Stranica 59 od 75
Poslato: Pon Sep 22, 2008 12:01 pm
od superfly tnt
mislim da ti pase bilo koji tps jer su to sklopke a ne potenciometri. zasto ne rastepes svoj i vidis u cemu je greska. ima 3 polozaja. pusten gas za cut off, 3/4 gasa i puni gas
Poslato: Pon Sep 22, 2008 2:12 pm
od JaMaL
prvo zato sto je zalemljen, odnosno izliven... pokusaj otvaranja bi 50% bio fatalan
a drugo jer je linearni potenciometar... a ne switch... cita sve vreme... za cut off imam poseban mali switch pored... a onda se ovaj potenciometar steluje sa njim i bez njega... takodje nece da radi kako treba, pali se veoma tesko cak ako ovaj nije nastelovan sa multimetrom...
kada otkacim sve... ili ostavim samo mali switch... ne mozes ni 2500 da dobijes... gusi se, guta gas, ne reaguje... itd... ne moze da se vozi bez njega... ni ler ne radi kako treba bez njega...
vidis kako ide....:

EDIT:
TS ima Switch Type... tako da nikako ne odgovara... ima jedan slican... po karakteristikama, dovoljno da bi radio... isto 3 konektora, i to je bosch motorsport division, samo da vidim koliko je on para i da li moze da se dobije kod nas...
Poslato: Pon Sep 22, 2008 7:36 pm
od Flavio
Pihh,kakav sex about 1.8t TPS

...
Poslato: Pon Sep 22, 2008 9:36 pm
od Nigy
E, kad bi to bio jedini

...

Poslato: Pon Sep 22, 2008 9:39 pm
od ljube-kugla
ma ubaci motor iz calibre turbo i resi problem,bar opela ima ko .... pleve
Poslato: Uto Sep 23, 2008 1:50 am
od Nigy
Vec vidim nekog analiticara:
Od 4 AR 75 TURBO u Srbiji, jedna ima SAAB-ov motor, druga Opelov, treca Fiatov, a za cetvrtu se ne zna ni da li u opste ima motor.

Poslato: Uto Sep 23, 2008 2:26 am
od JaMaL
Heh nece biti...
ovako, problem ide dalje...
lik iz nemacke iz boscha mi je rekao da je ovaj ili isti takav samo sa drugim konektorom senzor je isao na nekog bmw-a. ali on ne zna kog jer im ne pise to u katalogu samo broj dela bmw-ovog... a to je xx xx 4263502 gde je xx xx oznaka serije i modela koji oni nemaju u katalogu...
gledao sam u online katalogu ali bmw nema delove koji pocinju sa 426... mora da je neka greska u kucanju... od strane boscha... ili katalozi ne idu tako daleko u proslost, jedini problem je sad naci od kog bmw-a je ovaj senzor...

kapiram da ima vishe bmw-a nego ar75 turbo na otpadima
dakle resenje je ispod nekog krsha na otpadu...
mora biti nesto jako sto je imalo tada potrebu za tim... 2500-5000 ccm-a
325i-750i od 1984-1990... koji je dobro pitanje.. ima ih milion...
Poslato: Uto Sep 23, 2008 6:31 am
od ljube-kugla
Nigy napisao:Vec vidim nekog analiticara:
Od 4 AR 75 TURBO u Srbiji, jedna ima SAAB-ov motor, druga Opelov, treca Fiatov, a za cetvrtu se ne zna ni da li u opste ima motor.

jel postoje neke slike tih 75-ica,ili bilo kakav podatak o snazi i performansama
Poslato: Uto Sep 23, 2008 11:27 am
od Nigy
Mislio sam na nase tri u klubu i onu jadnicu koju nisam hteo da vidim.
Poslato: Uto Sep 23, 2008 12:57 pm
od TOXON
ljube-kugla napisao:ma ubaci motor iz calibre turbo i resi problem,bar opela ima ko .... pleve
Ima opela koliko hoces ali calibri turbo nema, a i ti motori kojih ima kostaju koliko i pola jedne dobre 75tice, zato zaboravi. . . .
@JaMal
Jedan od razloga zasto sam odustao od 75 je upravo taj. . . (delovi)
NPR E jel ima neko gumu kardana, zovi Misu ( iako znam da nema a i da ima Aleksa je vec zakopao kao ker kosku

, pa sto ne zoves Shumara??? zato sto nemam nameru, zovi ovog zovi onog zovi Stil.... moze da se naruci ako je ima u italiji ako je nema onda nista =... bla,bla,bla . . . .
Tako mi je bilo za piiiip maticu zadnjueg desnog lezaja!!!
Lepo ih je imati Turbo, V6 ali samo kao auto za nedelju, za svaki dan preporuka panda 750 i to na TNG. . .

Poslato: Uto Sep 23, 2008 1:02 pm
od ljube-kugla
JaMaL napisao:Heh nece biti...
ovako, problem ide dalje...
lik iz nemacke iz boscha mi je rekao da je ovaj ili isti takav samo sa drugim konektorom senzor je isao na nekog bmw-a. ali on ne zna kog jer im ne pise to u katalogu samo broj dela bmw-ovog... a to je xx xx 4263502 gde je xx xx oznaka serije i modela koji oni nemaju u katalogu...
gledao sam u online katalogu ali bmw nema delove koji pocinju sa 426... mora da je neka greska u kucanju... od strane boscha... ili katalozi ne idu tako daleko u proslost, jedini problem je sad naci od kog bmw-a je ovaj senzor...

kapiram da ima vishe bmw-a nego ar75 turbo na otpadima
dakle resenje je ispod nekog krsha na otpadu...
mora biti nesto jako sto je imalo tada potrebu za tim... 2500-5000 ccm-a
325i-750i od 1984-1990... koji je dobro pitanje.. ima ih milion...
kod mene na jednoj garnituri karburatora je bio neki potenciomer sa tri zice,aj bas cu ga potraziti i slikati da vidis i broj
a i na opelu ima slican potenciomer sa tri pina i bio je na leptiru gasa
Poslato: Uto Sep 23, 2008 3:14 pm
od kilson
TOKYO napisao:Jedan od razloga zasto sam odustao od 75 je upravo taj. . . (delovi)
Pfff, sve mozhe da se nadje i/ili napravi, a ako hocesh striktno fabrichka reshenja onda je to druga pricha. Mislim ono, hocesh totalno NEstandardan auto za extremno malu kintu - a delovi da padaju sa neba..? Postoji razlika izmedju entuzijazma i nezadovoljstva a ako je u pitanju hronichno oboljenje - onda biram da budem entuzijasta.
Tu gumu kardana nadjoh i uzeh (chekao 6 radnih dana), a prvi sledeci put kada budem imao problem ubacicu krst umesto gume ili ici na kardan od 2,0. Druga stvar je shto treba redovno pregledati vitalne delove pa preduprediti problem stajanja automobila. Svi znamo koji su potroshni delovi i ne znam shta je tu josh potrebno..?
JaMaLu treba potenciometar iz L-Jetronic sistema, a vecina matorih bmw-a pegla na istoj elektronici kao i 75-ica.
Poslato: Uto Sep 23, 2008 4:13 pm
od JaMaL
Nije tolika frka u potenciometru...
kolika u samom prikljucku sa donje strane... jer je u tome ceo problem... svaki leptir ima neku vrstu kraja sipke... ili je D oblik ili je X ili je kao ovaj duplo V... e sad da ja imam leptir sa tim D konektorom... onda lagano... volvo turbo, saab, porche... svaki turbo ima tps koji je potenciometar i svaki bi mi legao... ali ovaj je duplo V i u tome je caka, a i ovaj se steluje... svi ostali se samo stave... ovaj mora da se steluje, koliko god meni bilo .lako. da napravim novi konektor i drzac za tps toliko je nemoguce da napravim novi leptir usisa sa drugim zavrsetkom sipke...
nemam map senzor tako da sam zaglavljen sa ovim leptirom gasa... najlakse bi bilo promeniti ceo leptir koji vec ima neki drugi tps i sve regularno... ali ovaj komp je kalibrisan samo za ovaj promer i protok... i dzaba...
otuda problem nalazenja zamene...
mada ako je to cena... varice se nesto... sta da se radi... samo da nadjem tps koji je potenciometar... i ima 3 zice...
Poslato: Uto Sep 23, 2008 8:50 pm
od TOXON
Poslato: Uto Sep 23, 2008 8:53 pm
od ljube-kugla
cim su tebi pocele 75-ice da se prividjaju i u snu,znaci da je jos jedan mlad zivot unisten
pardon
zarazen alfa virusom
Poslato: Uto Sep 23, 2008 9:03 pm
od TOXON
Izvinjavam se na zustim recima upucenim u nezgodnom trenutku, mozda je ovako bolje???
Poslato: Uto Sep 23, 2008 9:09 pm
od ljube-kugla
da to si u pravu,a imam takvog kuma koji auto uvek drzi opran u garage i gleda u nebo kad ce da se provoza,da nece kisa,sneg itd,izmedju ostalog vozi na benzin pa mu je i to investicija kad sipa,dok je vozio bavarca na plin nije ga gasio
pa koji ce mu onda takav auto,da uziva dok ga gleda kako trune u mestu
moja parola je ja ga pravio ja cu ga i unistiti
Poslato: Uto Sep 23, 2008 9:21 pm
od Nigy
@ TOKYO
Ima skoro sve da se kupi a bice i u buducnosti

Malo je daleko, al' sve to stize kad se naruci. =]
Poslato: Uto Sep 23, 2008 9:33 pm
od TOXON
@Nigy
Sto se tice Steve, nema veze sa nikakvom majicom, ali zaboravi sta sam ja rekao kao sto sam ja zaboravio sta si ti uradio i svi srecni. . .
Poz

Poslato: Uto Sep 23, 2008 9:34 pm
od ljube-kugla
evo ga potenciomer sto imam

Poslato: Sre Sep 24, 2008 2:50 am
od Nigy
Htedoh reci da je sreca da su 75 V masine izvozili za USA jer oni imaju i imace delove za nju.
Auto ceka da nabavim prednju kardansku gumu zato sto sam bio naivan. Ne bih ni skidao kardan da nisam imao sve za zamenu u rukama. E sad, sto su mi prodali neispravan deo u auto stilu i sto sam to skapirao tek pri zameni je druga prica.
Prednji i zadnji? Imam ga na ranchu. =]
Hoces farove? Stop svetla? Maglenke? Stakla? Gepek? Lajsne? Menjac? Kardan? Hladnjak? Instrument tablu? Kociona kljesta? Ima prijatelju. =]
Poslednje 4 godine skupljam delove jer 75icu planiram voziti jos duuuugo, dugo.
Nemam gumene delove jer oni i onako stradaju, al' imam set kardanskih guma za TS, garnituru dihtunga, neka creva...
To sto hoces da kazes da je bolje voziti nesto sto je masovno prisutno na trzistu, sto je mnogo mladje, manje trosi i sto svi znaju da poprave je neosporno prednost (zato sam Free

) i zdravorazumsko razmisljanje.
Ali da tako razmisljam, kupio bih Logana (za koga mi moji uvek drobe kad se pomenu kola) i bolelo bi me cose za sve.
Ipak, ja sam mazohista, volim da me nesto muci u zivotu pa sam odabrao 75. Sta cu, taki sam. =]
A Stevi nisam ja sakrio majcu!

Poslato: Sre Sep 24, 2008 10:07 am
od JaMaL
HAHAHAHAHA
@Ljube
ne verujem to je 003...
on se vrti na drugu stranu... o boze... sa cega si to skinuo?
ovaj moj je 004... suprotna strana rotacije... inace sve je isto...
jedino ako bih u teoriji mogao da ga okrenem.. ali onda bih dobio voltazu unazad u teoriji, mozda ako promenim raspored zica... kao u ogledalu... ne znam... moguce... ili nesto...
EDIT: ne vredi proverio sam... ne mogu da ga okrenem nikako... jer bi morao da secem i brusim sipku leptira gasa.. a to mi se jos ne radi...
thx u svakom slucaju..
Nasao sam nesto drugo... ali ne znam nista o njemu... mada izgleda isto... kapiram da je losha americka kopija...
i raspored zica je isti i izgleda skoro identicno... ide na fordove od 4.0l i 5.8l, mustang, f150 itd... i kosta nekih 30$ sta god da je narucicu jedan nekako iz amerike pa cu da vidim... posto ne mogu da nadjem nista od podataka na netu o njemu... ali izgledom obecava...
Poslato: Sre Sep 24, 2008 6:41 pm
od ljube-kugla
Poslato: Sre Sep 24, 2008 8:55 pm
od superfly tnt
cek jel taj potenciometar neispravan ili radi? si to provjerio instrumentom?
ako je neispravan sta ga ne otvoris, jel moze nakon toga bit jos neispravniji?
Poslato: Sre Sep 24, 2008 9:38 pm
od JaMaL
Naravno... multimetrom i otpor kada je skinut i voltazu dok dok radi motor... toliko je odran verovatno onaj klizac da i na leru vraca + voltazu, a kada se pomeri ma koliko malo nasumicno baca voltazu... kao da je probio... dakle na ~10% gasa daje od 0.0 do 0.95v... nasumicno... stabilizuje se napon tek preko 80% otvorenosti...
dakle ako budem non stop vozio sa pedalom do poda sve je ok...
a sto se otvaranja tice... sansa je skoro nikakva jer je termicki zatvoren... tj zaliven... samo se lome delovi plastike kad probam da ga otvorim, ako bih ga i otvorio ne bih mogao da ga zatvorim jer nista ne bi ostalo od plastike... ovako bar mogu da upalim auto i da ga preparkiram ako treba... ipak sam u centru ne mogu ostaviti auto na ulici da ne mogu da ga pomerim, da imam gde odavno bih ga rasklopio... a bez njega... hmm ne bih se usudio ga da vozim jer i upaliti ga je veoma tesko...
narucio sam ovaj mustangov iz amerike... videcemo... za 7-10 dana

tako su obecali... ako i on ne radi... ima jos kineza koje nisam probao

isto izgleda... raspored zica je isti... samo je konektor drugaciji sto nije problem...

