Bezbednost u saobracaju
- Slash
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB 155hp
Lancia Ypsilon 1.4 16v Momo Design
Yamaha FZ8-SA - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Pisali su jer su zablokirali Slaviju. Strajkovali zbog Car:Go aplikacije
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
[video][/video]
Štrajkuju jer ih je vreme pregazilo, bahati su, prljavi, deru, kradu i žele da se tako nastavi.
Jedan od argumenata je da su oni "bezbedniji" vozači od nas običnih koji nemamo taksi dozvolu.
Zatucanost.
btw. bolju reklamu CarGo nije mogao da dobije. Toliko nisu svesni svoje nesvesti.
Štrajkuju jer ih je vreme pregazilo, bahati su, prljavi, deru, kradu i žele da se tako nastavi.
Jedan od argumenata je da su oni "bezbedniji" vozači od nas običnih koji nemamo taksi dozvolu.
Zatucanost.
btw. bolju reklamu CarGo nije mogao da dobije. Toliko nisu svesni svoje nesvesti.
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Strasno... Pa oni su najgori i najbahatiji vozaci. Naterati bagere na Slaviju i ocistiti sve.
- maxy
- Garaža: Giulietta 2.0
Ex Alfa Romeo 147 1.9 jtd - Lokacija: BG
- Lokacija: BG
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Verujem da će jug Srbije ostati bez automobila. Ali, jeste li obratili pažnju na vozila policije i komunalnih službi? Solidan broj istih je prekriven korozijom. Donošenje zakona koji se ne mogu poštovati je glupost sama po sebi. Što se tiče trapova, kočnica, pneumatika, signalizacije, emisije štetnih gasova... to su mi i do sad kontrolisali i merili i nije bilo problema.
- maxy
- Garaža: Giulietta 2.0
Ex Alfa Romeo 147 1.9 jtd - Lokacija: BG
- Lokacija: BG
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
[/quote]Štrajkuju jer ih je vreme pregazilo, bahati su, prljavi, deru, kradu i žele da se tako nastavi.
Jedan od argumenata je da su oni "bezbedniji" vozači od nas običnih koji nemamo taksi dozvolu.
Zatucanost.
btw. bolju reklamu CarGo nije mogao da dobije. Toliko nisu svesni svoje nesvesti.[/quote]
Totalno zamenjene teze, niti oni znaju za šta treba da se bore, niti država zna kako da uredi tržište i regulativu koja se odnosi na prevoz putnika.
Jedan od argumenata je da su oni "bezbedniji" vozači od nas običnih koji nemamo taksi dozvolu.
Zatucanost.
btw. bolju reklamu CarGo nije mogao da dobije. Toliko nisu svesni svoje nesvesti.[/quote]
Totalno zamenjene teze, niti oni znaju za šta treba da se bore, niti država zna kako da uredi tržište i regulativu koja se odnosi na prevoz putnika.
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Pa dispečerski centri koji oni spominju da imaju i busaju se (ej možeš misliti) su tehnologija koja je zaostala još tokom prošloga veka. Kada pozoveš čekaš (kao i većunu call centara) pa te onda pitaju do kojeg mesta je vožnja kako ocenili dužinu (bezobrazluk) ili jednostavno nema vozila.
Na sve to traže da se ograniči broj taksi dozvola kako bi mogli da naprave svoj bahati sistem održiv.
Apsolutno niko ne pita šta korisnici tj. građani žele.
I da na kraju će da doensu izmenu nakardnog i lošeg Zakona da bude još gori. Zabraniće super uslugu za korisnika zbog bahatosti 300 nepismenih. Pogledajte samo video, sve je jasno.
Na sve to traže da se ograniči broj taksi dozvola kako bi mogli da naprave svoj bahati sistem održiv.
Apsolutno niko ne pita šta korisnici tj. građani žele.
I da na kraju će da doensu izmenu nakardnog i lošeg Zakona da bude još gori. Zabraniće super uslugu za korisnika zbog bahatosti 300 nepismenih. Pogledajte samo video, sve je jasno.
- maxy
- Garaža: Giulietta 2.0
Ex Alfa Romeo 147 1.9 jtd - Lokacija: BG
- Lokacija: BG
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
O tome i pišem. Taksi službe su već odavno trebale da imaju ovakav sistem u funkciji i na taj način bi privukli klijente, a znatno otežali posao nelegalnim taksistima. Meni se sve čini da taksi udruženja imaju deo vozila na crno.
Taksisti se ne bore ovde za sebe, već za gazdu koji hoće da očuva statu kvo i da ne uloži ništa. Ja kao klijent hoću račun, hoću da znam tačnu rutu, hoću da znam koje vozilo će doći po mene i hoću mogućnost da ocenim taksistu.
Taksisti se ne bore ovde za sebe, već za gazdu koji hoće da očuva statu kvo i da ne uloži ništa. Ja kao klijent hoću račun, hoću da znam tačnu rutu, hoću da znam koje vozilo će doći po mene i hoću mogućnost da ocenim taksistu.
- Zillgian
- Garaža: '07 AR159, 2.4 JTDm Q4
ex '02 AR156, 1.9 JTD - Lokacija: Bijeljina
- Lokacija: Bijeljina
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Svaka šuša se bori da ostane u fotelji u kojoj je zasjela, bez obzira da li je u pitanju član parlamenta, direktor javne ustanove, banke ili u ovom slučaju taksista derikoža. Zašto i taksiste ubacujem u tu priču, pa jer su protestanti (kao protestuju, pa protestanti, get it? hehe... ) u manjini i uglavnom nisu podržani od strane sindikata i sopstvenih udruženja.
Umjesto da se bore poboljšanjem kvaliteta usluge, oni će da zabrane konkurenciju?!
Da je u Car:go neki baja uletio sa ozbiljnim parama (a ne isključujem mogućnost da je to ponuđeno momcima koji su razvijali taj sistem, da se odreknu dijela kolača zarad nekog guzonje **kahkah*bata*kahkah*), taksisti bi mogli da protestuju do sutra. Ovako, pošto nisu, "tamni vilajet" mentality strikes again
Inače, imam veliku dozu poštovanja za svaki pošten posao. Nažalost, kod taksista obično onaj jedan ili dva magarca za volanom na njihovih 5 ili 10 normalnih ili uljudnih kolega toliko ukalja čast tog posla da ti dođe da se više ne voziš nikada tom kompanijom.
Umjesto da se bore poboljšanjem kvaliteta usluge, oni će da zabrane konkurenciju?!
Da je u Car:go neki baja uletio sa ozbiljnim parama (a ne isključujem mogućnost da je to ponuđeno momcima koji su razvijali taj sistem, da se odreknu dijela kolača zarad nekog guzonje **kahkah*bata*kahkah*), taksisti bi mogli da protestuju do sutra. Ovako, pošto nisu, "tamni vilajet" mentality strikes again
Inače, imam veliku dozu poštovanja za svaki pošten posao. Nažalost, kod taksista obično onaj jedan ili dva magarca za volanom na njihovih 5 ili 10 normalnih ili uljudnih kolega toliko ukalja čast tog posla da ti dođe da se više ne voziš nikada tom kompanijom.
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Dosta radim sa strancima koji dolaze kod nas u Srbiju. Nekoliko puta sam imao transfer blama koliko taksisti mogu da budu stoka i ove ljude pokušaju da oderu od aerodroma do Nbg. Jako loša slika o Srbiji.
CarGo je strtup i ima drugačiji pristup tržištu ali za tri godine od kada postoje sva ostala taksi udruženja su mogla da razviju svoje aplikacije i uštede na tim centrima koji ne mogu da se porede kvalitetom suluge. Niko im ne brani da se prilagođavaju tržištu.
CarGo je strtup i ima drugačiji pristup tržištu ali za tri godine od kada postoje sva ostala taksi udruženja su mogla da razviju svoje aplikacije i uštede na tim centrima koji ne mogu da se porede kvalitetom suluge. Niko im ne brani da se prilagođavaju tržištu.
- PetarP
- Garaža: nemam garažu
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Sposobnost prilagodjavanja je nesto za sta taksisti nisu culi. Umesto da im "car and go" bude motivacija za poboljsanje usluga oni se tu kurubecaju i blokiraju ulice. Koliko trebas da budes zadrt i glup da uradis tako nesto? I zasto im je to dozvoljeno? U ovom slucaju ko je u pravu odlucuje samo krajnji korisnik usluga tj. putnici koji koriste usluge prevoznika, i taksistima ovakvo ponasanje nikako ne ide u korist. Samo su jos jednom pokazali da su bahati, nadmeni i bezobrazni. Da nisu dorasli izazovu glupo je pomenuti.
I, da, na osnovu cega je jedan taksista bolji vozac od mene ili bilo koga sa vozackom dozvolom i iskustvom 5+godina?
Na osnovu toga sto ne je*u zivu silu u saobracaju, krse svaki moguci zakon kad god se ukaze prilika...
Taksisti imaju visestruku prednost i dalje. Da su pametno postupili i odradili evaluaciju funckionisanja njihovih sluzbi (citaj podigli za deset nivoa vise) "car and go" ne bi imao nikakve sanse. Ovako cemo gledati kako polako nestaje sa ulica zastarela tehnologija
I, da, na osnovu cega je jedan taksista bolji vozac od mene ili bilo koga sa vozackom dozvolom i iskustvom 5+godina?
Na osnovu toga sto ne je*u zivu silu u saobracaju, krse svaki moguci zakon kad god se ukaze prilika...
Taksisti imaju visestruku prednost i dalje. Da su pametno postupili i odradili evaluaciju funckionisanja njihovih sluzbi (citaj podigli za deset nivoa vise) "car and go" ne bi imao nikakve sanse. Ovako cemo gledati kako polako nestaje sa ulica zastarela tehnologija
- Caca
- Drug Član
- Garaža: GT 2.0 JTS
GTV 2.0 V6 TB
ex GTV 2.0 16v
ex 147 1.9jtd
ex 145 1.6box
ex 33 1.7 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Ljudi sve je to farsa.
Oni su strajk zapoceli zbog neplacenih poreza i doprinosa. Osnovni zahtev je bio da im se dug "oprosti". Valjda im je neko u medjuvremenu skrenuo paznju na idiotizam tog zahteva pa ga vise ne spominju vec su u prvi plan izbacili CarGo.
Oni su strajk zapoceli zbog neplacenih poreza i doprinosa. Osnovni zahtev je bio da im se dug "oprosti". Valjda im je neko u medjuvremenu skrenuo paznju na idiotizam tog zahteva pa ga vise ne spominju vec su u prvi plan izbacili CarGo.
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Da, da taksisti, stari bezknjizicari.
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
- Macola
- Garaža: AR 147 1.6 105
- Lokacija: Zrenjanin
- mickeyrs
- Drug Član
- Garaža: Mito QV 2011
ex.Giulietta 1.4 Veloce '17
ex.146Ti '96
ex.ArnaTi '87 - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
Post
Bezbednost u saobracaju
Kako rekoše ono, taksista - prejak za normalan posao, preslab za kriminal...
Sent from my E6683 using Tapatalk
Sent from my E6683 using Tapatalk
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- maxy
- Garaža: Giulietta 2.0
Ex Alfa Romeo 147 1.9 jtd - Lokacija: BG
- Lokacija: BG
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Gledam SAT i ove likove iz ABS. Gledam, slusam, ne verujem sta cujem. Odrastao covek pun samopouzdanja valja gluposti. Klasican birokratski termit. Bavim se 10 godina bezbednoscu kao dipl.ing.saobr. i ovo ne mogu da shvatim i svarim.
- Slash
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB 155hp
Lancia Ypsilon 1.4 16v Momo Design
Yamaha FZ8-SA - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Videh i ja sad emisiju. Ona guska sto prodaje pricu o refleksiji folija i da su zapaljive ahahahahaha pa ovo nema nigde.
A onaj tip pored nje se isprdeo, nista konkretno ljudima nije odgovorio. Ako nista, Alvirovic na kraju postavio pitanje zasto maltretiraju narod da iz dana u dan izmisljaju neke nove gluposti.
Danas u 21. veku im je tesko da se ugledaju na bilo koju drzavu na planeti i da izvuku najbolje od zakona sto je neko mogao da smisli, koliko znam, nije zabranjeno "kopirati" takvu vrstu zakona.
I dalje je sve pod maskom bezbednosti, samo da se uzme lova.
A onaj tip pored nje se isprdeo, nista konkretno ljudima nije odgovorio. Ako nista, Alvirovic na kraju postavio pitanje zasto maltretiraju narod da iz dana u dan izmisljaju neke nove gluposti.
Danas u 21. veku im je tesko da se ugledaju na bilo koju drzavu na planeti i da izvuku najbolje od zakona sto je neko mogao da smisli, koliko znam, nije zabranjeno "kopirati" takvu vrstu zakona.
I dalje je sve pod maskom bezbednosti, samo da se uzme lova.
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Bilo je jos dosta toga sto su isekli jer nije sve moglo da stane u emisiju. I deo odgovora na moje pitanje su isekli. Sve u svemu, jasno kao dan da je sve smisljeno da se uzmu pare.
- maxy
- Garaža: Giulietta 2.0
Ex Alfa Romeo 147 1.9 jtd - Lokacija: BG
- Lokacija: BG
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Moj predlog bi bio sledeći: svaki vlasnik je dužan da održava automobil u servisu, vulkanizerskoj radnji... (ovlašćeni, neovlašćeni, ali mora da bude registrovan u APR). Pri zameni bilo kog dela, ulja, guma,... serviser bi u centralnu bazu unosio podatke o tome, kao i o kilometraži na kojoj je servis urađen, čime bi se pružio dokaz da vlasnik vozila isto i održava. Na tehničkom pregledu bi imali pristup toj kilometraži i ukoliko je vlasnik prekoračio servisni interval ne bi mogao da registruje vozilo, tj. smatra se da vozilo nije održavano i da nije ispravno. Time bi država osigurala da divlji servisi počnu plaćati takse i poreze državi i da se uvede red i u skidanje kilometraže i druge malverzacije. Serviser, vulkanizer... bi se morao brinuti o tokovima otpada, pa bi državi morao dati dokaz (dokument o kretanju otpada), pa bi dobili i čistiju životnu sredinu. Pola tih servisa baca ulje na neku livadu. Sa druge strane sprečila bi se prodaja polovnih guma koje su za otpad, a ne za dalju upotrebu, tj. vulkanizer bi ili primio gumu kod sebe ili bi je vlasnik ostavio kod sebe uz obavezu da je razduži posle nekog vremena, a ne da je baci u najbliži potok. SA druge strane država bi morala da povede računa o uvozu delova upitnog kvaliteta i da prodavce istih rigorozno kažnjava.
Za one koji kažu da to ne bi funkcionisalo, samo da kažem da funkcioniše za TNG. Dok sam vozio automobil sa TNG, gasni sistem je održavan u ovlašćenom servisu. Za svaki ugrađeni deo sam imam potrebnu dokumentaciju, pa ako može da funkcioniše za to, onda može valjda i za ovo. Kada sam otišao na reatest imao sam punu fasciklu dokumentacije o gasnom sistemu.
Ali ko će sve to da pravi i da radi? Lakše je izmisliti ABS, razne takse i lepo to naplatiti. Bitna je lova, a ne bezbednost.
Dva tehnička će samo izvući novac iz džepa, a bezbednost saobraćaja se neće povećani ni za 1 %.
Za one koji kažu da to ne bi funkcionisalo, samo da kažem da funkcioniše za TNG. Dok sam vozio automobil sa TNG, gasni sistem je održavan u ovlašćenom servisu. Za svaki ugrađeni deo sam imam potrebnu dokumentaciju, pa ako može da funkcioniše za to, onda može valjda i za ovo. Kada sam otišao na reatest imao sam punu fasciklu dokumentacije o gasnom sistemu.
Ali ko će sve to da pravi i da radi? Lakše je izmisliti ABS, razne takse i lepo to naplatiti. Bitna je lova, a ne bezbednost.
Dva tehnička će samo izvući novac iz džepa, a bezbednost saobraćaja se neće povećani ni za 1 %.
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
U ovoj drzavi nije prblem zakon, već sprovodjenje, tj ne sprovodjenje istog.
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- mad-max
- Garaža: Alfa Romeo 147 JTD
Alfa Romeo 147 Selespeed - Lokacija: Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Pa poenta i jeste da se izvuku pare iz dzepa!!! Nazalost!!!
Ubrzanje od 0-100 km/h zavisi od guzve u saobracaju...
- maxy
- Garaža: Giulietta 2.0
Ex Alfa Romeo 147 1.9 jtd - Lokacija: BG
- Lokacija: BG
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Pokrenut je valjda proces i da je protiv ustavnosti takav vid "diskriminacije" gradjana.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."