Stranica 7 od 75

Poslato: Uto Okt 18, 2005 12:14 pm
od Gost
Zar poslednja verzija starog spajdera iz 94 te nije bila 3.0 V 6 turbo , doduse ne bi turbo. ?

Poslato: Uto Okt 18, 2005 12:26 pm
od Gost
Od sestaka koliko ja znam jedino u 164ci i Spideru ima 2.0 V6 Turbo, 3.0 V Turbo je bas mnogo kume, mogu samo da zamsilim sta to radi...

Poslato: Uto Okt 18, 2005 12:30 pm
od Gost
Jeste bio 3.0 V6 Turbo u jednoj verziji 164-ke, potrazicu tacno kako se zvala ta serija pa cu da postujem...

Poslato: Uto Okt 18, 2005 12:37 pm
od Sasha
3.0 V6 turbo serijski se nije ugradjivo ni u jedan model!
Najaci motor u staroj piksli spidera je 2.0 132ks,a u poslednjoj verziji spidera 2.0 V6 turbo i tri varijante 3.0 V6 atmosferac sa 12v 192 ks, 24v 220ks i poslednji 3.2 24v sa 240ks
Verovatnije je da je neka prerada slicna onoj 75-ci!

Poslato: Uto Okt 18, 2005 12:50 pm
od Sasha
Dodatak koji je Laki zaboravio,adresa gde mozete procitati sve o projektu 3.0 V6 biturbo http://www.cmos-engineering.com/ar75/index.html
i jos jedan koristan link http://www.autocomponenti.com/

Poslato: Uto Okt 18, 2005 5:49 pm
od kilson
killaz napisao:...Dakle, chisto za info, ovo je TuRbo konverzija klasichnog 75-icinog 3.0 V6 motora... :devil_grr_wink:
Mislim, bash chitate shta je napisano... C.c.c. Sasha, namerno sam izostavio link. ;)

Poslato: Uto Okt 18, 2005 6:40 pm
od Gost
Ako nekog zanima, neka baci oko na ove sajtove:
http://www.alfanord.nl/index.htm (puno dvoriste 75-ica :lool: )
http://members.xoom.virgilio.it/alfaromeo75/index.htm

Poslato: Uto Okt 18, 2005 8:28 pm
od Gost
Sta bi dobio kad bi stavio dizne sa 2.0ts 16v na moju 8v. koliko sam video sve pajsuje samo me tako mrzi da tasturam sve po ovoj zimi ako necu da osetim nista nabolje osim potrosnje...?

Poslato: Sre Okt 19, 2005 12:55 am
od Gost
Mislim da neces nista dobiti , alfa data mi nije kuci da ne silazim dole ako imas proveri po kat broju da li u opste ima razlike u diznama . Ako su zuto crne iste su , ima neke tamn zelene na novijim modelima i one se razlikuju ali isto neko je probao i ima samo razlike kada je motor hladan , sa zelenim je teze palio , verovatno je veci pritisak benzina u pitanju.
U GENTE MOTORI iz 92-94 je predstavljen spajder 3.0 V6 TB , secam se 3.0 i znam da su mnogo dobro uradili termo izolaciju izmedju kabine i turba onako u space stl fazonu , kako vec znaju . Moguce da nije usao u vecu proizvodnju ali koliko se secam ... a to je tesko zaboraviti.


Dobio sam manometar referentni , meri od apsolutnog vakuma do 24 bara i predvidjen je za sve fluide i gasove , samo adaptere da napravim pa ce mo merimo od pritiska na pumpi preko regulacije do dizni .
Samo da se pohvalim cekam ga od letos .Polako kompletiram aparaturu za test i ciscenje dizni , ultra zvuk je tu generator impulsa i strobo , jos posuda u koju ubacujem pumpu za tecnost za ciscenje i menzure .
Izvinjavam se ovo nema veze mnogo sa 75 ticama.

Poslato: Sre Okt 19, 2005 1:14 am
od Gost
Ma cool :cool U svakom slucaju ces se fino kompletirati, pa onda to ima veze sa svim Alfama, ukljucujuci i 75-icu ;)

Poslato: Sre Okt 19, 2005 9:57 am
od Gost
Ove dizne su sa 156-tice, narandzaste su boje i potpuno su plasticne, namam ih sad kod se be pa nemogu da proverim broj.
Inace meni auto mnogo bolje poteze iz nizih obtaja kad je hladan nego kad se zagreje, ajd kad sam vec to pomenuo sta bi to moglo da bude?
Koliko ja to kapiram, valjda dok je hladan radi pod vecim ler gasom ili kao da dobija bogatiju smesu pa zasto bolje vuce ili gresim?

Poslato: Čet Okt 20, 2005 5:45 pm
od Gost
More bit (a more i ne bit) da ima veze sa bogatstvom smese, tj. toplotom. Veca temperatura=manjak kiseonika... Najbolje kreni step by step da proveravas, pa ces do neceg sigurno doci ;)

Poslato: Sub Okt 22, 2005 3:51 pm
od Gost
Braco "sektasi", na temi POSLEDNJA PRAVA ALFA smo najostrije napadnuti :lool: Kao da smo MI izmislili pricu o tome, koji auto iz Alfa game nosi (iz opravdano tehnicko-vlasnickih razloga) tu (recimo) titulu...
Jako me zanima kako bi izgledala ta mala diskusija da je recimo rec o Alfi 33 ili nekom drugom modelu?
#Koji model, sem 75-ice, nosi naziv po jubileju? Ja nisam cuo... (Npr. 155 godina pobede nad Indijancima :comegetsome: )
#Koji model je POSLEDNJI imao zadnju vucu, i bio u potpunosti Alfinih tehnickih resenja (pre Fiat-Alfa-Lancia Co.)? Hmmm...
#Da li je za jos neki model organizovana proslava 20 GODINA POSTOJANJA i odrzana u Milanu? Ni za to nisam cuo...
Eto, sta jos treba reci?
Ali da ne bude zabune, ja OBOZAVAM ALFA ROMEO co. (znaci sve modele :lool: ) i mislim da su to automobili koje voze samo izuzetno strastveni i dobri ljudi. Nisu najkvalitetniji, ali su sigurno najlepsi i najtemperamentniji!!!
Dakle, poruka svima: opusteno i bez ljutnje :lool: :lool: :lool:

Poslato: Sub Okt 22, 2005 3:57 pm
od Gost
Ma sve su Alfe super, ali da oni nisu svjesni da je 75-ca zadnja prava ne bi ih to poga

Poslato: Sub Okt 22, 2005 4:11 pm
od Gost
Kad je hladan treba da mu daje jacu smesu, jer se deo goriva ne atomizuje, tj. kondenzuje se.
problem moze biti lamdba sonda koja je riknula, pa kad je motor topao, daje mu i dalje bogatu smesu. No, moze biti svasta drugo.

Nego da se pohvalim :
juce sam ima 2 saobracajke
prvo mi se jedan komsija zabio u desnu stranu, krenuo da se isparkirava bas kas sam ja prolazio, rezultat, slomljen branik, krilo savijeno i vrata.
Posle 3 sata cekanja policije da dodje na uvidaj tip krene da prica da sam ja mnoooogoo brzo isao, a pritom me nije video.

Kasnije kod buvljaka sipam gorivo i stanem na STOP znak, jer ne mogu da se prikljucim, kad me neki lik sa bmw-om udari u dupe.

Da li je ikad neko imao 2 udesa u istom danu?

Sad stvarno trazim stranca da kupim.

Poslato: Sub Okt 22, 2005 4:32 pm
od Gost
Fris, hoces li stati na crtu sa Q4?
Mada mislim da na pravcu i nije neko takmicenje, ali u krivinama bi bilo mnogo zanimljivije.

Poslato: Sub Okt 22, 2005 7:40 pm
od Gost
Mislis: Lancia-Fiat vs. (prava!) Alfa? :lool: :lool: :lool:
Pa mislim da ne bi bilo bas ravnopravno...
IPAK JA VOZIM ALFA ROMEO hahahaha hahahaha hahahaha
E bas preterujem, salim se naravno :lool:
Gledaj ovo: 2.0-16V Turbo 190KS Q4 (230km/h) i 1.8-8V Turbo 155KS RWD (210km/h) Konkurentno? Ne bas, ali...
Mozemo da probamo, ali ceo krug po Misheluku! Jedini uslov je da do tada nadjem sebi nove prednje gume.
Btw, bas mi je zao sto ti auto lici na moj! Krajnje je vreme da stigne jos jedan 3.0-V6QV ;)

Poslato: Sub Okt 22, 2005 9:22 pm
od Gost
Ne znam koliko je teska Q4, ceo krug bi bio vrlo zanimljiv.Takodje kakav je raspored snage po osovinama, kakvi su diferencijali i slicno.

Mada sa istom snagom, mislim da 155 ne bi imala sanse.

P.S. Dacu oglas, Kupujem Alfa Romeo 75, obavezno 15" felne i LSD diferencijal.

Poslato: Sub Okt 22, 2005 11:41 pm
od Gost
ne znam imao sam 75 i to TD sto i nije za hvalu pa je izdrzala kod mene jedva godinu dana , ali protiv q , ne bih ni na pravcu ni na miseluku , da mi je stara 33 1.7 ja bih protiv 75 na usce , miseluk , kraljevo gde god hoces.Vec sa 164 ne bih uz sve duzno postovanje . Mozda jedino po snegu , kad ga bude bilo .

Poslato: Ned Okt 23, 2005 1:37 am
od Gost
Postujem strast i ludilo :plavi_voli:
I pored prednosti 33-ojke od 240kg u odnosu na 75 1.8T, fali joj konstantno 1sek. u ubrzanjima (0-100km/h i iz mirovanja do 1000m)!
Naravno, ako si ti bolji vozac, ta ce se sekunda lako okrenuti u tvoju korist ;)

Poslato: Ned Okt 23, 2005 9:16 am
od Gost
Citui nemoj vise o tome koja je prava Alfa jer ove nove jos malo pa ce Opel da se zovu (ima da me izbace sa foruma.... :mrgreen: ) ali me bas zaboli kad mi neko kaze ma Alfa Fiat to je sve isto.

@Lorenco Au koji bedak ima dana kad netreba ustajati iz kreveta. Daj govori sta treba od delva pa da vidimo ako moze da se nadje.

Poslato: Ned Okt 23, 2005 12:11 pm
od Gost
Posle drugog kucanja sam izbegavao sva druga kola u krugu od pola kilometra. Gde su dva tu je i treci, no racunam da posto je prosla ponoc, da sam sad miran.
Od delova mi sad treba jedan ceo auto. Mislim da ce mi se sad isplatiti sto sam ranije pitao za farbanje kola razlicitim bojama. Mogao bih da napravim neki fazon od farbe, da ne bude monotono.

33 1.7 sa serijskim vesanjem ne moze da prenese dobro tu snagu pri startu. Ortak ima mnogo tvrdje vesanje i spusten auto i dobre gume, pa opet hoce da potpise. Pritom nema ni LSD da joj pomogne.

Mada snaga/masa, mislim da bi 33 1.7 16V i 75 TS bili dobar par.

Poslato: Pon Okt 24, 2005 12:18 am
od Gost
Konkretno ova 33 na avataru , vidi se da je spustena a i prosirena , radjeno u holandiji u alpininom servisu , cak su i polu osovine i viljuske duze ca 4 cm , motor je samo taknut , drugi karboni i ostrije bregaste i opticko paljenje sa bobinom sa C jezgrom .U pravu si GTI e sam drao startujuci drugom i tu je bilo potpisa ali sam mogao da ga kontrolisem lakse , meni je zanimljivije da se potrkam kombinovano malo uzbrdo , nizbrdo , krivine i po koji kratki pravac , onako do 120 sa kocenjem u dolazecoj krivini , ajd da ne gusim ali tu malo ima prednosti prednja vuca , teze blokiraju pri naglom kocenju u krivini a i bolje izvlaci na izlasku , doduse imao sam i sper je dodat , mislim diferencijal je zamenjen .
E sad ako imas neku 75 ostalu iz DTM a za delove svaka diskusija je suvisna .,

Poslato: Pon Okt 24, 2005 5:52 am
od Gost
Gaston, to je 33 do maksimuma. Neko ju je bas voleo kad je sve to uradio. Definitivno bi IMSA delovi za 75 bili pozeljni, mada bi mi i samo tvrdje vesanje dosta znacilo.

33 Permant je imao bolje ubrzanje od obicne 16v iako je tezi i ima gubitke u prenosu zbog toga sto ne potpisuje pri startu, na temu starta iz druge.

Da prednji pogon teze blokira tockove pri kocenju u krivini? Mislis zbog pogona koji ne da?

Nevezano, koliko kocite u krivinama?
Moj pristup je da zavrsim kocenje na pravcu i u krivinu ulazim sa malo gasa i polako dodajem.

Poslato: Pon Okt 24, 2005 6:20 pm
od Sasha
Slika