Stranica 50 od 75

Poslato: Pet Avg 10, 2007 12:30 am
od Nigy
Sasha napisao:@mirdza
1.8 turbo evoluzione ili samo evo kit.
Nije evo, ima pomicni krov. ;)

Micite tu tablu, ima neko da drukne, pa ce biti belaja tj. 'drugovi, ko je ovde koga tuko?' hahaha
A kalendare bi mogli i sami da pravimo, al' prethodno da otvorimo konkurs za modele! :zvizduk: sisic :sisojed :drinkingbabe

Poslato: Pet Avg 10, 2007 1:09 am
od Nigy
Da se ne zahebava po ceo dan, evo i par dokaza. :dugokosi:

Zahvaljujuci M-Poweru sam mezimicu obradovao pokloncicima. :mrgreen:
Slika

Motorni prostor je ofarban bojom koja je otporna na visoke temperature.
Slika
Uslikano je nocu, jer iako na kutiji pise da je crna farba u pitanju, na suncevoj svetlosti boja mutira u tamno braon. :mad:

Dizne idu sutra na ciscenje i proveru, pa polako sve nazad.

I posle neko kaze da je more godisnji odmor! :cool

75

Poslato: Pet Avg 10, 2007 1:11 pm
od Gost
Evo ja se vratio sa odmora, pa ajd na forum, reko da vas pozdravim i da vidim sta ima novo.
Dakle pozdrav za sve sektasice i sektase,,,, i naravno za druge alfiste.
Napravio sam oko 1000 km, bez ikakvih problema sem radara.
Naleteo sam na par 75 koje sam slikao slike cu okaciti za neki dan.
Pozdrav. :lool:

Poslato: Pet Avg 10, 2007 1:14 pm
od Gost
A dobro dosao, nadam se da si se lepo odmorio...e da jes ti namestio onaj varijantor??

A sad ja odo na odmor pa ce se kuckamo za nedelju dana... ;)

Poslato: Sub Avg 11, 2007 9:48 pm
od ljube-kugla
spakovane kocnice od 272mm,sa klestima od vectre b,sa novim plocicama i ne ulizanim diskovima koci prilicno dobro,jedno namestim drugo se pokvari

ljudi poludeo mi onaj kontrol iznad pepeljare,a na sve to mi ne gasi svetlo u kabini ni posle odredjenog vremena,onda se ugasilo i vise se ne pali ni na sta,rasturio pola table i nema vremenskog relea,sto znaci da je sve na onoj ploci iznad kasete,desava mi se da u voznji pokaze svetla i upozorenje,kad stisnem kocnicu to se gasi i onda opet u voznji pali gasi kontorlu

Poslato: Ned Avg 12, 2007 7:58 am
od superfly tnt
kod mene ima relej tamo kod osiguraca, e sad neznam jel bas kad otvoris ladicu ili je tamo unutra iza onog pretinca za cigarete.a to da kad stisnes kocnice da se pale svjetla ukabini sam vidjao u 75icama. problem je bio dole sa zicama kod osiguraca. ili ti je umro kompjutor koji se nalazi na onoj tabli iznad pretinca kod suvozaca
i jos jedan savjet naspricaj prekidac za stop svjetlo sa wd40 to je meni neki dan radio. stisnem i upale se 2 lampice. STOP i onaj usklicnik.

Poslato: Ned Avg 12, 2007 8:29 am
od ljube-kugla
ne kontra meni sija stalno iznad pepeljare,a kad stisnem kocnicu onda se gasi kvar na tabli

Poslato: Ned Avg 12, 2007 8:58 am
od Gost
Drustvo,

Pogledajte sta je Uzzy pronasao i okacio na Alfatransaxle forum

http://forums.cjb.net/alfa75-about294.html

:shock: :shock: :shock: :shock:

:love: :love: :love: :love:

Nije mi dobro idem kod :drinkingbabe da me izleci.

aARC

Poslato: Ned Avg 12, 2007 11:04 am
od Gost
@ljube
to se i meni desavalo, da se svetla gase kada stisnem kocnicu.
mogu biti vise uzroka
1.davac nivoa at ulja se zaglavio
2.losa masa na elektrici za kocnice ( jos ako si cackao tablu gde su konektori)
3.menjao si kocnice pa one tanke zicice za indikator potrosenosti plocica su negde na masi, jer one zatvaraju krug, samo ih proveri za svaka klesta.
4.onaj mali interfejs iznad desnog pretinca

Meni trebalo dva dana da pronadjem kvar.

ARC

Poslato: Ned Avg 12, 2007 11:09 am
od Gost
@ ljube
zaboravih, relej za unutrasnje svetlo bi trebalo da ti je na tabli za osigurace i nosi oznaku i26 u sredini gornjeg reda releja

Poslato: Ned Avg 12, 2007 12:16 pm
od ljube-kugla
probao sam drugi komp onaj kod kasete,probao relej,sve se isto desava,sad mi ostaje mase da pregledam i naspricam sve kontakte

Poslato: Ned Avg 12, 2007 1:17 pm
od TOXON
VOR70 napisao:Drustvo,
Pogledajte sta je Uzzy pronasao i okacio na Alfatransaxle forum

http://forums.cjb.net/alfa75-about294.html

:shock: :shock: :shock: :shock:
:love: :love: :love: :love:
Nije mi dobro idem kod :drinkingbabe da me izleci.
VRH VRHOVA U FULERU,mada sam ja uvek vise za opciju da se to vesanje prepravi na nezavisnu opciju! :lool:

A to bi otprilike izgledalo ovako!

Ivan vrhunski konstruktor dedionovog nezavisnog vesanja! hahaha

Slika

Bezobrazni minusi! :twisted:

Slika

Konacni ishod: ALFA 75 BRUTALE MINUS DIAGONALE :lool:

Slika

Poslato: Ned Avg 12, 2007 1:21 pm
od Gost
hahahaha konstruktoru gde si ovo crtao majke ti haha u paintu hahaha

Poslato: Ned Avg 12, 2007 1:33 pm
od TOXON
Naravno. . . . . . :lool:

arc

Poslato: Ned Avg 12, 2007 1:48 pm
od Gost
@ljube

a sta si uradio sa davacima istrosenosti plocica, posto si menjao kocnice.spomenuo si da si rasturao pola table, zato proveri konektore iznad tog kompljutercica sto si ga menjao, kao i iznad table sa osiguracima i releima.probaj da stavis otpornik od 12 om-a na dovodu signala za te sijalice.

PS. posto bese pravis donje kugle?

Poslato: Ned Avg 12, 2007 4:15 pm
od Nigy
@ TOKYO
Jel' ti to stavljas trajalke na onakvo vesanje? :rotfl:

Poslato: Ned Avg 12, 2007 4:46 pm
od Sasha
hahahaha hahahaha hahahaha

Poslato: Ned Avg 12, 2007 5:27 pm
od ljube-kugla
@ veterinar
sve sam pregledao,jedino nisam nasao masu za releje,videce drugar sta se desava,ili da uzmem drugu tablu za osigurace,sve ima sem mase na releju
a kugle su po 20e

Poslato: Ned Avg 12, 2007 7:57 pm
od Gost
E stvarno nemam reci,

Ljube je u problemu, a Tokyo dobio napad kreativnosti.

Ma ja bi stavio ono sve na Alfu i ne bi nista dir'o.

Poz...

Poslato: Ned Avg 12, 2007 8:40 pm
od JaMaL
heh, citajuci ovo pitam se koje od vas na acidu a ko na kreku...

dobro je ovo vesanje... svaka cast umetniku... stvarno je haj-tek! no umetnicka dusha je rekla svoje.. a paint objasnio...

Nego... jel zna neko gde mogu da napravim srafove... da mi se narezhu srafovi... jer sam skinuo izduvnu granu i zgrozio se na cemu se drzala... pa sam odlucio da zamenim srafove... svih 8... znate na koje mislim, 8/1 i 8/2 sa druge strane navoji oni mali od 8-9 cm...

Pitanje je dakle jel neko zna masinsku radionicu koja to moze da mi nareze... bio sam u par kod gradske dole i jedni .nemaju vremena. a ostali su na godisnjem...

@ljube pitanje... sto si stavio opelove kocnice... sta fali alfinim? ponekad su mi i prejake... mada je moja noga teska...

Poslato: Ned Avg 12, 2007 9:25 pm
od ljube-kugla
jim_mojo napisao:heh, citajuci ovo pitam se koje od vas na acidu a ko na kreku...

dobro je ovo vesanje... svaka cast umetniku... stvarno je haj-tek! no umetnicka dusha je rekla svoje.. a paint objasnio...

Nego... jel zna neko gde mogu da napravim srafove... da mi se narezhu srafovi... jer sam skinuo izduvnu granu i zgrozio se na cemu se drzala... pa sam odlucio da zamenim srafove... svih 8... znate na koje mislim, 8/1 i 8/2 sa druge strane navoji oni mali od 8-9 cm...

Pitanje je dakle jel neko zna masinsku radionicu koja to moze da mi nareze... bio sam u par kod gradske dole i jedni .nemaju vremena. a ostali su na godisnjem...

@ljube pitanje... sto si stavio opelove kocnice... sta fali alfinim? ponekad su mi i prejake... mada je moja noga teska...
za srafove imas firmu u Novoj Pazovi rade po narudzbini,nazovi i konsultuj se sa njima sta ti treba,mada im uglavnom treba neki uzorak ili crtez 022/33-33-11,022/33-66-79 milos ili dejan

a opelove kocnice sam stavio jer je veci izbor plocica a i dobio sam diskove po nabavnoj ceni,jer da bi stavio neke vece diskove,zahteva i vec a klesta a za alfu je to preskupo za nase uslove,brate ovo je srbija a ovde se sve prepravlja

Poslato: Ned Avg 12, 2007 10:01 pm
od JaMaL
danke, okrenucu ih sutra... imam uzorak, 2 srafa na glavi su mi original... :)

samo da mi ne kazu za petak... zeleo bih da vozim auto... bar malo...
:)

inace to za kocnice ti nije lose ali i dalje su mi alfine ok... za 150 ks u svakom slucaju...

thx. i pozzz

Poslato: Ned Avg 12, 2007 10:17 pm
od ljube-kugla
@ jim_mojo

kazi im za sta ti treba posto mogu i u hvalitetu da rade,pravili su mi za tockove i ni sa jednim srafom nisam imao problema a bili su i po 8cm dugacki,na corsi sam imao distancere od 3.5cm + felna,a napravili su mi bar 50 komada,sto za mene sto za drugare,ali im treba bar dva dana,firma se zove TEN FINGER,nije ih tesko naci,na prvom semaforu u N.Pazovi desno ,prva levo pa prva desno Hilandarska broj je izmedju 10-16,sa desne strane

@ TOKYO
crtez je extra ali to napraviti skoro da je i ne izvodljivo,a bio bi menjac prenisko,jednostavnije je onda zaseci de dion i napraviti nagib (minus) i to je sto je

Poslato: Ned Avg 12, 2007 11:27 pm
od TOXON
Minus bez nezavisnosti ne znaci nista,(sem estetike naravno) ja tvrdim da se cak dobija i losa trakcija zato sto je de dion projektovan tako da oba tocka stoje horizontalno u odnosu na podlogu a to znaci da oba tocka u svakoj situaciji nalezu celom povrsinom na podlogu!

Kad napravis minuse na de dionu to znaci da ti tocak nikad nece lezati celom povrsinom na podlozi,sve jedno da li bio u zavoju ili na pravcu ili pri naglom startu kad je to ustvari i potrebno!

Sa tim problemom se susreo BMW u WTCC-u jel mu se pri startu iz mesta i blagom poleganju zadnjeg kraja povecavao i minus na zadnjem trapu koji mu je smetao zbog smanjenog naleganja tocka na podlogu,kasnije su napravili fiksne minuse pomocu dogradjivanja nekih dodatnih delova na vesanju ali to je vec neka druga prica. . . . . . .

Tako da mislim da je apsurd praviti minuse nazad na 75 ! ! !

De dion je najbolje moguce zavisno vesanje koje postoji,ali je opet zavisno a ja to ne volim i to je po meni jedna od retkih gresaka koje su napravili na tom auta i jedina MENI bitna!]

Koga interesuje ovo neka zazmuri i zamisli kako se ponasaju sklopovi o kojima sam govorio samo ce mu se kazti! :lool:

Poslato: Pon Avg 13, 2007 7:22 pm
od Gost
TOKYO napisao:Minus bez nezavisnosti ne znaci nista,(sem estetike naravno) ja tvrdim da se cak dobija i losa trakcija zato sto je de dion projektovan tako da oba tocka stoje horizontalno u odnosu na podlogu a to znaci da oba tocka u svakoj situaciji nalezu celom povrsinom na podlogu!

Kad napravis minuse na de dionu to znaci da ti tocak nikad nece lezati celom povrsinom na podlozi,sve jedno da li bio u zavoju ili na pravcu ili pri naglom startu kad je to ustvari i potrebno!

Sa tim problemom se susreo BMW u WTCC-u jel mu se pri startu iz mesta i blagom poleganju zadnjeg kraja povecavao i minus na zadnjem trapu koji mu je smetao zbog smanjenog naleganja tocka na podlogu,kasnije su napravili fiksne minuse pomocu dogradjivanja nekih dodatnih delova na vesanju ali to je vec neka druga prica. . . . . . .

Tako da mislim da je apsurd praviti minuse nazad na 75 ! ! !

[size=18:bacb048f3d]De dion je najbolje moguce zavisno vesanje koje postoji,ali je opet zavisno a ja to ne volim i to je po meni jedna od retkih gresaka koje su napravili na tom auta i jedina MENI bitna!][/size]

Koga interesuje ovo neka zazmuri i zamisli kako se ponasaju sklopovi o kojima sam govorio samo ce mu se kazti! :lool:
zato si ju prodao hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha i kupio bandita......hhahaha hahaha hahaha........kad se pozelis 75-ice imam ja 2 komada.......dodji pa se provozaj kod mene......sad kad bi biker mogao bi i do istre se zaletit.......malo i na nase more.......hahaha