ALFA ROMEO 75 - Rising Of The Legend!
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
pa citajuci alfine manuale i pricajuci sa nekim ljudima koji imaju turbo motore...
posto komp nema kontrolu boost-a osim ako detektuje knock, onda se otvara mali elektroventil itd... kako ide to redosledom... (navatao sam devojku da mi prevede uputstvo za turbo sa italijanskog) u svim drugim slucajevima waste gate radi mehanicko odrzavanje boosta... odnosno na koliko ga navijes tad otvara... ako ne otvara, odnosno kao ja imam spikove pri ubrzanju ili nigy koji ima .infinite boost., kada mi se boost skoci na 1.1 za 1 sec i onda padne na 0.9 i za 1-2 sec padne na ~0.7 znaci da mi je opruga i membrana u waste gate-u ocvrsnule od vremena, temperature i da ne mogu da reaguju dovoljnom brzinom... usput to su mi rekli i u turbo servisu kada sam ih pitao za problem... rekoshe da nije redak problem da posle 10+ godina waste gate opruga jednostavno ocvrsne pa se ne otvara ili se membrana pohaba i pocne da pusta... onda ne mozes da napravis boost... ili mu treba vecno da napravi pa se turbo rupa povecava... dobijes kick na 4000 umesto na 2500... itd...
posto komp nema kontrolu boost-a osim ako detektuje knock, onda se otvara mali elektroventil itd... kako ide to redosledom... (navatao sam devojku da mi prevede uputstvo za turbo sa italijanskog) u svim drugim slucajevima waste gate radi mehanicko odrzavanje boosta... odnosno na koliko ga navijes tad otvara... ako ne otvara, odnosno kao ja imam spikove pri ubrzanju ili nigy koji ima .infinite boost., kada mi se boost skoci na 1.1 za 1 sec i onda padne na 0.9 i za 1-2 sec padne na ~0.7 znaci da mi je opruga i membrana u waste gate-u ocvrsnule od vremena, temperature i da ne mogu da reaguju dovoljnom brzinom... usput to su mi rekli i u turbo servisu kada sam ih pitao za problem... rekoshe da nije redak problem da posle 10+ godina waste gate opruga jednostavno ocvrsne pa se ne otvara ili se membrana pohaba i pocne da pusta... onda ne mozes da napravis boost... ili mu treba vecno da napravi pa se turbo rupa povecava... dobijes kick na 4000 umesto na 2500... itd...
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
danke... mnogo... probacu... mislim dobio sam i prostiji savet za testiranje... pumpa nozna za gume... napravim mali adapter i pritiskam... da vidim na koliko otvara... najprostije...
nisam samo skapirao kakve veze ima onaj mali elektroventil sa celom pricom... on ne radi kontrolu boosta bez knocka...?
nisam samo skapirao kakve veze ima onaj mali elektroventil sa celom pricom... on ne radi kontrolu boosta bez knocka...?
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
jeste, u pravu si... totalno sam prevideo taj deo sa pulsiranjem elektroventila... dobro...
skinuo sam wg, upalio sam kompresor... sad cekam ortaka da mi donese manometar malo pa da nesto iskombinujemo... thx
brzo pitanje... elektroventil jel ima veze na koju su stranu okrenuti oni polovi... posto konektor moze da se stavi na oba nacina...? jer nisam siguran kako sam ga vratio posle skidanja airboxa...?
skinuo sam wg, upalio sam kompresor... sad cekam ortaka da mi donese manometar malo pa da nesto iskombinujemo... thx
brzo pitanje... elektroventil jel ima veze na koju su stranu okrenuti oni polovi... posto konektor moze da se stavi na oba nacina...? jer nisam siguran kako sam ga vratio posle skidanja airboxa...?
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
to znam... .preload. sipke je bitan... kako oni to zovu... produzavanjem se smanjuje pritisak i povecava brzina reagovanja, skracivanjem se povecava pritisak i smanjuje brzina reagovanja...
e sad svaki wastegate je bazdaren od-do... dakle od jacine opruge zavisi na kojim pritiscima moze da radi...
meni je problem jer ne vidim taj zarez... i nisam znao za foru... ali sam saznao sa kompresorom...
stavili smo na 1 bar da vidimo da li radi... i nije radio... onda slucajno sam okrenuo celu sipkicu dakle i glavu i deo koji ulazi u membranu i proradio je... ali samo u jednom polozaju... cim je okrenem prestane da radi... e sad nastelovacu to ja na kolima u taj polozaj kompresorom... i oznaciti... samo kada sam vratio wg na auto posto sam cackao sa duzinom vrata dobio sam 0.4-0.5 bar pritisak i to bas kasno... i posle 30 min... 0 pritisak... uvek 0... dakle papucica na podu pritisak 0... kada se auto skroz ugrejao...
tako da fine tuning je potreban... ali vidim i nov aktuator... ovde nesto definitivno ne valja...
EDIT:
aaaaaa je...biiiiiip...m im ma**r... znaci znate koliko sam se smorio... posle sveg mlacenja... namestim ja da to radi... nije bila frka u pritisku i grejanju... BENZIN.... JUGOPETROL... ajde priznajem... ja sam zajebao preload na wg-u... i nisam znao da radi u jednom polozaju i da ne treba da se okrece sipkica... ok... ali zasto nemam boost... zato sto odem na pumpu sa ispravnim kolima... koja rade... kako god na 0.6 nepodesenih trenutno ali rade... i posle nekoliko kilometara... valjda dok je taj crap od benzina dosao do motora nece da predje 4000 obrtaja... puca... gubi snagu... kriminal... skace mi ler... znaci ne verujem sta su mi sipali u rezervoar... treba me tuci pajserom ako ikad odem na tu pumpu opet a nije prvi put... i sa ts-om kada sam tu sipao benzin imao sam probleme... ali mislio sam losha kolicina... nesto nesto... ma daj...
e sad svaki wastegate je bazdaren od-do... dakle od jacine opruge zavisi na kojim pritiscima moze da radi...
meni je problem jer ne vidim taj zarez... i nisam znao za foru... ali sam saznao sa kompresorom...
stavili smo na 1 bar da vidimo da li radi... i nije radio... onda slucajno sam okrenuo celu sipkicu dakle i glavu i deo koji ulazi u membranu i proradio je... ali samo u jednom polozaju... cim je okrenem prestane da radi... e sad nastelovacu to ja na kolima u taj polozaj kompresorom... i oznaciti... samo kada sam vratio wg na auto posto sam cackao sa duzinom vrata dobio sam 0.4-0.5 bar pritisak i to bas kasno... i posle 30 min... 0 pritisak... uvek 0... dakle papucica na podu pritisak 0... kada se auto skroz ugrejao...

EDIT:
aaaaaa je...biiiiiip...m im ma**r... znaci znate koliko sam se smorio... posle sveg mlacenja... namestim ja da to radi... nije bila frka u pritisku i grejanju... BENZIN.... JUGOPETROL... ajde priznajem... ja sam zajebao preload na wg-u... i nisam znao da radi u jednom polozaju i da ne treba da se okrece sipkica... ok... ali zasto nemam boost... zato sto odem na pumpu sa ispravnim kolima... koja rade... kako god na 0.6 nepodesenih trenutno ali rade... i posle nekoliko kilometara... valjda dok je taj crap od benzina dosao do motora nece da predje 4000 obrtaja... puca... gubi snagu... kriminal... skace mi ler... znaci ne verujem sta su mi sipali u rezervoar... treba me tuci pajserom ako ikad odem na tu pumpu opet a nije prvi put... i sa ts-om kada sam tu sipao benzin imao sam probleme... ali mislio sam losha kolicina... nesto nesto... ma daj...
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
de ste bagro sektaska. nijeme bilo neko vrijeme, totalno sam zaboravio otkad imamo svoj super cool forum
jel dolazi ko na more ovdje? a mozda se vidimo u 9mj. oce bit sta? osjetim miris spaljenih guma.

- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
jel ima neko neka iskustva s ovim kocionim plocicama,kako su se pokazale na razlicitim autima,cifra je relativno dobra,1400din nisu preskupe kao ferodo i neke nabedjene marke,danas sam ih montirao ali nisam probao,sutra cu,pa cu javim moje ocene


ko na nas krene iz mesta je naje&o
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Danas stavljen slag na tortu, tj. izduv. Hvala Milosu Silnom!

Branik, za sada oblikovan brusilicom, ce se naknadno oblikovati
I dok je makina bila na dizalici, snuzdio sam se videvsi ovo

Tresenje koje sam mislio da dolazi od izduva (koje se i pojavilo kad sam ga uradio) na zalost potice od ovog. A zbog nje, stradao je i lezaj.
Jbg, idemo u nabavku.




Branik, za sada oblikovan brusilicom, ce se naknadno oblikovati

I dok je makina bila na dizalici, snuzdio sam se videvsi ovo


Tresenje koje sam mislio da dolazi od izduva (koje se i pojavilo kad sam ga uradio) na zalost potice od ovog. A zbog nje, stradao je i lezaj.

Jbg, idemo u nabavku.

- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
evo prvi utisci sa ovim plocicama
malko se cuju al za 30 predjenih km-a,koce,odusevilo me da su na prvi dodir odazvale na svoju funkciju,al sto volim kad oni sto stanu pored mene na semafor zatvaraju prozor kad mi upali ventilator na hladnjaku,od ko zna cega ali nekog novijeg auta,dvobrzinac ali odma pali obe

nego jel ima neko iskustva sa xenon svetlima,koliko su trajni,posto razmisljam da ih uzmem
malko se cuju al za 30 predjenih km-a,koce,odusevilo me da su na prvi dodir odazvale na svoju funkciju,al sto volim kad oni sto stanu pored mene na semafor zatvaraju prozor kad mi upali ventilator na hladnjaku,od ko zna cega ali nekog novijeg auta,dvobrzinac ali odma pali obe

nego jel ima neko iskustva sa xenon svetlima,koliko su trajni,posto razmisljam da ih uzmem
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
pa TOKYO te voli,zato sto su takve stavljali na bavarce
ma nigy cunak stoji bruka,mozda samo lepse zaobliti ivice na braniku a i ne moras sam ce kad se lepo ugreje
ma nigy cunak stoji bruka,mozda samo lepse zaobliti ivice na braniku a i ne moras sam ce kad se lepo ugreje
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Ti .na gore. koliko god da izgledaju dobro... skupljaju vodu... tako da ih licno ne volim... i ravni to rade... samo oni povijeni na dole su otporni na kisnicu... ali oni opet skupljaju kondenz... tako da voda mu ne gine kako god... pitanje je samo kolicine...
inace moj fantomski benzin se malo iscistio iz rezervoara... sada puni preko 4000 i ok je samo mi turbina nece preko 0.3 bara... mozda je zaglavljen u safe modu... sta god... danas cu da ocistim senzore... mozda i oni baguju... ko zna mozda intercooler nije ciscen vecno... pa ima naslaga ulja a u njemu su 2 bitna senzora... tako da...
ako neko ima pametnu ideju... tu sam...
inace moj fantomski benzin se malo iscistio iz rezervoara... sada puni preko 4000 i ok je samo mi turbina nece preko 0.3 bara... mozda je zaglavljen u safe modu... sta god... danas cu da ocistim senzore... mozda i oni baguju... ko zna mozda intercooler nije ciscen vecno... pa ima naslaga ulja a u njemu su 2 bitna senzora... tako da...
ako neko ima pametnu ideju... tu sam...