Stranica 58 od 75

Poslato: Uto Nov 14, 2006 7:31 pm
od Gost
:beerchug: da te sluzi sto bolje.

Poslato: Uto Nov 14, 2006 7:47 pm
od Gost
Doro cestitam na kupovini, bla bla, truc truc, sve najbolje i tako to :applause: :plavi_voli:

[quote="Dora"]a usput do ku

Poslato: Uto Nov 14, 2006 11:49 pm
od superfly tnt
evo i mene nakon duzeg vremena. nabavio sam jos jednu alfu, slika je u temi giulietta :P

Poslato: Uto Nov 14, 2006 11:54 pm
od Gost
Sasha napisao:
BOOST napisao:
Lorenco napisao: Doro, nadji 2.0 motor ne TS, mislim da pashe iz prve.
:idea: :mrgreen: hahaha hahahaha
Ti nemoj da se smejes, nego donesi drugi turbo i ecu (znam za plan,hehe), u suprotnom ga se odricemo preko novina :twisted:
cc cse cc cc hahaha hahahaha ;)

Poslato: Sre Nov 15, 2006 12:20 am
od Sasha
:spamer: :spamer: :spamer:
hahahaha hahahaha hahahaha

Poslato: Sre Nov 15, 2006 11:28 am
od Gost
Sino

Poslato: Sre Nov 15, 2006 12:46 pm
od Gost
[quote="kankkunen"]Jel' ti ljudi samo puste gas na kratko ili pozadi imaju ba

Poslato: Sre Nov 15, 2006 1:05 pm
od Gost
Boost:
Sta fali 2.0 nord motoru? Mislim da pase po pitanju izduvne grane, a kompresija je 9.5, ne bi trebalo da bude problem ako se drzi manji boost.
ECU takodje ne treba da pravi problem, on meri meri kolicinu vazduha, 10% veci cilindar nece znaciti 10% siromasniju smesu.

Pride posto je Dora vlasnik, pretpostavljam da ce ici plin, u kom slucaju veca kompresija ne predstavlja nikakav problem.

Ova prica je sa pretpostavkom da je motor u problemu, a da nije cilj napraviti opaku trkalicu.

Poslato: Sre Nov 15, 2006 1:11 pm
od Gost
Planovi nisu tako skromni da bi to bila dobra baza.. to je to.. vishe nebi ;)

Poslato: Sre Nov 15, 2006 1:33 pm
od Gost
Milos napisao:ja bi reko da imaju vise snage i verovatno tvrdji auto, onda nemaju problem sa nosem a opet baca goozy...

Poslato: Sre Nov 15, 2006 1:57 pm
od kilson
Sa chrshcim zadnjim ogibljenjem, g00za leti 100%, mada mislim da se za masu filmova peglaju celestonke... :cool

Poslato: Sre Nov 15, 2006 7:45 pm
od TOXON
[quote="kankkunen"]Sino

Poslato: Čet Nov 16, 2006 12:24 am
od Nigy
@ kankkunen
Vozio sam 1.6 bez serva a i turbaljka ga nema (da ga ima, momentalno bih ga skinuo ;))
Sa servom imas manje informacija, ali iako sam protivnik serva na volanu, na 75ici je skoro savrseno uradjen. 'Pojacanje' nije drasticno i dosta info primas od tockova.
Ipak, obicna letva je ne prevazidjena (mada mi je bilo malo neobicno posle 8 meseci voznje sa servom :oops:).

Sto se driftovanja tice, mogu pricati (za sada) samo o seriskom setupu (osim zadnjih Sachs amortizera). Pri granicnim prolascima kroz krivine, lagano nosem bezi. Dupe moze da pobegne u krivini samo po klizavoj podlozi sa lepljenjem papucice za patos (sve ovo vazi za kvalitetne pneumatike). Driftovanje po suvom je moguce uz pretnodno izbacivanje vozila iz balansa volanom i naglim dodavanjem gasa ili 'secom' na kvacilu.
Istina, ovo su iskustva sa 107 i 148ks (mada ova druga od skracivanja menjaca sve to radi mnogo lakse :cool).

Poslato: Čet Nov 16, 2006 1:17 am
od Gruja
A vazi vala i za nekvalitetne....
Znas kakve su mi gume, u brzim krivinama (>100 km/h) treca i pun gas i samo malo osetis cim u bulji ali gume ne pustaju... :lool: :lool: :lool:

Poslato: Čet Nov 16, 2006 9:44 am
od Sasha

Poslato: Čet Nov 16, 2006 10:15 am
od Sasha

Poslato: Čet Nov 16, 2006 10:29 am
od kilson
Tokyo75v6 napisao:Onda su se i TS i ALEKSA i Nigy verovatno zeznuli!
Generalno ne vidim nikakvu poentu ubacivanja .tvrdjih. amortizera bez adekvatnih opruga. Jedino opravdanje koje vidim je izbegavanje kachenja kardana zbog visine. Videcete snjimak iz KG i kako se lomataju 75-ice bez adekvatnih opruga - tuzhno. :) Pricha da tvrdja opruga ne daje nikakav rezultat sa stock amortom (pa chak i pogorshava lezhanje), se mozhe uvek proveriti bilo kod mene, bilo kod Milosha koji je sa 1.4TS vozio najbolje vreme na slalomu u Kragujevcu.

Pitanje je u kakvom su stanju bile te opruge shto si pakovao a takodje i taj stock amortizer.

Poslato: Čet Nov 16, 2006 3:33 pm
od Gost
killaz napisao:
Tokyo75v6 napisao:Onda su se i TS i ALEKSA i Nigy verovatno zeznuli!
Generalno ne vidim nikakvu poentu ubacivanja .tvrdjih. amortizera bez adekvatnih opruga.
Dacu ti da probas pa ces da vidis poentu....da se nelazemo kad bude bilo para bice i opruga...ja bi prvi stavio komplet opruge tvrdje i krace + koni...ali me piiiip pare.a posto su amorti bili za DZ ima da ih zavrnem do kraja pa makar trajali i 10k....ali da razlike ima ima i to bas dosta...a to sto je Milos osvojo prvo mesto to znaci da odlicno vozi i da odlicno upravlja svojim vozilom...nemozes da me ubedis da je zbog opruga osvojo prvo mesto ;)

Poslato: Čet Nov 16, 2006 4:35 pm
od kilson
Heh, vezano za Milosha, nije da nema veze... Vidish u NS-u je vozio loshije nego u KG-u. Za tu (ili nekakvu) razliku je sigurno zasluzhan zadnji set opruga koji je dodatno sastavio.

Ono u shta sam siguran je da su DELOM zasluzhne, mis'im jbesh napakovan auto ako nemash chime voziti, zar ne? Osnovni princip je taj da podrzhavam kankkunenov stav kao ispravan, te sa tog stanovishta pratim prichu. Znam da je .vreme. uvek problem i nisam nerealan, realan sam samo u tome da stvari treba postaviti na pravi nachin, onako kako je praksa i iskustvo. Mislim super, stavicu amortizer i od 1000 eur, ali shta vredi ako sam ga stavio na stock oprugu zbog koje mi auto krivuljari na skretanju... :)

Nemo' se nalazish neshto pogodjenim samo napominjem koji je ispravan pravac, chisto da se ne zezne neko, a opet, koliko kinte toliko i zezanja... :|

Btw, svima koji dizhu performanse svojim mashinama skidam kapu i pozdravljam ih maksimalno!

Poslato: Čet Nov 16, 2006 5:00 pm
od Gost
hajde da prica ne ode dalje u ovom smeru, uhvatili smo se tih opruga i amortizera kao pijan plota... da zakljucim moj stav o tome : mislim da je svima jasno ono sto je kankunen hteo da kaze, ja podrzavam njegovu teoriju... ono sto je pokusao da nam docara ivan (tokyo75v6) to mi ne pije vodu :
Tokyo75v6 napisao: pazi....kad bi stavio tvrdju oprugu na mekan amortizer tako bi otisao
u kur...da ne bi znao sta ti se dogodilo u sred krivine a to ne pricam
iz glave nego iz iskustva!
na tom autu onda nesto drugo sigurno nije valjalo, ili je 75-ica nesto posebno i za nju ne vaze ista pravila kao za druge automobile?!
(recimo -moj i lazin auto-)

a to sto sam imao najbolje vreme?!, pa usralo me namestanje auta pod rucnom tamo pred parking, tu sam dobio malo na vremenu...

Poslato: Čet Nov 16, 2006 5:16 pm
od superfly tnt
vidim da se prepucavate oko ovjesa. nisam sad pratio ko je sta rekao ali ako treba birat izmedju opruga i amortizera onda su amortizeri prioritet. vrlo jednostavno, ako imas tvrdu oprugu a stock amortizer dobices na tvrdoci, (za onoliko koliko je kruca opruga), ali ces u povratu dobit katapult(a to ne zelis) jer imas stock amortizer koji nemoze amortizirati povrat tvrdje opruge. kod mekse opruge i tvrdog amortizera ce auto bit tvrdji i manje ce se ljuljat ali ces povrat bit nesto sporiji nego sa stock amortizerima(sto je ipak bolje od katapulta) najbolje je oboje a to se svi ja mislim slazu. postoje gotovi setovi za alfu 75 koji su provjereni, cak je bilstein i radio amortizere posebno za 75icu i nije tako skupo. ove neke coilover, unibal fore ostavite za stazu, jer nakon toga auto vise nije za cestu.

jos nesto. alfa 75 mora iza bit mekana, prvo zato sto je rwd, drugo zato sto ima de dion. neznam jel ste primjetili kako se lose ponasa kad je cesta grbava, zato sto nema neovisan ovjes iza. eto to su moje misljenja nakon 8 godina iskustva stim autom.

Poslato: Čet Nov 16, 2006 8:30 pm
od TOXON
superfly tnt napisao:vidim da se prepucavate oko ovjesa. nisam sad pratio ko je sta rekao ali ako treba birat izmedju opruga i amortizera onda su amortizeri prioritet. vrlo jednostavno, ako imas tvrdu oprugu a stock amortizer dobices na tvrdoci, (za onoliko koliko je kruca opruga), ali ces u povratu dobit katapult(a to ne zelis) jer imas stock amortizer koji nemoze amortizirati povrat tvrdje opruge. kod mekse opruge i tvrdog amortizera ce auto bit tvrdji i manje ce se ljuljat ali ces povrat bit nesto sporiji nego sa stock amortizerima(sto je ipak bolje od katapulta) najbolje je oboje a to se svi ja mislim slazu. postoje gotovi setovi za alfu 75 koji su provjereni, cak je bilstein i radio amortizere posebno za 75icu i nije tako skupo. ove neke coilover, unibal fore ostavite za stazu, jer nakon toga auto vise nije za cestu.

jos nesto. alfa 75 mora iza bit mekana, prvo zato sto je rwd, drugo zato sto ima de dion. neznam jel ste primjetili kako se lose ponasa kad je cesta grbava, zato sto nema neovisan ovjes iza. eto to su moje misljenja nakon 8 godina iskustva stim autom.
DA SI MALO BLIZE SAD BIH DOSAO DA TE IZLJUBIM! NADAM SE DA CE
SVI PROCITATI OVO I NAJZAD SHVATITI KAKO STOJE STVARI,SVE
STO JE COVEK NAPISAO JE 1000% TACNO PA I ZA TO GLUPO ZAVISNO ZADNJE VESANJE( O KOME SAM VEC PRICAO USMENO SA NEKIMA PREPOZNACE SE ONI KO SU, USTVARI TO MI JE I NAJVECA ZAMERKA KOD NASIH ALFI)!

Pazi kada neko isprica ovako nesto onda automatski znam i kakav je
vozac ali to manje iskusnim i ne praktiziranim vozacima ne ide bas da
shvate a od teoretisanja mi je muka vise! Zato slusajte iskusnije i pitajte
za savet nemojte da se stidite nisam ja za dzabe bacio cetri seta zadnjih
guma za dva meseca!

Bravo za SUPERFLY TNT imas 5+ kod mene vidim ja da cu se preseliti
na transaxle POZZZZ....

@Milos
To sto sam rekao da bih izleteo sa tvrdjim oprugama i meksim amor... pod 1. nije bilo na alfi 75 2. bilo je na vise kola ali moraju se poterati
kako valja da bi se osetilo!
Superfly tnt lepo je opisao kao katapult ( i dobro procitaj sta je covek
napisao koristice tebi a i svima koje zanima da voze )bez uvrede!
Ustvari svi dobro naucite jel cu vas propitivati kad se sretnemo negde u
voznji mnogi su to vec iskusili! ali polako vezba je cudo zato vezbajte!

Pozzdrav svima i opet ponavljam BEZ UVREDE prvo stanes
i razmislis gde se nalazis sta si probao a sta nisi pa ako shvatis shvatis a
ako ne onda je problem u glavi! Mozda prvo malo odvozate neki karting
pa uporedite vreme ne znam sta vise da kenj.... to vam je otprilike
to i necu vise da komentarisem ovu temu jel je zapecatirana OD TNT-a

P.S Sve sto sam napisao odnosi se samo na NEKE osobe a posto sam
uvek bio otvoren i direktan jbg ko se prepozna ne treba da se nadje u
bedaku!

Poslato: Čet Nov 16, 2006 10:18 pm
od Gost

Poslato: Čet Nov 16, 2006 11:23 pm
od kilson
Javlja mi se da se ova rasprava mozhe razreshiti samo na stazi! :twisted:

Superfly: Sve to stoji sa jedne strane ali sa druge, koliko ce ti trajati novi tvrdji amortizer u varijanti sa stock oprugom, zar nece tada biti pod drastichno vecim opterecenjem i izlozhen duzhem hodu? Druga stvar je vezana za same opruge, ne znam kakve si probao i vozio ali se nadam da su izmedju ostalog neke od probanih bile progresivne prirode? Btw, svaki automobil ima odredjeni setup amortizera t.j. tvrdocu (da tako nazovem) tako da sam siguran da rezultati variraju.

Ono shto sam video i osetio kod 145/6 sigurno nije bilo poskakivanje.

Poslato: Pet Nov 17, 2006 1:43 am
od Gost
Tokyo75v6 napisao: @Milos
To sto sam rekao da bih izleteo sa tvrdjim oprugama i meksim amor... pod 1. nije bilo na alfi 75 2. bilo je na vise kola ali moraju se poterati
kako valja da bi se osetilo!
vidis, izgleda da moju jos nisam poterao kako treba... :shock:

ok, prica nema mnogo smisla, imam drugacije iskustvo, idemo dalje... :cool