Stranica 52 od 75

Poslato: Sre Avg 15, 2007 10:35 pm
od Gost
@ ljube

probaj malo WD-40 na konektore od obrtomera na bobini (jo

Poslato: Čet Avg 16, 2007 7:45 am
od ljube-kugla
ja sam radio za svako vlakno na sijalici stavljao relej a na relej sa akumulatora icu 2.5mm i sijalice 90/100w bele plzme sa buvljaka,beli se put a kad upalim ablend ili dugo pale se i maglenke i u trenutku se na trenutnih 2x90 pali se 2x100 + 2x 55 i ukupno 490w sija,bilo je koji staju posto ih zaslepi

75

Poslato: Čet Avg 16, 2007 10:26 am
od Gost
Eto kada covek ne zna koji automobil ima...
Lik sa kojim sam menjao moju sektasicu i koji nije vozio AR je prodaje :? . Nadam se da ce ovog puta doci u ruke nekog poznavaoca. :?

Poslato: Čet Avg 16, 2007 10:11 pm
od Gost
A da ga pita

75

Poslato: Čet Avg 16, 2007 11:22 pm
od Gost
@ 230

Pitao sam ga sto je prodaje. Odgovor mu je da je niska, ne svidja se zeni i ostale tandara broc gluposti. U stvari koliko sam shvatio lik je sleteo sa puta. Nabo gas u krivini po nekom sljunku,Imao je prvo iskustvo sa driftom :twisted:

Poslato: Pet Avg 17, 2007 12:05 am
od Gost

Poslato: Pet Avg 17, 2007 8:07 am
od ljube-kugla
verovatno je cuo da se sa alfom lepo driftuje pa hteo da proba

Poslato: Pet Avg 17, 2007 10:58 pm
od TOXON
@230

Moze jedna slika od tvoje 75 ?????

Poslato: Sub Avg 18, 2007 12:43 am
od Gost
Evo slike, ako ba

Poslato: Sub Avg 18, 2007 3:53 am
od Gost
Braco,

Kako se skida retrovizor u kabini na 75-ci?
Hocu da promenim nebo posto se moje odlepilo, a ne bih nista da polomim greota mi je.

Hvala poz..

Poslato: Sub Avg 18, 2007 7:25 am
od ljube-kugla
kad izvadis onu maliu sijalicu imas jednu navrtku za kljuc 10,a to imas i na svetlu na sredini,svetlo ide zajedno sa nebom,

@ 230
nemo se uzbudjavas,moja je bila u mnogo gorem stanju i sa gomilom dobre volje i vremena to se sredi

Poslato: Sub Avg 18, 2007 8:41 am
od Gost
Ljube,

Tu sam maticu nasao. Ali sam istripovao da moram da skidam i retrovizor kako bi skinuo nebo. Probao sam malo da cimam ali vidim da ne ide pa reko da pitam.

Hvala Pozdrav

Poslato: Sub Avg 18, 2007 1:51 pm
od TOXON
@230

Trebao si prvo da sredis sektasicu pa onda 155! ;)

Nego reci mi odakle si ti??

Pitam zbog jedne 75??

Poslato: Sub Avg 18, 2007 8:01 pm
od Gost
155 bila lak

Poslato: Sub Avg 18, 2007 8:42 pm
od Nigy
Danas sam svecano upalio turbaljku, onako, bez turbine.
Vratio sam sve posle rasklapanja, osim usisno/izduvnog sistema. Protokomer zakacio na usisnu cisto da mogu da je 'kresnem'.
I sve bi bilo super da ulje, koje se ranije pojavilo izmedju usisne i turbine, ne potice iz motora... :(
Posto je motor radjen pre nekoliko hiljada km, a od tada je stajao vise od godinu dana, da li moze 'sve da legne na svoje mesto' ako pocnem da je vozim? :?

@ 230
Pa mogao si barem motor da operes... :shock:

Poslato: Sub Avg 18, 2007 10:15 pm
od Gost
VOR75 napisao:Ljube,

Tu sam maticu nasao. Ali sam istripovao da moram da skidam i retrovizor kako bi skinuo nebo. Probao sam malo da cimam ali vidim da ne ide pa reko da pitam.

Hvala Pozdrav
Chupaj,ali pazljivo

Poslato: Sub Avg 18, 2007 10:26 pm
od Dora
ljube-kugla napisao:kad izvadis onu maliu sijalicu imas jednu navrtku za kljuc 10,a to imas i na svetlu na sredini,svetlo ide zajedno sa nebom,
Kako se skida to malo svetlo :)
Ja ga zovem ratno svetlo, ona mala jabu?ica

75

Poslato: Sub Avg 18, 2007 10:34 pm
od Gost
@230

Imas od mene rucnu komplet i onaj metal od baze rucice menjaca, sramota bas onako da je setas.

Poslato: Sub Avg 18, 2007 11:03 pm
od ljube-kugla
@ Dora
vadi se sa srafcigerom ceo onaj krug oko ratnog svetla

Poslato: Ned Avg 19, 2007 1:34 am
od Gruja
Posto sam pre dve - tri nedelje skidao 'nebo' evo mog iskustva...

Retrovizor morao da skinem jer su ispod njega cetiri srafa koja se drze za krov...
Doticni se skida tako sto ga uhvatis oberucke i cimnes nadole...

Lampica za citanje jednostavno - sto tanji srafcigercic i ispada napolje! ;)

Poslato: Ned Avg 19, 2007 1:49 am
od Gost
@ Nigy

motor pu

Poslato: Ned Avg 19, 2007 8:17 pm
od Gost
Drugari, potrebna mi je mala pomoc?! Danas sam na pijaci naleteo na jednu 75-icu koja je za svetlosnu godinu od raznih krseva koji su se s vremena na vreme pojavljivali u oglasim i na pijaci. Auto je 1991.godiste, i jedina zackoljica je u tome sto je 2.0Td, pa me interesuje da li je pametno uzeti auto sa ovim motorom, posto je ovo prva dizelka na koju sam ja naisao, a i koliko vidim niko je nema na forumu?
Inace auto je presao 241000, uradjena je generalna pre desetak hiljada, izmenjeno je skoro sve sto nije valjalo, jer je lik koji je vozi bolesno pedantan, i voli da mu je auto uvek u top stanju.
Sta vi mislite o ovome?

oglasi

Poslato: Ned Avg 19, 2007 9:09 pm
od Gost
Negde sam skorije procitao post sa adresom italianskih auto oglasa i sad ne mogu da ga nadjem.
Ako neko zna neka ga napise, ako nije problem

Poslato: Ned Avg 19, 2007 9:23 pm
od Gost
prodaje se jedna 2.0ts 90 ima plin, tek registrovana 1800 e. prvi utisak, da izgleda bas fino. Saznacu vise detalja pa cu da okacim na odgovarajucem mesu. Tu je na Medaku, moze da se vidi non stop. Pozz

Poslato: Ned Avg 19, 2007 10:16 pm
od Gost
@ 230 - od cega je ono karb na 75-ici navrnut ? VW izgleda ?

@ Azrael - 75-ice 2.0 TD i 2.4 TD, i ranije Giuliette TD ( to je VM diesel ) naprave bez problema pola miliona km, samo uz normalno odrzavanje. ako je neka imala generalnu toliko ranije, u najmanju ruku je bila ostala bez vode ili ulja.... ti motori su toliko dobri da jednostavno ne mogu stati ako se normalno upotrebljavaju.

medjutim, mi ovdje imamo drugo iskustvo.... mnoge su uvezene iz Italije, kad su bile u dobi do 7 godina ( kakav je bio zakon o uvozu polovnih auta jedno vrijeme ), na km satu bi pisalo recmo 120.000 km, ali ni jedna nije imala manje od 350.000 km.... jer opet, u Italiji je tada bio na snazi porezni zakon, o taksi na dizele, nije se isplatilo imati diesel auto nikome ako nije prelazio bar 50.000 km godisnje, ( a mnogi su radili i 70-100.000 )

kroz radionu su mi prosle mnoge, a i sa jednom mojom 1984 Giuliettom 2.0 TD smo mi napravili oko 300.000 km, kroz 5-6 godina. vlasnica u Zadru za koju je auto uvezen, napravila je prije nas mozda 30-40.000 km, kad je auto bio uvezen pisalo je cca 120.000 km... kad sam mijenjao ventilator grijaca, nasao sam u tapecirungu iza ladice tri originalne servisne knjizice od prvog vlasnika iz Italije, uredno ispunjene, dvije cijele ( po 200.000 km ) i treca do 120.000 km....zaklamane jedna za drugu ( cuvam ih ) pa kad sam napravio inventuru, auto ima cca 850.000 km ! jedanput sam skidao i uredio glave, ispada na negdje oko 700.000, zuba na kosuljicama je imala vec dosta, ali je uredno odvozila jos.... na kraju je motor ipak umro, zadnju zimu je palila samo nizbrdo. sad stoji, parkirao sam ju sa strane. na trzistu ne vrijedi bas nista, a ( ja ovako lud kakav jesam ) baciti je necu ni slucajno.
koliko znam, ta moja je rekorder, ali primjera s (malo) manjom kilometrazom ima jos