Ma salim se....., o ukusima ne vre. . . bla,bla.... mogao si me bar pozvati da ti isecem tu plastikariju.., i ja sam sekao brusilicom ali nije izgledalo tako...
@JaMal
Sto se tice te kise..,vode ili sta vec..., za to me stvarno zabole du...
Nek se skuplja sta hoce.
Poslato: Sub Avg 16, 2008 3:55 pm
od ljube-kugla
a kad das gas do patosa pa kad pljusne pozadi
Poslato: Sub Avg 16, 2008 8:35 pm
od kilson
Ma zaboravio JaMaL kako tuche atmo, ne mozhe voda ni da pridje...
Poslato: Sub Avg 16, 2008 10:09 pm
od Nigy
Postojala je jedna rupica odozdo pri ulazu cevi, a ja joj dodah jos jednu na izlazu, tako da nece da pliva. Takodje je branik iznad nje, pa nije bas na udaru.
@ TOKYO
Da sam znao da si raspolozen za brusilicu, cimnuo bih te.
Drugi put.
Stari ludak... 550 hp... ali to je ozbiljna firma... oni spremaju automobile za trke... od ove alfe je ostalo 30% originalnog motora... mozda...
Poslato: Pon Avg 18, 2008 12:49 pm
od Gost
Podseca na Dorinu alfu
Poslato: Pon Avg 18, 2008 1:06 pm
od Dora
Samo neide isto
Pazi kad sam napravio istu granu a nisam video nigde
I za remenicu, sve mi je pokrao ideje
Pazi stipsu, jedan novi i jedan stari disk.. kako gledam dopisujem
Poslato: Pon Avg 18, 2008 2:31 pm
od JaMaL
ko zna od cega su one kocnice... vidis da su klesta alfina i polovna kao i diskovi... valjda je skapirao da je bitno da ide i lezhi... ne mora da staje...
Poslato: Pon Avg 18, 2008 2:35 pm
od TOXON
@kilson
Bilo je bar sto puta do sad. . . .
Ova crna je zlo...,pitam se kolika li je cena celokupnog zadovoljstva???
Ne znam da li ima jos neki snimak, sem ovog vec poznatog. . .
Gledaj sta rade balans stangle....,nema ni milimetar da se nagne...
Poslato: Pon Avg 18, 2008 5:34 pm
od JaMaL
pitanje je koliko je tako tvrd auto pogodan za voznju... kod nas ne... realno... cak i napolju kapiram da te balans stangle + oni coiloveri su previshe za ulicu... ili bilo koju civilizovanu voznju...
mada ako pogledate malo bolje intercooler je mnogo loshe resen... to ispred komplet hladnjaka.. ne znam... videli ste na nekoj od prvih fotki da su probali da naprave vodeni intercooler od standardnog... pa ocigledno da nije radio za tu snagu... a ovo je kapiram bilo nuzno zlo... jer taj ugrejan vazduh iz tog ic-a ne moze da hladi vodu normalno...
videli ste kako to treba da ide... tu mi je negde slika...
da ne smetaju jedan drugom...
Poslato: Pon Avg 18, 2008 6:21 pm
od Dora
Jao
Poslato: Pon Avg 18, 2008 6:23 pm
od Dora
I podigao sam opet prednji deo jer sam izubijao auspuh i pretilo je da otkinem i turbo, sad opet izgleda ko jarac
Sad bi trebalo pozadi malo spustiti na pola izmedju pre i sada ali to kad se opet nakanem da majstori
Poslato: Pon Avg 18, 2008 6:25 pm
od starac vujadin
Laki, obrati paznju kako izgledaju usisnici za vazduh za kocnice...pricali smo
Poslato: Pon Avg 18, 2008 7:45 pm
od ljube-kugla
e kad vidim one otvorene unibolove kako stoje,pa to odma ne valja,ako namazes nalepi se prasina i pesak i oriba klizne povrsine,umesto da su stavili bar neke poklopce kao manzetne,ventilator na hladnjaku je video od mene,prednji diskovi od nekog bmw-a ili audija ,posto su oni dosta plitki
@Dora
nemoj ni pokusavavati da skines sa nutova,uspesno se skine 2-5%,najjednostavnije izbusi one cetiri nitne i posle stavi srafove,ili napravis aluminijumski adapter i nabacis neki becarski volancic,recimo od nekog (bmw-a M3)
Poslato: Pon Avg 18, 2008 7:59 pm
od JaMaL
eh... taj turbo... moj je konacno proradio...
kazu da su najbolja resenja uvek najprostija...
nisam ga ni pipnuo... ali radi... lazem... proveo sam 2 sata cisteci kontakte po motoru...
sve... dakle otvorio sam svaki konektor i prvo cleaner i onda sealer... za kontakte...
sve radi... kao satic... turbna puni or ranih obrtaja kako treba, cak i u prvoj... iz auspuha ne puca... ide kao mecava... cak i se i cuje bolje... ler je zakucan... mirniji je od ts-a... ako je to moguce... obrtnomer radi savrseno sad... brzinometar malo laze... wategate se otvara, gas prima progresivno vishe nema cimanja i skakanja pri konstantnoj sporoj voznji... itd...
dakle zadovoljan sam... sutra cu da ocistim sve mase koje su mi jos ostale po sasiji i onaj senzor nivoa tecnosti za stakla koji me zeza ponekad... i onda u subotu skidanje intercoolera i ciscenje usisnog sistema...
nego nasao sam neki konektor i nesto... nesto... ne znam sta je nema ga u uputstvu... pa mozda je ostatak onog nesrecnog alarma, nisam hteo da ga skidam dok ne pitam jer ima 5 crvenih zica koje idu unutra...
tacno iza bloka, levo od serva za kocnice, u visini izduvne bregaste crno-beli konektor sa 6-9 zica... nisam brojao ali ih je dosta... i nesto zasrafljeno na zid od kabine...?
slikacu sutra...
@Dora
moze da se skine volan, ali je cim... ali moze... ja sam uzeo onaj 3-kraki radapciger veliki... zavukao ga skroz dole i stegao kaishem preko sredine da ne sklizne... samo 2 okreta gedore i sleteo je... problem je samo sto stalno sklizne sa glavcine ... ali vojnicki kais resava problem...
Poslato: Pon Avg 18, 2008 8:03 pm
od ljube-kugla
taj konektor bi mogao biti od brisaca
Poslato: Uto Avg 19, 2008 1:11 am
od kilson
Doroslave: Sklepaj neki trokraki radapciger da obuhvatish volan. Sipaj malo joda u konus i sletece kao cicolinine .... (dodati po zhelji)
Choveku se dizhe i shta sad - vi zavidni a?
Vujadine: Usmerivachi su u planu od trenutka kad smo ih i pomenuli.
A sada evo malo seha za one koji to vole (Dora na primer) -Vishe slika u mojoj temi...
Poslato: Uto Avg 19, 2008 7:35 pm
od Dora
Eto otvarmo konkurs za 75 sa Sabovim motorom, tra
Poslato: Uto Avg 19, 2008 8:27 pm
od ljube-kugla
ima u bataji dve na prodaju i obe crvene,jedna je TS a druga je neka karburatorka
Poslato: Uto Avg 19, 2008 10:30 pm
od JaMaL
E zna li neko da li je ARC povezan sa kompom... odnosno ako se komp iskljuci... hoce li arc ostati u funkciji ili i on ide napolje?
Poslato: Uto Avg 19, 2008 10:32 pm
od ljube-kugla
trebalo bi da je poseban komp iznad kasete za ARC,gde mu je i zujalica za svetlo