Stranica 7 od 41

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Okt 24, 2015 11:31 am
od mladenke
zexmaster gt napisao:Mladenke prestani da pises u apsolutnom pritisku kolicine hahaha svaki put pomislim au koliko je to konja hahaha ja se slazem za gtb,ja vozim sa 2056, ali za moje zelje on ce biti slab,posto dodirujem njegovu granicu 2.4bara(ne apsolutnog) zato sam pripremio gtb2260vzk koji ce za moj motor biti nesalomiv,valjda :gr8: ima mali lag
Koliko mm3 na 2.4bar relativnog? preko 120mm3?

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Okt 24, 2015 9:22 pm
od Zex
E mnogo me pitas,ja sam vise fizicar,losa mi racunaljka za mapiranje,uglavnom me ne interesuju ti podaci,ja spakujem sve fizicki,kad prodje valjke i test voznju,no me briga bilo sta hahaha

Poslato: Sub Okt 24, 2015 11:50 pm
od FantomX
Sa kojom pumpom bre 120mm3? :D

Sent from G4

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Ned Okt 25, 2015 7:26 am
od mladenke
zexmaster gt napisao:E mnogo me pitas,ja sam vise fizicar,losa mi racunaljka za mapiranje,uglavnom me ne interesuju ti podaci,ja spakujem sve fizicki,kad prodje valjke i test voznju,no me briga bilo sta hahaha
valjda si nekad uradio neki log dijagnostike? :D
FantomX napisao:Sa kojom pumpom bre 120mm3? :D

Sent from G4
kod gt-a je valjda 1600 bara stock pumpa?

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Ned Okt 25, 2015 8:00 am
od G0XY
1600 bar stock,moze da ide i do 1800,medjutim tu je kraj zbog limita.
Meni se cak desavalo da predjem 1800bar apsolutnog i prezivim (ne ugasi se),a padao sam recimo na 1742bar npr...
Na 159 1.9 su dizne za 10% vece od GT-a 1.9 i moze se pojaviti problem da pumpa ne moze da isporuci zadatu kolicinu goriva.Pri tom govorim o vrhunskoj pumpi,a ne o pumpama koje su vec oslabile u radu.
U mapiranje se slabo razumem,ali ovde mora specijalan Kung-Fu da se primeni :D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Ned Okt 25, 2015 8:15 am
od mladenke
Ma ako moze da gura 1750 bara, njoj je sve jedno dal dinza da otvara 1000us, ili 1400us, vazno da pritisak ne oscilira.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Ned Okt 25, 2015 10:21 pm
od Crni
G0XY napisao:Prvom dobrovoljcu,autor teme Zexmaster,sredjuje sklapanje ovakve turbine za 2 piva hahaha
Ako tako kazes... bice i za cevape :D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Okt 29, 2015 12:14 pm
od Zex
jel merio neko nekad pritisak ulja u motoru,ali nanometrom??i da li moze da se vidi dijagnostikom...poceo turbo odjednom da mi zvizdi,riknuli su lezajevi,pa se bojim da nije do uljne pumpe mozda,da ne gruva previse pritiska...

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Okt 29, 2015 12:33 pm
od G0XY
Pa što se ne zakačiš na MES,pa da ga se očita u svim režimima :D
Pusti ti Slobine priče,sigurno nije to :)

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Okt 29, 2015 1:57 pm
od Zex
Ovo je moja prica,njega sam batalio hahaha ali lezajevi se cuju,kao nekad tvoja goxy,mig hahaha .. Mislis da moze u mesu da se vidi pritisak ulja u motoru?

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Okt 29, 2015 2:01 pm
od G0XY
Pa može da očitava pritisak ulja,odradićemo dijagnostiku u vožnji,pa ćemo posle pogledati sve parametre kako izgledaju.
Razmisli šta bi sve iskontrolisao,pa da odradimo jedan dan merenja.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Okt 29, 2015 5:15 pm
od Pittatore
A da ti to ne zvizdi, cvrkuce izduvna grana na glavi mozda?

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Okt 29, 2015 5:48 pm
od mladenke
ako je pored spoj izduvne grane sa motorom uredno cist onda nije grana. :D

pittatore, log, log, log.... :P

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Okt 29, 2015 8:06 pm
od Zex
Ljudi pa napakovai sam nekoliko turbin Na nekoliko razlicitih vozila,valjda znam sta je sta hahaha :cry:
Lezajevi se cuju u turbu,zanima me samo taj prirtisak ulja,i gde se meri fizicki?nasao sam na leru da je pritisak od 0.8 do 1.2 bara u zavisnosti od radne temp,ali ne znam koliko treba da bude kad iz voznog stanja

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Okt 29, 2015 8:30 pm
od mladenke
tesko da ce pritisak ulja da razjebe turbinu, pre ce biti previsoki pritisak, previsoki egt.... Koji je bese turbo kod tebe? na 2.4bara relativnog pr. na kojim obrtajima?

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Okt 29, 2015 8:42 pm
od Zex
Pa previsokog se i bojim,jel ima neki spoljni pokazatelj za to,ili mora nanometar negde da se zakaci? Trenutno mi je relativni 2,2 bara na 2300-400.hibrid 2056... Tog visokog se plasim...egt je kod mene bas nizak,prednji ic,bocni ic,cevi izolovane,auspuh otvoren sa protocnim,taj veci turbo itd itd...+ koristim metanol...egt poprilicno nizak...samo odjednom poceo da zavija,pre toga sve fest

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Okt 29, 2015 8:51 pm
od mladenke
ti pricas o pritisku ulja ili pritisku turbine? :D

Edit: Cime si merio egt?

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Okt 29, 2015 8:54 pm
od Zex
Aham,nisam procitao lepo,vozim.. Izvini,napisao sam ti za pritisak turba sto si me i pitao hahaha ...a meni treba pritisak ulja koliki je dozvoljen

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Okt 29, 2015 8:57 pm
od Zex
Nije od vazduha sigurno,radilo pre toga odlicno..ovo odjednom...mozda i jeste do turba,ali se plasim od tog previsokog uljnog pritiska...

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Okt 29, 2015 8:59 pm
od mladenke
trebao bi da imas signalizaciju vizualnu a i zvucnu da nesto ne valja sa pritiskom ulja, da li je nizak ili visok, a za tacan podatak pritiska ulja ne znam. :S

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Okt 29, 2015 9:05 pm
od mladenke
Ne znam sta je radjeno sa tim hibridom i da li moze da izdrzi 2.2 bara relativnog p. na 2.3k obrtaja. Obicno se turbina pocne cuti preko noci, nenajavljeno. Jel uvek zvizdi ili samo dok je auto hladan?

2.2 bara relativnog, ili 3.2 bara apsolutnog pritiska turbine na 2.3k obrtaja, je preko 120mm3 po mojoj gurboj proceni iz glave, sto bi znacilo da imas ili nenormalno ubrizgavanje na 2.3k obrtaja (koji bi set kvacila izdrzao to ne znam) ili imas i vise pritiska na tim obrtajima nego sto ti je potrebno.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Okt 29, 2015 9:08 pm
od Zex
I ja se nadam da ce zapistati,ali moram to iskopati...treba da stavim gtb2260 vzk i zamisli da mi dune previse ulja i prehebe nesto :gasp: :gasp:

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Okt 29, 2015 9:14 pm
od Zex
Ipak je 2600rpm 420Nm..nije previse,ja zab mapu.. Turbo drzao bez problema 2.2 relativnog..sutra cu ga skinem da vidim sta je...set kvacila od 27 bara drzi i 500Nm :yahoo:

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Okt 29, 2015 9:16 pm
od mladenke
skini samo crevo na turbini i proveri jel ima lufta, mada ne mora da znaci da zvizdi zbog lufta, moze biti i iskrivljena neka lopatica a to bez skidanja nema sanse da vidis.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Okt 29, 2015 9:24 pm
od Zex
Ma znam sta treba,nisu lopatice..da su one culo bi se kacenje,ono rezantno,ostro,ovo zvizdi u svim obtajima podjednako...pravi zvuk potrosenog turba :lol: hahaha