Stranica 6 od 29

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Nov 18, 2014 7:31 pm
od dusanGT
Na 150KS 1.9 JTDm, varira od 350μs do 450μs.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Nov 19, 2014 12:59 am
od spin
A u ms to je od 0.35 do 0.45 ms? Mislim, pitanje je zadato u milisekundama ;)

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Nov 19, 2014 3:06 pm
od Mac
Testirao sam boost pressure na obe Alfe, posto na limuzini u trecoj postoji problem. Pogledajte grafikone.

Limuzina 2. brzina

Slika

Limuzina 3. brzina

Slika

Limuzina 4. brzina

Slika

Jedino u trecoj postoji velika razlika izmedju Boost pressure i Desired boost pressure.
Desava se da kad ode u visoke obrtaje, izbaci chek engine i gresku P2563.
Sta bi moglo biti u pitanju, neka ideja?? Preporuke su bile remontuj turbinu, mozda postoji neko jednostavnije resenje.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Nov 19, 2014 3:11 pm
od Mac
SW

Slika

Slika

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Nov 19, 2014 3:18 pm
od bums85
Izbacuje ti gresku zbog prevelikog pritiska. Uzroci mogu da budu prljava krilca turbine (uglavnom), overboost ventil, losa mapa... ima tema o tome, probaj da nadjes

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Nov 19, 2014 3:39 pm
od Mac
Moze link, ne mogu da ga nadjem.

Krilca turbine, kako se ciste? Da li se ciste prilikom remonta ili moze bez njega?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Nov 19, 2014 4:10 pm
od dejan nis
Geometrija se cisti skidanjem turbine i sprejem od 400din inace,demontaza i montaza se krecu oko 50-60e.A kad se remontuje turbina onda ide sve na peskarenje,tu turbina nije za remont po meni ipak je auto relativno nov.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Nov 19, 2014 4:19 pm
od Mac
Ok. Hvala ti. Auto ima na satu oko 115k, tako da to i nije neka km.
Znaci ipak mora da se skida. Posle se verovatno isprska tim sprejem i to je to??
Kada sam skidao crevo, turbina mi je delovala skoz cisto, bas je blistala.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Nov 19, 2014 4:30 pm
od dejan nis
Ma nije do turbinu sigurno,mora da se skida i opere se sprejem i to je to.Mada nemora da znaci i da je prljava geometrija pre ce da zeza ventil ako je navuko vlagu ili neko crevo.Gde se nalazi ventil na njoj?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Nov 19, 2014 4:57 pm
od Mac
Ne bih znao gde se nalazi, mozda neko moze da pomogne.

Odakle da krenem, sta preporucujes? Novi ventil?? Pokusaj reparacije?? Da li postoji nacin da se provali da li je over boost ventil u fruli?

Nisam siguran, ali mislim da je ciscena turbina na velikom servisu, provericu sa majstorom.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Nov 19, 2014 5:00 pm
od Mac
Dejane, na koje crevo mislis??

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Nov 19, 2014 5:10 pm
od Mac
Koje parametre bi trebao da pratim u voznji da bih ustanovio problem? Ako je to uopste moguce.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Nov 19, 2014 5:29 pm
od dejan nis
Mislim na crevce do i od ventila.
Izmeri boost presure,desired boost presure,boost control solenoid ovo zadnje je za overboost ventil.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Nov 19, 2014 5:30 pm
od dejan nis
Nemoj da kupujes dok neustanovis sta je,a moze da se ocisti ako je do njega,ili da ga kupis nov je oko 60e.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Nov 19, 2014 5:34 pm
od Mac
Odradicu merenja za stavke koje si pobrojao, pa cemo videte koje su vrednosti :gr8:

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Nov 19, 2014 5:44 pm
od dejan nis
Ok.Pa javi..

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Nov 19, 2014 11:34 pm
od bums85
Ne mora da se skida turbina, ja sam cistio moju bez skidanja i rasklapanja...

Evo ti link ka temi sto si trazio: viewtopic.php?f=71&t=51097

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Čet Nov 20, 2014 7:59 am
od dejan nis
Kako si ocistio geometriju bez skidanja?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Čet Nov 20, 2014 10:31 am
od Mac
Bums85, hvala na linku :gr8:

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Čet Nov 20, 2014 2:15 pm
od bums85
@Dejan: Sa donje strane skines izduvnu cev ispod katalizatora (3 srafa) i zapusis rupu. Sa gornje strane skines cev koja ide prema egr-u i kroz taj otvor naprskas sredstvo za ciscenje. Sacekas malo pa ispustis tecnost kroz rupu koju si zapusio. Mozda nije tako dugotrajno resenje kao kada bi se skidalo, ali ima efektra i mozes sam da odradis. E sad ne znam da li je i na 159 ovako odradjeno, ali ne verujem da ima nekih velikih razlika

@Mac: nema na cemu

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Čet Nov 20, 2014 3:15 pm
od dejan nis
Znam nasta mislis,moze i tako ali pitanje je koliko ce da se skine garez.Najbolje je skinuti rasklopiti i oprati...ja sam skidao pre god dana i oprao mada nije ni bilo potrebe skoro sam menjao osovinu i biksnu na turbinu i opet oprao ali opet nije bilo potrebe jer nije bilo mnogo zaprljano....najbolje skinuti cev sa turbine koja ide u egr da moze da se pridje zegeru i spicanglama skinuti zeger i odkaciti aktuator koji pokrece krilca i ako ide lako nema potrebe da se cisti a ako ide teze i sporije onda mora.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Čet Nov 20, 2014 3:37 pm
od bums85
Pa kazem verovatno je dugotrajnije resenje skidanje, ali ne znaju svi da skinu turbinu, a ovo moze svako da odradi. Ima godinu dana kako sam to odradio i nisam jos imao problema, a cuo sam ako se turbina otvara onda mora da se nosi na balansiranje

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Čet Nov 20, 2014 3:38 pm
od dejan nis
To te neko izlagao!

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Nov 23, 2014 5:04 pm
od Mac
Danas radio test, sutra pustam dijagram.
Nije ni jednom izbacio gresku(7-8 puta sam pokusavao da je izazovem) situacija na dijagramu se popravila u odnosu na proslo testeranje.Sad kako je doslo do toga ne znam :|
Inace skinut je DPF, nakon toga presao 500km i nista vise nije dirano.
Nakon skidanja filtera, par puta se desilo da baci gresku u visokim obrtajima, ali sve redje i redje.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Nov 23, 2014 11:57 pm
od mladenke
jer se skidanjem dpf-a rastereti pritisak turbine, tako da ce i peakovi turbine biti manji. :)