Stranica 57 od 75

Poslato: Uto Sep 09, 2008 12:57 pm
od kilson
TOKYO napisao:shampon jeste problem ali ne valja ni trljati prasinu i shtroku o boju, prvo isprati ceo auto sa jachim mlazom pa tek onda cetka ili sundjer, a u principu bolje da je prasnjav nego da truli. .
...Onda uzmete sanitar, pa nafajtate bmw-a, pa onda izpushkirate kako auto tako i jelensku kozhu... hahaha haha hahahaha ;)


Update:
Sinoc smenjen zupchasti kaish na 75-ici! E da vidite brege kako izgledaju - savrshenstvo..! :love:

Poslato: Uto Sep 09, 2008 2:40 pm
od TOXON
Pod 1. Ono nije jelenska nego bulja. . . hahaha hahahaha

Pod 2. Pozuri...,postajem nestrpljiv! ;)

Poslato: Uto Sep 09, 2008 2:58 pm
od kilson
Pod 3: Sakrij bulja i pravi se da je nisi pocepao pushkom. hahaha



;) ;)

Bice, bice! :twisted:

Poslato: Uto Sep 09, 2008 7:51 pm
od TOXON
sta reci?? :oops: :oops:

Popravicu utisak kad zavrsis auto. . hahaha hahahaha hahaha hahahaha :racer:

Poslato: Uto Sep 09, 2008 10:41 pm
od ljube-kugla
tokyo
sta teras sad,oce biti sta od tog cuvenog bavarca ili su to strasne price za plasljivu decu

Poslato: Uto Sep 09, 2008 10:53 pm
od Dora
Ma samo piiiip :mrgreen: bulja

Poslato: Sre Sep 10, 2008 1:29 am
od kilson
...I nada se da cu mu dati da mi siluje auto kada ga zavrshim hahahaha

Poslato: Sre Sep 10, 2008 9:21 am
od TOXON
ljube-kugla napisao:tokyo
sta teras sad,oce biti sta od tog cuvenog bavarca ili su to strasne price za plasljivu decu
Teram Pandu.... :)

Evo vec mesec dana cekam da mi farbar zavrsi dve ogrebotine na motoru . :mad:

Cim prodam motor krecem u potragu, sto bi se reklo karte su otvorene... sto bolji primerak e30 325i

E sad posto ce potrosnja opet biti problem kao i kod 75-tice ovaj matori zajebant gore ce imati posla da to sredi sa nekim seqventom... :)

Cak sam razmisljao da uzmem e36 ali u startu je mnogo vise para a i da bi mu ugradio sve ono od suspension kit-a koji ce ici u e30 trebalo bi mi jos love, a kredite da dizem necu, tako da ce e30 odradti posao. . . .

@kilson
Najbolje bi bilo da ga stavis pod stakleno zvono! hahaha

Zato ne valja dugo praviti kola, kad ga sklopis vozices ga kao po jajima. . . hahaha hahahaha

Bolje bi bilo da smo ga za dvesta evra osposobili za dobru voznju i svake nedelje na poligon i pun gas..... ;)

Poslato: Čet Sep 11, 2008 1:07 am
od kilson
TOKYO napisao:Bolje bi bilo da smo ga za dvesta evra osposobili za dobru voznju i svake nedelje na poligon i pun gas..... ;)
...I to shto kazhesh, ovo ce skoro pa da bude za izlozhbu. Eeee, secam se kada si prichao .Alfisti nishta ne rade ozbiljno na kolima tra-la-la. (tada sam josh uvek bio pametan)... hahaha

Nocas se napatih sa nekim holenderima za kochnice, preskochio jedan navoj za malo da (opet) polomim sedishte! :mad: Sva sreca pa je pamet preuzela kontrolu. :lool:

Poslato: Čet Sep 11, 2008 2:29 pm
od TOXON
hahaha hahahaha niko te nije tukao po ushima da budes toliko zahtevan i pedantan. . . ;)


MA samo da ga zavrsis...,videces da se trud isplatio . . ima da kida asfalt!!!! :twisted:

A zadovoljstvo koje ces dobiti ne moze da se kupi parama! ;)

Poslato: Čet Sep 11, 2008 2:30 pm
od superfly tnt
ako ju nebudes vozio like you stole it onda djabe poso :lool:

Poslato: Čet Sep 11, 2008 2:46 pm
od TOXON
Jesi lood....,zar posle toliko posla treba da je zagrebe negde!!! hahaha hahahaha





































Ne sekiraj se,ja sam se vec spremio da je ukradem! hahahaha

Poslato: Čet Sep 11, 2008 2:49 pm
od superfly tnt
oces ti to moc svladat? ipak je to 24v, ubojica.

Poslato: Čet Sep 11, 2008 2:56 pm
od TOXON
Pa pazi..... definitivno sam zardjao ali brzo bi se povratio kada je 75 u pitanju, pa makar bila i 48v. . :)

Poslato: Čet Sep 11, 2008 6:55 pm
od Gost
TOKYO napisao:Pod 1. Ono nije jelenska nego bulja. . . hahaha hahahaha
hmm, nesto mi govori da vise neces prati auto ispred garaze? :roll: :lool:












a u perionicama ti nece dati da koristis sanitar! hahaha

Poslato: Pet Sep 12, 2008 3:15 pm
od TOXON
Milos napisao:
hmm, nesto mi govori da vise neces prati auto ispred garaze? :roll: :lool:
A ni manje, jel sam ga samo jednom i oprao. . . .

Izgleda da cu morati spremiti par pakli Marlbora i jednu jelensku da mi ne bi skakali po kicmi!

Poslato: Sub Sep 13, 2008 1:36 am
od kilson
...I choko smoki i choko smokiiiiii! hahaha

Poslato: Sub Sep 13, 2008 11:52 am
od JaMaL
zaboravih da je juce bio petak... ne svratih do garaze... jbg... nego...

imam pitanje za Doru ili Nigy-ja... odakle turbo vuche signal za obrtnomer...?

jutros mi se desilo nesto cudno... posle 10 km pristojnog gasa i neke stani kreni voznje poceo izduv da mi se cuje drugacije... tj. kako sam zakljucio kada sam stao nije izduv vec je motor dobio drugaciju notu... kao da se paljenje promenilo... timing...

ugasio-upalio auto... resetovao sto se kaze [jbg nije windows, nije pomoglo]... prvo je sve bilo ok... i posle 2 semafora skoci mi obrtaljka na 1200-1300 rpm-a na leru... brzo blipnem gas on se vrati na 900 i posle 2 sek opet skoci na 1200-1300... varira izmedju haoticno... kada dam mali gas oko 2000 samo pocne da skace na 2000-3000-2500 i tako u krug nasumicno... stim da se auto ne cima... dakle ne skace motor na te obrtaje vec se samo obrtaljka tripuje i motor menja zvuk rada kao da menja ugao paljenja ili smesu...

auto ide normalno... mislim posle toga ga nisam terao preko 2500 rpma ali sem promene zvuka i poludele obrtaljke nista se ne desava sa radom motora... on je i dalje gladak samo se cuje kao da paljenje nije na svom mestu... kao da je smesa bogatija ili nesto... i cini mi se da trosi boga oca ali na samo 10km nisam mogao da provalim... ali imam miris viska spaljenog goriva u auspuhu...

mislim pao mi je na pamet hall senzor... ili protokomer ali protokomer nema veze sa obrtaljkom... posto turbo nema senzor radilice jer signal ide direktno samo sa hall-a ili ima jos nesto?

Poslato: Sub Sep 13, 2008 11:42 pm
od Nigy
@ JaMaL
Ne znam, mada mislim da info vuce sa bobine... :roll:

Inace, danas imah zanimljiv dan. Pripreme za KG u 5. brzini.
Ranom zorom odoh do Vlaste da mi namontira davno kupljen downpipe, plus da stavim pletenicu. Evo fotki:
Slika Slika Slika
Doro, na prvoj fotki se vidi da IMASAF (ako je original) nije potrefio ugao pod kojim treba sabiti cev, pa posto po vertikali stoji pod uglom, ukrivo ide i spljosteni deo. :shock:
Inace, namestanje downpipea, fleksi cev dva parceta cevi sa rukama su izasla 5k din. Sama fleksi cev kosta 3.5k tj skoro 50e. :shock:
Mal' se nisam slogirao, pogotovu sto je na dizalici pored za neku mecku CEO izduvni sistem naplacen 10k din. :shock:
No sta cu, istresem novce i krenem put garaze da zamenim puklu prvu kardansku gumu, koju kupih dan ranije za 6.3k din. :shock: plus nosac kardana (1.8k)
Udjem u kanal, zapnem (zatekao fabricke gume =]) i skinem kardan bez skidanja izduva. :P
Rasklopim i vidim da je prednja guma koju kupih u auto STIL-u POLOVNA!!! :mad:
Ajd' sto je polovna (istina, verovatno je samo pokusano da se namontira), vec je neko brusilicom odfikario pinove koji ulaze u zareze na kardanu! :shock:
I to nisam provalio dok nisam pogledao kako treba da izgleda. :(

Znaci, tiho sam seo u cosak, sacekao da napad prodje i otisao kuci gradskim prevozom... :depressed:
Od priprema u 5. brzini, sad sam u leru (bio bih u rikvercu, samo nema sta da prenese okretaje do menjaca...) :roll:

Poslato: Ned Sep 14, 2008 7:05 am
od ljube-kugla
@nigy

pa to je da popi&dis
ja sam juce nasao dugo trazene Remsa plocice,koje nisam mogao da zamenim jer je kisa padala ceo dan a do garaze ne mogu jer je frisko izbetoniran prilaz,aprednje nejednako koce a zadnje plocice se ne gadjaju bas sa diskovima pa na noznoj i nekako koce ali rucna ne drzi uopste,a plocice se pojele nekih 2mm za kratko vreme

Poslato: Ned Sep 14, 2008 1:01 pm
od TOXON
Svaka cast za remsu...,ja sam bio i vise nego zadovoljan na prosloj 75-tici!

Poslato: Pon Sep 15, 2008 1:23 pm
od Gost
E JaMale meni se na twin sparku desavalo nesto tako,i to je bilo zbog struje-kad sam ocistio mase i kontakte prestalo je.A za obrtomer impuls ide sa bobine.

Poslato: Pon Sep 15, 2008 8:29 pm
od superfly tnt
bijela zica ide sa bobine na obrtaljku, meni se cini ko da gubis negdje iskru, tj da ti bjezi pa ti zato i motor malo mijenja zvuk. provjeri to i provjeri mase od motora na karoseriju i prema ECU.

Poslato: Pon Sep 15, 2008 9:50 pm
od JaMaL
e a pitanje jel mogu da stavim bobinu od twin sparka na turba? ne bi trebalo da se mnogo razlikuju... da probam da nije ona pocela da zeza...? posto nasao sam otpore i punjenje za tb bobinu ali nema za ts... pa nisam siguran u celu akciju nikada nisam probao da li su kompatibilne...

danas sam uzeo drugi akumulator... onaj mi se cinio slab a i bilo je vreme da se stavi nesto sem black horsa...

a tb bobina je 0221.600.002 a ts je 0221.600.054 sad za tb znam pocetni i finalni otpor iz uputstva ali za ts ne pishe... samo stoji - - ... sta ne kapiram ni oni sami ne znaju :lool:

Poslato: Pon Sep 15, 2008 10:35 pm
od superfly tnt
neznam zbog konektora. ali sam siguran da pashe od 1.6 ili 1.8 . probaj pa vidi, nece te ugrist :lool: