
ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
- sale_75
- Garaža: Honda CB750 K
Honda CB750 C - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- sale_75
- Garaža: Honda CB750 K
Honda CB750 C - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Poslednja izmena od sale_75 u Pon Okt 03, 2011 6:18 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
i meni se karavnka svidela ali u mojoj viziji (chop-shop),ima tu nesto sto bi trebalo prepraviti
radjena je neka experimentalna serija od par komada sa mislim samo 2.5 motorom i 1.8t
nije zazivela proizvodnja



a nije ni ovo lose kome treba za neku dostavu




ja sam u vinogradu imao problem sa ovim drugima,kad god idem prvo ograbuljam poskidane rezervne gume i maramice pa spalim zbog dezinfekcije
radjena je neka experimentalna serija od par komada sa mislim samo 2.5 motorom i 1.8t
nije zazivela proizvodnja



a nije ni ovo lose kome treba za neku dostavu




ja sam u vinogradu imao problem sa ovim drugima,kad god idem prvo ograbuljam poskidane rezervne gume i maramice pa spalim zbog dezinfekcije
Poslednja izmena od ljube-kugla u Pon Okt 03, 2011 6:27 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
za one sto se upoznaju sa autom pa im treba podatak kako se skida tabla i vadi lisce iz ventilacije
http://alfa75register.webklik.nl/page/ventilator1
http://alfa75register.webklik.nl/page/ventilator2
http://alfa75register.webklik.nl/page/ventilator3
http://alfa75register.webklik.nl/page/ventilator4
http://alfa75register.webklik.nl/page/ventilator1
http://alfa75register.webklik.nl/page/ventilator2
http://alfa75register.webklik.nl/page/ventilator3
http://alfa75register.webklik.nl/page/ventilator4
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- sale_75
- Garaža: Honda CB750 K
Honda CB750 C - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
mozda imam u kolekciji od par stotina komada,potrajace prelistavanje ali potrazicu
otvorio sam lav twist i cokoladu sa lesnicima i krecem u akciju
otvorio sam lav twist i cokoladu sa lesnicima i krecem u akciju
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
- sale_75
- Garaža: Honda CB750 K
Honda CB750 C - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Hvala, ti si lu... Ja pijem Sprite i jedem Euroblok 3. Zvao sam ovog lika i rekao mi je da je skoro prodao 5x100 i da treba da ih dobije za 15-ak dana
http://www.polovniautomobili.com/oglas1 ... c15_16_17/
http://www.polovniautomobili.com/oglas1 ... c15_16_17/
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
kad sam se vracao sa mora i dok sam cekao pratnju,stanem na prosirenju na raskrsnici za Kraljevo bas preko puta nekog vulkanizera a on i na krovu izlozenih felni i ostao mi pogled na nekima lice na RH cup al imaju falcinu bar jedno 15cm
ali posto smo pare potrosili a i puni stvari,ostalo je samo secanje
ako ne nadjem nista pametno za prolece,zapalim kod familije u KV i zaredjam po vulkanizerima a tamo ih ima par ozbiljnih a verujem da i cene nisu izuvanje kao po BGD-u,ovde sam nalazio lepe i jeftine ali su 4x108,4x114.3...
ali posto smo pare potrosili a i puni stvari,ostalo je samo secanje
ako ne nadjem nista pametno za prolece,zapalim kod familije u KV i zaredjam po vulkanizerima a tamo ih ima par ozbiljnih a verujem da i cene nisu izuvanje kao po BGD-u,ovde sam nalazio lepe i jeftine ali su 4x108,4x114.3...
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
75-ica sa farovima od gtv-jke i nekom spojlercinom na gepeku
svidjaju mi se farovi,lepsi su od bmw-ovih



svidjaju mi se farovi,lepsi su od bmw-ovih



ko na nas krene iz mesta je naje&o
- sale_75
- Garaža: Honda CB750 K
Honda CB750 C - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Da lepsi su Alfini, spojler mi se ne svidja i mislim da je od EVO 7
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
otvor na haubi ja od EVO 6-ice...
donji deo haube je od gtv6...
donji deo haube je od gtv6...
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
al izgleda becarski,vidim ja da mi se smesi brusilica i CO2
JaMal@
montirao sam pumpu i odma je skidao da je predihtujem i evo je radi,za nijansu se teze mota od predhodne dok je hladno ulje ali kad je vruce ide isto tako,i vraca se volan,ne krivudam auto-putem,a letvu nisam jos prepakovao,kad stignem mada za sad ne treba
da sklapam unibol i teflone za turbo zver
JaMal@
montirao sam pumpu i odma je skidao da je predihtujem i evo je radi,za nijansu se teze mota od predhodne dok je hladno ulje ali kad je vruce ide isto tako,i vraca se volan,ne krivudam auto-putem,a letvu nisam jos prepakovao,kad stignem mada za sad ne treba
da sklapam unibol i teflone za turbo zver
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
cool, drago mi je da ti radi...
za ovo... dogovoricemo se, imam sad tonu posla i ne planiram nista skoro da radim na tome... ako ikad...
za ovo... dogovoricemo se, imam sad tonu posla i ne planiram nista skoro da radim na tome... ako ikad...
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
ma opusteno kao dekin pred spavanje
ko na nas krene iz mesta je naje&o
-
ki
- Drug Član
Post
U kojoj te dimenziji zanima BBS RS? 15' - 16' i koja shirina?
Evo kako izgleda, ali na zalost guma nije montirana pa utisak nije dovoljno dobar...

A ovde se moze videti gde stoji u odnosu na rub...

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
sale_75 napisao:Hvala, ti si lu... Ja pijem Sprite i jedem Euroblok 3. Zvao sam ovog lika i rekao mi je da je skoro prodao 5x100 i da treba da ih dobije za 15-ak dana
http://www.polovniautomobili.com/oglas1 ... c15_16_17/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
U kojoj te dimenziji zanima BBS RS? 15' - 16' i koja shirina?

Evo kako izgleda, ali na zalost guma nije montirana pa utisak nije dovoljno dobar...

A ovde se moze videti gde stoji u odnosu na rub...


- sale_75
- Garaža: Honda CB750 K
Honda CB750 C - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Ma mislim da su 15 sasvim ok jer ako uzmem 16 mislim da cu onda morati da imam gumu najmanje /45. Da li su tvoje ili znas nekog ko ih ima?
-
ki
- Drug Član
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Mogu da ti sastavim 15x8 ako si zainteresovan i to u 5x98.
Ove gore na slici su 16x9 i takodje su moje.

Ove gore na slici su 16x9 i takodje su moje.
- sale_75
- Garaža: Honda CB750 K
Honda CB750 C - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- sale_75
- Garaža: Honda CB750 K
Honda CB750 C - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Tekst je preuzet odavde:
http://promobile.rs/Test-voznja-automob ... ontent.htm
http://jalopnik.com/5450420/results-of- ... 00-beaters
Ginna, Monica Bellucci, Sharlotte Cassiragi – kako odoleti italijanskom šarmu i bezvremenoj lepoti. I u teškim vremenima za ovog italijanskog proizvođača, kada su tehnički dosta zaostajali za proračunatim i perfekcionistički nastrojenim nemačkim inženjerima, stigla je nova nada. Ali uzalud…
Predstavljamo Vam - Alfu Romeo 75 - naslednicu legendarne Giulitte koja je pronela slavu italijanskog proizvođača pobedama na relijima širom sveta. Karakteristike italijanskih motora, a naročito Alfe su visoki broj obrtaja i velika snaga. Izlaskom na tržiste Alfe 75, 1985. godine niko nije mogao da zamisli crne dane novog modela automobila.
Slab uspeh na tržistu je zasluga loše koncepcije motora i menjača. O čemu se radi? Radi postizanja idealne težinske ravnoteže menjač je montiran na zadnjem mostu. Na taj način su produženi svi neophodni elemnti za komandovanje menjačem i najveći su krivci za sve kvarove. Ravnoteža je postignuta, ali se zato izgubilo na kvalitetu menjača, loši sinhroni i dugačke poluge dovode do teškog manevrisanja menjačem i brzog propadanja lamele. Sve ovo bi možda i bilo podnošljivo da rezervni delovi nisu preskupi i da njihova zamena zahteva dobro obučenog i opremljenog servisera.
Forma karosrije nije naročito upadljiva, niti lepa na oko, ali pozamašni gabariti omogućavaju komforni smeštaj četiri odrasle osobe sa prtljagom. Pravi "Alfisti" će veoma lako preći preko svega jer najveću pažnju posvećuju motorima. Motori su sportski rađeni, visokoobrtajni sa dosta snage, startni i živahni u vožnji. Najmanji motor, od 1600 ccm sa 110 ks je sasvim dovoljan za naše uslove. Najmoćniji je svakako V6 3000 ccm sa 192ks koji ispod 7 sekundi dostize 100 km/h.
Mnogo češće se susreće manji V6 2400 ccm sa 140ks; manje troši i jeftiniji je za kupovinu. Četvorocilindrična alternativa je svakako Twin Spark 2.0 sa 145 ks, sa dve svećice po cilindru, prava mera za karoseriju.
Vozne karakteristike
U svakom slučaju i motor sa 1800 ccm je dobar izbor koji sa 120 ks može da zadovolji veliki krug alfista. Svi motori se od strane specijalista ocenjuju kao dobri i izdržljivi. Najčešće susretani problem je istrošena bregasta osovina nakon 100.000 km. Menjač je najslabija tačka, delovi brzo stare, a curenje ulja je moguće čak i u prvih 50.000 km. Sve to dovodi do otvrdnjavanja menjača i propadanja delova, naročito sinhrona. Pošto su motori sportski njihovi vlasnici su sigurno isprobavali njihove mogućnosti do kraja. Zbog toga često ima problema sa glavom motora. Problemi na glavi motora se veoma lako uočavaju. Ako iz auspuha izlazi beli dim ili se u ekspanzionom sudu za hlađenje pojavljuju mehurići, najava je skupe popravke koja će Vam odneti preko 300 eura. Startovanje iz mesta i biti prvi na semaforu je slatko zadovoljstvo, ali to dovodi do bržeg trošenja guma i lamele. Istrošena lamela se lako otkriva. Ubacite menjač u treću brzinu, povucite ručnu, pustite kvačilo. Ako se motor ne ugasi, to je znak da je lamela preživela i treba joj zamena. Ako naiđete na ovakav problem bolje je ne upuštati se u kupovinu jer pored lamele stradaju i ostali delovi. Popravka menjača može Vas koštati više od celog novog automobila.
Cena
Cene polovnih automobila se kreću između 1000 i 2450 eura za modele proizvedene od 1987. do 1991. godine kada je i prestala proizvodnja ovog modela. Na osnovu karakteristika vozila koje smo naveli u tekstu, dobro istestirajte konkretan auto koji Vas interesuje i donesite odluku. Mi smo tu da Vam pomognemo savetima, a zadovoljstvo je samo Vaše!
Najjači argument za kupovinu Alfe 75 je svakako cena, ali ne zaboravite da i Vas kao budućeg vlasnika čeka težak udarac kad budete hteli da je prodate. Ako ipak želite da postanete Alfista onda morate biti prijatelj majstorima, dobrim poznavaocima italijanskih vozila, pogotovu Alfe. Alfa zahteva stalnu kontrolu, dobru podršku i stalna ulaganja. Ali zadovoljstvo nema cenu. Zar ne?
Ukoliko želite baš ovaj model, možete ga pronaći u nekom od auto oglasa na našem sajtu
http://promobile.rs/Test-voznja-automob ... ontent.htm
http://jalopnik.com/5450420/results-of- ... 00-beaters
Ginna, Monica Bellucci, Sharlotte Cassiragi – kako odoleti italijanskom šarmu i bezvremenoj lepoti. I u teškim vremenima za ovog italijanskog proizvođača, kada su tehnički dosta zaostajali za proračunatim i perfekcionistički nastrojenim nemačkim inženjerima, stigla je nova nada. Ali uzalud…
Predstavljamo Vam - Alfu Romeo 75 - naslednicu legendarne Giulitte koja je pronela slavu italijanskog proizvođača pobedama na relijima širom sveta. Karakteristike italijanskih motora, a naročito Alfe su visoki broj obrtaja i velika snaga. Izlaskom na tržiste Alfe 75, 1985. godine niko nije mogao da zamisli crne dane novog modela automobila.
Slab uspeh na tržistu je zasluga loše koncepcije motora i menjača. O čemu se radi? Radi postizanja idealne težinske ravnoteže menjač je montiran na zadnjem mostu. Na taj način su produženi svi neophodni elemnti za komandovanje menjačem i najveći su krivci za sve kvarove. Ravnoteža je postignuta, ali se zato izgubilo na kvalitetu menjača, loši sinhroni i dugačke poluge dovode do teškog manevrisanja menjačem i brzog propadanja lamele. Sve ovo bi možda i bilo podnošljivo da rezervni delovi nisu preskupi i da njihova zamena zahteva dobro obučenog i opremljenog servisera.
Forma karosrije nije naročito upadljiva, niti lepa na oko, ali pozamašni gabariti omogućavaju komforni smeštaj četiri odrasle osobe sa prtljagom. Pravi "Alfisti" će veoma lako preći preko svega jer najveću pažnju posvećuju motorima. Motori su sportski rađeni, visokoobrtajni sa dosta snage, startni i živahni u vožnji. Najmanji motor, od 1600 ccm sa 110 ks je sasvim dovoljan za naše uslove. Najmoćniji je svakako V6 3000 ccm sa 192ks koji ispod 7 sekundi dostize 100 km/h.
Mnogo češće se susreće manji V6 2400 ccm sa 140ks; manje troši i jeftiniji je za kupovinu. Četvorocilindrična alternativa je svakako Twin Spark 2.0 sa 145 ks, sa dve svećice po cilindru, prava mera za karoseriju.
Vozne karakteristike
U svakom slučaju i motor sa 1800 ccm je dobar izbor koji sa 120 ks može da zadovolji veliki krug alfista. Svi motori se od strane specijalista ocenjuju kao dobri i izdržljivi. Najčešće susretani problem je istrošena bregasta osovina nakon 100.000 km. Menjač je najslabija tačka, delovi brzo stare, a curenje ulja je moguće čak i u prvih 50.000 km. Sve to dovodi do otvrdnjavanja menjača i propadanja delova, naročito sinhrona. Pošto su motori sportski njihovi vlasnici su sigurno isprobavali njihove mogućnosti do kraja. Zbog toga često ima problema sa glavom motora. Problemi na glavi motora se veoma lako uočavaju. Ako iz auspuha izlazi beli dim ili se u ekspanzionom sudu za hlađenje pojavljuju mehurići, najava je skupe popravke koja će Vam odneti preko 300 eura. Startovanje iz mesta i biti prvi na semaforu je slatko zadovoljstvo, ali to dovodi do bržeg trošenja guma i lamele. Istrošena lamela se lako otkriva. Ubacite menjač u treću brzinu, povucite ručnu, pustite kvačilo. Ako se motor ne ugasi, to je znak da je lamela preživela i treba joj zamena. Ako naiđete na ovakav problem bolje je ne upuštati se u kupovinu jer pored lamele stradaju i ostali delovi. Popravka menjača može Vas koštati više od celog novog automobila.
Cena
Cene polovnih automobila se kreću između 1000 i 2450 eura za modele proizvedene od 1987. do 1991. godine kada je i prestala proizvodnja ovog modela. Na osnovu karakteristika vozila koje smo naveli u tekstu, dobro istestirajte konkretan auto koji Vas interesuje i donesite odluku. Mi smo tu da Vam pomognemo savetima, a zadovoljstvo je samo Vaše!
Najjači argument za kupovinu Alfe 75 je svakako cena, ali ne zaboravite da i Vas kao budućeg vlasnika čeka težak udarac kad budete hteli da je prodate. Ako ipak želite da postanete Alfista onda morate biti prijatelj majstorima, dobrim poznavaocima italijanskih vozila, pogotovu Alfe. Alfa zahteva stalnu kontrolu, dobru podršku i stalna ulaganja. Ali zadovoljstvo nema cenu. Zar ne?
Ukoliko želite baš ovaj model, možete ga pronaći u nekom od auto oglasa na našem sajtu
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
nema sta sve sto je receno je tacno
ali ima nesto sto nema cenu,pa makar i zadnji dinar(euro) dati na neki deo ili nasuti u rezervoar i pokazati fenserima drugih marki sta u stvari opravdava zmiju i detelinu
celave gume,oblak crnog dima na auspuhu zbog prelivanja goriva,zapisavanje teritorije... mislim sta reci
ali ima nesto sto nema cenu,pa makar i zadnji dinar(euro) dati na neki deo ili nasuti u rezervoar i pokazati fenserima drugih marki sta u stvari opravdava zmiju i detelinu
celave gume,oblak crnog dima na auspuhu zbog prelivanja goriva,zapisavanje teritorije... mislim sta reci
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- sale_75
- Garaža: Honda CB750 K
Honda CB750 C - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Onaj drugi link govori da je Alfa Romeo 75 Milano osvojila drugo, a GTV6 cetvrto mesto u trci LeMan od 150 razlicitih proizvodjaca automobila.
-
ki
- Drug Član
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Jesi l' to ti, il' me oci varaju???VOR 75 napisao:Uh sto mi je poznata ta crvena sa zutim Konicima.

- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
jel ima ovo negde kod nas da se nabavi i po kojoj ceni,dal se isplati kupiti ili praviti
... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
[youtube]PeVQJ8HwEss[/youtube]
... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
[youtube]PeVQJ8HwEss[/youtube]
ko na nas krene iz mesta je naje&o