Sinoc sam malo rezimirao one snimke iz Marofa sto si mi dao kada si bio u BG, dosta traju pa nisam do sad preterivao sa gledanjem nego sam cisto letimicno. . .
Fino si vozio i imao dosta lepih slide-ova, kakav je asfalt tamo??
Inace...., sta se desava sa vama, ciccio, sira, el nino i ostali..... jel se cepaju pile??
Poz
Poslato: Pet Sep 19, 2008 3:57 pm
od superfly tnt
asfalt je odlican, sklizak prilicno a opet se moze vozit na grip. tada mi je alfa bila jos serijska visina i original ovjes. vrlo tesko oce u bok jer mi ne ukopcava spera svaki put. sad je stvar drukcija .
sto se tice staza sada , one su zatvorene do daljnjeg za automobile (novi marof i belica) zbog oranja po travi i nekulturnih .driftera.
mogu rec da je scena u hrvatskoj sto se tice drifta blago u k..... uglavnom se svodi na to da se pozove par najboljih kako bi napravili show na parkingu u sklopu nekih .vecih . dogadjanja. ili se ide u sloveniju i dalje. treninga odavno nema i trazi se prostor.
mene boli uvo za drift, ionako mi auto nije za to, a da sam htio uzeo bi kockicu, ionako je jeftinija a dijelova ima na svakom kiosku. kad ocu plasit ljude odem u grad ili na neki kruzni tok.
e sad, sto tice staza ostaje samo grobnik. i to je staza vrhunska za grip. za driftanje moras imat bar 200ks ili auto laksi od 1000kg. i dosta setova guma.
da se i pohvalim, sredio sam crvenu
istrcao mi je stup
sto se tice ekipe , malo smo preko ljeta bili .svako na svoju stranu. ali trudimo se okupljati a sprema se susret u splitu 12.10. pa ce bit mozda novih filmova. a i cekamo snijeg pa da se ide na sljeme.
zadnje je ovo
Poslato: Pet Sep 19, 2008 5:56 pm
od ljube-kugla
superfly
al si je opravio svaka ti cast
Poslato: Pet Sep 19, 2008 6:04 pm
od Nigy
Steta za makinu
Da se to popraviti, a predlazem veliku brusilicu ispod branika za svaki slucaj.
Poslato: Pet Sep 19, 2008 6:06 pm
od ljube-kugla
sad iskoristi priliku pa joj promeni licni opis i nek lici na neki drugi auto al sa alfinim znakom
Poslato: Pet Sep 19, 2008 7:00 pm
od superfly tnt
bas si nesto gruntam, cemu sluzi onaj vezni lim gore osim sta drzi haubu zatvorenu. mogu se vozit bez toga pa haubu zavezat?
Poslato: Pet Sep 19, 2008 7:45 pm
od ljube-kugla
namestis one klanfe sa splentnama sto kopcaju haubu napred i bez veznog lima samo jednu cev sredinom da ne bude direktno u hladnjak
Poslato: Pet Sep 19, 2008 8:43 pm
od Nigy
U principu, gornji deo mozes odfikariti, al' da ti ostane donji gde kacis hladnjak, a haubu na coskovima zatvarati osiguracima.
Jedino sto ne znam da li ce tako oslabljen vezni lim moci da izdrzi vibracije punog hladnjaka...
A i on 'trosi' deo energije udarca spreda.
Poslato: Pet Sep 19, 2008 10:33 pm
od TOXON
@superfly
Nisam te pitao za drift, nego cisto ovako....., ne mislim se ni ja profesionalno baviti time, ja voilim zanositi za svoju dusu. . . .
Kako se desila ta negoda, da nije piva kriva??
Vec sam gledao taj klip nema ni jedan da mi promakne kad je 75-tica u pitanju. . . :cool
... re=related
@Nigy
Imas jedan neopravdani veceras za garage..., mi se tamo smrzavamo a ti cukas u tastaturu pored grejalice. . .
Poslato: Pet Sep 19, 2008 10:36 pm
od ljube-kugla
a mozda je on tipkao iz alfe koja dobro greje pa vas posmatrao kako zebete tamo u garage
Poslato: Pet Sep 19, 2008 11:58 pm
od JaMaL
pfff...
smrzavate, gde vam je mladost?
@superfly
Taj vezni limcic je bitan za hladnjak bez njega bi morao variti nesto da drzi a to ce opet biti teze od samog lima... tako da nema mnogo svrhe skidati ga... jedino ako ne mozes da nadjes drugi nigde pa da se pravi nesto...
inace ocistio sam sva uzmemljenja koja sam nasao na autu, zamenio akumulator, ocistio bobinu, kleme, skinuo cak i konektor sa oba ecu-a i ocistio kontakt sprejem...
nista... i dalje luduje... samo sto mi ler stvarno skace a obrtaljka luduje nasumicno i bez veze sa obrtajima... ali na leru stvarno skoci gas...
oteracu cudo kod elektricara... italijani i struja... ccc...
Poslato: Sub Sep 20, 2008 12:29 am
od kilson
JaMaL - posle nekih 8 meseci raduckanja i rada, josh nisam doshao ni do struje
Poslato: Sub Sep 20, 2008 1:13 am
od superfly tnt
@ tokyo: kriva je moja blesava glava. 3 mjeseca slazem auto , napravio neke preinake oko ovjesa, sredio motorni prostor, i jos neke sitnice oko kablova, i taj dan reko idem stavit kardan pa da provozam cudo. krenem van napravim djir , super jedino sta imam opasne vibracije od krutog selena na zvonu. cak ni sarafe na kardanu i pentlageru nisam stegnuo. ocu uc u dvoriste i gas na 6 iljada da se okrenem za 90 stupnjeva i udjem ko
Poslato: Sub Sep 20, 2008 5:36 am
od Nigy
@ TOKYO
Jbg, s obzirom da vec nedelju dana vozim skuter po ovom vremenu,dobro je da sam zavrsio samo na toplom caju, aspirinu, limunu i grejalici...
@ JaMaL
A koliko sam ti puta nudio zlotokomer da probas, a ti nista...
U svakom slucaju ako nadjes dobrog elektricara koji hoce da se mlati sa 75, obavezno javi - takav info treba imati.
Poslato: Sub Sep 20, 2008 7:05 am
od JaMaL
Ma nije frka u protokomeru i probanju, vec sam ti objasnio sta ce biti sa kolima... dakle poenta je da samo idu ok za sada... ide i zima i ide turbo u garazu do proleca, nije nista tragicno i ako je neka glupost sa strujom necu ga ni popravljati jer ce iovako sve leteti napolje...
najbolje da pustim elektricara da mi pregleda sve... imam dobrog drugara koji ima servis za elektriku, ts mi je sredio za 10 min kada sam pogresno spojio zice posle vracanja table, a ja sam se mlatio se 2 dana sta je...
Poslato: Sub Sep 20, 2008 9:07 am
od ljube-kugla
e ti dobri drugari pa jos elektricari,imam i ja jednog koji kad mu nesto treba ako moze odma a kad meni treba onda zavlaci par dana pa kad ga navatam sve se nesto zgleda,kad mi je crklo svetlo u kabini,gledao je sat vremena u onaj relej i na kraju odustao kad je video da zica ulazi u onu crnu kutiju sa gomilom kablova od ARC-a
Poslato: Sub Sep 20, 2008 12:31 pm
od TOXON
@superfly
Eee piiiip ga...., sto ne postavis neke slicice kad radis tako nesto oko auta, dobro bi doslo. . .
@JaMal
Kada sam kupio moju Ameriku nije mi blickala ni jedna lampica na displeju, prvo sam pomislio da nesto nije u redu ali se vremenom ispostavilo da je sve ispravno i da svi davaci rade??
Posle par hiljada upali mi se lampica za istrosene plocice, odmah narucim sve sa kablom posto sam uzivao u ispravnosti displeja nisam dozvolio da ga bilo sta omete. . .
Nakom zamene sve cetri plocice problem je ostao, lapica blicka i dalje, raskacim kablove spojim direktno ne gasi.....
Vec pocnem da pizzzdim i primetim jednu neverovatnu stvar...., u duzim levim krivinama lampica se sama gasi?????? Sta je sad koji kuuuurac, kako???
Ulja je uvek bilo u kocionom sistemu i to sam proveravao sto puta, e sad setim se da se problem lampice javio u isto vreme kada sam menjao akumulator, znaci zamena plocica koje su (zaboravio sam da napomenem) bile jos na 40-50% bila je bezpotrebna.
U daljoj inspekciji primetim par zicica koje su isle na plus klemu, raskiacim ocistim sredim kontakte kad pazi cudo, lamica prestade da blicka ali mojoj sreca je trajala kratko, nakon deset minuta opet je pocela da zeza, opet raskacim kleme, opet isproveravam zice na plocica ma sve sto sam znao i umeo upotrebio sam da pronadjem gremlina ali nisam uspeo!!!!!
LAMPICA I DALJE BLICKA I NEMAM POJMA ZASTO???????
Poslato: Sub Sep 20, 2008 10:07 pm
od JaMaL
Problem je identifikovan i bice resen za 2-3 nedelje
TPS! me je zezao sve vreme... dakle posle kocenja i ledjenja od 2.5 sata na 10 stepeni u nadi da mogu da popravim auto da idem sutra... nadajuci se da je neki kontakt ili neka glupost slicna...
Dosao sam do TPS-a... koji je otisao i brljavi...
dakle kada se lepo nasteluje i naprska [natopi da curi na sve strane] sa wd40 i kontakt sprejem radi cirka 10 min... kad je ugrejan motor i mnogo manje... cim se osusi pocne cirkus...
dakle kada radi... i cedi se od kontakt spreja auto ne puca, vrti se lepo, ler savrsen, obrtaljka radi... kako se osusi pocne sve prethodno navedeno da luduje... tako da.. 64e nov TPS i pevanje [parce plastike i 3 zice 64e... tako je to...]
ler sam takodje malo nastelovao... nisam znao da je toliko pipava stvar... kao da stelujesh karburatore nekad davno mali sraf veliki problemi...
posto niko nema glupu stvar na lageru jer je ovaj konektor unikatan, moram da ga narucim... i pri sledecem uvozu [2-3 nedelje] je ovde
toliko od mene sad mogu da spavam... naucio sam da se i TPS steluje danas kao i ler gas na turbu...
TS je mnogo sofisticiranija masina definitivno... ali ne ide ovoliko dobro
zakljucak je TS Turbo je ultimativno resenje...
@Tokyo
Za lampice mi ne pricaj, snimicu ti ovih dana moj arc... dakle kad su vrata otvorena i upalis auto... show program... sve lampice luduju... kineska nova godina, bilo koja vrata... kad upalis auto sa zatvorenim vratima... sve radi zavrseno nista ne svetli i sve radi samo kad treba...
logika... ne postoji...
na ts-u... sve radi savrseno ali kad je upaljena bilo koja lampica na arc-u lampica za zmigavce ne radi... ona zelena gore... kad arc ne svetli lampica zmigavaca radi ludnica...
znas sta je cudno...
sve bitne elektronske delove od table za osigurace, konektore, ecu-ove itd su naravili nemci... tehnicki gledano italijani su samo sve spojili zicama... i tu su cak zajebali i kliker da ima struju neku bi pokvarili
Poslato: Ned Sep 21, 2008 12:05 am
od kilson
Znash shta? Mozhda se gadja neshto od Saaba itd, jesi li Googlao malchice..?
Poslato: Ned Sep 21, 2008 8:19 am
od JaMaL
Jesam...
To Univerzalni Bosch deo samo sa nestandardnim konektorom... dakle da ima obican muski bosch konektor pasovao bi sa raznih kola... ukljucujuci VW, audi itd... ali ovaj ima zice na sebi... tako da ga svi pametni nisu koristili... jer ipak je bolje imati standardizovan deo... ali alfa ne misli tako
to je to djubre...
Alfa ga prodaje za 145e
Bosch ga prodaje za 64e
Videcu koliko nashi krimosi traze za ovo... jer ipak srbija je nekada skuplja od nemacke
Samo moram danas da proverim da li je 003 ili 004, razlikuju se po pravcu rotacije... CV ili CCV... mislim da je 004, pise na nekom sajtu, ali provericu raspored zica danas po katalogu za svaki slucaj... Posto na senzoru ne pise nista...
Poslato: Ned Sep 21, 2008 11:11 am
od superfly tnt
imam plan da kompletno sredim limariju tako da ce auto zasad ostat u garazi. vozim se sa civilnom 75icom.
sto se tice TS motoram to je u sustini isti motor kao 1.8 t samo malo dotjeran, idealan je za trubo. nesto smo radili takvog ali smo odustali jer nemamo auto za isprobavanje (moja crvena je trebala bit namijenjena za to)
sad je sve skinuto i ceka neki auto da se ugradi .
Poslato: Ned Sep 21, 2008 2:13 pm
od JaMaL
[youtube][/youtube]
show program...
menja se svaki put kad probas... druge su lampice...
kad zatvoris vrata i okrenes kljuc sve je ok...
Poslato: Ned Sep 21, 2008 5:32 pm
od kilson
Vidish da je digao uzbunu da ne krenesh sa otvorenim vratima!
Bez zezanja, nikad nisam otvarao taj arc panel, ali ako je pozadi neka shtampana plocha sigurno joj fali masa.
Superfly: Hajde bre napravite TS turbo, pa da krenemo u masovne konverzije! Bash bih voleo da imam jednu TS-icu pa da experimentishem!
Poslato: Ned Sep 21, 2008 6:29 pm
od Gruja
Ako neces da sacekas dve tri godine da skupim dovoljno kesha rado cu te pustiti da dragovoljno odradis tu konverziju na mom autu
Na ARCu inace sa gornje desne strane pise i (barem na mom) BORG...
Tako daa.... Resistance is futile! Prepare to be assimillated! :teleporter:
:naughty:
Poslato: Pon Sep 22, 2008 8:55 am
od JaMaL
Heh... moram podeliti svoje odusevljenje sa vama...
Bosch vishe ne pravi ovaj TPS, proizvodnja je prestala 12/2006...
a da stvar bude jos gora... vlasnici 1.8t, 2.5 i 3.0 motora iz 75/164 ere mogu da se slikaju i sa kvacilom... sasch je takodje prestao da pravi sve delove clutch kita za pomenute motore
tako da... veselo...
alfa takodje nema u katalogu vishe to kao rezervni deo...
tako da moram da vidim da li mogu TS-ov TPS da prilagodim na TB-a, preko nekog adaptera... posto njih ima da se nadju...
za divno cudo delova za TS ima koliko hoces... skoro sve moze da se naruchi...