Stranica 49 od 75
Poslato: Pet Jun 20, 2008 8:41 pm
od JaMaL
Pa sad... ne tako mala... Veloce je bio samo u UK... i to ih je Alfa GB montirala... dakle dileri ne fabrika...
a ovako...
slika vredi 1000 rechi...

Poslato: Pet Jun 20, 2008 10:08 pm
od ljube-kugla
Poslato: Pet Jun 20, 2008 10:17 pm
od Nigy
Sta da ti kazem, ovde ima svasta na fotkama!
LM, ona zelena ne odgovara ni jednoj fotki koje si postovao. Ima prednji branik kao veloce, i to je jedina razlika koju sam primetio - nema onaj prorez na mestu za tablicu.
Ima plastike oko tockova kao evo. Siroke pragove koji idu u kompletu sa njima. Zadnji branik ne vidim...
Dakle, sve kao evolucija, sa malom razlikom na prednjem braniku.
Ono sto si naveo kao evo je nesto zanimljivo.

Nema cep rezervoara, zadnji branik koji nisam vidjao, napred ima novi tip maske... Mozda neka verzija evo kita.
Evo kako izgleda evolucija:

Ovo sam nasao kao veloce, mada pise da je
A late UK spec 3. O Veloce

Moguce da je bilo vise verzija Veloce kita pa zato imamo razlicite fotke.
Sve u svemu, ona nesrecna sektasica (cije unistavanje necu ni komentarisati) je verovatno 2.5 ili 3.0 i nikako nije Evoluzione.
@ ljube
Koje su ovo novine?

Poslato: Sub Jun 21, 2008 12:07 pm
od TOXON
Nije sto je moja bivsa ali je stvarno najlepsa....

Poslato: Sub Jun 21, 2008 9:35 pm
od ljube-kugla
TOKYO napisao:Nije sto je moja bivsa ali je stvarno najlepsa....

sto jel ti nedostaje
Poslato: Ned Jun 22, 2008 3:57 pm
od Nigy
Mali update.
Izbacivanjem kutije filtera za vazruh trebalo je resiti filtriranje za Deltin 'track day'. Za tu priliku je stavljen opran (i ne nauljen) K&N filter.

Posto zbog poznatih problema koje stvara takav tip filtera, otisao sam kod M-a i krenusmo po trazenju kruznog filtera koji bi mogao zameniti K&N. Posle otvaranja nekoliko kutija u potrazi za oblikom i dimenzijama, covek se seti da postoje vec zatvoreni sa jedne strane i sa cevkom sa druge sto ga cini idealnim za ulogu. :cool

Naravno, i ovo je privremeno resenje jer ovako vuce topao vazduh iz motornog prostora, pa je u planu da se oko njega napravi pregrada koja bi sprecila usisavanje nezeljenog vazduha.
Takodje je stigao naruceni downpipe.

Jos pletenica i eto novog izduvnog sistema. :cool
Poslato: Ned Jun 22, 2008 4:39 pm
od JaMaL
Dakle razmisljas o istoj ideju kao i ja... kao i ovaj drugar iz holandije:
A u cemu ti je problem sa K&N-om? i uljem odnosno posto kapiram da to zelis da kazes....?

Poslato: Ned Jun 22, 2008 5:23 pm
od ljube-kugla
postoji vezija pravljenja otvorenog filtera,od fiat crome ili dukata,on je cilindricnog precnika sa prolaznom rupom fi75,i kanalizaciona cev ulazi na meru,pa se sa jedne strane zatvori sa poklopcom od farbe ili tome slicno i zalepi se tecnom plastikom,ili se sece sa jedne strane pa se skupi i napravi konusni poput K&N-a,od konzerve nitro razredjivaca se odsece donji deo na jedno 1.5-2cm,lepo se iskuca da bude okruglo,naspe se topljene plastike i fiter se skupi i ubaci i kad se ohladi plastika eto domaci kn cirilicom pisano,ja vozio godinama dok rumuni nisu poceli da donose one veste kopije
Poslato: Ned Jun 22, 2008 7:26 pm
od Nigy
Problem sa K&N i ostalim open air filterima je u tome sto imaju dva negativna aspekta - ulje sa njihove povrsine steti protokomeru (mada mislim da nasa verzija istog i nije posebno pogodjena) i takvi filteri propustaju prljavstinu u mnogo vecoj meri nego sto to rade papirni filteri.
Na zalost, ne mogu danadjem na netu na test gde su nekoliko poznatih open air filtera testirali na prljavstinu koju propustaju. Stavljali su filter papir na usis i pustali da rade neko vreme. Koliko se secam, K&N je bio jedan od losije plasiranih, a kada sam video boje tih filter papira, odustao sam od ugradnje istog.
Evo
teme na canonu.
Inace, planirao sam da maknem kutiju filtera i pre nego sto sam bio primoran na to, ali je to bilo radi zvuka koji cu dobiti, sto u varijanti skandinavca i nije posebno izrazeno.
Zato sam resio da uradim nesto nalik ovom sto je BOOST zakacio:

Zvuk koji se dobija pri saltanju kod opterecenja turbine je do kokosijih proizvoda! :turbofck
E, da, ima jos par razloga protiv open air filtera (mada su gornja dva eliminisuca) - skupi su za kupiti, tecnost kojim se ciste i ulje nije jeftina (skupi i u odrzavanju) i dok ga cistis ne moz' voziti makinu. Ova varijanta kosta oko 600 dindzi, i sa rezervnim u gepeku, samo bacim prljav, stavim drugi i teram.

Poslato: Ned Jun 22, 2008 9:11 pm
od ljube-kugla
strucno pitanje,od kako sam ubacio sper javlja mi se cudan zvuk pri ulasku u krivine i kad idem polako,deluje mi kao neko sitno trzanje,prvo sam pomislio da mi zadnje kocnice struzu ali to nema na pravcu,e sad posto imam i unibol pa je malo bolja veza sa karoserijom pa mi verovatno prenosi zvuk,za sad sam zadovoljan sa ponasanjem pri izlasku iz krivine,kao iz katapulta
Poslato: Ned Jun 22, 2008 9:50 pm
od Nigy
Tri razlicita spera vozih i nisam imao slicna iskustva...
Poslato: Ned Jun 22, 2008 9:52 pm
od ljube-kugla
ma nema veze,bitno je da juri
Poslato: Ned Jun 22, 2008 10:49 pm
od JaMaL
heh, kada si rekao cudan zvuk...
vozim vec par dana auto i kada skrecem u levo cuje mi se neki cudan zvuk ali nedefinisam svaki put drugaciji... i tripovao sam se do jutros sta je to... jutros isteram auto, pogledam sve kugle, letvu iscimam na kanalu, sve oko prednjeg postroja sto sam nasao, lageri, kocnice.. nista...
ali opet zvuk je tu...
i na kraju kada sam nasao sta smejao sam se 2 sata... zvucnik u desnim prednjim vratima... iskljucio sam ih jer su bili preslabi za sadasnju muziku u kolima dok ne nadjem druge prednje... ali nekom kosmickom neverovatnocom kada skrecem u levo zice mi kace o zvucnik i ovaj pocinje da zuji... odnosno da shmercuje i puste neartikulisane zvuke

onako seckavo...
dakle... zachin c...
Poslato: Ned Jun 22, 2008 10:54 pm
od ljube-kugla
mom kumu je mesecima nesto kuckao pozadi,izmenjao sve sto je moglo,dao brdo para i na kraju iz nekog razloga je dosao i pozalio mi se i ja kao i svi priuceni majstori uhvatim za tocak i zaljuljam auto kad stvarno zvuk ali negde u gepeki,aj u gepek kad onu posto sve mecke imaju dzepove sa strane njemu je jedan sraf od rezervnog tocka ispao iz krpe u kojoj su bili i cangrlja po limu i kad smo sklonili sraf nista se ne cuje
Poslato: Ned Jun 22, 2008 11:19 pm
od JaMaL
E inace mozda si mislio da ovaj review Nigy...
http://www.mkiv.com/techarticles/filter ... index.html
a i zanima me da ne merim jel neko zna koliko je ulaz za filter na protokomeru na TS-u i na Turbu?
Poslato: Ned Jun 22, 2008 11:49 pm
od Nigy
Da, mislim da sam bas taj video.
Inace, ulaz je cetvrtast, tako da za bilo sta kruzno treba adapter...
Poslato: Pon Jun 23, 2008 7:32 am
od ljube-kugla
a taj adapter,koji je moj drugar na pezou 405 mi16 napravio od medijapana i traje vec dve godine savrseno i lepo dihtuje
Poslato: Sub Jun 28, 2008 3:37 pm
od JaMaL
Moram samo da se pohvalim...
ostala je u porodici... i nece dobiti plin... nikad...
kasnije vishe... kad reshim par bugova...
Poslato: Sub Jun 28, 2008 4:40 pm
od ljube-kugla
ma gde god da je samo da se vozi sa apetitom,meni je zalije kad dodje u ruke bezosecajnog vozaca koji unakazi za noc
Poslato: Sub Jun 28, 2008 6:23 pm
od Gost
@Jim Mojo
Ostao sam bez jednog dela sebe... ovo stvarno nije bilo lako... kao kad otac udaje
Poslato: Sub Jun 28, 2008 8:23 pm
od ljube-kugla
i zapamti auto i zena se ne daje nikom na uslugu,jer znas sta bude,auto raz.eban a zena piiiip
Poslato: Ned Jun 29, 2008 8:54 pm
od Gruja
Aaa lave, BRAVO, BRAVO!!!

Nek te dugo sluzi i zadovoljstva ti pricini!
Prodjoh malopre kroz tvoju ulicu i vidim dve limuzinice... E prizora!

Sta ce sad biti sa TSom?
P.S. i mnogo mi drago sto ostaje .u porodici....

Poslato: Pon Jun 30, 2008 12:32 am
od JaMaL
@Gruja...
Ne znam... TS cu verovatno prodati... TB je dosta koliko ja vozim auto i gde... TS je presao 1300km za godinu dana... dakle 2 promene ulja za 1300 km...

kapiras... a da drzim 2 automobila ovde... rado da imam neko dvoriste ili nesto... ovako veoma neprakticno... i TB ide u garazu kad padne sneg preko zime...
Razmisljam jos o tome... jbg. taman sto sam poceo da radim TS uleti ovo... nema veze... ako se preselim bice mesta i za 3 ali... otom potom...
Poslato: Pon Jun 30, 2008 8:17 am
od Nigy
:jumper4: :jumper4: :jumper4: :jumper4: :jumper4:
Svaka cast, drago mi je da si je uzeo!
E, sad, par saveta.
Ako hoces motor da ti traje, ne poitaj za savet Doru i mene! :joker:
(mada ce ti od Dorinih saveta motor malo duze trajati nego od mojih)

Sto se TS-a tice, prijateljski savet je da je ostavis - makar je oterao kod nekog na selo. Ako nista drugo, da ti posluzi jednog dana za rezervne delove. I sam znas da ne mozes izvuci skoro nista za nju, a delova je svakodnevno sve manje...
U svakom slucaju, :black_car: rules!

Poslato: Pon Jun 30, 2008 10:34 pm
od Gost
posto vi samo sminkate vase alfe..........
ja ju koristim za ono sto je stvorena......
slike od 25.6. sa staze green garden u puli........
trece mjesto klasa preko 1600 ccm......
samo za info prvi je bio renault 5 GTT s motorom od clia williams.....a drugi golf 2 s motorom od trojke 2.0 16v.......
iza mene je ostalo par golfova gti,ibiza gti....i moj prijatelj koji inace ima americu a ovom prilikom je vozio moju alfu......