ALFA ROMEO 75 - Rising Of The Legend!
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
evo ja napravio jos jedan eksperiment,posto sam odustao od jednog karburatora,napravio sam mu centralno napajanje plinom i turio pecurku,malo zbog zvuka,razlika je nebo i zemlja,drasticno se umirio ler a i lepo ide




ko na nas krene iz mesta je naje&o
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
sljedeci ARCS meeting dolazim, sad znam put pa ako mi killaz pobjegne od naplatnih do hostela onda mu dajem blagoslov da ugradi puhalicu.
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
mozda je prekasno, ali dobro ugrij auto i tek onda pustaj ulje. ako ti se da, skini poklopac ventila i izvuci ulje iz glave. konjska sprica je odlicna za to. otkaci one konektore sa bobina, zavreglaj auto jedno 20sekundi da protjera svo ulje, skini filter, stavi novi, napuno novo ulje iznad ventila, zatvori poklopac ventila, ulij novo ulje, verglaj opet oko 20-30 sekundi, prikljuci bobine i pali, provjeri razinu.
dok ti je poklopac ventila skinut, mozes provjerit zazor na ventilima.
ps ako neces skidat poklopac onda zaboravi sve sta sam reko nego izmjeni ulje standardno, tih 1-2 dl starog ulja ne znaci nista u odnosu koliko ostane u glavi motora, pa ce ti ulje nakon 100km vec bit crno( ali novo )
svi su aluminijski osim od dizla cini mi se. razlike su samo u dimenziji, TS ima .veci. a ovi manji motori naravno .manji. voda ti ostane u bloku, ako bas zelis sve iscjedit onda imas veliki saraf sastrane u bloku ispod 4. grane, ali to je nepotrebno, isto tako ostane u hladnjaku nesto vode, i ko zna mozda negdje u crijevima.jim_mojo napisao:@superfly tnt
jesam, grejanje je bilo otvoreno, mislim prvo sto me je cudilo da u uputstvu pise skinite crevo sa hladnjaka... nema nigde na bloku cepica niti bilo chega kao najnizhoj tacki... ali ok... sredjeno je... ulje mi je na redu danas...
A hladnjak mi nije original sa kolima, menjan je dakle sigurno posto je na njemu datum 1999... i aluminijumski je, ne znam da li sve 75ice imaju alu hladnjak neko se zalio da nema koliko se secam...
kao sto je i donji vezni lim na koji se kaci hladnjak blago udaren, savijen pa isravljen tako da kapiram da je u tom udesu otisao i hladnjak stari...
mozda je prekasno, ali dobro ugrij auto i tek onda pustaj ulje. ako ti se da, skini poklopac ventila i izvuci ulje iz glave. konjska sprica je odlicna za to. otkaci one konektore sa bobina, zavreglaj auto jedno 20sekundi da protjera svo ulje, skini filter, stavi novi, napuno novo ulje iznad ventila, zatvori poklopac ventila, ulij novo ulje, verglaj opet oko 20-30 sekundi, prikljuci bobine i pali, provjeri razinu.
dok ti je poklopac ventila skinut, mozes provjerit zazor na ventilima.
ps ako neces skidat poklopac onda zaboravi sve sta sam reko nego izmjeni ulje standardno, tih 1-2 dl starog ulja ne znaci nista u odnosu koliko ostane u glavi motora, pa ce ti ulje nakon 100km vec bit crno( ali novo )
-
ki
- Drug Član
Post
Josh nisam spustio auto, tako da ti bezhim 100%
Samo se vi zezajte, ja sam u pregovorima za neki motor koji trenutno plashi mrak u nekoj selendri (jbte pocheo sam sa selom i zavrshicu na selu)...
superfly tnt napisao:sljedeci ARCS meeting dolazim, sad znam put pa ako mi killaz pobjegne od naplatnih do hostela onda mu dajem blagoslov da ugradi puhalicu.

Samo se vi zezajte, ja sam u pregovorima za neki motor koji trenutno plashi mrak u nekoj selendri (jbte pocheo sam sa selom i zavrshicu na selu)...

- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
pa meni auto ide bolje nego kad sam ga uzeo prije 9 godina iz CH a iso je i tada, samo sto ga ja otvorim jendom godisnje i zamjenim lezajeve karike i jos kojesta, radi preventive.
-
Go
- Drug Član
Post
samo da vam se pohvalim:
vozio sam se danas u jednoj extra ocuvanoj sektasici koja nije, na zalost, na prodaju.
momak koji je vozi, inace Lafista b
radi u jednom Niskom servisu i bio je ljubazan da mi isprica nesto o automobilu i da mi dozvoli da napravimo neki krug.
inace ja se nisam vozio u novijem, tj ocuvanijem automobilu!
auto ima nova,originalna sedista , nove,originalne tapacirunge, nigde ogreban, nigde udaren,prva farba i pravih 90000tak km na satu.
posto je auto 1,6 karb i ima dovoljno prostora u haubi da se izvadi trenutni motor i stavi novi, npr. v6!
ide kao zmija, ali koa sto rekoh nije na prodaju!
jos ne mogu da verujem u kakvom autu sam se vozio i koliko je neko vodio racuna o njemu!
i tako....
evo i nekih slika:
[img=http://img229.imageshack.us/img229/5840/dsc00265ow8.th.jpg]
[img=http://img216.imageshack.us/img216/1283/dsc00266ei9.th.jpg]
[img=http://img219.imageshack.us/img219/8656/dsc00267ud5.th.jpg]
vozio sam se danas u jednoj extra ocuvanoj sektasici koja nije, na zalost, na prodaju.
momak koji je vozi, inace Lafista b

inace ja se nisam vozio u novijem, tj ocuvanijem automobilu!
auto ima nova,originalna sedista , nove,originalne tapacirunge, nigde ogreban, nigde udaren,prva farba i pravih 90000tak km na satu.
posto je auto 1,6 karb i ima dovoljno prostora u haubi da se izvadi trenutni motor i stavi novi, npr. v6!
ide kao zmija, ali koa sto rekoh nije na prodaju!

jos ne mogu da verujem u kakvom autu sam se vozio i koliko je neko vodio racuna o njemu!
i tako....

evo i nekih slika:
[img=http://img229.imageshack.us/img229/5840/dsc00265ow8.th.jpg]
[img=http://img216.imageshack.us/img216/1283/dsc00266ei9.th.jpg]
[img=http://img219.imageshack.us/img219/8656/dsc00267ud5.th.jpg]
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Au bre ako je ovo stock onda je moj auto u minusu... posto na 195.50.15 mi nema skoro razmaka izmedju branika i gume 
Mnogo je ovo visoko napred... i za stock...
Inace sutra cemo videti odnosno cuti kako zvuci sekta sa 1 metar auspuha i 2 lonca manje... dao sam da mi se napravi auspuh koji izlazi sa strane i izbegava pumpu za benzin, diferencijal, menjac kocnice i sve sa strane... 2 cevi iz grana do lonca i 1x60 iz lonca ispred zadnjeg tocka izlazi... spajaju se u loncu... ne znam kako ce da zvuci niti kako da ide, ali probacemo sutra...
ako me izkljuce iz saobracaja posle 200m znacu da treba da se utishava
kako smo nesto racunali lonac do sredine obrtaja ~3000 bi trebalo da bude dubok i tih... (relativno) a posle da pocinje da se cuje kad protok premashi kapacitet lonca... mada ko zna...

Mnogo je ovo visoko napred... i za stock...
Inace sutra cemo videti odnosno cuti kako zvuci sekta sa 1 metar auspuha i 2 lonca manje... dao sam da mi se napravi auspuh koji izlazi sa strane i izbegava pumpu za benzin, diferencijal, menjac kocnice i sve sa strane... 2 cevi iz grana do lonca i 1x60 iz lonca ispred zadnjeg tocka izlazi... spajaju se u loncu... ne znam kako ce da zvuci niti kako da ide, ali probacemo sutra...

ako me izkljuce iz saobracaja posle 200m znacu da treba da se utishava

-
Go
- Drug Član
Post
@flavio:
mislio sam da ce resizovane biti lake za otvaranje.
da kolege ne gube vreme
mogu da editujem post i stavim slike u pravoj velicini, nije problem.
ja stvarno ne znam koja je fabricka visina 75-ice.
koliko sam razumeo, vlasnik nije nista menjao, osim ugradnje plina i stavljanja felni.
mislio sam da ce resizovane biti lake za otvaranje.
da kolege ne gube vreme

mogu da editujem post i stavim slike u pravoj velicini, nije problem.
ja stvarno ne znam koja je fabricka visina 75-ice.

koliko sam razumeo, vlasnik nije nista menjao, osim ugradnje plina i stavljanja felni.
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb