Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Imam. Možda mi se to više ispati nego da utežem stock turbo.
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Ni da ga utegnes, nemozes ga utegnuti da bude 2056
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Ne mislim na to, nego bi valjalo osvežiti ga malo za trenutnu mapu. Možda mi se više isplati da ne trošim par na to, nego da uzmem veći turbo, ako je u dobrom stanju.
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Ako je gtb,to kupi odmah ili je moj
sala na stranu,polovna turbina je kao macka u dzaku,ali onaj veliki dzak
pipnes osovinu,ima malo lufta,kao dobra onda namontiras na kola kad cujes da zuji i onda je mozes baciti,jer si pre toga morao da je prepravljas,pa nema nazad....a moze da bude i dobra,ajd znaj ga...ako je gtb2056vk za 200e,to je dzabe


Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Dobre strane:
-Savremenija turbina (159/Brera 210ks)
-Mali turbo lag
-Odlično bi radila na 1.9 motorima
-Turbina je za svakodnevnu vožnju i za pikove ispoljavanja snage (imao bi moćan "civilni" auto)
-Dobijaš sigurno 200+ ks/400+ Nm,po ceni registracije do 2000ccm
Loše strane:
-Mačka u džaku ako je polovna,a logistika delova u Srbiji za remont je diskutabilna
-Potrebna izrada custom izduvne grane za 159 (postojeća je deo kućišta std turbine)
-Potrebna prepravka priključne cevi poklopca turbine i cevi za dovod ulja
-Potrebno možda i izrada custom cevi intercoolera
-Potrebna izrada downpipe cevi od prohroma i otvaranje kompletnog izduva
-Potreban iskusni tuner da napravi mapu,a da pri tome ne slomi turbo
Ovako izgleda jedan pravi plug & play turbokit ali nije za 159 - za 159 ne postoji još uvek
http://www.jtd-performance.com/en/turbo ... 1-7-detail
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
GTB 2056:nidza napisao:Duzmem taj 2056 sa FCLS foruma za 200 jura? Ne izgleda mi to nešto mnogo? Kolike prepravke su potrebne da bi se montirao?
Dobre strane:
-Savremenija turbina (159/Brera 210ks)
-Mali turbo lag
-Odlično bi radila na 1.9 motorima
-Turbina je za svakodnevnu vožnju i za pikove ispoljavanja snage (imao bi moćan "civilni" auto)
-Dobijaš sigurno 200+ ks/400+ Nm,po ceni registracije do 2000ccm
Loše strane:
-Mačka u džaku ako je polovna,a logistika delova u Srbiji za remont je diskutabilna
-Potrebna izrada custom izduvne grane za 159 (postojeća je deo kućišta std turbine)
-Potrebna prepravka priključne cevi poklopca turbine i cevi za dovod ulja
-Potrebno možda i izrada custom cevi intercoolera
-Potrebna izrada downpipe cevi od prohroma i otvaranje kompletnog izduva
-Potreban iskusni tuner da napravi mapu,a da pri tome ne slomi turbo
Ovako izgleda jedan pravi plug & play turbokit ali nije za 159 - za 159 ne postoji još uvek

http://www.jtd-performance.com/en/turbo ... 1-7-detail
A Man's Got to Know His Limitations...
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Bozec Cacak, raspitate se da li ima nesto na stanju.
Remontuje turbine jako dugo vremena, znam ljude koji su uzimali od njega. Nabudzili su i onaj Audi 1.9TDI Sreckov na 311ks sa ovecom turbinom
Imate tu i tu, ispravnu, koliko bi kostalo da date svoju i dobijete 2056 / 2256, sta vec ima na stanju.
Sto bi rekli, dobra je roba, svaka turbina je testirana i sredjena na pravim masinama, ne samo "kitom" za reparaciju koji kosta 30e na ebay.
Remontuje turbine jako dugo vremena, znam ljude koji su uzimali od njega. Nabudzili su i onaj Audi 1.9TDI Sreckov na 311ks sa ovecom turbinom

Imate tu i tu, ispravnu, koliko bi kostalo da date svoju i dobijete 2056 / 2256, sta vec ima na stanju.
Sto bi rekli, dobra je roba, svaka turbina je testirana i sredjena na pravim masinama, ne samo "kitom" za reparaciju koji kosta 30e na ebay.

- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Bozec Cacak nikako!
Prevarant nad prevarantima.
Pre 3 godine kad sam vozio JTD 8V, prepumpavala turbina.
Odem kod njih i kaze lik overboost ventil ne valja, kupim nov i opet isto.
Kaze da su krilca turbine i da mora remont, a najdebilnija izjava da ne smem da potapam gas. Resio problem zahvaljujuci Dusanu.
Onda sam ga zvao da mu vratim overboost i vesto me izbegavao danima...
Zaobidjite ga.
Prevarant nad prevarantima.
Pre 3 godine kad sam vozio JTD 8V, prepumpavala turbina.
Odem kod njih i kaze lik overboost ventil ne valja, kupim nov i opet isto.
Kaze da su krilca turbine i da mora remont, a najdebilnija izjava da ne smem da potapam gas. Resio problem zahvaljujuci Dusanu.
Onda sam ga zvao da mu vratim overboost i vesto me izbegavao danima...
Zaobidjite ga.
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Drage kolege,ovo nije tema pozitivna/negativna iskustva sa serviserima.Držimo se stručnog dela vezanog za temu,a preporuke za servisiranje mogu da se razmenjuju preko pp.
Ima širok dijapazon Turbo servisa u Srbiji i o njihovom radu ja ne bih trošio mnogo vremena.
Ako ne dao bog krenemo o svakom o njih,toliko će zagušiti temu da ništa konstruktivno neće ostati od nje.
Ima širok dijapazon Turbo servisa u Srbiji i o njihovom radu ja ne bih trošio mnogo vremena.
Ako ne dao bog krenemo o svakom o njih,toliko će zagušiti temu da ništa konstruktivno neće ostati od nje.
A Man's Got to Know His Limitations...
- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Izvinjavam se sto gusim temu, prosto poludim kad cujem prevaranta tzv. Bozec.
Neka moderator prebaci moj komentar u odgovarajucu temu.
Jos jednom moje izvinjenje.
Neka moderator prebaci moj komentar u odgovarajucu temu.
Jos jednom moje izvinjenje.
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Evo i ja da napravim off,za većinu turboservisa kod nas,ležajeve osovine turba radi jedan lik iz Beogradskog prigradskog naselja 

A Man's Got to Know His Limitations...
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Dam svoju a on mi da 2256 ili 2056? Uz doplatu naravno...?FantomX napisao:Bozec Cacak, raspitate se da li ima nesto na stanju.
Remontuje turbine jako dugo vremena, znam ljude koji su uzimali od njega. Nabudzili su i onaj Audi 1.9TDI Sreckov na 311ks sa ovecom turbinom
Imate tu i tu, ispravnu, koliko bi kostalo da date svoju i dobijete 2056 / 2256, sta vec ima na stanju.
Sto bi rekli, dobra je roba, svaka turbina je testirana i sredjena na pravim masinama, ne samo "kitom" za reparaciju koji kosta 30e na ebay.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Možeš samo da sanjaš,da imaju gotovu GTB2056
Uglavnom pošalješ svoju na sređivanje u Turbo servis i posle završenog posla ti vrate istu nazad.
Postoji razlika u cenama,u zavisnosti koliko se posvećuju svakom delu turbine i u zavisnosti od kvaliteta ugrađenih delova.
Obzirom da kvalitetan set samo ležajeva turbine u inostranstvu košta oko 250eur,isključio bih sve servise koji rade kompletan servis sa garancijom za 250 -300eur.
Drugi bitan segment je,što se remont slabijeg kvaliteta zamaskira,tako što turbadžija "uštroji turbinu",a kako se to radi ne bih ovom prilikom gubio vreme.

Uglavnom pošalješ svoju na sređivanje u Turbo servis i posle završenog posla ti vrate istu nazad.
Postoji razlika u cenama,u zavisnosti koliko se posvećuju svakom delu turbine i u zavisnosti od kvaliteta ugrađenih delova.
Obzirom da kvalitetan set samo ležajeva turbine u inostranstvu košta oko 250eur,isključio bih sve servise koji rade kompletan servis sa garancijom za 250 -300eur.
Drugi bitan segment je,što se remont slabijeg kvaliteta zamaskira,tako što turbadžija "uštroji turbinu",a kako se to radi ne bih ovom prilikom gubio vreme.
A Man's Got to Know His Limitations...
- Zvrle
- Saradnik Uprave
- Garaža: Alfa Romeo 159 SW 1.9 8V 2010 god.
ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v 2003 god. - Lokacija: Breznica
- Lokacija: Homolje
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Meni taj servis Bozec ne uliva poverenje, kolega Novmaxer je njima slao turbinu i tek iz treceg puta su je uradili kako treba
''Alfa Romeo one day.. Alfa Romeo forever''
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Zasto niko ne razmislja o znacajnom poboljsanju fabricke turbine.
Remont recimo standardne turbine ali sa kompresorskim rotorom od kovanog bileta aluminijuma,sa vise lopatica,CNC obradjenim...a ne obican odlivak koji pri jacem remapu moze i da se zalomi
Da ne pominjem i 360c aksijalni lezaj...
Nemojte pustiti da vam servis radi sta hoce,osmislite sami bolji turbo i trazite servisu da realizuje takav setup.
Remont recimo standardne turbine ali sa kompresorskim rotorom od kovanog bileta aluminijuma,sa vise lopatica,CNC obradjenim...a ne obican odlivak koji pri jacem remapu moze i da se zalomi

Da ne pominjem i 360c aksijalni lezaj...
Nemojte pustiti da vam servis radi sta hoce,osmislite sami bolji turbo i trazite servisu da realizuje takav setup.
A Man's Got to Know His Limitations...
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Pitam jer sam razumeo da das svoj turbo a oni ti posalju drugi. Sto znaci onda da tvoj turbo zamaskiraju ili ako je ok on zavrsi kod nekog treceg, sto je vrlo.... Remont je remont i tacka.
Goxy a kako cu onda ja na toj turbini videti i znati koliko moze da izdrzi pritiska i koji airflow daje na kojim obrtajima, koje obrtaje moze da izdrzi itd. Osmislio bih ja odmah turbo, ali oni ne bi znali da mi daju mapu sa koje ja mogu da vidim njegove karakteristike. Sto kod remapa odmah pada u vodu.
Goxy a kako cu onda ja na toj turbini videti i znati koliko moze da izdrzi pritiska i koji airflow daje na kojim obrtajima, koje obrtaje moze da izdrzi itd. Osmislio bih ja odmah turbo, ali oni ne bi znali da mi daju mapu sa koje ja mogu da vidim njegove karakteristike. Sto kod remapa odmah pada u vodu.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
. E ja to stalno pricam...bolje uvek staviti bilo koji fabricki turbo nego hibrid neki...ali cast izuzecima,ima i dobrih..goxy ima takav...
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti


Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Otvorena je tema za dyno day u novaspeedu,pa ko zeli na valjke nek ce cekira tamo
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
Post
Ok, ja znam za pozitivna iskustva, ima turbina uvek, moze da se zameni, doplati, prepravi, remontuje.
I Turbo servis Užice ima svojih gresaka, niko nije bezgresan
Najveca dilema su kit-ovi sa kojima se radi reparacija, masine dobre ima svaki bolji servis koji se bavi tim poslom.
Sent from G4
I Turbo servis Užice ima svojih gresaka, niko nije bezgresan

Najveca dilema su kit-ovi sa kojima se radi reparacija, masine dobre ima svaki bolji servis koji se bavi tim poslom.
Sent from G4
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Mladenke
Ne mislim na hibrid,vec na nesalomivi fabricki turbo,za koji vec mozes lakse da odradis mapiranje.
Ne plasim se ja ni malo za tebe,kako ces nesto izmapirati
Hibridna turbina je vec druga pricha...meni srcu draga
Ne mislim na hibrid,vec na nesalomivi fabricki turbo,za koji vec mozes lakse da odradis mapiranje.
Ne plasim se ja ni malo za tebe,kako ces nesto izmapirati

Hibridna turbina je vec druga pricha...meni srcu draga

A Man's Got to Know His Limitations...
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Nema tu laksi i tezi remap, turbo ko turbo ima svoje karakteristike i po njima podesavas. Sta god da ojacas na fabrickoj turbini, opet ne znas koliko mozes da guras, a glupo je nesto ojacati a ostati pri istom pritisku jer nisi siguran u njegovu izdrzljivost. Sto se tice hibrida, ja se tu ogradjujem. Taj ko ti radi hibrida, duzan je da ti kaze koju temperaturu moze da izdrzi, koji pritisak na kojim obrtajima itd, i po tome radim. Ako kazes 3bara, 3 bara dobijes i sta god da se desi sa turbom ja sa tim nemam nista. 

Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Vidi,nije uopste glupo imati jak stock turbo,ako ti je prethodni istih karakteristika vec riknuo.Sta ima veze sto ti ostane rezerve u turbu,ako je covek vec zadovoljan postojecom mapom.Znaci govorim o istom turbu ali sa kvalitetnijim setupom glavnog sklopa i rotora,koji bi radio na istom pritisku. Po meni je to mnogo bolje nego obican remont turbine,koji je uvek losijeg kvaliteta nego fabricka izvedba.Znaci za koji evro vise,napravis izdrzljiviji turbo.
A Man's Got to Know His Limitations...
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
kasvetan hibrid kosta duplo vise nego klasican remont turbine. Ako recimo remont kosta oko 250e onda ce hibrid kostati oko 400-500e. A za cenu od 400-500e uzmes lepo vecu turbinu, platis majstoru ruke za montazu, doplatis za remap i eto boljeg, veceg, izdrzljivijeg turba, a plus dobijes mnoooogo na konjazi.
Nije problem ni sa fabrickim turbinama i remapom, opet si u granicama izdrzljivosti te turbine, tako da nema potrebe za ojacavanjem iste. Problem se javlja ako se skinu limiteri u ecu-u pa se usled nekih mehanickih neispravnosti turbina vrti vise nego sto treba, a ti o tome nemas poima. Moj fabricki 8v turbo se vrti vec 3gu godinu na 2.6bara bez turbo pikova i nista mu ne smeta, ali ako se i desi da predje 2.6 bara na 2.628 bara ce se upaliti greska i momentalno ugasiti turbinu. A imao sam prilike da se vozim u poskidanim limiterima, gde npr. kad turbo predje 2.5bara, pocne da se oglasava greska, pikovi idu u 2.8 ili 2.9 bara ali auto i dalje ide kao da se nista ne desava. Normalno turbo se vrteo par puta mnogo preko svojih mogucnosti i morao je da se menja.
Drugo, evo na 8v motoru, za 300-400e koliko bi kostalo ojacavanje 8v turbine, mozes staviti gtb2056v, koja ce po mom misljenju pratiti u stopu 8v turbinu u nizim obrtajima. Za vece i da ne pricam sta dobijas. gtb je novije generacije, mnogo jaci, izdrzljiviji itd. Ima vise prepravki ali nista nemoguce. A dobijas mnogo mnogo mnogo vise.
E sad, mogucnosti za remap i promenu turbine su prevelike, sve zavisi ko sta zeli, hoce, koji su mu planirani krajnji ciljevi itd. Sve ima svoju cenu i svoje korisnike.
Po meni, kad vec dajes pare, daj za nesto gde ces imati dobitke. Uvek mozes voziti normalno a imati ogromnu snagu u rezervi na raspolaganju kad ti treba ili kad ti je merak da ga potegnes.
Nije problem ni sa fabrickim turbinama i remapom, opet si u granicama izdrzljivosti te turbine, tako da nema potrebe za ojacavanjem iste. Problem se javlja ako se skinu limiteri u ecu-u pa se usled nekih mehanickih neispravnosti turbina vrti vise nego sto treba, a ti o tome nemas poima. Moj fabricki 8v turbo se vrti vec 3gu godinu na 2.6bara bez turbo pikova i nista mu ne smeta, ali ako se i desi da predje 2.6 bara na 2.628 bara ce se upaliti greska i momentalno ugasiti turbinu. A imao sam prilike da se vozim u poskidanim limiterima, gde npr. kad turbo predje 2.5bara, pocne da se oglasava greska, pikovi idu u 2.8 ili 2.9 bara ali auto i dalje ide kao da se nista ne desava. Normalno turbo se vrteo par puta mnogo preko svojih mogucnosti i morao je da se menja.
Drugo, evo na 8v motoru, za 300-400e koliko bi kostalo ojacavanje 8v turbine, mozes staviti gtb2056v, koja ce po mom misljenju pratiti u stopu 8v turbinu u nizim obrtajima. Za vece i da ne pricam sta dobijas. gtb je novije generacije, mnogo jaci, izdrzljiviji itd. Ima vise prepravki ali nista nemoguce. A dobijas mnogo mnogo mnogo vise.
E sad, mogucnosti za remap i promenu turbine su prevelike, sve zavisi ko sta zeli, hoce, koji su mu planirani krajnji ciljevi itd. Sve ima svoju cenu i svoje korisnike.

Po meni, kad vec dajes pare, daj za nesto gde ces imati dobitke. Uvek mozes voziti normalno a imati ogromnu snagu u rezervi na raspolaganju kad ti treba ili kad ti je merak da ga potegnes.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Mladenke prestani da pises u apsolutnom pritisku kolicine
svaki put pomislim au koliko je to konja
ja se slazem za gtb,ja vozim sa 2056, ali za moje zelje on ce biti slab,posto dodirujem njegovu granicu 2.4bara(ne apsolutnog) zato sam pripremio gtb2260vzk koji ce za moj motor biti nesalomiv,valjda
ima mali lag



Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Mladenke
Potpisujem sve sto si rekao ali nekome recimo glavni motiv moze biti,da ostavi sve stock ispod haube,sto zbog izgleda,sto zbog izbegavanja pravljenja custom elemenata za preradu na veci turbo punjac.
Malo veca turbina u zavisnosti od modela,moze zahtevati znacajnu preradu nekih elemenata usisa,dovoda ulja,pogotovo ako vec po defaultu ima malo mesta u motornom prostoru.
Ne jednom sam video rucno skrojenu termozastitu za drugu turbinu u motornom prostoru,sto meni izgleda mnogo ruzno.
Malo je ili ni malo majstora,koji mogu da izvedu kvalitetnu logisticku podrsku za preradu,koja ce biti i funkcionalna i estetski lepa.
Evo neke moje ideje za stock poboljsani turbo uz remap na 1.9 16v motoru (sa 150 na 180ks)
Nemoj molim te sada da kukas za svaki dinar sto bi vise dao,poenta je da se zadrzi originalnost pod haubom
-Set za reparaciju turbine,koji ukljucuje aksijalni lezaj 360c - oko 80$

Sa ovim lezajevima ne bi imao problema,ni ako ti se turbo malo i prevrti
-Kompresorski tocak od billet kovanog aluminijuma,koji nije odliven,nego je izradjen na CNC-u - oko 100$

Tacno je da cena svega ovoga nije mala ali nekome ovo mozda bude interesantno ako zeli da zadrzi fabricki izgled svega i da ima 100% pouzdanu turbinu,koja moze da izdrzi sve zahteve ovakvog remapa.
Vrlo sam skeptican po pitanju izdrzljivosti obicne fabricke turbine i remapa.U situaciji fabricka turbina,remap + zestoko ispoljavanje snage u duzem intervalu na znacajnom nagibu (kanjon Morace npr),fabricka turbina polako umire...
Ma u krajnjem slucaju,idi u neki Audi servis,za obican remont turbine bi ti uzeli skoro onoliko para,koliko bi na ovaj nacin potrosio za pojacani turbo za neku Alfu
Potpisujem sve sto si rekao ali nekome recimo glavni motiv moze biti,da ostavi sve stock ispod haube,sto zbog izgleda,sto zbog izbegavanja pravljenja custom elemenata za preradu na veci turbo punjac.
Malo veca turbina u zavisnosti od modela,moze zahtevati znacajnu preradu nekih elemenata usisa,dovoda ulja,pogotovo ako vec po defaultu ima malo mesta u motornom prostoru.
Ne jednom sam video rucno skrojenu termozastitu za drugu turbinu u motornom prostoru,sto meni izgleda mnogo ruzno.
Malo je ili ni malo majstora,koji mogu da izvedu kvalitetnu logisticku podrsku za preradu,koja ce biti i funkcionalna i estetski lepa.
Evo neke moje ideje za stock poboljsani turbo uz remap na 1.9 16v motoru (sa 150 na 180ks)
Nemoj molim te sada da kukas za svaki dinar sto bi vise dao,poenta je da se zadrzi originalnost pod haubom

-Set za reparaciju turbine,koji ukljucuje aksijalni lezaj 360c - oko 80$

Sa ovim lezajevima ne bi imao problema,ni ako ti se turbo malo i prevrti

-Kompresorski tocak od billet kovanog aluminijuma,koji nije odliven,nego je izradjen na CNC-u - oko 100$

Tacno je da cena svega ovoga nije mala ali nekome ovo mozda bude interesantno ako zeli da zadrzi fabricki izgled svega i da ima 100% pouzdanu turbinu,koja moze da izdrzi sve zahteve ovakvog remapa.
Vrlo sam skeptican po pitanju izdrzljivosti obicne fabricke turbine i remapa.U situaciji fabricka turbina,remap + zestoko ispoljavanje snage u duzem intervalu na znacajnom nagibu (kanjon Morace npr),fabricka turbina polako umire...
Ma u krajnjem slucaju,idi u neki Audi servis,za obican remont turbine bi ti uzeli skoro onoliko para,koliko bi na ovaj nacin potrosio za pojacani turbo za neku Alfu

A Man's Got to Know His Limitations...
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Prvom dobrovoljcu,autor teme Zexmaster,sredjuje sklapanje ovakve turbine za 2 piva 

A Man's Got to Know His Limitations...