Stranica 51 od 75
Poslato: Pon Avg 13, 2007 9:52 pm
od Nigy
Danas sam sklapao od dva anlasera jedan, ali mi jos fale cetkice pa cu to sutra da pazarim.
I posto :turbofck jos nece u pogon, resih da prakticno isprobam da li filter za vazduh od turbaljke odgovara na TS.
Naravno, odgovara, pa ga ostavih, i zaprepastih se kako mi TS sad bolje ide.
Filter za vazduh jeste bio malo zatamnjen, ali ovakvu razliku nisam ocekivao. :glupan:
Poslato: Pon Avg 13, 2007 9:59 pm
od dekideki
cetkice ISKLJUCIVO pravljene u Kraljice Katarine kod mene na B. Brdu. covek samo to radi vec decenijama i cetkice su DZ i najviseg su kvaliteta. ima i katalog, ali najbolje je da doneses stare, radi poredjenja.
K. Katarine je kod Bazena na Kosutnjaku. kad krenes s parkinga u B. Parovica prema B. Brdu, odmah desno pa prva levo i tu parkiras. prva kapija s leve strane ulice. sutra ti javljam telefon i broj kuce. (uvek poklonim vizitku, mh...)
poz.
Poslato: Pon Avg 13, 2007 10:04 pm
od Nigy
Fala.

Poslato: Pon Avg 13, 2007 10:07 pm
od Gost
Toliko bolje ide?
Sta ti je sa turbom? Sto ne pakujes to? Sta te koci?
Ja sam se nesto razmisljao da kupim uljni K&N i da ga tutnem. Ali prvo moram da dam 90 veverica za Lambda kontrol sistem i da ga ugradim posto je na njoj najobicniji plin i imam osecaj da je malo protokomer zaprljan tako da moram da ga cistim. I zbog tog glupog plina mi mnogo losije radi servo pojacivac za kocnicu.
A i nesto mi trese na 180 moram da izbalansiram gume.
Negde mi gubi tecnost za hladjenje, ali posto mi je motor uvek na radnoj temperaturi to odmah ispari i ne mogu da provalim gde pusta. Pikiram na pumpu za vodu ali nisam siguran. Jedina dobra vest je da trosi ulje doduse malo, ali trosi(ne mesa vodu).
Ma imam posla na njoj ne mogu ni da smislim sta sve imam da radim. Ali polako.
A ti Nigy si me razocarao kao covek i kao sektas divis se 159-ci, karavanu i jos dizelu. Pa da li je moglo gore.

Poslato: Pon Avg 13, 2007 10:16 pm
od dekideki
1. ne K&N,
bas on masti protokomer.
2. LC podrzavam, zakon je. mora samo L da ti bude ispravna skroz.
**zbog tog loseg plina losije radi servo za kocnice, a motorno kocenje skoro uopste da ne postoji, naravno. to je normalno za
taj plin.
3. ne valja ti vesanje, amortizer neki verovatno. da je trap (centriranje), osetio bi na malim brzinama. da su gume, osetio bi vec 80-100. ovo je nesto trece...
4. pumpa mora da se gleda dok je zagrejan i radi, i to odozdo (verovatno semering)
polako

Poslato: Pon Avg 13, 2007 10:21 pm
od ljube-kugla
a kakve veze ima plin i servo za kocnice,sto se tice serva imao sam problem,da se gubi pri radu i propada mi pedala,onda sam ga skinuo i izbrisao onaj klip stu se pedala kaci i namazao ga ponovo sa cistom LPD masti,to je ona sto se razvlace niti kad je uzmes na prst,jer se osusi i prevrce semering i gubi vazduh,to mozes da ispitas kad ugasis auto i posle par minuta skines vakum crevo sa serva i ako nema vazduha ili je puko ili je samo suv klip,to mi se desilo i na caletovoj cromi,i zamenim isravan servo,i kad sam ga otvorio sve normalno,a radio sam kocnice i ispustao vazduh pa je od drukanja kocnice radio klip gde ne ide cesto i prevrnuo semerig posto je suv i prljav klip
Poslato: Pon Avg 13, 2007 10:26 pm
od Gost
dekideki napisao:
**zbog tog loseg plina losije radi servo za kocnice
Na sta si tacno mislio? Koja ti je teorija. Ja se inace tripujem kako mi auto slabije koci na leru kada je na plinu nego na benzinu

Poslato: Pon Avg 13, 2007 10:33 pm
od dekideki
prezvakano vec na autogas delu foruma al evo jos jednom:
prost venturi, kad oseti da motor vuce, njegov isparivac pretvori dodatnu kolicinu tecnog gasa u gasovito stanje i preko meshacha ga isporucuje u usis misleci da to motoru treba. bas njega briga sto ti ovaj put koristis motor za drugu funkciju (
prost venturi). tako da umesto da krene da koci (kad to uradis na benzinu ECU ugasi brizgaljke i pritisak u cilindrima ti koci tockove), motor ne zna sta da radi. venturi skoro isto reaguje pri motornom kocenju kao da stiskas pedalu gasa.
ovde imas samo emulator za brizgaljke a ECU ko shljivi

imas injection motor koji si pretvorio u karburator
kod sekventa (ubrizgavanja gasa) se ponasa kako treba, dakle koci super. kod LC malo bolje, ali sa zakasnjenjem.
Poslato: Pon Avg 13, 2007 10:41 pm
od Gost
Uh Deki, nije bas tako za motorno kocenje. Mesac se nalazi ispred leptira gasa, a kada kocis motorom leptir je zatvoren. Ako se poznaje princip venturi efekta i Bernulijeva jednacina, dodje se do zakljucka da ipak moze da se koci motorom.
Poslato: Pon Avg 13, 2007 10:45 pm
od dekideki
dooobro malo sam preterao ali utisak u voznji ne laze. ima razlike u motornom kocenju (prost venturi vs. sekvent), zar ne?
ne pricam o tvojim uredjajima. :cool ti nikad ne bi preporucio ugradnju prostog venturija pored zive i zdrave lambda sonde, zar ne?

malo sam prepricao, priznajem, a i nisam dipl. inzenjer masinstva...
Poslato: Pon Avg 13, 2007 10:49 pm
od Gost
Deki,
Ja sam pricao sa drugarom koji je treca generacija majstora za karburatore i to sa licencama. Sada se on okrenuo na razne varijante od chip tuning-a, preko plina i naravno ubrizgavanja. On mi je rekao da stavim bas taj filter jer dobro cuva motor i nema problama sa protokomerom. On je na svim njegovim autima ima bas taj filter i kune se u njega. Ne verujem da bi me lagao i sebi pravio posao, posto uvek zajedno opravljamo moja kola i to za dz(obicno do 0400 i najveci problem predstavlja kada sve spakujemo i nemozemo da probamo zbog komsija

). Mislim da je u pitanju kardan posto mi trese na 120 i 180. Ali i kugle ce da se menjaju(samo moram da nadjem neke crvene opruge pa da ih uparim sa zutacima).
Poz..
Poslato: Pon Avg 13, 2007 10:55 pm
od dekideki
ja kad sam procitao na forumu losa iskustva sa
masnim K&N i njegovom losem uticaju na protokomer zauvek sam promenio misljenje u vezi njega. jos kad sam video rezultate uporednih testova da su mu jedine dobre osobine da propusta vise vazduha i da zadrzava vece kamencice (a preostalih 8/10 funkcija zaboravi), reko sam neka, fala.
kola sa drugacijim protokomerom, i karburatorski motori, super. ali ove nase .maze.... ne znam. aj da ne pametujem previse

Poslato: Pon Avg 13, 2007 10:56 pm
od Gost
dekideki napisao:dooobro malo sam preterao ali utisak u voznji ne laze. ima razlike u motornom kocenju (prost venturi vs. sekvent), zar ne?
ne pricam o tvojim uredjajima. :cool ti nikad ne bi preporucio ugradnju prostog venturija pored zive i zdrave lambda sonde, zar ne?

malo sam prepricao, priznajem, a i nisam dipl. inzenjer masinstva...
Kod vecine modela nema razlike kada je sve ispravno, a lambda kontrola je uvek preporuka jer takodje ima cutoff opciju, da bi smanjila protok gasa na minimum kod motornog kocenja.
Sve to je usrala ekologija...
Sto se tice K&N filtera, Deki je 100% u pravu. Postoje filteri drugih proizvodjaca, koji su daleko bolji a izuzetno prohodni. Svi filteri gde ulje igra ulogu precistaca ne mogu da budu sjajni po protokomere (MAF).
ALFA 75
Poslato: Pon Avg 13, 2007 10:57 pm
od Gost
Postovani moji sektasi.....
Moja 75 je otisla u Kragujevac...zauvek
Razmisljao sam sta da kupim drugo, i na kraju opet se odlucih za AR.
Doterao sam kuci 164
PS. al bas mi je zao 75, deca ceo dan plakala, i meni podjose suze na oci.
Poslato: Pon Avg 13, 2007 10:58 pm
od dekideki
(@IvanT: imas picce. ma moze i ice, dogovoricemo se)

Poslato: Pon Avg 13, 2007 11:08 pm
od Gost
@Veterinar
Kad, gde, zasto, kome?
75
Poslato: Pon Avg 13, 2007 11:13 pm
od Gost
@VOR75
Ma, nekom tipu u kragujevcu, prvi put seo u Alfu, najezio sasam se kada je presaltovao u drugu. Ali tip me proganjao desetak dana, cak mi on i nassao 164 da je kupim odmah.
Poslato: Uto Avg 14, 2007 9:27 am
od Nigy
VOR75 napisao:Toliko bolje ide?
Primetna razlika. Vracam se sinoc kuci i provalim da mi auto bole ubrzava. Ma reko tripujem. Al' dok sam prevalio petnaestak km do kuce, uverih se da nije trip. Onaj stari kao da je bio zacementiran.
VOR75 napisao:Sta ti je sa turbom? Sto ne pakujes to? Sta te koci?
Trenutno anlaser, dizne jos nisu stigle sa ciscenja i provere, ima indicija da motor 'pisa' ulje i tako...
VOR75 napisao:Ja sam se nesto razmisljao da kupim uljni K&N i da ga tutnem.
Rekose ti ovde, i ja se sa tim slazem. Neces osetiti razliku u snazi (osim ako ti nije zacepljen filter za vazduh, kao meni

), a mozes imati problema...
VOR75 napisao:A ti Nigy si me razocarao kao covek i kao sektas divis se 159-ci, karavanu i jos dizelu. Pa da li je moglo gore.

Da imam neku normalnu kintu, kupio bih 147 da zezanje po gradu. 156 SW mi je vrh u toj kategoriji, a 159 vrlo blizu. Da imam potrebu za malo vecim prostorom u gepeku, 156 SW bi definitivno bila u kolekciji.
A sto se dizela tice, bilo mi glupo da coveku to trljam na nos.

Poslato: Uto Avg 14, 2007 11:52 am
od dekideki
Najdzele, prijatelju, evo linka:
Gospodinov
*svima najveca moguca preporuka od mene i od svih mojih rodjaka prijatelja i poznanika: ako vam trebaju
cetkice za bilo koji elektromotor, anlaser, alternator, brusilicu, bilo sta sto ima cetkice, javite se ljudima - necete naci povoljnije, kvalitetnije i bez ikakvog cekanja.
***sad sam kliknuo na link za adresu i video da je to na sasvim drugom kraju Kraljice Katarine. preselili su se, sad su na samom pocetku. uz samo Diplomatsko naselje, prva ili druga kapija s leve strane, pise Gospodinov. okacicu nove podatke kad nadjem...
servo
Poslato: Uto Avg 14, 2007 9:48 pm
od Gost
Posto moja sektasica otisla

,
ostalo mi nesto delova, konkretno zupcasta letva servo, servo pumpa i servo za kocnice,naravno sve ispravno. Ako nekom slucajno treba neka se javi, al neka pozuri.
Poslato: Uto Avg 14, 2007 10:21 pm
od Nigy
dekideki napisao:Najdzele, prijatelju, evo linka:
Gospodinov
Fala, al' tada sam vec sklapao anlaser...
Kupio sam ceo komplet u Visegradskoj 6 - ima covek uvozne a za ono sto nema, salje u K. Katarine.

Poslato: Sre Avg 15, 2007 9:19 pm
od ljube-kugla
e ljudi napali me neki gremlini,obrtomer svremena na vreme se gubi pa na leru kazaljka malo poskakuje,crklo mi svetlo u kabini,crko bendiks na alnaseru,danas mi crku stop svetla,i popiz.im i otvorim i tablu sa osiguracima da vidim nema li neki kvar unutra,kao juce spakovano,prosto nisam pametan
Poslato: Sre Avg 15, 2007 9:22 pm
od Gost
Ljudi, kakvi su vam farovi u sekta
Poslato: Sre Avg 15, 2007 10:15 pm
od Nigy
Farovi odlicno obavljaju posao.
Kod mene su trenutno one 'plazme' sa buvljaka sto glume 100W i nemam primedbi. Vidi da li ti je struja dobra, moguce da su H4 dzekovi pevnuli (na dve sektasice sam ih menjao).
Sto se magle tice, stavi maglenke.

Poslato: Sre Avg 15, 2007 10:30 pm
od Gost
Imam maglenke, ali nisu ni blizu (ma ni daleko) kao na 155... Pogleda