Stranica 53 od 75
Poslato: Pon Jul 28, 2008 7:49 am
od kilson
i koliko je problem zameniti amerikine branike za 1.6/1.8/TS?
Klasika, morash prepravljati nosache od TS-a. Prednji branik, sam reshio sa skracivanjem i savijanjem istih - da dodju na mesta gde se drzhi od Amerike - josh nisam montirao ali to bi trebalo biti to.
Za zadnji branik - koliko sam video moraju se prepraviti nosachi na karoseriji, nisam se detaljnije pozabavio. U svakom sluchaju zamena istih nije .direct fit..
Poslato: Pon Jul 28, 2008 11:12 am
od JaMaL
Dobro.. thx.. sad sam pogledao po eperu... bas su iskomplikovali ove amerika branike... odnecu to mom limaru da namesti... odnosno da mi namesti ts branike na ameriku ali da prepravi ts branik na amerikine nosace ako je moguce... da ne dira sasiju da mogu da vratim amerikine branike ako je potrebno ikada...
on je prilicno fokusiran da nesto uradi ako to obeca... samo ga treba povuci za jezik... flasa dobrog wiskija i kod limara sledece nedelje
taman da mi sredi i desnu stopaljku... chika frish je .zaboravio. da mi kaze da pusta malo vodu u gepek... nije strasno nista sem poplave u gepeku... ne naleze dihtung od stopaljke dobro na sredini... kada su radili limariju nije pogodio krivinu stopaljke posle peglanja... jbg...
Poslato: Pon Jul 28, 2008 11:54 am
od Nigy
A da mozda to resis sa 'zivom gumom'?
Licno, ne bih zbog toga ponovo peglao limariju...

Poslato: Pon Jul 28, 2008 3:01 pm
od JaMaL
Ne volim ta na pola resenja... neka mi resi ako moze... posle sam miran i ne razmisljam...
Poslato: Pon Jul 28, 2008 11:13 pm
od kilson
jim_mojo napisao:Dobro.. thx.. sad sam pogledao po eperu... bas su iskomplikovali ove amerika branike... odnecu to mom limaru da namesti... odnosno da mi namesti ts branike na ameriku ali da prepravi ts branik na amerikine nosace ako je moguce...
Za ovo ce ti pre trebati plastichar nego limar - hebena rabota...

Poslato: Ned Avg 03, 2008 1:27 am
od Nigy
Poslato: Ned Avg 03, 2008 6:16 am
od ljube-kugla
ako ima samo na jednom ili dva mesta ,bice da je zbog balansa
Poslato: Pon Avg 04, 2008 7:29 am
od kilson

Vidish i ja imam te zhice...
Poslato: Pon Avg 04, 2008 10:41 am
od ljube-kugla
kod mene je disk na jednom mestu bio izbrusen u sipljini,verovatno olaksan ali posto je obradjen po precniku toga vise nema pa i malo trese volan na preko 160km/h,a inace tom brznim jako retko idem pa onde mi ni ne smeta,nego imam opet problem sa tih velikih obrtaja kad oduzmem gas i ponovo dam izbaci lep oblacak plavog dima,sto znaci da opet malo srkne,izgleda da ce i na usis ici meckine izduvne vodjice,sa sve gumicama,jer one na izduvu imaju 9mm stablo a usis je 8mm,ali gumica ne moze na alfine vodjice jer su vodjice 11 a mecka 12mm pa spada
a inace nas drug Alexa je zaboravio da odnese lamelu na remont,bitanga
Poslato: Sre Avg 06, 2008 7:31 am
od ljube-kugla
alo driveri gde ste,nigde nikog,niste valda svi otisli na godisnje odmore ono seoski turizam,oranje livada sa alfama itd.
Poslato: Sub Avg 09, 2008 6:57 pm
od JaMaL
E, jel samo TS ima senzor na tocku radilice? i jel on 30-1 ili 60-2?
kapiram da mogu da se menjaju... TS-1.8-3.0 ili su svi razliciti?
Poslato: Sub Avg 09, 2008 8:41 pm
od Gost
Ja predjoh 1000 km bez ikakvih problema.Video sam i neke sektomobile uz put i niz put.
Jednu sam video u Susnju,drugu u Ovcar Banji,trecusam sreo negde iza Uzica decko je svirnuo da se javi ,ali ja sam bio malo premoren posto mi je odmor propao,moja mala devojcica je u ekoloskoj drzavi dobila stomacni virus pa smo morali kuci .
Cetvrti sektomobil sam video posle Ovcar Banje.
S obzirom da su sva auta iz BG-a verovatno znate o kome se radi.
Crna iz Susnja ima tablice 133-395 cini mi se.
Nebi bilo lose da i ostali prenesu iskustva sa proputovanja.
Poslato: Ned Avg 10, 2008 4:03 pm
od Gruja
@jim-mojo
Sta bi sa onim crevima sto si menjao? Jesu na kraju uzeta kod one firme sto je kao uvoznik (zaboravih joj ime...)?
I valjaju li?
Nesto mi curka sektomobil pa reko da izmenjam... =]
Poslato: Ned Avg 10, 2008 5:43 pm
od JaMaL
ne, posto za 75 creva su kao da trazim od rolsa iz '35... na kraju sam uzeo creva u ruku i krenuo u radnje za italijanska vozila... i maltretirao ljude da mi vade creva da nadjemo neko koje moze da se skrati... i upasovao sam 2 na kraju... mislim dobijes isti oblik samo sto moras da iseces deo napred i nazad sa creva... ok... nije neki problem... jedno je bilo od chrome koliko se secam a drugo od isto nekog fijata... precnik je vazan... ostalo je lako nema krivina mnogo...
Poslato: Ned Avg 10, 2008 8:14 pm
od ljube-kugla
a od cega creva,ako je od vode to se resava sa cevima od usisivaca i slicnim krivinama creva,cevka za sastav creva se malo na kraju rasiri da ne moze da spadne posto je glatko ili od celicne tankozidne se malo izbruse ili na strugu urezu kanali da se zakaci crevo,recimo od auspuha od jugica mogu i krivine da se koriste,pa kad sam ja u cromu ubacio motor od fiata 125 specijal i ukroio sva creva,tu je bilo i od juga i od golfa dizela i od lade i od audija i od tavrije,sta sam nalazio sa slicnim krivinama i da su duzinski bila,ali zato sam dugacko zamenuo sa cevi od auspuha sa blagom krivinom koje stoji vec dve godine na autu
Poslato: Pon Avg 11, 2008 3:48 pm
od Gruja
@jim
E smor...
U principu najbitnije i je crevo od termostata ka glavi (zaokruzeno na slici, samo sto u realnosti nije ovoliko dugacko i krivo, naprotiv skroz je pravo i dugacko 10ak cm), fi je negde 40... Ako se mozda secas koje tu ide bilo bi super jer bas kaplje sa njega i dotezanje selni ne pomaze...
Ne smem da vozim tako...
Moglo bi i ovo drugo sto ide nadole od termostata ali ono nije hica, moze i da saceka malkice, jos ne curi na njemu...
I morao bih ono crevce od iberlaufa, sto ide od lanca do usisne grane, skroz je jadno porozno.. njegov fi je cca 20mm, sa prosirenjem na cca 30 na mestu gde se kaci na glavu...
Ljube? Mozda i tebi nesto pada napamet?
=[

Poslato: Pon Avg 11, 2008 3:53 pm
od kilson
Skokni bre subotom na buvljak i virni shta ima tamo (ako nishta drugo)...
Poslato: Pon Avg 11, 2008 4:25 pm
od Gruja
Jes' to validna opcija, al ja bih to pre subote da sredim...
Probacu sad po ovim radnjama oko mene pa ce da vidimo...
Poslato: Pon Avg 11, 2008 4:33 pm
od ljube-kugla
prosetaj pre po otpadima,jer ono sto se moze naci kao novo mnogo krace traje nego vecina polovnih
Poslato: Pon Avg 11, 2008 5:47 pm
od JaMaL
Pazi svakako da ravna creva nisu frka... dakle samo je precnik bitan koji noze da ide +- 10-15% jer je crevo... jbg... rasteze se... problem su creva sa vishe krivina... dakle nemoj mnogo da razmisljas o ravnim crevima samo ili izmeri ili skini ili nacrtaj na papiru i u prvu radnju za auto delove i naci ces nesto sto pasuje sigurno... to je crevo nije umetnost...
Poslato: Pon Avg 11, 2008 10:02 pm
od Gruja
Ma jasno, kapiram, al danas kad udjoh u onaj hebeni Kit Commerce i trazih crevo fi 40 gledaju me kao da trazim crevo od prekookeanskog broda... Pa zato pitam dal mozda pasuje od nekog konkretnog modela...
No nema frke, sutra cu da zabasam po radnjama pa ce da iskopam nesto
Tnx momci! =]
Poslato: Pon Avg 11, 2008 10:42 pm
od ljube-kugla
jedno od resenja
http://img181.imageshack.us/img181/2999 ... eecgd2.jpg
[size=10:c56e3d6c7b]
Poruku izmenio: kilson[/size]
Poslato: Pon Avg 11, 2008 10:50 pm
od Nigy
Crni Grujo, odfikari deo creva koji se navlaci na cev. Ako nemas duzinu, odsrafi termostat sa nosaca i dobices prstora za manevrisanje, a i na vremenu da ne zuris sa konacnim resenjem.
Inace, ovaj sistem sa ubacivanjem cevi sam i ja primenio na jednoj sektasici. Jos bolje je te cevi praviti za krivine i na njih stavljati ravna creva koja je lakse naci.

Poslato: Uto Avg 12, 2008 5:47 pm
od JaMaL
Au koliko sam se smorio... znam u cemu je ceo problem sa mojim turbom

ima .Nigy sindrom. ne radi mi waste gate... mislim radi ali veoma sporo... tako da mu se ponekad desava da mi spikeuje pri naglim ubrzanjima... sporije reaguje... lepo radi kada se zagreje posle 30 min... ali pre toga je veoma cudan... mislim posto se zagreje motor i ulje postigne radnu temperaturu... posle toga 20-30 min... tek tad krene da radi kako treba...
zvao sam uzice...ali oni nemaju kao rezervne delove... nego samo rade servis... sta god... tako da ne znam gde da kod nas nabavim waste gate, mogu da ga narucim i sacekam tipa 20-30 dana minimum da stigne... ali to mi se ne radi... polovan nije opcija jer ne znam da nece da radi kao ovaj...
jel ima neko ideju za waste gate za T3 negde?
Poslato: Uto Avg 12, 2008 6:01 pm
od Dora
Kako si utvrdio da ne rati wastegate?