ALFA ROMEO 75 - The Last Real Legend!
-
Go
- Drug Član
Post
Ako hoces da juris za male pare-ALAT U RUKE Prosiri usisne i izduvne kanale na glavi(2-3mm) i dooooooooobro ih ispoliraj. Zatim izbaci (za pocetak!) prednji lonac, tj. napravi nov auspuh od 60mm cevi. Sa tako blago "uradjenom" glavom i otvorenijim izduvom, po mojoj proceni, moglo bi se dobiti nekih 10-15KS, a kostalo bi te 4 puta manje od chipovanja
Medjutim, nulta faza bilo kakvog tuninga bi svima trebale da budu kocnice! Dzaba sto ce Alfa 2.0TS da juri recimo 250km/h, ako posle nece moci da se zaustavi Znaci (barem) FERRODO plocice(a ko nema samoventilirajuce discove-neka ih nabavi!), teflonska creva i TUTELA EXTREME 5 kociono ulje (trpi temperature do +300c). KAD STISNES PEDALU-SAJBNA DA TI ISKOCI
Medjutim, nulta faza bilo kakvog tuninga bi svima trebale da budu kocnice! Dzaba sto ce Alfa 2.0TS da juri recimo 250km/h, ako posle nece moci da se zaustavi Znaci (barem) FERRODO plocice(a ko nema samoventilirajuce discove-neka ih nabavi!), teflonska creva i TUTELA EXTREME 5 kociono ulje (trpi temperature do +300c). KAD STISNES PEDALU-SAJBNA DA TI ISKOCI
-
Go
- Drug Član
Post
ja ih mozda ne bi dooooooobro ispolirao, jer se definitivno nije pokazalo dobro... gledao sam kod gomile trkaca, kazu da se dobije kontra efekat... a citao sam u jednoj skripti da se ne postize nista - treba ih prosiriti i ostaviti malo grube - zbog mesanja vazduha i benzina, cak je porche uradio bukvalno staklo usis i nisu bili zadovoljni...Fris75turbo napisao:Ako hoces da juris za male pare-ALAT U RUKE Prosiri usisne i izduvne kanale na glavi(2-3mm) i dooooooooobro ih ispoliraj.
-
Go
- Drug Član
Post
p.s.-Dr.Zilienu i meni se pokazalo dobro, dooooobro poliranje na Yugu 1.5. Naravno bilo je tu i drugih "kucnih radinosti"...
Rezultat je bio ok: Preko 100ks, 0-100km/h za 8sec i max 220km/h.
Ne bih ni ja bio zadovoljan da mi je Nemacki boxer ispod haube Dobro kaze Sale: NEKA MENJAJU MOTORMilos napisao:cak je porche uradio bukvalno staklo usis i nisu bili zadovoljni...
p.s.-Dr.Zilienu i meni se pokazalo dobro, dooooobro poliranje na Yugu 1.5. Naravno bilo je tu i drugih "kucnih radinosti"...
Rezultat je bio ok: Preko 100ks, 0-100km/h za 8sec i max 220km/h.
-
Go
- Drug Član
Post
Kompresija kod TS8V je 10:1.
A sto se tice 2,0TB 175Bhp, ako se vic ide na varijantu da se stavi motor i iz drugog modela pre bi jurio 2.0 V6 Turbo, e to bi voleo da vidim u 75tici.
Najlakse budyenje je ono sto smo Alexa i ja uradili ....
Jednostavno stavili 3.0 V6 i gotova prica, e onda je to nesto budziti cipovima, sirnjem usisnih kanala i slicno...
Inace i bez bilo kakve dorade auto ide ko blesav, samo malo jaci gas i po suvom zadnji karaj ode u strano, okrece se ko od sale , a unutra zvuk ko na motoro, uh mnogo je dobro, kad bolje razmislim bolje da i ja nadjem neki takav motor i da ga ostavim kao da je registrovan na 2.0.....
A sto se tice 2,0TB 175Bhp, ako se vic ide na varijantu da se stavi motor i iz drugog modela pre bi jurio 2.0 V6 Turbo, e to bi voleo da vidim u 75tici.
Najlakse budyenje je ono sto smo Alexa i ja uradili ....
Jednostavno stavili 3.0 V6 i gotova prica, e onda je to nesto budziti cipovima, sirnjem usisnih kanala i slicno...
Inace i bez bilo kakve dorade auto ide ko blesav, samo malo jaci gas i po suvom zadnji karaj ode u strano, okrece se ko od sale , a unutra zvuk ko na motoro, uh mnogo je dobro, kad bolje razmislim bolje da i ja nadjem neki takav motor i da ga ostavim kao da je registrovan na 2.0.....
-
Go
- Drug Član
Post
@Zen
Ma sila je to, prima gas kao lud , imam jednog u dvoristu servisa, vozuckam ga svaki dan... Samo sumnjam da je Alfa napustila taj koncept motora iz dosade...
@Milos
Porsche je odlican automobil, s tim sto ja U ZIVOTU NE BIH DAO TOLIKO PARA ZA DEUTSCHERA To je bar tri GTA 147-ice, pa ti vidi
Ma, jesam ja na dobro forumu :paleconfused:
@75TS
Hmmmm, pa mi telepatski komuniciramo: 2.0 V6 Turbo u 75-ici
Ma sila je to, prima gas kao lud , imam jednog u dvoristu servisa, vozuckam ga svaki dan... Samo sumnjam da je Alfa napustila taj koncept motora iz dosade...
@Milos
Porsche je odlican automobil, s tim sto ja U ZIVOTU NE BIH DAO TOLIKO PARA ZA DEUTSCHERA To je bar tri GTA 147-ice, pa ti vidi
Ma, jesam ja na dobro forumu :paleconfused:
@75TS
Hmmmm, pa mi telepatski komuniciramo: 2.0 V6 Turbo u 75-ici
-
Go
- Drug Član
Post
ne znam da li ste videli ovaj filmic, ali sigurno bi trebalo !!!
http://www.autoclips.net/detail.php?par ... video=1287
http://www.autoclips.net/detail.php?par ... video=1287
-
Go
- Drug Član
Post
Bilo bi super, samo jako sam vezan za svoju crvenu 33-ku koju sada pokusavam da dovedem u red (rezervoar, limarija...) Zato zamena ili prodaja ne dolazi u obzir... Pa kad to sve zavrsim i skupim lovu dolazi na red 75-ca... To mi je neki plan, 33-ka sa malim motorom i prednjom vuchom i 75-ca sa velikim motorom i zadnjom vuchom. Kao sto bi rekao slavni Kapetan Dzon Piplfoks "Od jedne Alfe jache su dve Afle!"
-
Go
- Drug Član
Post
Evo sad sam video na autoclips.net da je neko poslao video sa Alfom 75, kak o ide 240 km/h....pretpostavljam na nasem auto-putu
http://www.autoclips.net/detail.php?id_video=2858
Clan ovog foruma ?
http://www.autoclips.net/detail.php?id_video=2858
Clan ovog foruma ?
-
ki
- Drug Član
Post
Samo vi prichajte, ali dok prichate ljudi rade...
75 V6 TuRbo
Ili kako bi Frish rekao Vatraaaaaa!
Dakle, chisto za info, ovo je TuRbo konverzija klasichnog 75-icinog 3.0 V6 motora... :devil_grr_wink:
Ovako neshto je Alfa radila dok je josh uchestvovala u F1, a sada je to uradjeno u privatnoj rezhiji - znachi red cilindara + TuRbo + red cilindara + Turbo, sve to u "V"... Grom i pakao!
A evo i malo da raspalim vatru sa 75 IMSA Corse... Chisto da se ne pomesha sa prethodnim projektom, ovo je masterpiece Autodelte...
The IMSA Corse is the extreme race breed of the 75 series.... Only a couple were produced by Autodelta... They featured a leightweight chassis and fiberglass body panels giving the car a perfect 50/50 weight distribution. The engine was heavily breathed upon, resulting in a 400hp power plant. Suspension and brake system were extensively modified to keep up with the power of the engine...
75 V6 TuRbo
Ili kako bi Frish rekao Vatraaaaaa!
Dakle, chisto za info, ovo je TuRbo konverzija klasichnog 75-icinog 3.0 V6 motora... :devil_grr_wink:
Ovako neshto je Alfa radila dok je josh uchestvovala u F1, a sada je to uradjeno u privatnoj rezhiji - znachi red cilindara + TuRbo + red cilindara + Turbo, sve to u "V"... Grom i pakao!
A evo i malo da raspalim vatru sa 75 IMSA Corse... Chisto da se ne pomesha sa prethodnim projektom, ovo je masterpiece Autodelte...
The IMSA Corse is the extreme race breed of the 75 series.... Only a couple were produced by Autodelta... They featured a leightweight chassis and fiberglass body panels giving the car a perfect 50/50 weight distribution. The engine was heavily breathed upon, resulting in a 400hp power plant. Suspension and brake system were extensively modified to keep up with the power of the engine...