Stranica 6 od 21

Re: Selespeed problem

Poslato: Čet Feb 10, 2011 9:31 pm
od dejan555
u amagu
tj. Sava ga je tražio dalje i napomenu da je jedva našo ...

Re: Selespeed problem

Poslato: Pet Feb 11, 2011 6:18 pm
od Neewbie
Zato sto sam je ja platio prosle godine nesto oko 10000...A i ruke sam manje platio, slagacu te koliko...Mislim da je to mnogo...
Inace preko je oko 60 ojra!Al za fiata, ali kazu da je isto!

Re: Selespeed problem

Poslato: Čet Mar 10, 2011 4:21 am
od mikic8004
Pozdrav svima...
Dugo i opsirno citam vase teme postovo itd, jer uskoro cim prikupim jos malo para, kupjem 147 2.0 ss i naravno da se dosta interesujem oko toga. Neke od vas kao i da poznajem, tj vase automobile koliko citam o vama i o njima :grin:
Nego, mene zanima kako se to radi kalibracija, posto vidim da ovde to neko radi am, samo pozajmi kabal za t, pa me interesuje kako se to radi, poveze na racunar pa ima neki program ili kako?? :scratch: Objasnite mi malo o toj kalibraciji molim vas, i naravno koliko kosta u servisu, ili ako neko od vas to sam radi, kako radi i gde, i koliko cesto se to radi? Puno pozdrava i nadam se da cu se i ja uskoro hvaliti ovde jednom lepoticom :cool: :D :amen:

selespeed menjac, gde raditi servis ??

Poslato: Sre Mar 23, 2011 3:49 am
od terza-147
alfa 147 2.0, 2000 g. preskace mi 1,3 i 5 brzinu , prva dva puta brisao sam problem u servisu pa se neko vreme nije pojavljao , ali od nedavno opet.. da li je neko cuo za isti problem, i gde bih mogao da servisiram auto ? raspitivao se u par servisa , ali kako to vec ide , kazu dodji pa ce mo da vidimo , dok su mi u Nisu u jednom servisu rekli na prvu onako- kostace vise od 1000 e . unapred zahvalan svakom ko me uputi na pravo mesto

Re: Selespeed problem

Poslato: Sre Mar 23, 2011 7:45 pm
od terza-147
Gerg napisao:Pa kao sto znas...tj. cuo si iz prethodnog posta da imam isti probblem kao duke nuke.....
Preslikan,ja nisam mogao verovati da je potpuno isto....uplasio sam se da nije nesto vece i skuplje riknulo...kad ono kabal i kontakti....Sad kad radim veliki dservis pogledace mi i menjac,inace majstor je hvaljen za selespeed.
ko je majstor i gde se nalazi ?

Re: Selespeed problem

Poslato: Sre Mar 23, 2011 8:02 pm
od terza-147
dejan555 napisao:Da odgovorim samom sebi - za selespeed postoji samo jedan servis u BG,
to je onaj ovlašćeni sa tradicijom ;)
koji , gde se tacno nalazi , posalji adresu, pls

Re: Selespeed problem

Poslato: Čet Mar 24, 2011 12:07 pm
od Spacemaster
Batali ovlašćene i servise koji to nikad nisu radili:

Servis Dejan Dajic - Desha
011/344-41-59
063/339-617
Djordja Kratovca 54
Beograd

Re: selespeed menjac, gde raditi servis ??

Poslato: Čet Mar 24, 2011 12:28 pm
od s3kan
terza-147 napisao:alfa 147 2.0, 2000 g. preskace mi 1,3 i 5 brzinu , prva dva puta brisao sam problem u servisu pa se neko vreme nije pojavljao , ali od nedavno opet.. da li je neko cuo za isti problem, i gde bih mogao da servisiram auto ? raspitivao se u par servisa , ali kako to vec ide , kazu dodji pa ce mo da vidimo , dok su mi u Nisu u jednom servisu rekli na prvu onako- kostace vise od 1000 e . unapred zahvalan svakom ko me uputi na pravo mesto
Ako ima problem da ubaci u 1,3 i 5 to ti je vjerovatno elektroventil neparnih brzina.

Ja sam imao slučaj sa tim, nije da ih je preskakao nego je ubacivao, ali sa dosta kašnjenja.

To sam kod Deše sredio, mislim da je ventil polovan bio oko 50e. Neki dan kad sam bio kod Deše kaže da u poslednje vrijeme dosta ljudi dolazi sa sličnim poroblemima.

Čitao sam na alfa owner forumu da pasuju elektroventili od Stila SS, a oni su valjda bolje riješeni, tako da ako gdje nađeš od Stila mislim da je bolje rješenje.

Re: Selespeed problem

Poslato: Čet Mar 24, 2011 4:21 pm
od KeleA
Mirko i Vlada imaju ceo menjac od Stila SS, a to kad preskace 1.3.5 moze da bude i senzor (nov je 2650 din) , samo trazite senzor polozaja radilice za punto isti je, ali je ovaj 3 puta jeftiniji

Re: selespeed menjac, gde raditi servis ??

Poslato: Čet Mar 24, 2011 6:40 pm
od terza-147
hvala druze , deshu mnogi ga hvale , oticicu do njega !!

Re: selespeed menjac, gde raditi servis ??

Poslato: Čet Mar 24, 2011 7:26 pm
od terza-147
s3kan napisao:
terza-147 napisao:alfa 147 2.0, 2000 g. preskace mi 1,3 i 5 brzinu , prva dva puta brisao sam problem u servisu pa se neko vreme nije pojavljao , ali od nedavno opet.. da li je neko cuo za isti problem, i gde bih mogao da servisiram auto ? raspitivao se u par servisa , ali kako to vec ide , kazu dodji pa ce mo da vidimo , dok su mi u Nisu u jednom servisu rekli na prvu onako- kostace vise od 1000 e . unapred zahvalan svakom ko me uputi na pravo mesto
Ako ima problem da ubaci u 1,3 i 5 to ti je vjerovatno elektroventil neparnih brzina.

Ja sam imao slučaj sa tim, nije da ih je preskakao nego je ubacivao, ali sa dosta kašnjenja.

To sam kod Deše sredio, mislim da je ventil polovan bio oko 50e. Neki dan kad sam bio kod Deše kaže da u poslednje vrijeme dosta ljudi dolazi sa sličnim poroblemima.

Čitao sam na alfa owner forumu da pasuju elektroventili od Stila SS, a oni su valjda bolje riješeni, tako da ako gdje nađeš od Stila mislim da je bolje rješenje.
druze , ja sam vise za varijantu - novo , napisi mi ako znas gde mogu to da kupim ili narucim ?? pozdrav

Re: Selespeed problem

Poslato: Pet Mar 25, 2011 12:30 pm
od Spacemaster
Elektro ventil neparnih brzina ti je oko 350EU u Delti, proveri još jednom.
Sa druge strane, možda ti ne treba novi. Nego, izbaciš svo selespeed ulje, izvadiš ventil, rastaviš i očistiš, vratiš ubaciš novo ulje i vidiš da li si rešio problem.

P.S
Ovo ti važi samo ako su unutrašnji zidovi cilindra ventila i spoljašnji klipa ventila neoštećeni, u suprotnom ne gine ti polovan ispravan ili nov...

Deša sve to može da ti uradi, tj. prvo da uradi dijagnostiku pa potom da sam odlučiš kako dalje...

Re: Selespeed problem

Poslato: Pet Mar 25, 2011 6:42 pm
od terza-147
druze hvala ti ko bratu !! bas sam se cimao oko tog menjaca, nijedan servis od bora do nisa nije znao nista oko tog selespeed menjaca, al naravno otkrice oni to i kostace vise od 1000 e , to znaju :)). auto sam ostavio bratu da ga sredi , posto sam ja na prekookeanskom turistickom brodu , radim kao bartender i ostalo mi je jos dva meseca do kraja ugovora , tako da sva upustva koja meni salju u vezi auta , ja preusmerim bratu . on ce ovih dana da dotera auto u bg-u, samo me zanima jel nije rizicno da ga tako vozi , jer samo druga i cetvrta brzine rade?

Re: Selespeed problem

Poslato: Pet Mar 25, 2011 8:29 pm
od Spacemaster
Ma rizično je svakako, ali što za početak ne bi uradio sledeće.
Odmah pored akumulatora, tj. između njega i motora nalazi se džek konektor (baš je velik dase ne bi uočio).

1. Skini kleme sa akumulatora, otvori vozačeva vrata i sačekaj 10min.
2. Nađi pomenuti veliki konektor (džek) koji se nalazi tik uz akumulator, tj. između akumulatora i motora.
3. Raskači pomenuti konektor i obe strane konektora dobro naprskaj WD10 sredstvom za čišenje, odmašćivanje, koroziju itd.
4. Sačekaj sat vremena i kompresovanim vazduhom (tipa neka elektro pumpa za gume ili slično) izduvaj obe strane konektora i ponovo ih spoji.
5. Vrati kleme, upali kola, provozaj se i vidi da li ima pomaka

Evo i slike gde bi trebao da bude taj konektor:

Slika

Ako budeš terao kola kod Deše, obavezno moraš da zakažeš termin.

Re: Selespeed problem

Poslato: Sub Mar 26, 2011 8:39 pm
od terza-147
ok , hvala ti na svemu druze , zvace moj burazer deshu i zakazace ...pozdrav sa cariba !!

Re: Selespeed problem

Poslato: Ned Apr 24, 2011 11:27 pm
od Gerg
Kad se da kontakt koliko vama moze brzina da promeni menjac?
Jedni trvde sve,jedni tvrde samo dve...
Ja iskreno nikad nisam probao,nije mi tu auto ali bas bih voleo da cujem vas?

Re: Selespeed problem

Poslato: Pon Apr 25, 2011 11:38 am
od Neewbie
Prva, druga i naravno rikverAc...Kod mene je bar tako... :wave:

Re: Selespeed problem

Poslato: Pon Apr 25, 2011 1:11 pm
od Gerg
I kod mene je na 156-ici tako....
Tvrdi jedan ortak da njegova 147 matora(ne FL) moze na kontaktu presaltati sve brzine...Ja mu u to neverujem...ali da pitam vlasnike,posto je kod moje matore 156-ice prva druga i rikverc i nema dalje :D

Re: Selespeed problem

Poslato: Pon Apr 25, 2011 2:17 pm
od ZEPP 46
147,2002...moja licno...salta kada je na kontaktu sve brzine i R..i tako radi ispravan selespeed!!!!!!!!!! Kada je motor u radu...salta dok niste u pokretu 1.2. i R!! Verovao ti ili ne :grin:

Re: Selespeed problem

Poslato: Pon Apr 25, 2011 2:45 pm
od Gerg
Da cujemo jos vlasnika i jos teorija :grin:

Re: Selespeed problem

Poslato: Uto Apr 26, 2011 5:19 am
od interceptor
Evo ja sinoć probao...sa uklj.kontaktom i ugašenim motorom rade sve brzine,kada motor radi onda 1,2 i R.I kada motor radi i otvorena su vozačeva vrata on kada se ubaci u brzinu pusti zvučno upozorenje i izbaci u N.

Re: Selespeed problem

Poslato: Uto Apr 26, 2011 12:34 pm
od branimir_
interceptor napisao:Evo ja sinoć probao...sa uklj.kontaktom i ugašenim motorom rade sve brzine,kada motor radi onda 1,2 i R.I kada motor radi i otvorena su vozačeva vrata on kada se ubaci u brzinu pusti zvučno upozorenje i izbaci u N.
I kod mene. Mislim da je tako i podesen.

Re: Selespeed problem

Poslato: Uto Apr 26, 2011 12:40 pm
od mad-max
:podrzava

Re: Selespeed problem

Poslato: Uto Apr 26, 2011 4:35 pm
od Gerg
Jeste logicno da presalta sve brzine na kontaktu....
Videcu sa majstorom,nista mi nije jasno :grin:

Re: Selespeed problem

Poslato: Čet Apr 28, 2011 9:33 am
od Duke Nukem
Ako ti radi normalno, mislim da nikakvo merilo niej koliko brzina salta na kontaktu.
Moguce je da je do verzije software-a u samom ecu-u menjaca to da li ce da salta sve ili samo 2 + R.