Stranica 7 od 75
Poslato: Pon Dec 03, 2007 10:11 am
od kilson
[quote="Dora"]...I ja ho
Poslato: Pon Dec 03, 2007 4:07 pm
od TOXON
Kako se sad vadis

a do pre dva dana,bla bla bla turbo conversione , bla bla , cevi tuc muc dvadeset tema si otvorio o boosteru
Salim se. . .,bitno je da si ti pazario pravu alfu!

Poslato: Pon Dec 03, 2007 4:11 pm
od kilson
Da li ti je neko rekao nekada da si spamer?

Poslato: Pon Dec 03, 2007 4:45 pm
od Gost
@killaz
Ja imam samo jednu .slu
Poslato: Pon Dec 03, 2007 6:56 pm
od Nigy
Boga mi, ovde padaju zanimljiva obecanja!

Poslato: Pon Dec 03, 2007 9:09 pm
od Gost
Poslato: Pon Dec 03, 2007 9:15 pm
od TOXON
Polako svi ucimo. . . .
Ja se prijavljujem za casove tockanja kod tebe
friscicu 
Poslato: Uto Dec 04, 2007 3:44 am
od kilson
[quote="Fri
Poslato: Uto Dec 04, 2007 7:31 am
od ljube-kugla
evo ja napravio jos jedan eksperiment,posto sam odustao od jednog karburatora,napravio sam mu centralno napajanje plinom i turio pecurku,malo zbog zvuka,razlika je nebo i zemlja,drasticno se umirio ler a i lepo ide

Poslato: Uto Dec 04, 2007 8:55 am
od Gost
Beograd
Poslato: Uto Dec 04, 2007 11:43 am
od superfly tnt
sljedeci ARCS meeting dolazim, sad znam put pa ako mi killaz pobjegne od naplatnih do hostela onda mu dajem blagoslov da ugradi puhalicu.
Poslato: Uto Dec 04, 2007 11:55 am
od superfly tnt
jim_mojo napisao:@superfly tnt
jesam, grejanje je bilo otvoreno, mislim prvo sto me je cudilo da u uputstvu pise skinite crevo sa hladnjaka... nema nigde na bloku cepica niti bilo chega kao najnizhoj tacki... ali ok... sredjeno je... ulje mi je na redu danas...
A hladnjak mi nije original sa kolima, menjan je dakle sigurno posto je na njemu datum 1999... i aluminijumski je, ne znam da li sve 75ice imaju alu hladnjak neko se zalio da nema koliko se secam...
kao sto je i donji vezni lim na koji se kaci hladnjak blago udaren, savijen pa isravljen tako da kapiram da je u tom udesu otisao i hladnjak stari...
svi su aluminijski osim od dizla cini mi se. razlike su samo u dimenziji, TS ima .veci. a ovi manji motori naravno .manji. voda ti ostane u bloku, ako bas zelis sve iscjedit onda imas veliki saraf sastrane u bloku ispod 4. grane, ali to je nepotrebno, isto tako ostane u hladnjaku nesto vode, i ko zna mozda negdje u crijevima.
mozda je prekasno, ali dobro ugrij auto i tek onda pustaj ulje. ako ti se da, skini poklopac ventila i izvuci ulje iz glave. konjska sprica je odlicna za to. otkaci one konektore sa bobina, zavreglaj auto jedno 20sekundi da protjera svo ulje, skini filter, stavi novi, napuno novo ulje iznad ventila, zatvori poklopac ventila, ulij novo ulje, verglaj opet oko 20-30 sekundi, prikljuci bobine i pali, provjeri razinu.
dok ti je poklopac ventila skinut, mozes provjerit zazor na ventilima.
ps ako neces skidat poklopac onda zaboravi sve sta sam reko nego izmjeni ulje standardno, tih 1-2 dl starog ulja ne znaci nista u odnosu koliko ostane u glavi motora, pa ce ti ulje nakon 100km vec bit crno( ali novo )
Poslato: Uto Dec 04, 2007 12:22 pm
od kilson
superfly tnt napisao:sljedeci ARCS meeting dolazim, sad znam put pa ako mi killaz pobjegne od naplatnih do hostela onda mu dajem blagoslov da ugradi puhalicu.

Josh nisam spustio auto, tako da ti bezhim 100%
Samo se vi zezajte, ja sam u pregovorima za neki motor koji trenutno plashi mrak u nekoj selendri (jbte pocheo sam sa selom i zavrshicu na selu)...

Poslato: Uto Dec 04, 2007 1:38 pm
od JaMaL
Mene samo zanima koliko je od tih 192ks ondnosno nashih 148ks ostalo posle 20 godina....?
znam da neka kola izgube i do 30-40% snage posle 20 god...
pitanje koliko je nama ostalo... ko se vozi na 110 a ko na 150 sad

...
Poslato: Uto Dec 04, 2007 2:05 pm
od superfly tnt
pa meni auto ide bolje nego kad sam ga uzeo prije 9 godina iz CH a iso je i tada, samo sto ga ja otvorim jendom godisnje i zamjenim lezajeve karike i jos kojesta, radi preventive.
Poslato: Uto Dec 04, 2007 2:56 pm
od kilson
jim_mojo napisao:Mene samo zanima koliko je od tih 192ks ondnosno nashih 148ks ostalo posle 20 godina....?
To se da lepo izmeriti; Centar Boban dyno i uzhivash ili neka jeftinija varijanta sa GPS-om i shtopericom ili varijacije...
Poslato: Uto Dec 04, 2007 6:24 pm
od Gost
kolko kosta dyno u centru boban
Poslato: Uto Dec 04, 2007 7:30 pm
od Gost
samo da vam se pohvalim:
vozio sam se danas u jednoj extra ocuvanoj sektasici koja nije, na zalost, na prodaju.
momak koji je vozi, inace Lafista b

radi u jednom Niskom servisu i bio je ljubazan da mi isprica nesto o automobilu i da mi dozvoli da napravimo neki krug.
inace ja se nisam vozio u novijem, tj ocuvanijem automobilu!
auto ima nova,originalna sedista , nove,originalne tapacirunge, nigde ogreban, nigde udaren,prva farba i pravih 90000tak km na satu.
posto je auto 1,6 karb i ima dovoljno prostora u haubi da se izvadi trenutni motor i stavi novi, npr. v6!
ide kao zmija, ali koa sto rekoh nije na prodaju!
jos ne mogu da verujem u kakvom autu sam se vozio i koliko je neko vodio racuna o njemu!
i tako....
evo i nekih slika:
[img=http://img229.imageshack.us/img229/5840/dsc00265ow8.th.jpg]
[img=http://img216.imageshack.us/img216/1283/dsc00266ei9.th.jpg]
[img=http://img219.imageshack.us/img219/8656/dsc00267ud5.th.jpg]
Poslato: Uto Dec 04, 2007 7:56 pm
od dekideki
znaci ovoliko je visoko stock vesanje AR75?
u je
poznate mi odnekud ove felne...

Poslato: Uto Dec 04, 2007 8:00 pm
od Flavio
Ihh bre
@mrki sto nestavi malo vece te slike

?
Poslato: Uto Dec 04, 2007 8:15 pm
od JaMaL
Au bre ako je ovo stock onda je moj auto u minusu... posto na 195.50.15 mi nema skoro razmaka izmedju branika i gume
Mnogo je ovo visoko napred... i za stock...
Inace sutra cemo videti odnosno cuti kako zvuci sekta sa 1 metar auspuha i 2 lonca manje... dao sam da mi se napravi auspuh koji izlazi sa strane i izbegava pumpu za benzin, diferencijal, menjac kocnice i sve sa strane... 2 cevi iz grana do lonca i 1x60 iz lonca ispred zadnjeg tocka izlazi... spajaju se u loncu... ne znam kako ce da zvuci niti kako da ide, ali probacemo sutra...
ako me izkljuce iz saobracaja posle 200m znacu da treba da se utishava

kako smo nesto racunali lonac do sredine obrtaja ~3000 bi trebalo da bude dubok i tih... (relativno) a posle da pocinje da se cuje kad protok premashi kapacitet lonca... mada ko zna...
Poslato: Uto Dec 04, 2007 8:21 pm
od Gost
@flavio:
mislio sam da ce resizovane biti lake za otvaranje.
da kolege ne gube vreme
mogu da editujem post i stavim slike u pravoj velicini, nije problem.
ja stvarno ne znam koja je fabricka visina 75-ice.
koliko sam razumeo, vlasnik nije nista menjao, osim ugradnje plina i stavljanja felni.
Poslato: Uto Dec 04, 2007 11:49 pm
od superfly tnt
odlicna baza za ugradit nesto jace, izgleda vrlo ocuvano
Poslato: Sre Dec 05, 2007 8:23 am
od Gost
Drugari,
Evo jedno malo pitanje posto me mrzi da trazim po literaturi.
Da li postoji razlika u poluosovinama izmedju TS-a i 1.8ie.
Pozdrav.
P.S. Laki sta ima na selu?

Poslato: Sre Dec 05, 2007 10:46 am
od kilson
Chekam da mi jave da li je rodilo pa da odem u zhetvu
SuperflyTNT: Znash li chiji diferencijal ima 44 zuba?