Stranica 53 od 75
Poslato: Ned Avg 19, 2007 10:41 pm
od Gost
@ AlfaZD1
Da, od VW

, a usisna grana je ru
Poslato: Pon Avg 20, 2007 11:55 am
od Gost
@AlfaZD1
Ja nisam neki ljubitelj dizela, ali ovo je najbolja 75-ica na koju sam ja naisao i mogao bih je uzeti za neki razumni novac.
Posto imas iskustva sa ovim dizelima moram da te pitam sledece: Naime auto po recima vlasnika ujutru tesko pali, potrebno je da zavrgla tri puta sa vracanjem kljuca i da upali, iako joj je zamenjena pumpa polovnom jer ga je i pre toga zezala? Da li je opet pumpa u pitanju, ili je mozzda kompresija otisla u piiiip, iako nije presao ni 15000 posle generalne?
Poslato: Pon Avg 20, 2007 5:51 pm
od superfly tnt
VOR75 napisao:Ljube,
Tu sam maticu nasao. Ali sam istripovao da moram da skidam i retrovizor kako bi skinuo nebo. Probao sam malo da cimam ali vidim da ne ide pa reko da pitam.
Hvala Pozdrav
ako nije kasnp. moras iscupat retrovizor, ispod nejga imas 4 sarafa tako jedino mozes skinut nebo
Poslato: Pon Avg 20, 2007 7:41 pm
od ljube-kugla
iskreno nisam skidao nebo ali to sam video maticu kad sam ispitivao instalaciju
Poslato: Pon Avg 20, 2007 7:50 pm
od Dora
superfly tnt napisao:VOR75 napisao:Ljube,
Tu sam maticu nasao. Ali sam istripovao da moram da skidam i retrovizor kako bi skinuo nebo. Probao sam malo da cimam ali vidim da ne ide pa reko da pitam.
Hvala Pozdrav
ako nije kasnp. moras iscupat retrovizor, ispod nejga imas 4 sarafa tako jedino mozes skinut nebo
Kasno, skrljo...

Nije
Poslato: Pon Avg 20, 2007 7:54 pm
od superfly tnt
vrlo glup sistem, ima kao dva shtifta koji se upiru oprugom jedan od drugog, nesto slicno kao narukvice na satu, i 20% sansa da polomis.
samo treba dobro pocupat ,tj trznut.
uff kasno palim , vec je netko odgvorio. a bio sam na moru i sunce me opalilo pa neznam sta pricam
Poslato: Pon Avg 20, 2007 8:56 pm
od ljube-kugla
poslao sam kardan u Ralju na balansiranje,bio mi covek sto donosi delove za americke automobile i rece mi za njege,a kolega mu zivi par kuca od balans majstora,pa ce ga poneti,a veceras sam zamenio kvacilo i ubacio onaj olaksan zamajac,zamenio sam set gumica na donjem cilindru,kvacilo sad ide kao u sir,mekano ko dekin,a bilo je tvrdo da me posle kratke gradske voznje zaboli noga,za performanse cu javiti,postonisam stigao da provozam,sutra prokomentarisati kako se ponasa,i sve uradjeno u fazonu lezim i radim,ali moraju dvoje da rade,princip poluge je cudo,kvacilo je zamenjeno bez skidanja menjaca,jedan mora sa cevi od 2m,koja ide ispod de diona pa se prebaci preko,ostaje na oprugama i amortizerima,napred se odvoji od patosa dovoljno da se prebaci celo kvacilo preko a menjac se osloni ispod,ide brzo nekih sat ipo,sa kratkim pauzama
Poslato: Pon Avg 20, 2007 9:12 pm
od Gost
Pozdrav svima,
Nije kasno, nebo se sutra menja tako da cu prvo da operem ruke stavim one hirurske rukavice i da ih menjam na svakih 5 min da ga ne bi slucajno isprljao.
Sto se tice moje ljubimice polako zapisujem sta sve treba da se radi. Naravno prvi dan sam zamenio termostat i termo davac.
Sipao sam joj Seleniu 20k i zamenio filter, sutra cu ako stignem i klimu da napunim.
Ono sto hocu da menjam su krajevi spona i viljuske na amortima, lamelu, korpu kvacila i druk lager.
I da pregledam kocnice posto je tu meni nesto sumnjivo.
E sada gde da kupim gumice za cilindre i kocnica i kvacila, gde da remontujem ili da kupim novu korpu i lamelu.
Ovde kod mene, kod Arene ima prodavnica gde mogu sve da mi naruce iz Ita .
Uh posla na svim frontovima preko glave.
Pozdrav.
Poslato: Pon Avg 20, 2007 10:08 pm
od ljube-kugla
imas uglavnom sve gumice na bubanj potoku imaju zastave na kojima pise SIGURNOST Zrenjanin,mada sam vidjao jos neke firme,za remont kvacila svi mi preporucuju Ostruznicu,ali nisam probao,jos uvek radim sam,za kugle i spone se vrlo rado preporucujem,za amortizere preporucujem pouzdane ljude u Batajnici
Poslato: Pon Avg 20, 2007 10:44 pm
od Gost
@ Azrael - ne vjerujem da je problem pumpa. cim motor moze raditi, znaci da pumpa daje pritisak. zbog stelanja pumpe motor moze dimiti, ako je nafta previse otvorena, ili nesto slabije vuci ako je premalo otvorena
jesi li siguran da je anaser ispravan, da nebi ribao, ili zbog neceg tesko vrtio ? ja obavezno stavljam akumulator od 100 Ah ( pokazalo se jedino tako bas dobro )
ako je to u redu, onda se bojim da je tu u pitanju kompresija.... kad treba ujutro 2-3 puta grijati da bi upalila.... nije dobro. pitanje je sta je stavljeno na generalnoj ( koliko kvalitetno, prodaje se svasta ) najbolje, izmjeri kompresiju. da bi test bio potpun prvo na hladan motor, pa ga upaliti, ugrijati, pa ponovo izmjeriti. je malo vise posla, ali samo tako daje potpunu sliku.
sa kompresijom od najmanje 24 je motor dobar, ako je 22 do 24 i nije bas narocit, ispod 22 se da nekako voziti ( ujutro je tesko upaliti, kasnije cijeli dan ide ), a ispod 18-19 ujutro pali nizbrdo...
ili sasvim jednostavan test - tada kad bi ujutro trebalo 2-3 puta grijati, probaj je upaliti na guranje.... ako upali u metar, to je 99% dokaz lose kompresije
ali ima jedna jako dobra strana toga : 75-ica TD je tacna ista skoljka kao V6

V6 ulazi unutra bez prepravka limarije ( lezista nosaca motora su ista )

Poslato: Pon Avg 20, 2007 10:59 pm
od Gost
@ Ljube - kad mjenjas kvacilo, umjesto da ti drugar drzi sa cijevi od 2 m, uzmi 2 komada drva, zaglavi ih izmedju poda i prednje traverze de diona, napravis mjesta, i radis na miru, a mozes na jednu stranu staviti i dizalicu od renaulta 4, pa imas i stelanje koliko zelis odvojiti
Poslato: Pon Avg 20, 2007 11:23 pm
od ljube-kugla
ma mrzelo me da trazim dascice na meru,a vec je bio tu,pa da ga iskoristim,cuo sam fazon za glave motora da izbacuje dupla opruga na ventilima,i video sam kako izgleda otanjen ventil,navodno posle toga motor vrti kao brusilica,provereno na trkama,sve se totalno olaksava,mada sam na opelu imao neke mekane opruge na ventilima i vrteo je stvarno kao brusilica,ali je i glava 2.5mm bila obrijana,zato cu na alfi probati glavu bez dihtunga da vidim koliko moze da se obradjuje,ako ide sve kako treba i ne kaci nigde obradjujem je,mada sam nabavio pravi merac kompresije i na svim cilindrima mi je 15(+/-),sto je sasvim solidno
Poslato: Uto Avg 21, 2007 11:53 am
od Gost
@AlfaZD1
Hvala ti puno na ovim iscrpnim informacijama, kad budem nasao malo vise vremena idem da je detaljno pregledam, i ako sve bude u redu, uzimam je.
Inace znam da V6 pase na nju sraf na sraf bez ikakve prepravke, ali bi za registraciju trebao da prodam oba bubrega! Kad smo vec kod motora, da li na nju bez nekih vecih prepravki pase 2.4Td, ili onaj 2.5Td sa 164-orke?
Poslato: Sre Avg 22, 2007 5:37 pm
od Gost
Zna
Poslato: Sre Avg 22, 2007 6:45 pm
od TOXON
Tokyo55
E ne moz i jare i pare, ustvari moze malo jare i malo para a veliko jare ne ide sa mnogo para isto tako ni puno para ne ide sa velikim jaretom!
Ko je razumeo ovu recenicu neka podigne dva prsta.
Jaci mi je Suzuki Bandit 400 nego YUGIC
Zajedno imaju nekih 110 ks-a,kao 75 1.6ie

Poslato: Sre Avg 22, 2007 7:00 pm
od Gost
Kako ne mo
Poslato: Sre Avg 22, 2007 7:03 pm
od Dora
TOKYO napisao:
Stavicu jednu slicicu veceras cisto onako. . . .
Uve?aj je malo ili slikaj
Poslato: Sre Avg 22, 2007 7:19 pm
od Gost
Dora
Pa lepo ti ka
Poslato: Sre Avg 22, 2007 9:35 pm
od ljube-kugla
e a da nije tokio 75 1.5
Poslato: Sre Avg 22, 2007 9:37 pm
od Gost
Poslato: Sre Avg 22, 2007 10:21 pm
od ljube-kugla
Poslato: Sre Avg 22, 2007 10:29 pm
od Gost
Opa, ozbiljno, nema sta!
Koliko ce to cudo da se vrti? Odnosno, sta planiras - nesto kao u Corsi ili ... ?
Poslato: Sre Avg 22, 2007 10:44 pm
od ljube-kugla
ne corsa vise nije interesantna sad ce da vrti kao karting
Poslato: Sre Avg 22, 2007 11:31 pm
od TOXON