Stranica 7 od 17
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Uto Mar 27, 2012 5:19 pm
od SCHUMACHER
Od cega je klip?
Od Q4???
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Sre Mar 28, 2012 5:59 pm
od kilson
Boxer 1.5

Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Sre Mar 28, 2012 7:33 pm
od SCHUMACHER
Hvala za odgovor
Mislio sam da je od Q4 jer imaju isti precnik...
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Pet Apr 27, 2012 1:39 pm
od OMP
sta se desava sa ovim projektom, jel zavrsen

Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Pet Apr 27, 2012 6:56 pm
od kilson
Da se radi samo oko nje, bila bi pred kraj. Delovi za motor su kompletni + klipovi su blago olaksani i dodatno ukopani za ventile koji su takodje malcice laksi. Radilica pripremljena i uskoro ce sklapanje a po praznicima krecu radovi na limariji i roll bar-u. Imace tu dosta posla. Za sada je Crni olaksao skoro svuda gde je bilo potrebno i kompletno ocistio unutrasnjost.
Inace, paralelno je uradjena jedna AE86, kompletno varenje spojeva i posle toga uradjen i full roll cage (slike kaveza nemam - bice kasnije)>>

Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Sub Apr 28, 2012 1:30 am
od StefanMih
brrr, najdosadniji dio posla, kad se zavrshi shasija onda idu "fina ruka"

Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Sub Apr 28, 2012 9:15 am
od kilson
Najgore je sto se na ovoj AE otvorilo brdo posla oko limarije, a vreme leti kao ludo..
Evo malo slicica:
Leptir fino obradjen i uradjen port match.
Klip(ovi) sredjeni, skracena suknjica i dodatno ukopani radi tolerancije sa ventilima. Klipovi koji idu u sklop su sa 1.8TS, na poslednjoj slici se vidi i razlika izmedju std klipa za 2.0 (vislji) i klipa od 1.8 koji je dosta kompaktniji, laksi i naravno "grbaviji". Sve te karakteristike ce dati bolji vek trajanja klipnjacama i radilici u visljim obrtajima. Osnovni problem kod 2.0TS je dugacak hod, te zbog velike brzine klipa, radilica trpi batine preko klipnjace. Sa ovom modifikacijom, dobice se dosta pouzdaniji motor sa vecim stepenom kompresionog odnosa a bez pipanja glave.

Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Sub Apr 28, 2012 10:10 am
od OMP
presece me ona slika ae86ice ja reko alfa ofarbana u bakarnu boju
na leptiru i ova sovina za koju se on fiksira je mogla da se stanji i okrate srafovi ja sam to nekad radio na nekim zastavinim karburatorima, mada ovde je leptir veliki pa i nema neku vecu ulogu taj potez ali sto da ne

dobra ideja sa klipovima
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Sub Apr 28, 2012 10:23 am
od YUgisa
Ni slucajno odsecati jednu polovinu osovine leptira na IPM jednogrlom karburatoru za Yuga

Ja sam to radio drugu pa kad smo odsekli, osovina se uvija ko da je od zvake
I moj leptir
Nisam uspeo naci i odgovarajuce srafove pa da bude skroz ravno...
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Sub Apr 28, 2012 2:01 pm
od OMP
ma kakvo odsecanje, nego malo brusenja i poliranja, cisto da se stanji osovinica malo ali bez preterivanja, sve u svemu to je sviranje q ali cisto kad se radi sve po malo ajde i to, ja nisam imao problem ni sa kakvim uvijanjem i krivljenjem, mozda ako se pretera

Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Sub Apr 28, 2012 6:12 pm
od YUgisa
Ja sam odsecao onaj deo gde su glave srafova a donji deo brusio... To sam radio na dvogrlom karbu bez problema ali na jednogrlom nije moglo posto je premekana osovina i uvija se... A na dvogrlom i ovde kod mene na EFIju je celicna... Kod mene je ako se ja dobro secam, sa 8mm stanjeno na 3.5mm.
Usustini, ako se radi sve do sitnih detalja onda bi trebalo razmisliti i o ovome

Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Ned Apr 29, 2012 7:59 am
od kilson
Ma to se radilo na karbonima... U ovom slucaju imas leptir precnika 70mm i usisnu granu zapremine 2.5 litara (mozda i tri) + sve port match-ovano u duzini od nekih 400 mm tako da ne vidim cemu takva intervencija moze sluziti.

Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Ned Apr 29, 2012 8:35 am
od YUgisa
Boljem protoku

Bas zato sto je sve odradjeno do najstinijih detalja bas zato treba odstraniti ovaku gromadu iz usisa

Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Ned Apr 29, 2012 9:50 am
od Santino
Ne boj se, on tu nema usko grlo!
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Ned Apr 29, 2012 3:45 pm
od delic
Ocete li dovoditi klipove i klipnjace po tezini u meru ?
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Pon Apr 30, 2012 11:38 am
od kilson
Naravno!

Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Uto Jun 19, 2012 11:29 pm
od kilson
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Čet Jun 21, 2012 9:01 am
od SCHUMACHER
Ima ovdje strahota posla,ali vidi se da radi pedantno
Hvala za slike.
Jos kad bi "skljocnuo" te performance djelove,bilo bi

Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Čet Jun 21, 2012 9:34 am
od OMP
nisam ljubitelj tackastog vara kod ojacavanje skoljke, jeste mozda lakse za odraditi ali ovo je mnogo bolje

Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Čet Jun 21, 2012 11:53 am
od kilson
Slaze se i dr Crni, jos navodi dodatne modele ojacavanja poput duplih sajtni, koseva itd.. Obzirom da ce ovo biti track day makina, tackasta ojacanja i kavez ce (bar ja mislim) biti sasvim ok za tih nekoliko gasiranja godisnje. Btw, kavez ce se variti na svim spojevima sa karoserijom..
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Čet Jun 21, 2012 12:06 pm
od StefanMih
Mozhda je i bolje ici na tachkasto za auto koje nece biti full trkachko, lakshe ce da sredjuje manja chukanja itd, ovako prevarena bi bila scrap shkoljka poslije svakog udarca

Zato sam ja moju tako prevario

Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Pet Jun 22, 2012 9:13 pm
od OMP
za track day car bi i samo rol bar sa prednjim gornjim i donjim koskama bio dovoljan nema potrebe za varenjem a za ful i ozbiljnu skoljku onda tackasto varenje zaboraviti i obavezno raditi duple limove na svim kriticnim mestima i onda je to to
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Pet Jun 22, 2012 9:23 pm
od JaMaL
udarca? na track day-u na stazi na sred polja? pa ne ide on a brdo sa tim... budimo realni... nema u sta da udari...
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Čet Jun 28, 2012 11:36 pm
od kilson
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Čet Jun 28, 2012 11:50 pm
od sibin
lepo napreduje
