interceptor, nema problema, samo ne mogu ni ja da obecam kad ce biti moja masina gotova ili bolje da kazem u voznom stanju, gotova verovatno nikad nece biti
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Pa kako stvari stoje ja moju mogu tek iduće godine očekivati da će biti u voznom stanju.Radi se kad se nadje vremena a pošto je to hobi neću da se opterećujem rokovima.
Napravljen termostat, mislim da sam lepu ustedu napravio, 1200din naspram 20.000din za originalan, pa se polako sklapa sistem:
Priprema za ugradnju:
Posto me mnogi pitaju zasto ne saniram prednji branik, cisto da vide kakav je ovo krpez od branika, negde je 1mm a negde 25mm debeo Sem pravljenja od nule, drugo ne dolazi u obzir:
Zamenio dihtung usisino/izduvne grane, zamenio ostecen brezon za nov prohromski, stavljene produzene matice, ugradio par konja:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Zamenjene sve gumice na klestima, stavljene nove luftirnice i bakarne podloske i nema promene, tako da mora nov kocioni da se menja sa novim:
Kupljen manometar, pa malo merili kompresiju:
Jos uvek ne mogu da se odlucim oko rucice menjaca, siva ili crna:
Ugradjeni aksijalni granicnici b. stangle:
Pa6 caure viljuske sa mogucnosti podesavanja zatura. Cekaju na ugradnju dok ne vidim tacno da li cu uspeti da napravim ramena i viljuske sa podesavanjem duzine kako bih izbegao koriscenje distancera:
Toliko za sad
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Pa onda da ti napisem sledeca iznenadjenja koja mozes da ocekujes
1. Prepravka prednjih ramena na unibol, plus testiranje da li mogu da napravim adapter za poluosovinu da produzim ramena za 15mm
2. Ako prva stavka bude uspesna, prepravka zadnjih viljuski u podesive po duzini da bih dobio 15mm na duzini
3. Testiranje bump steer-a, moguca izrada unibola umesto spona radi korekcije geometrije trapa
4. Unibol rucica menja
5. Ojacanja karoserije
I onda treba da se srede neke sitnice da bi bio u voznom stanju, ako uspem onda cemo da se vozamo malo od proleca, ako ne, onda ce projekat da miruje malo dok finansije ne dozvole ozbiljnije radove posto mi dosadilo da krpim stalno nesto. Pod malo mislim na 1 do 3 godine.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
A dje nisam Jeste hladnjak ulja i napreduje ali jako polako Ali trap skoro pa 100% gotov nakon ovih radova, posle ovoga jedino da nadjem (napravim) neku brzu letvu
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Pa posle toga nema puno toga jos da se radi, poneka sitnica po pitanju mehanike i enterijera, jedino bitnije je prelazak na nove felne i 195/50 gume, N2O sistem i najveca stavka je sredjivanje limarije i farbanje
Onda idemo da divljamo po stazama
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Prepravka ramena u unibol uz mogucnost podesavanja duzine, do 20mm duze od fabrickih sto prevedeno znaci oko 30mm siri trag na prednjoj osovini bez potrebe za distancerima. Posle malo studiranja (samo 10h ), resio sam da prepravim i spone na unibol i da im promenim poziciju fiksiranja po vertikalnoj osi kako bih poboljsao geometriju trapa, odnosno umanjio bump steer. Unibolovi za spone stizu sutra. Takodje kupljena prohromska cev koju cu iskoristiti za sistem podizanja prednjice tj air lift sistem radi lakseg prelaska preko vecih neravnina i slicno.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."