ALFA ROMEO 75 - Rising Of The Legend!

Alfa Romeo 75 | Alfa Romeo Alfetta | Alfa Romeo GTV | Giulietta | Alfa 90 | SZ/RZ
Legende koje jure.
Korisnikov avatar
TOXON
Garaža: Bmw E30 318is
Lokacija: Beograd
Postovi: 63
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 3:06 pm

Sre Jul 02, 2008 8:46 pm

@ciccio75

Svaka cast...,daj neki klip da se uverimo kako to ide?? :lool:

P.S Dobre ti zadnje felne... ;)

@jim_mojo

Bravo druze...,nadam se da je dosla u prave ruke!!!! ;)

@Fris

Sram te bilo!!!

Nista ne javljas!!!! :evil:
superfly tnt
Contact:
Garaža: Ford Tabanus
Lokacija: Zagreb
Postovi: 386
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 12:53 am

Čet Jul 03, 2008 8:47 am

evo i mene nakon duzeg izbivanja. bilo je posla i tako to. vidim da je frisheva pila osla u druge ruke, ajde neka je sa srecom i nek radi bar jos toliko godina koliko vec ima. i pazi na nju jer ce te frish zadavit zicom od gitare.

ako vam se da, bacite pogled na http://www.alfa75.net malo smo se igrali sa pocetnom stranicom. :lool:

ostalo je po starom , vozi se i dalje alfa sve radi sve 5
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Čet Jul 03, 2008 11:33 pm

E ovako...

Prvo hvala svima na cestitkama... koje realno treba da idu chika Frishu... on je sredio... ja sad moram da nastavim njegovim stopama...

Kao i svaki polovan auto i ovaj ima svojih gremlina na koje se treba navici...

Ali u odnosu na TS... hmm ne znam... totalno drugacije zveri... TS je daleko upotrebljiviji auto... kao auto mislim... TB je brzi definitivno... ali je i daleko zahtevniji za voznju... i manje oprasta nepaznju... Cini mi se da je turbo tezi napred od TS-a... odnosno da zeli malo vishe da kliza preko nosa... ali to je mozda i samo do setupa kola...

Imam par stvari koje treba da uradim na njemu... boost chukicu da stavim...
Da vidim zasto puca na izduvu na vishim obrtajima...[jeste sexy, ali nisam siguran da treba tako] i mozda neki BoV da nabavim... kazu treba...

Imam svecice 8 na njemu... po knjizi pishe da je njegov toplotni razred 6... videcu da stavim 6 iridiume pa da vidim kako ce da se ponasa onda... 8 mi se cini pretoplo za ovaj motor...

svakako sjajan auto... TS je pravio veliki osmeh... ovo je vec orgazam na tockovima... :)
Nigy
Garaža: .
Lokacija: ...
Postovi: 2436
Pridružio se: Sre Nov 19, 2008 4:33 am

Pet Jul 04, 2008 12:15 am

=]
Kad je sredis, dogovoricemo se jedan dan da odemo negde da ih uporedimo. Bas me zanima kako ide. :dugokosi:
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Čet Jul 10, 2008 8:47 pm

posto ste se svi uspavali ili otisli na letovanje... da napisem nesto da se topic ne ubudja...

Zamenio sam svecice na TB-u, kablove, filtere, kais. Ocistio AFM... i ... drugi auto... definitivno...
dakle jos moram da pogledam gume ili nosac/lager kardana... nesto mi vibrira... ne mnogo ali osecam pri odredjenim obrtajima kada stoji auto... u voznji se i ne provaljuje...

sve u svemu... 0.8 bara lagano... 0.9 max... lepo ide... sa starim delovima je jedva vukla 0.7 kako treba. vratio sam je na default 0.75 jer injektori ne mogu to da prate... na 0.9 vec se oseca da nema dovoljno corbe...

dakle sledeca stvar je bolji dihtung, obrada glave i injektori od saaba 9000 turbo...

nasao sam da ovi stock imaju max do 186ks, sto je 0.9bara otprilike... to im je to... i kada su ok naravno... saabovi mogu da prate do 240ks i to je max max za ovaj motor bez ozbiljnim modifikacija unutrasnjosti i ecu-a.

Vidi se razlika izmedju .75 i .9 itekako... verujem da 1.1, sto je max sto stock moze ide veoma lepo... veoma veoma lepo... to je oko 200-220 ks-a sa front IC-om i malo jednostavnih modifikacija...

Do sada prilicno besan auto... ako karakter automobila moze da se tako opise... za razliku od prikrivenog vristavca, koji je TS, ovo je dosta primitivnije... onako kao iz kamenog doba... jos bez serva sa onim .volanchicem. ... ludnica... opet radim ramena i triceps kad sednem u auto... a taman sam se odvikao od toga... :lool:
Korisnikov avatar
dekideki
Drug Član
Drug Član
Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
Lokacija: Cukarica
Lokacija: Beograd
Postovi: 4465
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:11 pm

Čet Jul 10, 2008 8:53 pm

respect :cool
Korisnikov avatar
Dora
honorable
honorable
Contact:
Garaža: FIAT :(
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 1552
Pridružio se: Pon Nov 17, 2008 10:00 pm

Pet Jul 11, 2008 7:28 am

Jim Mojo, kako si podizao pritisak na turbu?
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Pet Jul 11, 2008 9:01 am

najjednostavnijom metodom... preko wastegate-a... terao sam ga da otvara kasnije... tako da pusti boost da se .nakupi..

nije frka podici boost... frka je imati ok benzin za to... jer sto je boost veci mogucnost ovog smesnog IC-a da ohladi vazduh je manja, nas benzin sa pumpe je isto show program kao sto znas... tako da se povecava mogucnost detonacije... dakle siguran sam da na 1 bar bi mi se razleteo motor, posle malo voznje, [pitaj nigy-a i njegove dihtunge ;) ]... jer benzina nema za to, injectori to nemaju ni u teoriji... samo gomila vazduha... koja bi se zapalila mnogo rano pod tom temperaturom...

sve je radjeno nocu... zbog hladnijeg vazduha... preko dana na 40c siguran sam da to ne moze... jutros mi je punio ~0.6 sinoc ~0.8... tolika je razlika nocu...

gledam sad da narucim onaj lepi digitalni boost meter sve sa senzorom i memorijom pa cu lepo znati sta se desava i kada...

sa odvrnutim boostom nisam smeo da idem 4-om... jer bi overboost tu bio preveliki... 2-3... da... 4-ta nikako... ovaj nas mali wastegate nije za to pravljen, nije dovoljno precizan... treba staviti BoV posle turba i neki bolji externi wastegate na turbo... da bi bili sigurni od varijacija gustine vazduha...

kao on sto je stavio... default motor i jedan lep BoV sa povratnim vodom cisto da mu se ne spusti boost prebrzo...

Slika
Nigy
Garaža: .
Lokacija: ...
Postovi: 2436
Pridružio se: Sre Nov 19, 2008 4:33 am

Pet Jul 11, 2008 9:04 am

Pisali smo negde o injektorima, i neko rece da isti mogu da prate malo vise od tih 186ks, mada, ima ih vise tipova.
E, da zanas samo kako je isla sa 1.5 bara i preko (sa zatvorenim wastegateom)... :roll:
Istina, veoma kratko :oops:
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Ned Jul 13, 2008 2:35 am

jim_mojo napisao:dakle sledeca stvar je bolji dihtung, obrada glave i injektori od saaba 9000 turbo...
Zashto obrada glave? :| Ako mislish praviti motor iole pouzdanim bolje pakuj komplet mareli iz dedre tb uz konsultaciju sa Dorom.



Ja danas konachno neshto uradih oko moje mrcine... Zamajac je spojen duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuggggooo ochekivanim shrafovima, a postavljena je i servo pumpa - reshenje nosacha prekopirano sa 156V6 na predlog dragog mi Alexisa. Lepota u celoj prichi je shto se koristi zf pumpa sa novih tipova V6 mashina. :cool
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Ned Jul 13, 2008 6:41 am

Pazi deo koji mene zanima najvishe sto iz lancie dedre.... to je isti motor kao u integralki delti... a za ceo cim oko marelija, dakle nalazenje samih delova, provlacenje, dodavanje senzora, menjanje konektora itd... i svih muka koje idu sa tim...

po meni je mnogo vishe isplativo i ekonomski i vremenski uzeti onda MS ili VEMS i zavrsiti pricu trajno... hibridni turbo i letimo...

Nije mi to poenta... Gledajuci holandjane, francuze i italijane, posto britanci nemaju turbo model... Svi idu na ~200ks bez mnogo promena... jer fabricki komp to moze... pouzdano... sve preko toga... 250-450 ks je totalno druga varijanta... to je vec prica od 10+k evra. sto u beogradu nikada ne bih spucao u auto jer takav auto nemam gde da vozim... tako da je pointless... (ako ikada dobijemo tu trkacku stazu i nadjem vremena, mesta i para za takav hobi... onda da... :))

Ideja je prosta... 200-220ks na max boostu i 180-200 ks laganih konja za .normalnu. voznju uz maximalno poboljsanje rada automobila... dakle veci IC cak mozda i Air2Water IC, sredjivanje glave (port+polish) sa jacim oprugama ventila i novi throttle body zbog drugacijeg IC-a, cold air box, akumulator u gepek na njegovo mesto W2A IC, malo rasteretiti ceo motorni prostor od nepotrebnih komponenti zbog lepseg protoka vazduha, veliki vacum BoV za svaku slucaj... to je neka generalna ideja cega sam mogao da se setim u 7 ujutru...

A zanima me zasto mislis da je alfin piggyback sistem u TB-u toliko los?

mislim ne znam stvarno u cemu je problem, ako si upuceniji u problematiku, plz do explain...

poz.

P.S. sta ce ti servo... be a man... :)
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Ned Jul 13, 2008 8:46 am

ko na nas krene iz mesta je naje&o
Korisnikov avatar
Dora
honorable
honorable
Contact:
Garaža: FIAT :(
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 1552
Pridružio se: Pon Nov 17, 2008 10:00 pm

Pon Jul 14, 2008 3:44 pm

jim_mojo napisao: mislim ne znam stvarno u cemu je problem, ako si upuceniji u problematiku, plz do explain...
Problem je
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Pon Jul 14, 2008 5:20 pm

Ok, to znam o ovom pametnom ECU-u, odnosno o nedostatku senzora i povratnih informacija... mislio sam da ima nesto drugo osim tehnologije iz ~1987...

Primljeno k znanju... ima jos dosta toga da naucim o ovom motoru...

E sad imam za tebe jedno pitanje i Nigy-ja ako cita... Desava mi se cudna stvar...

Elem, fabricki satic za pritisak... na tabli, u prvoj se ne pali... u drugoj naravno i na dalje... e sad ... imam cudnu pojavu... 1. ok... 2. boost 1.4 bar... 3. boost 0.7 bara... stanem pogledam sve ok sve stoji na mestu... nista otkaceno...

krenem opet... 1. 0b, 2. 0.7b, 3. 0.7b... ne kapiram... skunuo sam sva vakum crevca i pogledao... nista nije zapuseno... sve radi kako treba... nema falsh vazduha...

danas ista prica... dakle kada se ugreje motor... prvo stiskanje gasa u drugoj mi daje preko 1 bar, posle toga sve normalno... svaki sledeci put fabricka vrednost u svim brzinama...

jel moguce da se tripuje sat prvi put zbog nekog zaostalog vazduha ili nesto?
Nigy
Garaža: .
Lokacija: ...
Postovi: 2436
Pridružio se: Sre Nov 19, 2008 4:33 am

Pon Jul 14, 2008 6:06 pm

Cita ja, samo sam malo slogiran od exita, Vrbasa i tako to... :roll:

LM, fabricki sat treba da je elektricni!
Moguce da gresim, al' kakva crevca? :shock:
Na interkuleru bi trebao da bude elektricni davac iz koga izlaze zice.
Slika
Kod mene je to sve bilo raskaceno, pa sam zamenio postavio ovaj, i sad je mehanicki, tj. vakuumski.
Slika
I tebi toplo preporucujem da neki slican ubacis kod sebe. Suvise je to vazan parametar da dozvolis da ti ne radi kako treba, pogotovu dok experimentises. :roll:
Npr. ovako nesto:
Slika
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Pon Jul 14, 2008 6:23 pm

Sry, ne mislim na crevca od sata nego od wastegate-a...

posto sam prvo pomislio da me on zeza... ali nije...

u svakom slucaju... desava se samo posle prvog startovanja auta... tako da kapiram da je poludela alfina elektronika kao i obicno... posle sve radi kako treba...

samo sam pitao ima li neko od vas slican trip...
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Uto Jul 15, 2008 4:46 pm

E Nigy, Doro...

Ima li neko od vas manual od turba na engleskom? ja imam sve za TS i V6 ali za turbo je sve na nemackom...?

Zanimaju me neke tehnikalije motora ali ne mogu nista da nadjem na engleskom za njega...

Takodje jel tacno da su delovi vesanja isti kao i za TS i V6 3.0? posto oni dele iste torzije, selene itd.? Kocnice su isto kao TS brembo ili?
Nigy
Garaža: .
Lokacija: ...
Postovi: 2436
Pridružio se: Sre Nov 19, 2008 4:33 am

Uto Jul 15, 2008 6:31 pm

Imam ga na na italijanskom i nemackom... :roll:
Jedino sto mi je na engleskom je ovo LE2 Jetronic & EZ 201K Turbo combined system

Sve bi trebalo da je isto osim na 3.0 QV - ona bi trebalo da ima malo tvrdji setup.
Da, cuveni brembo sa natpisom na unutra... :?
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Uto Jul 15, 2008 9:14 pm

nasao sam jedan bitan detalj
http://www.alfagtv6.com/bb/viewtopic.ph ... sc&start=0
ko na nas krene iz mesta je naje&o
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Sre Jul 16, 2008 9:35 am

Ljube, mislish li na nivelaciju polozhaja motora? -Bash sam pre neki dan chitao tu temu. Samo josh kad bih nabacio laser libelu pozabavio bih se time - mada ako me secanje dobro sluzhi, mislim da nisam imao nikakve podloshke na zadnjem nosachu... :|
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4327
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Sre Jul 16, 2008 10:28 am

Jim Mojo,

Sa zakasnjenjem :oops: - cestitam na kupovini - hrabar potez ;) .

Sto se tice nemackog, nije problem. Dobro je da imas bilo kakav manual. Ako nemas nikoga da ti pomogne, imam ja profesora nemackog za to.
Acqua-Olio-Benzina
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Sre Jul 16, 2008 12:01 pm

Hvala, hvala...

Realno zasto hrabar... pogresan izbor rechi... ;)

Kupiti jedan od 4 automobila u zemlji za koji je odrzavanje i svakodnevna exploatacija blaga nocna mora, bez rezervnih delova cak ni fabrickih i naslednim manama svakog polovnog automobila starog 20 god. i sumnjivog porekla...

Sto se na kraju svodi na pravljenje svojih delova ili prepravku vec postojecih sistema na novije... :)

Kao sto rekoh hrabar nije prava rec...

Ali posto meni auto nije prevozno sredstvo... i ne koristim ga vishe od 1-2 puta nedeljno da predjem mozda 5km... onda sve postaje mnogo jasnije... kupio sam lepu sliku ili skulpturu... isto mu dodje... dodushe trazi malo vishe od brisanja prasine ali ok... sve dok imam vishak vremena to je lep hobi...

;)
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4327
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Sre Jul 16, 2008 12:36 pm

Tako kako ces ti koristiti auto je jedini smisleni nacin eksploatacije 75-ice turbo (i za svaki slican auto tog tipa...) i da to ostane zadovljstvo, a ne da postane muka.
Acqua-Olio-Benzina
Nigy
Garaža: .
Lokacija: ...
Postovi: 2436
Pridružio se: Sre Nov 19, 2008 4:33 am

Sre Jul 16, 2008 4:30 pm

rugalica
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Sub Jul 19, 2008 5:51 pm

Pitanje... gde nabaviti distancere za 75? ili praviti.. jel ima neko ko to moze da uradi i ima pravu leguru i srafove?

Povratak na “Alfa Romeo Transaxle”