Stranica 54 od 75
Poslato: Uto Avg 12, 2008 6:20 pm
od JaMaL
pa citajuci alfine manuale i pricajuci sa nekim ljudima koji imaju turbo motore...
posto komp nema kontrolu boost-a osim ako detektuje knock, onda se otvara mali elektroventil itd... kako ide to redosledom... (navatao sam devojku da mi prevede uputstvo za turbo sa italijanskog) u svim drugim slucajevima waste gate radi mehanicko odrzavanje boosta... odnosno na koliko ga navijes tad otvara... ako ne otvara, odnosno kao ja imam spikove pri ubrzanju ili nigy koji ima .infinite boost., kada mi se boost skoci na 1.1 za 1 sec i onda padne na 0.9 i za 1-2 sec padne na ~0.7 znaci da mi je opruga i membrana u waste gate-u ocvrsnule od vremena, temperature i da ne mogu da reaguju dovoljnom brzinom... usput to su mi rekli i u turbo servisu kada sam ih pitao za problem... rekoshe da nije redak problem da posle 10+ godina waste gate opruga jednostavno ocvrsne pa se ne otvara ili se membrana pohaba i pocne da pusta... onda ne mozes da napravis boost... ili mu treba vecno da napravi pa se turbo rupa povecava... dobijes kick na 4000 umesto na 2500... itd...
Poslato: Uto Avg 12, 2008 8:41 pm
od Dora
Kad ti je ve
Poslato: Sre Avg 13, 2008 1:15 am
od JaMaL
danke... mnogo... probacu... mislim dobio sam i prostiji savet za testiranje... pumpa nozna za gume... napravim mali adapter i pritiskam... da vidim na koliko otvara... najprostije...
nisam samo skapirao kakve veze ima onaj mali elektroventil sa celom pricom... on ne radi kontrolu boosta bez knocka...?
Poslato: Sre Avg 13, 2008 9:52 am
od Dora
Pritisak mo
Poslato: Sre Avg 13, 2008 11:19 am
od JaMaL
jeste, u pravu si... totalno sam prevideo taj deo sa pulsiranjem elektroventila... dobro...
skinuo sam wg, upalio sam kompresor... sad cekam ortaka da mi donese manometar malo pa da nesto iskombinujemo... thx
brzo pitanje... elektroventil jel ima veze na koju su stranu okrenuti oni polovi... posto konektor moze da se stavi na oba nacina...? jer nisam siguran kako sam ga vratio posle skidanja airboxa...?
Poslato: Sre Avg 13, 2008 2:34 pm
od Dora
Vestgejt mora
Poslato: Sre Avg 13, 2008 3:35 pm
od JaMaL
to znam... .preload. sipke je bitan... kako oni to zovu... produzavanjem se smanjuje pritisak i povecava brzina reagovanja, skracivanjem se povecava pritisak i smanjuje brzina reagovanja...
e sad svaki wastegate je bazdaren od-do... dakle od jacine opruge zavisi na kojim pritiscima moze da radi...
meni je problem jer ne vidim taj zarez... i nisam znao za foru... ali sam saznao sa kompresorom...
stavili smo na 1 bar da vidimo da li radi... i nije radio... onda slucajno sam okrenuo celu sipkicu dakle i glavu i deo koji ulazi u membranu i proradio je... ali samo u jednom polozaju... cim je okrenem prestane da radi... e sad nastelovacu to ja na kolima u taj polozaj kompresorom... i oznaciti... samo kada sam vratio wg na auto posto sam cackao sa duzinom vrata dobio sam 0.4-0.5 bar pritisak i to bas kasno... i posle 30 min... 0 pritisak... uvek 0... dakle papucica na podu pritisak 0... kada se auto skroz ugrejao...

tako da fine tuning je potreban... ali vidim i nov aktuator... ovde nesto definitivno ne valja...
EDIT:
aaaaaa je...biiiiiip...m im ma**r... znaci znate koliko sam se smorio... posle sveg mlacenja... namestim ja da to radi... nije bila frka u pritisku i grejanju... BENZIN.... JUGOPETROL... ajde priznajem... ja sam zajebao preload na wg-u... i nisam znao da radi u jednom polozaju i da ne treba da se okrece sipkica... ok... ali zasto nemam boost... zato sto odem na pumpu sa ispravnim kolima... koja rade... kako god na 0.6 nepodesenih trenutno ali rade... i posle nekoliko kilometara... valjda dok je taj crap od benzina dosao do motora nece da predje 4000 obrtaja... puca... gubi snagu... kriminal... skace mi ler... znaci ne verujem sta su mi sipali u rezervoar... treba me tuci pajserom ako ikad odem na tu pumpu opet a nije prvi put... i sa ts-om kada sam tu sipao benzin imao sam probleme... ali mislio sam losha kolicina... nesto nesto... ma daj...
Poslato: Čet Avg 14, 2008 10:52 am
od superfly tnt
de ste bagro sektaska. nijeme bilo neko vrijeme, totalno sam zaboravio otkad imamo svoj super cool forum

jel dolazi ko na more ovdje? a mozda se vidimo u 9mj. oce bit sta? osjetim miris spaljenih guma.
Poslato: Čet Avg 14, 2008 11:02 pm
od ljube-kugla
jel ima neko neka iskustva s ovim kocionim plocicama,kako su se pokazale na razlicitim autima,cifra je relativno dobra,1400din nisu preskupe kao ferodo i neke nabedjene marke,danas sam ih montirao ali nisam probao,sutra cu,pa cu javim moje ocene

Poslato: Čet Avg 14, 2008 11:03 pm
od superfly tnt
mekane i ne jedu disk, trose se ali koce dobro.
Poslato: Čet Avg 14, 2008 11:44 pm
od Nigy
Poslato: Čet Avg 14, 2008 11:51 pm
od Dora
Eto vidi
Poslato: Čet Avg 14, 2008 11:53 pm
od Nigy
Joj, ne mogu da se setim ko bese rece da se lim sa kardanske gume ne skida...
Btw, da budem iskren, nemam predstavu cemu uopste sluzi taj deo zvona...

Poslato: Čet Avg 14, 2008 11:56 pm
od kilson
[quote]Eto vidi
Poslato: Čet Avg 14, 2008 11:58 pm
od kilson
Nigy, taj deo zvona odrzhava krutost cele konstrukcije, a inache se tu shrafi pleh koji je neka vrsta fizichke zashtite za zamajac... Navario bih malo aluminijuma tu.
Poslato: Pet Avg 15, 2008 12:06 am
od Nigy
Da gi

, taj lim do sada nisam video...
Inace, pregledana je pre Huje, sve je bilo OK - malo starija guma, al' bez tragova pucanja. Mada, do sad ih nisam menjao, tako da im je verovatno prosao rok upotrebe...

Poslato: Pet Avg 15, 2008 8:27 am
od JaMaL
Al ste opsekli taj branik... ko posle 3 piva... uzmite neki dremel i sredite to... ccc
Poslato: Pet Avg 15, 2008 8:42 am
od Nigy
Kaki si covek, umesto da kazes neku na izduv, ti se uvatio branika, hbt branik!

Opsekao sam ga brusilicom dok je bio na dizalici, i nije posle 3 vec dva. :badteeth1:
Poslato: Pet Avg 15, 2008 9:17 am
od JaMaL
izduv je odlican zato nista ne pricam... a oslj od branika moram da prokomentarishem
jel to onaj sa milosheve 155?
Poslato: Pet Avg 15, 2008 2:14 pm
od TOXON
Lep je zavrsetak auspuha ali bi bio jos lepsi da je na gore. . . .
Sto se tice secenja branika... sramota!!!!
Gledaj i UCI

Poslato: Pet Avg 15, 2008 8:04 pm
od ljube-kugla
evo prvi utisci sa ovim plocicama
malko se cuju al za 30 predjenih km-a,koce,odusevilo me da su na prvi dodir odazvale na svoju funkciju,al sto volim kad oni sto stanu pored mene na semafor zatvaraju prozor kad mi upali ventilator na hladnjaku,od ko zna cega ali nekog novijeg auta,dvobrzinac ali odma pali obe
nego jel ima neko iskustva sa xenon svetlima,koliko su trajni,posto razmisljam da ih uzmem
Poslato: Pet Avg 15, 2008 10:25 pm
od Nigy
@ JaMaL
Jeste, ex Milosev.
@ TOKYO
Kako da ucim sa fotke - sto nisi dosao da mi pokazes?

Inace, oba tvoja zavrsetka mi se nisu svidela, pogotovu onaj dvocevni, bas zato sto su isli na gore. Zato sam i planirao ravan. :cool
Poslato: Sub Avg 16, 2008 5:51 am
od ljube-kugla
pa TOKYO te voli,zato sto su takve stavljali na bavarce
ma nigy cunak stoji bruka,mozda samo lepse zaobliti ivice na braniku a i ne moras sam ce kad se lepo ugreje
Poslato: Sub Avg 16, 2008 12:54 pm
od JaMaL
Ti .na gore. koliko god da izgledaju dobro... skupljaju vodu... tako da ih licno ne volim... i ravni to rade... samo oni povijeni na dole su otporni na kisnicu... ali oni opet skupljaju kondenz... tako da voda mu ne gine kako god... pitanje je samo kolicine...
inace moj fantomski benzin se malo iscistio iz rezervoara... sada puni preko 4000 i ok je samo mi turbina nece preko 0.3 bara... mozda je zaglavljen u safe modu... sta god... danas cu da ocistim senzore... mozda i oni baguju... ko zna mozda intercooler nije ciscen vecno... pa ima naslaga ulja a u njemu su 2 bitna senzora... tako da...
ako neko ima pametnu ideju... tu sam...
Poslato: Sub Avg 16, 2008 2:35 pm
od Dora
Primeni savet broj dva sa lampicom i kontrolom ventila za boost. Vidi kako radi, 0.3 bara je safe mod. Ne