Stranica 60 od 75

Poslato: Ned Sep 16, 2007 8:03 pm
od ljube-kugla
bice da je to,a nije ni skup,jedino je boca mozda problem,ima malih od PP aparata od dve kg,a moze na plinski ventil pa na taster pustati po potrebi,mozda i napravim ako se bude grejao motor,mada do sad nisam imao s tim problem

Poslato: Ned Sep 16, 2007 8:19 pm
od srdjan_p
Mislim da nemas potrebe za tim, primena te fore je za hladjenje intercooler-a pred start drag race-a...

Poslato: Ned Sep 16, 2007 8:50 pm
od ljube-kugla
da to je odlicna stvar za to ali dodatni ventilator ispred hladnjaka bi mozda bio za preventivu gradskih guzvi u letnjem periodu i sprovesti creva za hladjenje kocnica,moze i iza hladnjaka da ventilator uduvava malo vazduha,jer sam letos imao problema sa kocnicama u gradu posle duzih voznji,malo zivljih voznji

Poslato: Ned Sep 16, 2007 10:25 pm
od srdjan_p
To si u pravu za kocnice i moje malo slabije koce nakon nekoliko jacih kocenja, diskovi jesu ventilirajuci ali sta vredi kad nema dovoljno vazduha da se ohlade, bas to kod gradske guzve(u Beogradu...).

Poslato: Ned Sep 16, 2007 10:36 pm
od ljube-kugla
mada onda nisam imao ventilirajuce diskove ali vec posle petog kocenja je bio problem pa je i rucna pripomagala,na srecu radi odlicno

Poslato: Ned Sep 16, 2007 10:40 pm
od srdjan_p
Sta mislis bi li valjalo sipati neko kvalitetnije ulje, DOT 5.1 umesto DOT 3 ili DOT 4, kontam da je u tome problem jer pocne ulje da kljuca, ili?

Poslato: Ned Sep 16, 2007 11:29 pm
od Nigy
Kvalitetne plocice i kociona tecnost koja kljuca na sto vise stepeni...
Naravno, zaobici DOT 5.
Evo par zanimljivih kocionih tecnosti LINK
I mog izbora ;) LINK 1, LINK 2

Sad iskopah i jedno razmisljanje o tome koju kocionu tecnost izabrati. LINK

Poslato: Pon Sep 17, 2007 6:14 am
od ljube-kugla
ja sam sipao ovo ovo sa slike je verovatno hvalitetnije nego sto sam nasao,verovatno je neka pazovacka radinost,ali do neke granice je sasvim ok,od kako sam stavio ventilirajuce diskove nisam dolazio u situaciju oce'l stati ili nece,plocice su neke sto su bile na jednim klestima sto su dosle od preko i recimo odlicno koce na ovim diskovima dok na predhodnom autu su cvilile kao voz da staje,sto znaci da zavisi i od diskova

nego ja pricam o autu koji mi nije u dvoristu vec nedelju dana,napokon danas idem po ofarbanu zverku

Poslato: Pon Sep 17, 2007 10:44 am
od Gost
A tu je i DOT 5.1, koji ne

Poslato: Pon Sep 17, 2007 11:05 am
od Sasha
Ja cu ovo sipati,
Slika
DOT 4; 5.1; SAE J 1703; ISO 4925

Poslato: Pon Sep 17, 2007 3:34 pm
od vojaalfa
Ljube da li ti imas metalni lim (da nekazem plekce) koje stiti glavni kocioni od grejanja sa izduvne grane?

Poslato: Pon Sep 17, 2007 4:15 pm
od JaMaL
ako mislis na onaj serijski onda to i nije neka zastita... treba napraviti pravi heat deflector ali naci materijale za to kod nas je skoro nemoguce... lim je fino resenje ali ne za duze voznje...

realno treba pogledati po otpadima i naci nesto sa novijih kola... sto se moze prilagoditi alfama... dakle neka fensi legura sa dodatnom izolacijom koja radi posao... ali izvuci neko crevo napred pored hladnjaka da baca vazduh preko tog lima i da ga podvlaci pod kola... da se tako nekako odvede temperatura...

Poslato: Pon Sep 17, 2007 7:32 pm
od Gost
ljube-kugla,

Poslato: Pon Sep 17, 2007 10:18 pm
od Nigy
Jbg, u cetvrtak je NBS ukinula placanje cekovima na pocek (barem za placanje registracije kola), tako da mi je TB prica sve dalje i dalje... :(

Poslato: Pon Sep 17, 2007 11:17 pm
od ljube-kugla
evo stigla zverka veceras,ubacen motor i naravno upaljen da bi mogao auto u garazu jer mi motor stoji na sred garaze vec vise od nedelju dana

Poslato: Uto Sep 18, 2007 12:55 pm
od JaMaL
pitanje... za pro poznavaoce sektasice... ne mogu da nadjem ovo u uputstvu ni u elektro shemi... sta je... crna kutija na tabli pozadi? slika:
Slika

i od chega je ovo moglo da se desi... ovo sam nashao da su leva zadnja svetlosna grupa... dakle masa se .samospalila., vazi... mislim zamenicu lako taj deo zice i staviti drugi konektor pored ali kako je ovo moglo da se desi?
Slika

Poslato: Uto Sep 18, 2007 1:35 pm
od Dora
Klasi?na posledica lo

Poslato: Uto Sep 18, 2007 4:37 pm
od Gost
Evo, svoj jubilarni 230-ti post posve

Poslato: Uto Sep 18, 2007 6:39 pm
od superfly tnt
TOKYO napisao: P.S Felnice su lepuskaste,ali od tebe sam ocekivao nesto vise u racing stilu. . . . NEKI BRUTAL ET??? ;)
jel sad bolje ?

Slika
Slika

75

Poslato: Uto Sep 18, 2007 8:00 pm
od Gost
@jim_mojo
ono crno ako se nalazi sa lve strane stuba upravljaca ili malo iznad table sa osiguracima je modul za centralnu bravu. Nagoreo konektor je posledica loseg spoja.

Poslato: Uto Sep 18, 2007 9:29 pm
od Nigy
:zvizduk:

Poslato: Uto Sep 18, 2007 10:06 pm
od ljube-kugla
evo i snimak moje zverke na prvom paljenju

Poslato: Uto Sep 18, 2007 10:13 pm
od Gost
:applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause:
joj kako rezi :D
jedva cekam da cujem utiske kad izadje na ulicu...
jel ti padalo na pamet da teras auto na dino, cisto da znas koliko si dobio? mene zivo zanim...

Poslato: Uto Sep 18, 2007 10:29 pm
od ljube-kugla
moram prvo menjac da sredim pa tek onda,sad su prekratke brzine pa vrti nepotrebno,sad ce mozda ici losije nego pre jer je ergela zdrava i jaka,a ranije je bar 30-ak konja bilo za klanicu pa je bilo solidno,razmisljao sam,nego mi cudno radi kao da nije uzubcen dobro,nejednako,sve se nesto zatresa ali je na benzinu zivahan motor od 1000 rpm do nekih 4000,trenutak je mnogo,snimicu sutra a i postavicu jos slika,montirana je prednja strana,posto mi je kisa pokvarila planove pa nisam mogao da pakujem zadnju stranu,kardan jos uvek cekam,covek odneo i zovem ga vec tri puta,joj nemam vremena,bas mi je guzva a kad je njemu trebalo dolazio je i nedeljom popodne

na ulicu izlazi sa 13-icama pozadi,i to dotrajalim

Poslato: Uto Sep 18, 2007 11:30 pm
od JaMaL
Da, centralna... sad sam nasao i ja... jbg.

A nagorela zica je za zadnju soferku, grejac... tako da sad kapiram zasto ni prekidac nije radio... :) jedino pitanje jel mi je umro relej ili je negde samo kratak spoj... i sto nije izleteo osigurac... ali polako jedno po jedno...

kako reshim jedno stvori se drugo :mad: ali ok... 20 god je sacekalo mene da to sredim... :) imam par nula koje je neko vezao izmedju sebe... ne znam zasto ali ok... ono kao skinuo izolaciju i sproveo jos jednu zicu do iste takve na drugom osiguracu... nisam autoelektricar pa moram priupitati nekoga sto bi se to radilo...