Stranica 7 od 29

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Nov 24, 2014 4:25 pm
od Mac
I nakon skidanja DPF-a je bacao gresku. Nakon par stotina km se situacija promenila. Dok je auto imao DPf, nisam nikada radio dijagnostiku u voznji, tako da ne znam kakvi su parametri bili tada.

Gore, na pocetku strane imas grafikon radjen u trecoj brzini.

Nakon 500km ponovo radjen test po uputstvima Dejana

Cetvrta brzina
Slika

Treca

Slika

Kako Vam ovo izgleda?
Inace merenje je radjeno na istoj deonici i istim uslovima.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Nov 24, 2014 4:30 pm
od mladenke
Jel odradjen remap na toj alfi?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Nov 24, 2014 5:09 pm
od Mac
Ne, samo EGR-DPF delete

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Nov 24, 2014 5:18 pm
od bums85
Malo je cudno da trazeni pritisak bude skoro 2,7 bara a da nije cipovan

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Nov 24, 2014 5:56 pm
od mladenke
pa to i ja gledam. ili je cipovan ili nisi lepo odredio ose u grafikonu. a da lepo ti okacis csv fajl? :)

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Nov 24, 2014 5:58 pm
od Mac
:|
Evo, kod SW je slicna situacija, stim sto se poklapaju plava i crvena linija.
Ni SW nije cipovan a ide isto do 2,7 bara,
Lik koji radi tuning, je reko da je 2.0 prakticno cipovani 1.9.
Radio sam test na jos jednoj 2.0, imala je iste parametre kao SW.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Nov 24, 2014 5:58 pm
od Mac
Izbacicu csv fajl.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Nov 24, 2014 6:17 pm
od Mac
Slika

Slika

Slika

Slika

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Nov 24, 2014 6:57 pm
od dusanGT
Mac, dijagram parametra "Boost Control Solenoid" ima čudan tok... Ta kriva bi trebalo da bude glatka i opadajuća u zoni velikih pritisaka (kad ima mnogo goriva na velikim obrtajima).

Da bi se tačno videlo u čemu je problem, potreban je dijagram promene broja obrtaja motora. Pročitaj uputstvo za režim vožnje pri dijagnostici u prvom postu ove teme.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Nov 24, 2014 7:26 pm
od Mac
Dusane, hvala na objasnjenju.

Odradio sam dijagram sa pocetka teme:


Slika


Odradjen je i dijagram na konstantih 3500rpm:

Slika

Dijagram na konstantih 2000rpm, je dosta umereniji:



Slika

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Nov 24, 2014 8:20 pm
od dusanGT
Gledam ovaj prvi dijagram - i na njemu je kriva "Boost Control Solenoid" neobičnog oblika...

Pretpostavka je sledeća... moguće je da je malo zaribao klip boost-kontrolera (tzv. overboost ventil), pa se pogrešno "dozira" vakuum koji aktivira "paštetu" (vakuum ventil), koja reguliše pomeranje krilaca turbine. Posledica je da se pritisak sporije reguliše, tj. da se u nekim pikovima "naduva" pritisak od skoro konstantnih 2700mbara, pa su se i dešavale greške. Nemam iskustva sa 2.0 JTDm, pa nisam siguran.

Jedino je sigurno da 2.0 JTDm nije remapovani 1.9 JTDm... :)

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Nov 24, 2014 8:26 pm
od Mac
Da probamo sa promenom Ventila?
Mogu da prebacim sa SW-a, pa onda odradim test.
Samo moram da ga lociram :D

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Nov 24, 2014 8:27 pm
od dusanGT
To je ideja...

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Nov 24, 2014 8:28 pm
od Mac
Inace Dejan iz Safe chipa mi je rekao da je 2.0jtdm cipovani 1.9, i da nema mnogo prostora kod 2.0 za dalje unapredjenje.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Nov 24, 2014 8:30 pm
od Mac
dusanGT napisao:To je ideja...
Da probamo pa sta bude.Ne moze da skodi.

Predlozi majstora su bili da se remontuje turbo.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Nov 24, 2014 8:36 pm
od dusanGT
Verovatno se niste razumeli - Dejan zna da se motori neznatno razlikuju po zapremini, ali i da imaju drugačije injektore i turbokompresor... :)

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Nov 24, 2014 8:43 pm
od Mac
Da, moguce je da se nismo razumeli.
Inace vozio sam se u njegovoj 147-ci, brutalno ide, ubija.
Sad radi novi projekat sa nekom plavom 147......

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Nov 24, 2014 9:32 pm
od mladenke
Slazem se sa dusanom da je boost selenoid je cudnog rada. moguce i da krilca turbine zezaju, tako da pid kontroler konstantno pkusava da odrzi zeljeni pritisak ali ne uspeva i zbog toga se javljaju ova variranja.

A drugo proveri maf. Zeljeni i stvarni ti se ne poklapaju, tj imas konstantno veci actual od desired air intake.

I kod drugog dijagrama opet prepunjavanje turbine. Ja bi to odvezo da se proveri ecu jer mi sve lici na strucan remap :D

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Nov 24, 2014 9:33 pm
od mladenke
Mada ovo vece ocitavanje maf-a je mozda i posledica veceg pritiska turbine. U svakom slucaju kreni od selenoida i zakrilca.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Nov 24, 2014 9:47 pm
od Mac
ok.Thanks.
Dejan mi je gledao Ecu, nije cipovan .
Znam samo da je Maf ciscen kad je radjen veliki servis.
Kako mislis da proverim Maf i zakrilca turbine?

Sad se setih, na jednom radnom nalogu, koji je dosao uz auto, stajalo je nesto u vezi pritiska....probacu da ga nadjem.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Nov 24, 2014 9:55 pm
od Mac
Radni nalog:




Slika


Stoji "Niveaux et pression" nivelacija pritiska , ma sta god to znacilo.
To je radjeno jula prosle godine.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Nov 24, 2014 10:10 pm
od mladenke
Verovatno je imao ovaj problem i ranije. Ocisti vakum selenoid lepo, ima tema cini mi se na ovom forumu kako ga detaljno ocistiti pa kreni od toga.

Maf se proverava merenjem izmerenog vazduha sa voltazom maf-a, signalom...

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Nov 24, 2014 10:12 pm
od Mac
:gr8:

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Nov 24, 2014 10:17 pm
od mladenke
Imas objasnjeno lepo od strane DusanGT pa mozes lagano da proveris ;)

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Nov 24, 2014 10:35 pm
od mladenke
Koja je vrednost za actual air intake q. sa zatvorenim egr-om za jtd 8v? Oko 480mg/str ?