Stranica 48 od 75

Poslato: Pon Jun 09, 2008 9:08 pm
od Nigy
Fala svima, puno mi je srce zbog kupovine. :love:

Pevnula je turbina, fale delovi na motoru, nema zamajac, kardan je bez ijedne gume, nema izduv, kocioni sistem neispravan, dosta rdje mada ne na vitalnim delovima, nemam kljuc za bravu, instrument tabla u banani itd. Nece ona skoro na put... :roll:

@ jim_mojo
Pitaj Vladuromea ;)

@ ljube-kugla
oket ;)

Poslato: Uto Jun 10, 2008 9:05 am
od kilson
Nek' je sa srecom prinova u transaxle porodici! :mrgreen:

Poslato: Uto Jun 10, 2008 12:24 pm
od Flavio
Cestitke Nigy :cool !
Ako je ovo pomocno ekonomik resenje,k'o sto rece Fris,svaka cast za ideju :cool !

Poslato: Uto Jun 10, 2008 12:44 pm
od Nigy
I ako bude ostala dizelka, to ce trajati neko krace vreme. U nju ce benzinski redni 2.0 turbo, da opravda oznaku na repicu. :twisted:
Izgledace ona bar kao Snezna Kraljica. ;)

Btw. sve sto od literature imate za ovaj model, zamolio bih da podelite sa mnom. :)
A delove od nje na poklon primam i u po noci! :lool:

Poslato: Uto Jun 10, 2008 4:20 pm
od superfly tnt
svaka cast na kupnji, a sto se tice susreta , bice jos, nema brige

btw mozes ju slobodno predstavit na nasem ganz novom super fensi shmensi forumu.

za one koji neznaju slobodno navrate na portal i forum

http://alfa75.net/forum/index.php

Poslato: Uto Jun 10, 2008 7:30 pm
od Flavio
Nigy napisao:U nju ce benzinski redni 2.0 turbo, da opravda oznaku na repicu. :twisted:
shok !!! :headbang3: :bow: :bow: :bow: !!!

Poslato: Sre Jun 11, 2008 1:32 pm
od Gost
Nigy napisao:I ako bude ostala dizelka, to ce trajati neko krace vreme. U nju ce benzinski redni 2.0 turbo, da opravda oznaku na repicu. :twisted:
Bas ce da bude ekonomy :lool: A znao sam, rekao ja vec jedno turbo profesionalna deformacija :lool:

Nego jel ce to da bude 4 ili 6ocilindricni turbac?

Poslato: Sre Jun 11, 2008 9:00 pm
od Nigy
4C
Samo da jos vidim da li ce 8 ili 16V ;)

Poslato: Pet Jun 13, 2008 7:29 pm
od TOXON
I ja se pridruzujem cestitkama! ;)

Poslato: Ned Jun 15, 2008 9:17 am
od ljube-kugla
alo braco po kardanu pa gde svi nestadose,po neko se pojavi kaze rec,dve i ode,nije valda udarila kuga na delove pa se ne popravljaju ili ne voze,aj da malo razbijem monotoniju

prepravio sam regulatr kocnica,i sad mogu potpis u mesto,u duzinu,za sad je jos uvek pod haubom ali bice u kabini preko sajle,zgodnije mi je da provucem sajlu nego kocionu cev
Slika
ovo je probna verzija sa oprugom ali mi nije bila bas kako sam ja hteo
pa je dosla cevka preko koje se zategne i iskljuci totalno zadnje
Slika

Poslato: Ned Jun 15, 2008 11:19 pm
od ljube-kugla

Poslato: Pon Jun 16, 2008 12:40 pm
od JaMaL
e da jedno pitanje... sta ovo radi sa gumicama u cilindru? koliko kapiram ako se jedna komora kompresuje... i druga uradi isto... ako iz jedne teche na prednje a iz druge ne... sav pritisak ostaje u cilindru i kompresuje gumicu? odnosno znacajno jos skracuje vek trajanja?

ili negde gresim?

Poslato: Pon Jun 16, 2008 3:15 pm
od Nigy
@ jim_mojo
Kad ces da banes u garazu da doneses amorte da ih vidimo? :P

Poslato: Pon Jun 16, 2008 4:51 pm
od Gruja
Nigele, :plavi_voli: :applause: :bow:

Uzivaj malo u zeldiju :mrgreen: a onda
:mek :turbofck :treca brzina
:)

Poslato: Pon Jun 16, 2008 9:45 pm
od JaMaL
realno ja bih pre da ih provozam ali sacekace jos malo... nesto sam sjeban cim prestanem sa lekovima i shitom videcemo se...

inace dajte mi predlog kad vec sedim kuci sta da narucim...

H&R opruge, Eibach ili Spax?
-40 mm -30mm -35mm

prve bi trebalo da su najtvrdje... e sad... odluke, odluke :)

ovi amorti su 2 cm kraci od standardnih... sto je veoma cudno jer su koni iste duzine... sabijeni mislim...

Poslato: Pon Jun 16, 2008 10:23 pm
od Nigy
Pa realno donesi da ih vidimo i maltretiramo jer necemo to moci kad budu na makini. :mrgreen:

Kako sam citao, duzina nema veze sa tvrdocom... :(
Za Eibach pitaj Lakija - ovo su njegove
Slika

@ Gruja
:plavi_voli:

Poslato: Uto Jun 17, 2008 9:05 pm
od ljube-kugla

Poslato: Sre Jun 18, 2008 11:15 pm
od Gost
@Nigy

http://cgi.ebay.de/Alfa-Romeo-Giulietta ... dZViewItem

:cool ;)

Poslato: Sre Jun 18, 2008 11:40 pm
od Nigy
:bow: :bow: :bow:

Poslato: Čet Jun 19, 2008 7:44 pm
od JaMaL
Top Gear Cheap Alfa Romeo Challenge 08

naime u novoj sezoni Top Gear-a bice gore pomenuti prilog... odnosno epizoda o istom...

Jerremy Clarkson vozi crnu 75 3.0...

inace dali su 1k funti za tu alfu prethodnom vlasniku :)

http://www.youtube.com/watch?v=Xzq9Z5ApF1w


a ovo je ostalo od nje...

Slika

Poslato: Čet Jun 19, 2008 10:33 pm
od Vuk 166
Lepe su mi 75-ice ali nisam neki veliki ljubitelj,ali Alfa je Alfa! ;)
Nego da ovo je totalno debilno da ovako shebu Auto!!! :mad: :mad: :mad:

Poslato: Pet Jun 20, 2008 11:05 am
od Gost
sta je ovo? evoluzione? :x :mad: =[

Poslato: Pet Jun 20, 2008 4:05 pm
od Nigy
Evo kit.
Evolucija nije pravljena sa pokretnim krovom i desnim volanom...

Poslato: Pet Jun 20, 2008 5:45 pm
od JaMaL
nemate pojma :roll:

posto je ovo Velika Britanija.... moze biti samo ......
ajde ajde...

znate vi to...

VELOCE... pogledajte felne... i nema crte na branicima... evo kit ima crtu kai standardni TS... onu na sred branika... veloce nema...

Poslato: Pet Jun 20, 2008 6:10 pm
od Nigy
Pa sad... :roll:
The Alfa 75 was styled in house and came in a first and second series. These are easily identified externally with the series 1 having yellow rear lights and flush front grill, and the series 2 had red rear lights and a slightly recessed grill; internally the dash lights turned from red to green. There were however a number of models offered with the Veloce being a very popular option. This had front and rear bumpers derived from the European 75 1.8 litre turbo evolution which was never available in the UK, while the V6 was offered with the cloverleaf and Veloce options.
Koja je razlika izmedju 'evo kita', onoga sto se montiralo na evoluciju i Veloce opcije? :?