je poceo da dize temperaturu do 110 i tako nekoliko puta,ventilator u 2-goj brzini ne pomaze,ne spusta ni malo.E sad,110% posto cu morati da ravnam glavu i dihtung da zamenim,ali da li je ovo posledica zatvorenog termostata?Jako brzo podize temperaturu od 50 do 110,za manje od minuta.Ni voznja na otvorenom putu na 7`C ne pomaze i dalje podize temp.Grejanje duva jako mlako...