Ako je kupio te delove za motor, onda je moglo samo negde da zapne oko motora...moguce da se nesto preracunao...pa stao. Ovaj projekat ne moze jeftino da kosta. Steta, skoljka izgleda vrhunski.
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Mar 28, 2011 2:14 pm
od SCHUMACHER
I ja kazem-steta.
A da je projekat skup-jeste sigurno.
Dako saznamo nesto o njoj,a do tada,jos neka slicica sampiona Madjarske iz 2009-e:
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Mar 28, 2011 3:20 pm
od OMP
madjar prodaje ovu alfu za 22 soma ako se ne varam i to je ex Tamburinijeva alfa, u ovim bojama i bila kad je tamburini vozio(takvu je vozila i Tamara Vidali u civt), meni licno zuta ruzno stoji na 155ici posebno St.
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Mar 28, 2011 3:27 pm
od starac vujadin
Preko 20 hiljada funti utroseno na auto...izmedju 360-380ks
... r_embedded
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Mar 28, 2011 3:43 pm
od OMP
kad je vec utrosio tolike pare sto nije napravio dtm ili gta look karoseriju, ovo je ni tamo ni tamo
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Mar 28, 2011 3:50 pm
od starac vujadin
Uradio je (radi) prema svom ukusu, a stavljao je kvalitetne stvari. Ako bi gledali pedigre, onda moze vise da mu se zamera na motoru...a ja mu ne bih nista mnogo zamerio.
Ja isto ne bih uradio totalnu repliku. Recimo, nikad se ne bih odrekao 2 brisaca i upotebljivih retrovizora...
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Mar 28, 2011 4:12 pm
od OMP
sta znam ja nesto nisam pristalica vecih izmena karoserije kad je 155ica u pitanju, pre svega mislim na branike, prosirenja, spojlere i sl. ali kad bih radio nesto isao bih samo i iskljucivo na ST look, to mi je nekako najlepse i najprikladnije jer se ne razlikuje puno od serijske a deluje mocno a pod haubom bih se zadovoljio sa nekim fino nasviranim 2,0 ts-om, nista vise mi ne treba ioanko nemam gde da poteram te silne konje koji se pominju a auto za stazu je vec druga prica
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Mar 28, 2011 4:45 pm
od starac vujadin
Znam da vise volis ST...Ja bih na DTM look (volim ekstremno sredjene 155-ice jer mi auto serijski deluje nedovrseno) napakovao motor i pogon od 164q4...bilo bi komplikovano, ali to niko nije uradio. Imao bih atmosferski motor i pogon na 4 tocka...Mana toga je jedino sto ne moze motor da se frizira zbog pogona, pa bi morao da se zadovolji sa "samo" 230ks + nesto malo vise sto moze da se izvuce na chip i izduv, a da se ne poremete parametri 4wd...to bi bio fino izbalansiran auto koji bi vrlo lepo isao.
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Mar 28, 2011 6:11 pm
od Santino
sho ne moze da se frizira zbog pogona?
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Mar 28, 2011 6:51 pm
od SCHUMACHER
U pravu si za pedigre,ovo je ona 155 ciji je fiat 2.0 16v turbo na slici par strana prije.
Ovo je moje neko razmisljanje:Ako bih imao Q4 isla bi u Zagato/GTA stilu,V6 bih uradio u DTM stilu kao Makedonac,a posto imam atmo 4 cyl ici ce u ST fazonu...
Ni meni nije jasno zasto ne bi mogao da je tjunira zbog pogona
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Mar 28, 2011 7:25 pm
od darko qv
SCHUMACHER napisao:U pravu si za pedigre,ovo je ona 155 ciji je fiat 2.0 16v turbo na slici par strana prije.
Ovo je moje neko razmisljanje:Ako bih imao Q4 isla bi u Zagato/GTA stilu,V6 bih uradio u DTM stilu kao Makedonac,a posto imam atmo 4 cyl ici ce u ST fazonu...
Ni meni nije jasno zasto ne bi mogao da je tjunira zbog pogona
20v Shumi.
Meni se svidja kako je odradjeno.Boli me uvo sto pise Fiat na dekli,na mom pise Alfa Romeo,a svi znamo ciji su 16v motori.Kako sto kaze Abi i ja bih da imam Q4 isao na GTA look,to mi je najljepsa 155,da kazemo serijska,a od ovih definitivno btcc look.
Dobre kocnice ima ova 155,takodje je i hauba i branik u jednom,mora da je poliester?
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Mar 28, 2011 8:06 pm
od StefanMih
Ne znam zashto bi ubacanje 16vt-a bilo "narushavanje pedigrea" kad je i fabrichki ishao u nju....
Middy V6 je ono shto treba raditi, kakve FWD zezancije ;p
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Mar 28, 2011 9:22 pm
od SCHUMACHER
Darko,ne citiraj post iznad
he he he zapamtio si ti koliko je ventila,"upio" si svaku sitnicu
Tacno te vidim za koju godinu kako parkiras pored QV-jke nekog Coupea na IT table i prabacujes lagano uz neku limunadu
Stefke,za midy treba kesa i to podosta-nazalost...
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Mar 28, 2011 9:40 pm
od StefanMih
Treba kesha i za gorivo...itd....ako radish u garazhi ne treba mnogo para, vishe treba vremena.....s druge strane ako u varijantu upada neki majstor ja bih u startu zaboravio....
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Mar 28, 2011 9:51 pm
od SCHUMACHER
Generalno gledano-u pravu si i neki bolji poznavalac mehanike bi to mogao da odradi,samo ne znam kako bi rijesio prenos.Gledao sam onu bijelu africku,ali...
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Mar 28, 2011 10:03 pm
od darko qv
Ufffffff,licno se ne bih bacio u takav posao nikad.Jedino da imam V8 iz 8c,pa ajd da ga ubacim u auto,da ne cuci u garazi.
Definitivno po meni,jedan ovak 5 cil.20v Turbo,sa sperom i 6 brzina+chip i eto 250 ks.Sta ces vise?
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Mar 28, 2011 10:40 pm
od Santino
ne znam zasto je bolji 5 cyl turbo od 4? samo ima manje mesta...
ako bi isli na performans car za stazu, najbolje resenje je ici na mid mount v6 ili v8 sa menjacem od audija... dosta je lako, brusilica, aparat za varenje i dosta vremena.
mada je isto zanimljiv koncept v8 uzduzno sa nekim getragom napred, a da se pozadi ne dira pogon tj odlican torsen diff od q4! ne za performans, vec sjajan auto za zezanje!
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Mar 28, 2011 10:43 pm
od darko qv
5 cyl.je bolji zato sto ja gledam na to kao Fiat Coupe 20vt,pa sta sve s njega mozes da prebacis na svoj auto.Ne bih se bunio ni za 16vt,al je ovaj bolje opremljen fabricki.Kod mene je samo to poenta.
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Mar 28, 2011 10:45 pm
od SCHUMACHER
Darko,zaboravio si Brembo
A sto ti jednostavno ne das tvoju QV glavu za glavu za Fi"j"ata kupea turbo i predstavis ga u "Automobili prijatelja"?
Santino,suvise je to posla za auto za zezanje,a i da ga napravis-kuda bi se zezao
Sta bjese getrag-kardan?
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Mar 28, 2011 10:50 pm
od Santino
getrag - menjac kome nema smrti!
realno bez dva auta nema zabave...
@darko, imas kappu 16vt, jos jeftinija kao stranac za konverziju, isti motor je u q4. 5-tak se nista nije bolje pokazao...
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Mar 28, 2011 11:00 pm
od darko qv
Shumi jesi blesav ne bih ni u ludilu. Uf....taj brembo....
Zanm za kappu.Vozio sam se jednom u jednoj,htio moj brat da kompenzira za 164,al je puno trazio lik.
A,Kappa je isla ludacki.
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Mar 28, 2011 11:03 pm
od SCHUMACHER
Znao sam za mjenjac da kazu-getriebe,za getrag nisam.
Ti Santino odma' mislis ako ima njemacki naziv-nema smrti
Santino napisao:realno bez dva auta nema zabave...
Abi:Zabavljamo se o jadu i sa jednim,a ne sa dva
Sala naravno
@darko, imas kappu 16vt, jos jeftinija kao stranac za konverziju, isti motor je u q4. 5-tak se nista nije bolje pokazao...
Zadovoljan je Darko i QV-jkom,samo ga ponekad uhvati "turbo manija" i nasao je nacin da je malo "zacini" da bude jos brza,dako predstavi makar planove u temi
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Mar 28, 2011 11:23 pm
od starac vujadin
Santino napisao:sho ne moze da se frizira zbog pogona?
Vec smo pricali o tome. Ne moze zbog komplikovanog pogona na 4 tocka. Ima tri diferencijala, prebacuje obrtni moment na sva 4 tocka non stop, povezan je sa menjacem...osluskuje 100 parametara. Ako tuniras , morao bi da podesavas 4wd nanovo, a to mozes ako si Steyr Puch, sam ne mozes.
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Uto Mar 29, 2011 10:12 am
od SCHUMACHER
Znaci za tuning je ipak "zahvalniji" pogon sa 155 Q4...