Stranica 51 od 75
Poslato: Sub Jul 19, 2008 7:24 pm
od ljube-kugla
jim_mojo napisao:Pitanje... gde nabaviti distancere za 75? ili praviti.. jel ima neko ko to moze da uradi i ima pravu leguru i srafove?
u principu moze svaki imalo ozbiljan metalostrugar,recimo ima Rade(majla) sa bezanije,covek pravi svasta od skracenih ucica menjaca preko olaksanih remenica,distancera,itd,aj potrazicu njegov broj imam na kalendaru
ja sam recimo prednje brezone ubacio pozadi koji su duzi za 1cm,a matice obradio da udju u felnu i tako stavio po 26mm distancera pozadi i 12mm napred

Poslato: Ned Jul 20, 2008 12:17 pm
od Dora
jim_mojo napisao:E Nigy, Doro...
Ima li neko od vas manual od turba na engleskom? ja imam sve za TS i V6 ali za turbo je sve na nemackom...?
Nisam bio tu par dana..
Poslato: Ned Jul 20, 2008 6:21 pm
od JaMaL
Pa... motor uglavnom... sve ostalo je isto... treba mi neki manual od motora... sto vishe tehnicki to bolje... ono Nm, rasklapanje sklapanje, crevo za ovo, sraf za ono... dakle workshop manual za 1.8t motor bi bio extra...
Poslato: Pon Jul 21, 2008 12:48 am
od Dora
Ima dosta toga, nabi
Poslato: Pon Jul 21, 2008 8:47 am
od kilson
Jesi li skinuo manual sa davidovog linka?
http://david.alfa-romeo.eu/alfa/75/
group_01_engine.zip
Tu su objedinjeni, chini mi se svi motori i na engleskom je... =]
Imash josh fajlova po sekcijama - svuci pa listaj.
Poslato: Pon Jul 21, 2008 12:53 pm
od JaMaL
Danke,
poskidao sam sve to odavno... korisno, ali ne planiram da ga rasklapam trenutno... treba mi kompletan 1.8t ne samo mehanika... mehaniku imam tu...
jurim obican manual... zbog sitnih gluposti na motoru, tecnosti u njemu, elektricnih kontrolera i senzora... i da vidim bazicne vrednosti da bih znao prema cemu ih proveravam ili gde je sta vezano da bih znao da otkacim i prevezem kad dodje vreme za to... a ovi su previshe usko vezani za mehaniku samo... treba mi bas za 0134 motor sa agregatima, za ts imam sve do poslednjeg uzmeljenja na njemu... ali ovo je malo redje...
zanimaju me i neke tehnikalije tipa kako komp cita boost i podesava benzin prema njemu i u kojoj vrednosti odnosno da li to zavisi od jos nekog faktora i kojim redosledom se citaju senzori bitni za rad kompa itd...
Poslato: Pon Jul 21, 2008 5:23 pm
od Gost
Jos jednom mi terba pomoc
Odradio sam jedan solidan servis pred polazak na more(ulje u motoru Valvoline max life 15-40 i menjacu Tamoil 75-90 antifriz 5l= 5l des vode,cetiri nove gume i jos po nesto ) ali nikako nemogu sa nadjemn bele zmigavce do farova ni nove ni polovne te bih molio one koji eventualno znaju gde bih mogao da ih kupim da napisu.
Unapred hvala.
Poslato: Pon Jul 21, 2008 6:59 pm
od Nigy
A sto jado otvori novi topic sa istom ovom porukom?
spam:
Tu informaciju sumnjam da ces dobiti jer sam uveren da bilo ko da dodje do istih, zadrzao bi ih za sebe...
@ kilson
To je manual za V6 i TS.
Poslato: Pon Jul 21, 2008 7:55 pm
od Dora
jim_mojo napisao:
zanimaju me i neke tehnikalije tipa kako komp cita boost i podesava benzin prema njemu i u kojoj vrednosti odnosno da li to zavisi od jos nekog faktora i kojim redosledom se citaju senzori bitni za rad kompa itd...
Pa onda ima
Poslato: Pon Jul 21, 2008 9:14 pm
od JaMaL
Kod nas belih zmigavaca nema nigde... ja sam trazio i to je bas uzaludno...
Jedina opcija je naruchiti ih od preko... nemci ih imaju... ~60e komad... novi... jbg... kapiram da se i kod nas mogu naruchiti po toj ceni...
Nego... posle citanja miliona strana o LE2 Jetronicu, Motronicu i ostalim bosch crapovima 80-ih... shvatio sam zasto su nam kola ovakva i zasto svi mrze AFM...
V6 je u malo boljoj situaciji ali i to je loshe...
danas pricam sa drugarom iz svedske i on se samo nasmejao kad je cuo da ovde neko nesto budzi na starim kolima na standardnim ECU-ovima... kada sam mu ispricao sta sam ja uzeo umirao je od smeha kad sam mu se pohvalio kako ide auto... naime slikovito mi je objasnio zasto to ne radi kako treba i da samo ceka da mi se raspadne motor posebno na benzinu koji ovde vozimo i znajuci kako ja vozim...
Nego, njegova preporuka od srca je bila da uzmem bar MS2 V3 ako vec ne skupim pare ili mi on nadje neki polovan/povoljan DTA 60-icu pa da se onda vozim kao covek... a kaze ostalo [turbo, bov, W2A ic, inj. itd.] mozes da zbudzis kasnije kada nateras auto da radi sigurno. realno razmisljam i da ga poslusam... samo ne znam gde cu to da radim ali ok... iznajmicu neku garazu na kraju... videcemo od nove godine do tada sam zauzet poslom, a do tada da se obrazujem i nadjem prostor za akciju...
Poslato: Pon Jul 21, 2008 10:23 pm
od ljube-kugla
jes,porucis i oni stignu,ti ih ugradis i neki klinac sto je radio na otpadu zna kako se skida i odne i farove i migavce,pa da se ubijes ko siroce,a bilo bi lepo da vidimo sa plasticarima iz pazove ili indjije kad vec prve za keca i juga sto ne bi mogli i za alfu,ako treba da zrtvujemo par zutih za sto pari belih,sto bi se isplatilo i da budu po nekoj realnoj ceni i da se staklo skida na dva srafa ko na starom kecu,i da budu bez zutog poklopca preko sijalice da moze i sa dva vlakna sijalica za poziciju i migavac ko na amerima i tome slicno
Poslato: Pon Jul 21, 2008 11:27 pm
od JaMaL
Koja je njihova racunica da rade kalup za nas 15... hmm... a ne jos i prototip drugog modela... ne vidim da se to deshava... realno...
Poslato: Pon Jul 21, 2008 11:33 pm
od Nigy
Duboko sam ubedjen da kalup nije neka mudrost ako se ima uzorak. Vise me brine kako napraviti plastiku koja ide u kalup...
Poslato: Pon Jul 21, 2008 11:55 pm
od Dora
Ja sam stavio
Poslato: Uto Jul 22, 2008 6:42 am
od JaMaL
Pa malo je jace od 600... ako pricas o MS2 sistemu... jer sve sto ide sa njim i senzori i sve gluposti koje se menjaju... kapiram da ispadne preko 600 ako ga ne lemis sam sto ne planiram... i onda jos treba da nadjem EDIS paljenje negde na otpadu da to sve radi kako treba... malo sam procackao po netu... nije strasno, niti tesko... a koliko sma provalio razlika je u svtlosnim godinama...
Nisam imao pojma koliko je ovaj bosch u stvari .glup. tj da nema nijednu povratnu informaciju da li uopste radi to sto radi... a i predefinisani stepeni za promenu parametara su presiroki bez ikakve detekcije greske...
Poslato: Uto Jul 22, 2008 3:19 pm
od TOXON
Gledaj malo manje da spominjes .to.... Dora je alergican na doticni sistem!

Poslato: Uto Jul 22, 2008 4:49 pm
od kilson
jim_mojo napisao:Nego... posle citanja miliona strana o LE2 Jetronicu, Motronicu i ostalim bosch crapovima 80-ih... shvatio sam zasto su nam kola ovakva i zasto svi mrze AFM...
V6 je u malo boljoj situaciji ali i to je loshe...
Ma ostavi std ubrizgavanje i paljenje!
Dobro je da si kopao dalje. I na kraju cele priche? -Jeftinije je zameniti komplet ubrizgavanje nego raditi ono shto si do juche zamishljao a upravo je to i pravi redosled, prvo ubrizgavanje paljenje pa sve ostalo.

Poslato: Uto Jul 22, 2008 8:27 pm
od ljube-kugla
napokon da padne kisa da mogu da probam kako radi sper i mogu vam reci da sam zadovoljan,malo sam pravio atrakcije u krug,u krivinu,ulazak u raskrsnicu,polukruzno itd,i na kraju dobio aplauz i sa dimom ih pozdravim,ali i lamela je malko zadimila i zamirisala,pa cu morati da napravim fi 200 ali
neku sinterusu da malko moze da traje,jer ova sto je sad fi 215 je za dizelku savrsena ali za benzinjaru-plinari bas i nije brzo se jede,ili korpa u piiip pa kliza
proverio sam razmak izmedju kardana i zvona i na nekih 10mm je,ali sam imao problem javljao mi se neki zvuk sa zadnje strane,u stvari kardan na leru se malo razbacivao na sredini,pa sam flomasterom obelezavao gde baca i ispod matica na srednoj gumi dodavao sajbne i doveo sam ga relativno dobro posle nekih sest pokusaja i voznja je simpaticnija,sad se lepse cuje motor kako rezi,ne urla kardan
usisnu bregastu zubcioza stepen napred a izduvnu za stepen nazad,a ima mesta za 10 stepeni
Poslato: Sre Jul 23, 2008 1:08 pm
od Dora
Ja kona
Poslato: Sre Jul 23, 2008 1:24 pm
od Nigy
Ono sto ja proverih, ni za lek...

Poslato: Sre Jul 23, 2008 2:37 pm
od JaMaL
Heh, posto sam se naspavao setio sam se zasto niko nema uputstvo za turbo...
Prosto je... Turbo se nikada nije prodavao ni u jednom dominantno englesko govornom podrucju... Amerika, Engleska, Australija, Novi Zeland nikada nisu imali turbo model u ponudi zbog regulacije o izduvnim gasovima i politike alfe u to vreme... tako da ne moze ni da postoji manual na engleskom... Samo ako su negde imali workshop training manual ili obican repair manual u servisima... mada je i ta sansa mala jer zasto bi neko narucivao training manual za model koji se ne prodaje u na tom trzistu...
@Dora,
nazovi Mishu za usisnu on ima tih delova obicno oko radnje...
i surcinci su imali 1.8 delove pre par meseci... kapiram da se to ne trazi svakodnevno tako da kapiram da mozda jos imaju... i bio je jedan kompletan 1.8 prve serije na otpadu na avalskom putu... koji je bio truo zestoko ali uglavnom kompletan sto se mehanike tice.
Poslato: Sre Jul 23, 2008 2:54 pm
od Dora
Mi
Poslato: Sre Jul 23, 2008 3:17 pm
od JaMaL
Darko - Surcin - 063/8566-774
Ivan - Cacak - 064/188-08-13 ili 063/697 937 Njegos
to je ono sto bih ti proporucio da zoves... ovi ostali su iz mog licnog iskustva veoma nekooperativni
Nego videh ovo...
Prilicno zanimljiv nacin regulacije kardanskih guma...
A ovo se zove sredjen sistem radijatora na kolima...

Poslato: Sre Jul 23, 2008 9:14 pm
od ljube-kugla
zar na turbo ne ide usisna drugacija nego na atmosferce
Poslato: Sre Jul 23, 2008 10:25 pm
od JaMaL
Ide sigurno... ima drugacije konektore za hladjenje itd... mada je sam raspored rupa identican...
90% delova su identicni sa obicnim 1.8 dakle svim M4-M7 serijama motora... razlikuju se uglavnom po dodatnom hladjenju... ali kapiram da mogu da se zasrafe... i koriste... donekle... M8 i M9 dakle 155 i 165 ks verzije isto se veoma malo razlikuju... bregaste, auspuh i izduvna grana koliko znam... i program ECU-a... onog Bosch EZ201K... LE2 je isti...