ALFA ROMEO 75 - The Legend Continues...
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
ja sam radio za svako vlakno na sijalici stavljao relej a na relej sa akumulatora icu 2.5mm i sijalice 90/100w bele plzme sa buvljaka,beli se put a kad upalim ablend ili dugo pale se i maglenke i u trenutku se na trenutnih 2x90 pali se 2x100 + 2x 55 i ukupno 490w sija,bilo je koji staju posto ih zaslepi
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
verovatno je cuo da se sa alfom lepo driftuje pa hteo da proba
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
kad izvadis onu maliu sijalicu imas jednu navrtku za kljuc 10,a to imas i na svetlu na sredini,svetlo ide zajedno sa nebom,
@ 230
nemo se uzbudjavas,moja je bila u mnogo gorem stanju i sa gomilom dobre volje i vremena to se sredi
@ 230
nemo se uzbudjavas,moja je bila u mnogo gorem stanju i sa gomilom dobre volje i vremena to se sredi
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Danas sam svecano upalio turbaljku, onako, bez turbine.
Vratio sam sve posle rasklapanja, osim usisno/izduvnog sistema. Protokomer zakacio na usisnu cisto da mogu da je 'kresnem'.
I sve bi bilo super da ulje, koje se ranije pojavilo izmedju usisne i turbine, ne potice iz motora...
Posto je motor radjen pre nekoliko hiljada km, a od tada je stajao vise od godinu dana, da li moze 'sve da legne na svoje mesto' ako pocnem da je vozim?
@ 230
Pa mogao si barem motor da operes...
Vratio sam sve posle rasklapanja, osim usisno/izduvnog sistema. Protokomer zakacio na usisnu cisto da mogu da je 'kresnem'.
I sve bi bilo super da ulje, koje se ranije pojavilo izmedju usisne i turbine, ne potice iz motora...

Posto je motor radjen pre nekoliko hiljada km, a od tada je stajao vise od godinu dana, da li moze 'sve da legne na svoje mesto' ako pocnem da je vozim?

@ 230
Pa mogao si barem motor da operes...

- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
@ Dora
vadi se sa srafcigerom ceo onaj krug oko ratnog svetla
vadi se sa srafcigerom ceo onaj krug oko ratnog svetla
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- Gruja
- Garaža: Alfa Romeo 75 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Posto sam pre dve - tri nedelje skidao 'nebo' evo mog iskustva...
Retrovizor morao da skinem jer su ispod njega cetiri srafa koja se drze za krov...
Doticni se skida tako sto ga uhvatis oberucke i cimnes nadole...
Lampica za citanje jednostavno - sto tanji srafcigercic i ispada napolje!
Retrovizor morao da skinem jer su ispod njega cetiri srafa koja se drze za krov...
Doticni se skida tako sto ga uhvatis oberucke i cimnes nadole...
Lampica za citanje jednostavno - sto tanji srafcigercic i ispada napolje!

-
Go
- Drug Član
Post
Drugari, potrebna mi je mala pomoc?! Danas sam na pijaci naleteo na jednu 75-icu koja je za svetlosnu godinu od raznih krseva koji su se s vremena na vreme pojavljivali u oglasim i na pijaci. Auto je 1991.godiste, i jedina zackoljica je u tome sto je 2.0Td, pa me interesuje da li je pametno uzeti auto sa ovim motorom, posto je ovo prva dizelka na koju sam ja naisao, a i koliko vidim niko je nema na forumu?
Inace auto je presao 241000, uradjena je generalna pre desetak hiljada, izmenjeno je skoro sve sto nije valjalo, jer je lik koji je vozi bolesno pedantan, i voli da mu je auto uvek u top stanju.
Sta vi mislite o ovome?
Inace auto je presao 241000, uradjena je generalna pre desetak hiljada, izmenjeno je skoro sve sto nije valjalo, jer je lik koji je vozi bolesno pedantan, i voli da mu je auto uvek u top stanju.
Sta vi mislite o ovome?
-
Go
- Drug Član
Post
@ 230 - od cega je ono karb na 75-ici navrnut ? VW izgleda ?
@ Azrael - 75-ice 2.0 TD i 2.4 TD, i ranije Giuliette TD ( to je VM diesel ) naprave bez problema pola miliona km, samo uz normalno odrzavanje. ako je neka imala generalnu toliko ranije, u najmanju ruku je bila ostala bez vode ili ulja.... ti motori su toliko dobri da jednostavno ne mogu stati ako se normalno upotrebljavaju.
medjutim, mi ovdje imamo drugo iskustvo.... mnoge su uvezene iz Italije, kad su bile u dobi do 7 godina ( kakav je bio zakon o uvozu polovnih auta jedno vrijeme ), na km satu bi pisalo recmo 120.000 km, ali ni jedna nije imala manje od 350.000 km.... jer opet, u Italiji je tada bio na snazi porezni zakon, o taksi na dizele, nije se isplatilo imati diesel auto nikome ako nije prelazio bar 50.000 km godisnje, ( a mnogi su radili i 70-100.000 )
kroz radionu su mi prosle mnoge, a i sa jednom mojom 1984 Giuliettom 2.0 TD smo mi napravili oko 300.000 km, kroz 5-6 godina. vlasnica u Zadru za koju je auto uvezen, napravila je prije nas mozda 30-40.000 km, kad je auto bio uvezen pisalo je cca 120.000 km... kad sam mijenjao ventilator grijaca, nasao sam u tapecirungu iza ladice tri originalne servisne knjizice od prvog vlasnika iz Italije, uredno ispunjene, dvije cijele ( po 200.000 km ) i treca do 120.000 km....zaklamane jedna za drugu ( cuvam ih ) pa kad sam napravio inventuru, auto ima cca 850.000 km ! jedanput sam skidao i uredio glave, ispada na negdje oko 700.000, zuba na kosuljicama je imala vec dosta, ali je uredno odvozila jos.... na kraju je motor ipak umro, zadnju zimu je palila samo nizbrdo. sad stoji, parkirao sam ju sa strane. na trzistu ne vrijedi bas nista, a ( ja ovako lud kakav jesam ) baciti je necu ni slucajno.
koliko znam, ta moja je rekorder, ali primjera s (malo) manjom kilometrazom ima jos
@ Azrael - 75-ice 2.0 TD i 2.4 TD, i ranije Giuliette TD ( to je VM diesel ) naprave bez problema pola miliona km, samo uz normalno odrzavanje. ako je neka imala generalnu toliko ranije, u najmanju ruku je bila ostala bez vode ili ulja.... ti motori su toliko dobri da jednostavno ne mogu stati ako se normalno upotrebljavaju.
medjutim, mi ovdje imamo drugo iskustvo.... mnoge su uvezene iz Italije, kad su bile u dobi do 7 godina ( kakav je bio zakon o uvozu polovnih auta jedno vrijeme ), na km satu bi pisalo recmo 120.000 km, ali ni jedna nije imala manje od 350.000 km.... jer opet, u Italiji je tada bio na snazi porezni zakon, o taksi na dizele, nije se isplatilo imati diesel auto nikome ako nije prelazio bar 50.000 km godisnje, ( a mnogi su radili i 70-100.000 )
kroz radionu su mi prosle mnoge, a i sa jednom mojom 1984 Giuliettom 2.0 TD smo mi napravili oko 300.000 km, kroz 5-6 godina. vlasnica u Zadru za koju je auto uvezen, napravila je prije nas mozda 30-40.000 km, kad je auto bio uvezen pisalo je cca 120.000 km... kad sam mijenjao ventilator grijaca, nasao sam u tapecirungu iza ladice tri originalne servisne knjizice od prvog vlasnika iz Italije, uredno ispunjene, dvije cijele ( po 200.000 km ) i treca do 120.000 km....zaklamane jedna za drugu ( cuvam ih ) pa kad sam napravio inventuru, auto ima cca 850.000 km ! jedanput sam skidao i uredio glave, ispada na negdje oko 700.000, zuba na kosuljicama je imala vec dosta, ali je uredno odvozila jos.... na kraju je motor ipak umro, zadnju zimu je palila samo nizbrdo. sad stoji, parkirao sam ju sa strane. na trzistu ne vrijedi bas nista, a ( ja ovako lud kakav jesam ) baciti je necu ni slucajno.
koliko znam, ta moja je rekorder, ali primjera s (malo) manjom kilometrazom ima jos