Premestam pitanje iz druge teme da bi se diskusija nastavila ovde.
superfly tnt napisao:btw ako neko jos nije vidio kako izgleda taj monstrum
Sasha napisao:Ajde malo detaljnije o ovoj V6
75ts napisao:Koji je menjac u njoj?
Poslato: Ned Okt 29, 2006 10:19 pm
od superfly tnt
nisam siguran al cini mi se da je TS getriba, auto je u polu sredjenom stanju, i treba na njoj jos puno radit no nadamo se da ce uskoro bit slozena kako treba. najveci problem je sa kvacilom, trga se prebrzo.
Poslato: Ned Okt 29, 2006 10:25 pm
od Nigy
Da repliciram ovde.
@ Gruja
Pa zar mislis da ce turbaljka ostati sa stock menjacem?
Vec joj je u gepeku menjac od TS-a, a transplatacija ce se desiti verovatno tokom ove nedelje.
A cip na prolece, pa ce biti ~ 200KS + skraceni menjac... :cool
Poslato: Ned Okt 29, 2006 10:30 pm
od superfly tnt
btw ko je od vas slagao onu 1.6 getribu sa sperom ali na drugi nacin? ja sam to malo proucavao i nije mi jasno kako to funkcionira, nesto nije u centru vise koliko se meni cini.
Poslato: Ned Okt 29, 2006 10:52 pm
od Nigy
Ja.
Od menjaca 1.6 je samo kuciste, osovina sa konusom i tanjirasti na diferencijalu. Sve ostalo je iz TS-a.
Na slici sam docrtao sta je premesteno: tanjirasti je za oko 2mm bio udaljen od konusa, pa je premestanjem podloski sve leglo. Jedina razlika je sto je jedna prirubnica za debljinu podloske usla vise u diferencijal, a druga je toliko izasla, sto je na njihovu duzinu potpuno nebitno.
Poslato: Ned Okt 29, 2006 11:24 pm
od Gost
Da se nadovezem na Nigy-ja:
Druga usisna bregasta strpljivo ceka svoj red za ugradnju, plus chip, plus jos par stvari...
Skracivanje prenosa ostavljam za kraj, posto prvo zelim da vidim sta cu dobiti sa stock menjacem
Poslato: Ned Okt 29, 2006 11:40 pm
od superfly tnt
samo 2 mm? kad sam stavio diff od 1.6 i TS jedan pored drugog, razlika je bila 3.5 mm i za toliko sam podmetnuo distancu izmedju tanjura i diffa.
Poslato: Pon Okt 30, 2006 12:02 am
od Nigy
Dobro, proslo je skoro 6 meseci od tad, podatak sam rekao iz glave.
Podloska je debljine 3mm koliko smo izmerili da je razlika. Menjac je sklopljen i savrseno radi vec nekih 6k km. :cool
Imas ceo postupak ovde, i pise da je podloska 3mm.
Inace, info o tvom prepakivanju je bila inspiracija da se preduzme taj poduhvat.
Poslato: Pon Okt 30, 2006 12:04 am
od superfly tnt
proslo je i kod mene dosta vremena pa sam zaboravio koliko je tocno.
to je inace meni preporucio Jeroen iz nizozemske. onaj sta je slozio V6 biturbo. sve u svemu sam zadovoljan sve dok ne dodjem na autoput.
Poslato: Pon Okt 30, 2006 12:20 am
od Gost
nije valjda na ono cudo stavljao menjac od 1.6 ?
Poslato: Pon Okt 30, 2006 12:38 am
od superfly tnt
nije nije, to mi je ovako rekao jer je znao da imam 1.6 sastrane.
evo jos malo slika, da se vidi tko smo.
i na kraju moje dvije ljepotice
Poslato: Pon Okt 30, 2006 10:36 am
od Nigy
superfly tnt napisao: sve u svemu sam zadovoljan sve dok ne dodjem na autoput.
Pazi, mislim da je razlika skoro neprimetna.
Serijska TS ide 207km/h
Sa finalnim prenosom od 1.6 na 6500rpm (koje mozes postici sa njim, dok je to nemoguce sa stock menjacem jer motor nema snage za taj rpm) ides 203kmh.
Znaci izgubio si 4km/h. Ako hoces da ne ulazis u crveno do limitera, na 6200rpm ides (naravno, pricamo o serijskoj dimenziji guma) oko 194km/h sto je samo 13km/h sporije. :cool
Poslato: Pon Okt 30, 2006 10:41 am
od Gost
Nigy napisao:Sa finalnim prenosom od 1.6 na 6500rpm (koje mozes postici sa njim, dok je to nemoguce sa stock menjacem jer motor nema snage za taj rpm) ides 203kmh.
To mozda tvoj nema snage.... ...znam makar par TS koji sa stock menjacem idu u blokadu a jedan do 7000 .... moj u 5 toj ide u blokadu i prema cajgeru je 220....alexina je isla sa fabrickim gumama 240 @ 7k RPM...doduse sa tvojim menjacom mnogo lakse se dolazi do 6500 nego sa fabrickom vartijantom.
Poslato: Pon Okt 30, 2006 12:46 pm
od Nigy
Onda laze fabrika, sunce li joj...
Ne znam, pre prepakivanja menjaca (sto je bilo vrlo brzo posto sam je kupio) jednom sam je navukao na 220 (i mislim da je mogla jos) ali sam to pripisao laganju cajgera. Istina, nisam zapamtio koliko je bilo rpm...
Poslato: Pon Okt 30, 2006 2:40 pm
od Gost
ja sam stavio podlosku od 3.5 mm i sve radi,to sam radio pred jedno mjesec dana,motor 2.0carb getriba 1.6 sa sperom rezultat 205km/h neznam na koliko rpm jer mi ne radi
Poslato: Pon Okt 30, 2006 7:13 pm
od superfly tnt
ovako kad se izracuna prema krajnjem omjeru na 6300 rpm sa 195/60/14 gumama TS ide 211, 26 kmh.
sa 195/50/15 ide 206.43 kmh
moja je isla u blokadu koja je na 6500 i sa gumama 195/50/15 to daje 211kmh.
mjenjac 1.6 je puno sporiji i na 6500 rpm ide 191.47 kmh
(to je izracunato prema finalnom omjeru koji je na 1.6 4.56, a na TS je 4.1
peta brzina je ista za oba i iznosi 0.78, gume su 195/50/15 i broj okretaja je 6500)
Poslato: Pon Okt 30, 2006 9:12 pm
od Gost
iz toga proizlazi da mi i kilometraza i okretaji ne rade,a 205 mi je pokazalo sa gumama 185/60r14,znaci sa 1.6 menjacem to nije moguce
al nakon sto mi je nino nastelao fergazere sad puno bolje ide
Poslato: Uto Okt 31, 2006 12:25 am
od Gost
Siro jes ti ovaj....
Poslato: Uto Okt 31, 2006 12:30 am
od Gost
je to je on
kako si ga prepoznao po sicevima
Poslato: Uto Okt 31, 2006 12:34 am
od Gost
ma jok po licnom opisu iz oglasa sekcija ON trazi NJU.... NHF
Shalim se po sedistima naravno.
E ciccio svaka cast za onaj drift izlgeda extra
Poslato: Uto Okt 31, 2006 12:55 am
od Gruja
Nigy napisao:Da repliciram ovde.
@ Gruja
Pa zar mislis da ce turbaljka ostati sa stock menjacem?
Vec joj je u gepeku menjac od TS-a, a transplatacija ce se desiti verovatno tokom ove nedelje.
A cip na prolece, pa ce biti ~ 200KS + skraceni menjac... :cool
Nisam ni sumnjao!
Jel ja to osecam divni SQUADRA miris?
P.S. A koliko ide stock TS onda na 5k? Meni cajger .vice. 200 ali kako sam ja racunao trebalo bi da je manje... i to dosta manje...
Poslato: Uto Okt 31, 2006 1:19 am
od Gost
75ts napisao:Siro jes ti ovaj....
A ne, ti si
Jesam, imam ja i fotogeni
Poslato: Uto Okt 31, 2006 1:30 am
od Gost
Ajde obuzdajte se jos malo, jos malo pa ce Bozic i Deda mraz
150KS sa CW 0,34 i 1,7m2 frontal area je za max 225km/h
Dakle za TuRbaljku
Bash me interesuje koji je fabrichki podatak max brzine za AR 75 TuRbo?
Chisto da proverim da li jos imam osecaja za fiziku i racunanja
Coll topic, samo nastavite
210 km/h je tvorni
Poslato: Uto Okt 31, 2006 10:18 am
od Nigy
@ Gruja
Mirise, mirise, a najave su da nece biti jedini. :cool
Na 5k TS sa 195/60 R14, po mojim proracunima, treba da ide ovako:
1. 47,09
2. 78,72
3. 110,43
4. 143,12
5. 173,58
Na 6.5k u 5. ide 225,65 sto mi je sasvim prihvatljivo.
@ BOOST
Greota je iz tog motora izvlaciti samo 155 fabrickih konja. Mora da se zaokruzi barem da na kraju stoje dve nule. :cool