Rece li joj ti : Dobar dan!Ja sam SCHUMACHER!!!!!!!!!!!!
Legendo!!!Iduce nedelje sam u Pg!!
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Sre Dec 08, 2010 12:30 am
od SCHUMACHER
Bio je mrak pa se tjesim da je zbog toga nisam vidio,a ne zbog toga sto sam toliko zarazen
Nije bilo potrebe da joj se predstavljam,odma' je vidjela koliko je sati
Kad dodjes javljaj se obavezno
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pet Dec 10, 2010 9:14 pm
od vojaalfa
Nadjoh neke slicice pa rekoh da podelim sa vama.
Nadam se da nisu vec bile.
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pet Dec 10, 2010 11:55 pm
od MARJAN 155
Ovako je izgledao moj prvi susret i moja da kazem ljubav na prvi pogled. 97 god.ljeto mi stojimo na ulicu kad se izdaljine cuj azdaj kako urlice iz daljine,i jedan pistavac koji je imao zvuk kao neka kobra ili sl.Davor moj frizer koji je tad radio i zivio u Rim dolazi u ulicu u 155 2.0 16v SUPER.ZNACI MOMENTALNO NASTAJE MUK U ULICI ONA LEZI KA PEGLA TAMNO SIVA A UNUTRA KAO SPACE SHATL.ZNACI LUDILO,SJEO SAM ODMA U NJU DAVOR ME PROVOZA DO GRADA I TU JE BIO KRAJ,POMISLIO SAM OCU LI IKAD U ZIVOTU VISE SJEST U OVAKVO AUTO A KAMOLI DA GA VOZIM.TAJ OSJECAJ NECU NIKAD ZABORAVIT.TO VAM NE MOGU OPISAT.ALFA JE BILA STARA SVEGA 8 MJESECI ZAMISLITE TO.FULL UNUTRA KOZA,MAHAGONI DIG.KLIMA ITD.10 GODINA KASNIJE JA SAM DOZIVIO DA JE VOZIM.UF.A DRUGI AUTO KOJI JE DOLAZIO U PARU SA 155 JE BIO FIAT UNO 1.8 TURBO ABARTH...KOMENTAR SUVISAN.
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Sub Dec 11, 2010 1:27 am
od SCHUMACHER
Vojo,slike su bruka
Starac:Alfa Romeo 155
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Uto Dec 14, 2010 8:53 pm
od necromancer
Ne znam da li je bila, malo sam je doradio.
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Uto Dec 14, 2010 9:40 pm
od dekideki
fantazija
*sad si me podsetio, jos jednom da vam skrenem paznju na jedno od najvecih iznenadjenja iz Aresea, ispod centralnog brisaca postoji polukruzna rupa u staklu koja daje svez vazduh za nesto, provalite
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Uto Dec 14, 2010 10:05 pm
od SCHUMACHER
Uh kako je dobra,odma ide na desktop
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Uto Dec 14, 2010 10:47 pm
od darko qv
dekideki napisao:fantazija
*sad si me podsetio, jos jednom da vam skrenem paznju na jedno od najvecih iznenadjenja iz Aresea, ispod centralnog brisaca postoji polukruzna rupa u staklu koja daje svez vazduh za nesto, provalite
Pitao sam ja jednom na forumu,i niko mi nije dao odgovor.Aj Deki reci.......
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Sre Dec 15, 2010 4:01 pm
od MARJAN 155
boze boze pa da je crta doticni gospodin ciji se plakat nalazi u pozadini ne bi je moga ljepsa odradit.MONA LIZA je mala beba naspram ovog REMEK DJELA.teskop cer ikad covjecanstvo dozivjeti da neko napravi ovakav auto. mislim ovo je slika za .hehe izvinite na vulgarnosti ali sto bi rekao dobri DZEREMI.K.idem sad do toaleta
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Čet Dec 16, 2010 8:47 am
od dekideki
nemam blagu ideju.
inace, receno mi je samo to da, kad je motor za V6Ti pakovan u Areseu, samo 6 ljudi je ikad bilo prisutno. za sve. projektovanje, pakovanje, dorade... niko sem njih 6 nije smeo da se mesa u to.
fantastican auto! kazu ljudi, najbolji trkacki auto svih vremena... pa nek zovu 155-cu fijat koliko hoce, taj V6Ti se nalazi na centralnom mestu u trkackoj sekciji muzeja, okicen sa najvise trofeja!!!
da vam skrenem paznju na jos detalja, ceo auto je od aluminijuma i karbon fajbera! cak su i prozori od plastike...
*edit: sad gledam slike ponovo, ima ona crvena zicano papirna cev koja se spusta odozgo, mora da ide sa te rupe o kojoj diskutujemo. sad, posto je pocupana sva elektronika (samo su kablovi ostali po podu), ne vidi se na sta je usmerena. mozda je to bio sistem za hladjenje svezim vazduhom elektronike, PP aparata, raznoraznih sistema...
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Čet Dec 16, 2010 12:03 pm
od OMP
evo jedne bolje slike za razbijanje misterije oko tog otvora
znaci otvor je klasican usis za dovod svezeg vazduha u kabinu i do soferke jer ovaj auto nema ventilaciju kao serijska, tj. izbacen je ventilator, mali hladnjak i ceo sistem za grejanje i hladjenje kabine kao i kod vecine trkackih automobila jer to predstavlja dodatni balast kao i opterecenje motora kad se sve to ukljuci.
znaci hladjenje je jasno a u slucaju da je potrebno grejanje za odmagljivanje stakla i sl. uglavnom se pravi klapna koja zatavara spoljni vazduh a otvara deo odakle ulazi topao vazduh od motora.
inace ovo crevo sto se vidi je samo "produzena ruka" one vent. resetke sa sredine i dodatni tj blizi dovod vazduha do vozaca, po potrebi se moze i ukloniti
sad sam provalio jos jedan detalj, shipku za ojacanje soferke, da se ne bi ugibala, od kokpita do sredine soferke...
@OMP: jel znas kako su se menjale brzine na V6Ti? ne provaljujem... nema ni polugetine na kardanskom zidu, niti malih polugica iza volana...
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Čet Dec 16, 2010 3:12 pm
od alfaskorpion
Ja mislim da ovde
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Čet Dec 16, 2010 4:18 pm
od SCHUMACHER
Kasnije verzije su imale polu-automatski (F1),a starije npr '93 su bile sa sekvencijalnim mjenjacem,da ja znam...
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Čet Dec 16, 2010 4:43 pm
od OMP
sad me baciste u rebus, izgleda da jeste bio polu automatski menjac jer gladajuci neke klipove vidim da covek ne mrda ruke sa volana tj ne pritiska nista, bio sam ubedjen da je imala polugice iza volana
one prve serije su imale klasican sekvencijalni menjac sa rucicom na podu
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Čet Dec 16, 2010 5:46 pm
od dekideki
provali polugicu na levoj strani, kod vrata. da nije mozda onaj V6Ti iz muzeja, Naninijev, pravljen da njemu odgovara, da menja brzine levom rukom. mislim, kad vec gazi kocnicu levom, i sve je atipicno u odnosu na obicnu 155, mozda su mu bacili "menjac" na levu ruku, odnosno mozda je Nanini levoruk...
druga opcija, koja mi je jedina moguca preostala, jeste da su u muzeju stavili zamenski volan, koji nije uopste bio pravljen za V6Ti. provali da mu fale inbusi, mozda je skinut sa neke druge Alfe a originalni ostao kod Naninija u kucnoj kolekciji ionako fali mnogo delova na njoj, ostala je samo ikona
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Čet Dec 16, 2010 5:56 pm
od OMP
poluge kod vrata sluze za raspodelu sile kocenja izmedju prednjih i zadnjih tockova u zavisnosti od temperature kocnica, tempa same trke, konfiguracije staze itd. takodje se mogu u toku same trke podesavati, to ima svaki trkacki auto i uglavnom je religulisano mehanickim principom preko jedne ili dve rucice a kod nekih, tipa f1 i ozbiljnijih masina to reseno elektronski. inace ovaj sistem sa rucicama(polugama) je krajnje jednostavan, postoje dva kociona cilindra(posebno za prednje i posebno za zadnje tockove) koji se nalaze u kabini ispod(iza) pedala, rucicama se pomera jedna osovina koja seta levo desno i tako odredjuje(principom poluge) koji cilindar se vise pritiska, jako jednostavno i veoma korisno resenje
takodje postoji i princip gde se okretanjem "prekidaca" u kabini isto to postize preko sajle koja se zateze ili otpusta,letos sam bas prisustvovao i proucavao taj sistem stelovanju na jednoj trkackoj astri
sto se volana tice i meni deluje kao da je neki zamenski jer evolucija je ista kao i ova sa slike koju sam ja postvio a volan je skroz drugaciji
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Čet Dec 16, 2010 6:02 pm
od dekideki
da, da.. na palceve je definitivno, i volan je s neke druge Alfe. i meni je neobicno da nema nijednu polugu, samo neutral dugme...
svaka cast, matori
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Čet Dec 16, 2010 6:07 pm
od OMP
nije na palceve sigurno izgleda da je poluga iza volana,ovde se vidi da tako ubacuje u prvu i mozda drugu ali dalje ne mogu da provalim ko da je automatik
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Čet Dec 16, 2010 7:51 pm
od dekideki
Stara je sa menjacem klasicnim
[youtube]aUHK7GioJNA[/youtube]
evo linka gde se pominje revolucionarni novi sistem menjanja brzina, bas kao sto si rekao: http://www.diecastxchange.com/forum1/to ... inichamps/
izdvajam: "Unfortunatly prior to the season end he was involved in a helicopter crash which severed his right hand and forearm which finished his F1 career. The arm was re-attached and in 1992 Aleesandro was driving for Alfa in the Italin car championship, moving up to class one DTM in 1993. Due to the restricted use of his arm Alfa developed a dual change mechanism for the car (see drivers seat picture) and he was blindingly fast in a somewhat unreliable car." ukratko, Nanini, zbog slomeljne desne ruke i iscasenog desnog ramena, u padu helikoptera, je napustio F1, a u Alfi su specijano za njega razvili sistem za dvostruko menjanje brzina.
i jos jedan detalj: "Nannini had a gear mech split into two shifters - push one to change up, push the other to change down." u prevodu, imao je menjac podeljen u dve poluge, gura jednu za visi stepen, i gura drugu za nizi.
znaci ON je kriv za sve
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Čet Dec 16, 2010 8:11 pm
od darko qv
Ako neko zna,neka upise slobodne specifikacije ove azdaje.
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Čet Dec 16, 2010 8:17 pm
od OMP
pa onda smo razjasnili misteriju sa tvojih slika kad je u pitanju naninjeva alfa, znaci ono su poluge menjaca a ne za stelovanje kocnica
e sad ovo na slici(zlatne boje) su definitivno poluge za stelovanje kocnica jer upravo tako treba da izgledaju, samo sto je kod nje izgleda jedan cilindar bio napred a drugi pozadi(po polozaju sajli), danas se oba uglavnom nalaze napred i postoji jedna poluga a i ovo je prva serija alfe sa klasicnom rucicom menjaca tako da je jasno cemu sluze poluge
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Čet Dec 16, 2010 10:40 pm
od SCHUMACHER
Deki,ja sam odmah skapirao nego se kasno javljam da volan nije originalan sa TI '95 sa tvoje slike...
Sta to znaci?
Da su ti u muzeju uzeli pare da vidis nesto sto nije zapravo ono sto si ti mislio da jeste
Mala sala naravno
[quote="OMP"]nije na palceve sigurno izgleda da je poluga iza volana,ovde se vidi da tako ubacuje u prvu i mozda drugu ali dalje ne mogu da provalim ko da je automatik
Nisam gledao ovaj snimak,zeza me net,ali vjerovatno prvu i drugu salta vozac vjerovatno zato sto su pod najvecim opterecenjem,a ostale 3.4.5.6. mu salta automatski kad dodje do (blizu) blokade,dok nanize opet mora sam da salta...
To je moje misljenje...