Stranica 52 od 75

Poslato: Sre Jul 23, 2008 10:38 pm
od kilson
Ide drugachija grana, ali Dora je reshio da unese neka nekonvencijalna reshenja u celu prichu... :lool:

Jime, shta je resheno pomocu ovih plocha na kardanu i gumama? Guma je u sendichu izmedju njih ili..? :?

P.S. U Chachku nemaju takodje - chuo sam se sa Ivanom pre dan - dva... Poshto je neko uredno spalio onu temu, sad mozhemo samo da molimo Manitua da je vrati.

Poslato: Sre Jul 23, 2008 10:49 pm
od JaMaL
E, kako sam nasao na sajtu... poenta onih metalnih modula je da se stavi guma u sendvich izmedju njih... i onda one rupe kroz koje prolaze srafovi, one velike, sluze da ogranice put koliko guma moze da se uvije... zbog snage trkackih motora da ne pokidaju gume... to je inace default setup na fabrickim alfama za trke... napravljeni su iz jednog dela metala bez varova dakle i pomazu izdrzljivosti guma...

Druga opcija o kojom nisam nasao ni jednu sliku ali je pominju takodje za kola 350+ ks je da se stave univerzalni zglobovi... odnosno krstovi kardana... kao sto imaju landroveri, lade, fiati, itd... 35+mm i to kao trajno resava problem kardana... ali kapiram da to zahteva secenje doticnog i balansiranje itd...

Poslato: Sre Jul 23, 2008 10:58 pm
od Gost
Pozdrav svima sektasima.Evo da vam se predstavim,ja sam Dule i vozim Alfu 75 Twin Spark pa rekoh prihvaticete me ovde u drustvo.

Poslato: Sre Jul 23, 2008 11:04 pm
od JaMaL
Pozdrav imenjace...

navrati do http://www.cannonballforums.se/index.php?f=36 .virusa. i predstavi se prvo tamo... pa onda cemo sve lagano...

i dobrodosao...

Poslato: Sre Jul 23, 2008 11:10 pm
od kilson
Zdravo Dule i dobrodosao! :D

Ljube, pa ti nadje shper barabo jedna! :lool:

Jim: Ne znam shta reci za ovo reshenje, izgleda interesantno u svakom sluchaju ali mislim da tu trajnog leka nema...

Poslato: Sre Jul 23, 2008 11:23 pm
od JaMaL
Pazi nista nije trajno... ali siguran sam u jednu stvar... krstovi nisu stavljeni na alfe samo iz jednog razloga... menjaca...

naime sva kola koja imaju krstove, dakle od fiata 131 do korveta imaju menjac napred... i kardan se vrti mnooogooo sporije od naseg... a mnogo ljudi je napisalo vec da alfini menjaci nisu poznati po drag racingu... naime gomila ljudi sa gtv6.com-a kao i sa alfa bb-a sa kompresorima, turbinama itd... su samleli menjace sa nekim potpisivanjima itd... dakle svi se slazu u istom... nasi kardani imaju ogromnu inercionu silu... jer se vrte na obrtajima motora... a alfini transaxeli nisu najsnazniji menjaci na svetu... zato su i gume tu... da bi ublazile ceo udarac kada nesto sto se vrti na 5000 rpma i vezano je za zamajac od ~10 kg... koji kada se vrti na 5000 rmp-a ima veeeliiikuuuu inercionu silu, ne otkine neki zub sa 1 brzine ili osovine u menjacu... a desavalo se ljudima...

kapiram da je ovo najoptimalnije resenje koje su oni smislili cak i za Gr. A trkacke masine... dakle gume moraju ostati... ovo ce samo spreciti motor da ih pocupa pri nekom potpisu... ili nagloj promeni brzine...

Sigurno su krstovi daleko trajnije resenje ali bi nepotrebno opteretili menjac... sto kapiram za olaksane menjace koji treba da traju par stotina km nije frka ali za neku duzu eksplataciju... ne znam... ne verujem da bi nam drzali...

Ako si citao onog lika iz svedske sto ima 3.5 twin turbo gtv6 je stavio menjac i diff iz bmw serije 7 starije jer je samleo 2 ili 3 transaxela...

Poslato: Sre Jul 23, 2008 11:24 pm
od Gost
Bolje vas nasao.Citam ovaj forum odavno ali sam se tek sad prijavio-nesto me zezalo

Poslato: Sre Jul 23, 2008 11:48 pm
od kilson
Jime, ne znam shto se zamarash time kada su i sami potvrdili da je transaxle dobar za snagu do nekih 350 ks na radilici..? Gume pre ublazhuju vibracije kardana koje se prenose od motora pa dalje, a ne neke udarce. Sa gumama svi proizvodjachi imaju problema, a generalno taj deo je i predvidjen da prvi strada. :)

Posle sto i kusur hiljada, sasvim opravdano. Bolje pretresi nosache motora, a pogotovo onaj treci - motor drastichno menja ugao pri cimanju a sve to pije prva guma na primer.


Btw, znam ljude koji sa motorom od 145 KS lome menjache, ali naravno to nije merilo nechega... :lool:

Poslato: Čet Jul 24, 2008 7:46 am
od ljube-kugla
pa i moj drugar je na 65-ici jugu polomio spojnicku,samleo lamelu,iskrivio poluosovinu i polomio kucicste sa nesto preko 100km/h,samo je ubo gas i pocelo je mlevenje

Poslato: Pet Jul 25, 2008 3:15 pm
od Gost
Ljudi jel radio neko reparaciju sociva u farovima ili ima ideju kako bih mogao da ih sredim-skroz su matirala.

Poslato: Pet Jul 25, 2008 5:46 pm
od ljube-kugla
ja sam prepakivao,i obicno radim tako nesto u ne vreme,kad recimo ne radi ni jedna prodavnica kad mi zafali hermetika,pa mi sad magli levi far,ali zato sad izgledaju kao kristalni i ove sijalice sa dodatnim releima i za svako vlakno na sijalici poseban relej i maglenke se pale na dugo,a kratko se ne gasi,tako da na dugom svetlu sija po kilovasta,(svanjiva)
Slika

a inace danas sam obradovao auto sa novim uljem,sipao sam AGIP sint 2000 10w/40
Slika

Poslato: Pet Jul 25, 2008 6:35 pm
od Gost
Stavio sam i ja te plazme,samo one sto vuku na nesto plavicasto-zelenkasto.Problem mi je sto kao da mi far rasipa svetlo a ne baca po putu kako treba.Videcu dal mogu da stavim neko drugo ogledalo a i maglenke su mi tu neko resenje da ih stavim.

Poslato: Pet Jul 25, 2008 11:10 pm
od Nigy
Uzmes druge farove i resis problem, a imaces i rezervna stakla.
Inace, bacio sam te plazme. Na svakom automobilu su mi topile instalaciju. :evil:
Stavio sam Osram Night Breaker i ucinak je identican s tim da ove druge rade na 60/55w

Poslato: Pet Jul 25, 2008 11:11 pm
od ljube-kugla
ma ja cekam da xenonima padne cena i da ih ubacim,mada ima nekih kineza za 90e ali mi se ne uzimaju,nisu provereni,a inace i meni je pocela instalacija da mirisi,pa sam silikonsku zicu 2.5mm i sve prebacio preko relea i radi savrsenao,i sijaju cisto belo na put

Poslato: Pet Jul 25, 2008 11:33 pm
od Flavio
Ljube,gde si pazario Agip & poshto ?!?

Poslato: Pet Jul 25, 2008 11:36 pm
od ljube-kugla
450 din litar u Batajnici kod drugara u servisu ima par modela nisam gledao koje je mislim da je neka sintetika

Poslato: Sub Jul 26, 2008 4:38 pm
od TOXON
Ne slavan drift..00:53s

... re=related

Poslato: Sub Jul 26, 2008 6:56 pm
od Gost
Kad smo kod drifta ,dali neko ide sutra u KG?

Poslato: Sub Jul 26, 2008 7:26 pm
od ljube-kugla
TOKYO napisao:Ne slavan drift..00:53s

... re=related
al se braca istreso iz gaca

Poslato: Sub Jul 26, 2008 7:39 pm
od JaMaL
To je to... prevelika samouverenost... :)

meni se slicno nesto desilo po kisi u cara dusana... bas kod M-ove radnje negde... na toj krivini... 3 dana posto sam kupio sektasicu prvu... dakle po kisi sam usao trecom u krivinu... i naravno da vidim koliko drzi stisnuo gas :) nije bilo frka jer je bilo 3 ujutru i nikoga u okolini ali sam se izokretao jedno 3-4 puta za 360 stepeni dok sam hvatao auto i trudio se da ne zavrsim na ivicnjacima... onda sam shvatio sta 75 moze... i da sam ja kao vuna pustio gas i prerano ga dodao :) jbg... sper nije svemocan i refleksi u 3 ujutru sa novim kolima mi nisu toliko dobri :)

Poslato: Sub Jul 26, 2008 7:46 pm
od ljube-kugla
da sper ti je pomogao da to samo lepse izvedes,i ja sam omanuo sa sperom,pa sam hteo preko pesackog ostrva,ako moze

Poslato: Ned Jul 27, 2008 12:05 am
od kilson
bojan77 napisao:Kad smo kod drifta ,dali neko ide sutra u KG?
Ide se ide... :)

Poslato: Ned Jul 27, 2008 7:24 pm
od JaMaL
Jesam li ja corav ili jedina razlika izmedju 1.6/1.8 branika i TS-a je sto su TS branici ofarbani do pola i imaju one gume na krajevima? ili se jos nesto razlikuje...?

Slika

i koliko je problem zameniti amerikine branike za 1.6/1.8/TS?

Poslato: Ned Jul 27, 2008 7:30 pm
od ljube-kugla
i meni se cini da ima razlika,ali nikako da stanemo saq par auto i da se vizuelno uporede

Poslato: Ned Jul 27, 2008 11:46 pm
od Nigy
Jedina razlika na prednjem braniku su po dve rupe sa svake strane - sluze za ulazak plastike koja glumi pocetak plasticnog ruba, i eventualno rupe u kojima stoje prskalice za farove. Zadnji nemaju razlike.
Sto se farbanja tice, iz fabrike su izlazili neofarbani, mada mi se cini da su pred kraj proizvodnje neke IE imale branike u boji karoserje. Indy je imala ceo TS paket (a u pitanju je 1.8IE).
Evo par fotki moje ex 1.6 IE
Slika Slika Slika