Stranica 47 od 155

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sub Feb 25, 2012 2:18 pm
od Flavio
Isprati malo ponašanje pa eventualno zameni davač signala pritiska ulja (davač za lampicu) ;) .

Ako si lepo opisao ono ranije malo više nije bilo OK.
Tebi se praktično gasila lampica za pritisak ulja pre nego što zaverglaš što nema mnogo veze sa mozgom :blink: .

Jedino ako nisi pomešao lampicu za nivo ulja i pritisak ulja ??
Prva bi trebala da radi tako kako ti je ranije radilo a druga ovako kako sad radi ;) .

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sub Feb 25, 2012 5:41 pm
od dixynja
Nije mi bilo mrsko,otisao sam do drugara/majstora malo je pogledao,izmerio pritisak ulja,nasmejao mi se i rekao "vozi" :D
Kupicu davac da ga zamenim za svaki slucaj
Hvala drugari
:drink

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sub Feb 25, 2012 7:43 pm
od OMP
jel ima neko neku ideju kako srediti onaj pipak na bravi ili polugu koju gura taj pipak, konkretno na vozacevim vratima se verovatno to izlizalo i jedva otvaram bravu, mora na cim da se otvori i brava se dosta podize visoko tj nateze(deluje kao da ce da pukne brava posebno dok su bili ovi hladni dani), probao sam nesto da obavijam traku oko one poluge, posto je ona fabricka guma ili lastika odavno nestala ali se traka se vremenom izlize tj pipak sa brave je osteti.
zadnje brave se perfektno otvaraju, malo ih samo podignes i otvaraju ali prednje uzas, posebno kad je staklo spustneo a sto ne znam :rolleyes:
ne znam dal da krivim onu polugu na vratima koju u stvari i treba da gurne brava ali je dosta nepristupacno na licu mesta da se se skida je velika zajebancija

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sub Feb 25, 2012 10:20 pm
od Santino
Ja sam pokusao sa krivljenjem i nista nisam postigao. Onda sam napravio plasticni umetak-distancer koji glumi tu fabricku, oblikovao turpijom, vezao vezicama da ne spadne i namazao dobro mascu. Za sada funkcionise super.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sub Feb 25, 2012 10:28 pm
od OMP
pa i ja sam neku plastiku mislio da stavim samo da nadjem adekvatno nesto, nema druge, traka se brzo sabije i izlize na mestu gde pipak brave dodiruje.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Čet Mar 08, 2012 9:13 pm
od Donovan
Imam problem ,znači Alfa ujutro kad je hladno pali iz prve ma na po ključa .Odem na posao stoji osam sati fino ugrije ono ovih dana .Pokušam da upalim ona vergla vergla i onda jedva sastavi .Kad upali onda ok ugasim on opet sastavi iz prve .Samo ga taj prvi put zayebava .Akumulator je star al' kontam da je do njega ne bi palila ni ujutro .
Šta vi mislite o ovom ?

Re: problem na alfi 155

Poslato: Čet Mar 08, 2012 9:25 pm
od Santino
Mozda davac temperature brlja?

Na 2.5 sam imao isti problem, hladna upali odmah, topla vergla par sekundi...

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pet Mar 09, 2012 12:56 am
od Flavio
Moguće ... Ne pada mi trenutno napamet ništa logično :blink:

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pet Mar 09, 2012 5:11 pm
od Donovan
A gdje se nalazi taj davač temperature ,jel to nešto što mogu sam da odradim ili mora majstoru .
To je neki senzor ,pretpostavljam ?

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pet Mar 09, 2012 5:24 pm
od OMP
nalazi se na kucistu termostata sa gornje strane i ima konektor plave boje, dve zice dolaze do njega, lako je uocljiv kad otvoris haubu, kosta oko 10e

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pet Mar 09, 2012 6:23 pm
od Donovan
OMP napisao:nalazi se na kucistu termostata sa gornje strane i ima konektor plave boje, dve zice dolaze do njega, lako je uocljiv kad otvoris haubu, kosta oko 10e

Taj sam ja senzor mijenjao ,kad sam mijenjao termostat .Hmm, kakvi su krš dijelovi kod nas moguće je da je stvarno do njega .
Problem je što ti ne znaš više i kad kupiš dio da'l je to dobro ili nije i koliko će da bude ispravan .
Ok ,hvala svima :drink

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sub Mar 10, 2012 2:25 pm
od dekideki
ima zeleni i plavi, kupi onaj isti koje ti je boje konektor. ako kazu u radnji ima samo zeleni a tebi treba plavi potrazi u drugoj radnji, ne uzimaj neodgovarajuci. radice ali nece 100% prilagodjeno tvojoj Alfi.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sub Mar 10, 2012 6:12 pm
od Donovan
dekideki napisao:ima zeleni i plavi, kupi onaj isti koje ti je boje konektor. ako kazu u radnji ima samo zeleni a tebi treba plavi potrazi u drugoj radnji, ne uzimaj neodgovarajuci. radice ali nece 100% prilagodjeno tvojoj Alfi.

I sad je plavi i konektor i džek provjeravao sam .Ok hvala puno

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sub Mar 10, 2012 7:56 pm
od alfaskorpion
Nemoraš da menjaš ako je ispravan , uzmeš unimer i premeriš otpor (pošto je upitanju običan otpornik koji menja otpor u zavisonsti od temperature ) ako je ok treba da je :
Na 90°C 200 - 300 oma
na 20°C 2000-3000 oma
Ove vrednosti su za Motronic 1.7 ili ti ts 8V ako ti treba za 16v javi ;)

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pon Mar 12, 2012 3:26 pm
od Donovan
Yebiga ,sad ću ispast budala al stvarno neznam .Znači ugrijan motor na 90*C i onda da premjerim .A kako mjerim na konektoru na ona dva izlaza ?
Kod mene je 8v tako da to bi bile ove vrednosti

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pon Mar 12, 2012 7:56 pm
od dekideki
kupi digitalni unimer kod najblizeg Kineza, prebacis na merenje otpora, oznaka omega, opseg odredi sam, npr. prebaci na x1000. pipnes sa elektrodama konektorove pinove i ocistas vrednost na ekranu.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Uto Mar 13, 2012 1:03 pm
od Donovan
Na 90* C pokazuje 250-260 oma ,to bi značilo da je ispravan ?Jel imate još neku ideju šta može da bude ?
Danas sam kupio one prekidače za podizače stakala ,a radosti nek sam i to riješio baš su me zayebavali

Re: problem na alfi 155

Poslato: Uto Mar 13, 2012 3:30 pm
od alessandro
Da li neko od vas zna kako se sida otvor za ventilaciju na instrument tabli, onaj ispod sofersajbne? Da li se moze izvuci bez demontaze cijele table? Da ne bude zabune, mislim na onaj na sredini tabe, sa tockicem za otvaranje/zatvaranje klapne.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Uto Mar 13, 2012 7:23 pm
od alfaskorpion
Izmeri kad je hladna skroz i kad ti stoji na poslu pre paljenja .

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sre Mar 14, 2012 4:50 pm
od Donovan
alfaskorpion napisao:Izmeri kad je hladna skroz i kad ti stoji na poslu pre paljenja .

Pa od 1000 pa do 1800 varira jako ,svaki put drugačije pokaže

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sre Mar 14, 2012 9:12 pm
od dekideki
probaj ako nece da pali sledece:
skidaj kontakte senzora jedan po jedan pa probas pa ako nece vratis pa skines sledeci put drugi pa probas ponovo.

*meni na 1.8 16V kad stoji na suncu satima dobije suncanicu i desi se sledece:
usija se ceo auto, i motorni prostor i sve. na usisu otprilike 60 stepeni. senzor temperature vazduha na usisu pobrlja totalno. ako nisam upalio na pola kljuca, a pri tom mi je ostala lampica check engine da sija, uradim sledece: dignem haubu, otkacim taj senzor, i upalim kao od sale. naime, ECU se prebaci u neki sigurnosni mod kada zanemari senzore i pali 100%. kad se malo naguta svezeg vazduha, vratim senzor i sve ok. to je senzor na gumenom crevu izmedju kucista filtera i protokomera.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Čet Mar 15, 2012 10:06 am
od alfaskorpion
Pošto su sada spoljne temp manje od 20°C i otpor bi trebao da bude manji od 2000oma , ali ne bi trebalo da varira ako si merenje ponavljao posle par sekundi jer je temperatura vode ista .

Re: problem na alfi 155

Poslato: Čet Mar 15, 2012 8:54 pm
od Donovan
dekideki napisao:probaj ako nece da pali sledece:
skidaj kontakte senzora jedan po jedan pa probas pa ako nece vratis pa skines sledeci put drugi pa probas ponovo.

*meni na 1.8 16V kad stoji na suncu satima dobije suncanicu i desi se sledece:
usija se ceo auto, i motorni prostor i sve. na usisu otprilike 60 stepeni. senzor temperature vazduha na usisu pobrlja totalno. ako nisam upalio na pola kljuca, a pri tom mi je ostala lampica check engine da sija, uradim sledece: dignem haubu, otkacim taj senzor, i upalim kao od sale. naime, ECU se prebaci u neki sigurnosni mod kada zanemari senzore i pali 100%. kad se malo naguta svezeg vazduha, vratim senzor i sve ok. to je senzor na gumenom crevu izmedju kucista filtera i protokomera.
Ma meni taj check engine radi stalno još kako sam čistio dizne ,pa nikako da odem to isključiti .Probaću sad za vikend očistiti sve te kontakte svjećice tako .Pa ako ništa kupiti drugi davač temperature .Opet mi je to jeftinije da pokušam sam nego da ga vozim majstoru .Kriza hebiga
alfaskorpion napisao:Pošto su sada spoljne temp manje od 20°C i otpor bi trebao da bude manji od 2000oma , ali ne bi trebalo da varira ako si merenje ponavljao posle par sekundi jer je temperatura vode ista .
Ma svaki put drugi rezultat ,i padne na početnu vrijednost 1 ne ostane očitana vrijednost na displeju ,a kad je vruć motor i očitam onda ostane vrijednost na displeju i stoji .
Tako da ne znam šta da ti kažem .Upali ona al' bojim se otiće nešto drugo od tolikog verglanja

Re: problem na alfi 155

Poslato: Čet Mar 15, 2012 10:10 pm
od Flavio
Donovan napisao:Imam problem ,znači Alfa ujutro kad je hladno pali iz prve ma na po ključa .Odem na posao stoji osam sati fino ugrije ono ovih dana .Pokušam da upalim ona vergla vergla i onda jedva sastavi .Kad upali onda ok ugasim on opet sastavi iz prve .Samo ga taj prvi put zayebava .Akumulator je star al' kontam da je do njega ne bi palila ni ujutro .
Šta vi mislite o ovom ?
Čitam opet ovo pa se mislim ... A da proveriš ti regulator pritiska benzina ??
To ponašanje podseća malo i na situaciju kad je to malo njesra crklo ili bar počelo da crkava :doh: .
Skini vakum crevce sa njega pa zaverglaj.Ako se pojavi i malo benzina na crevcu-tu je glavni problem !

Re: problem na alfi 155

Poslato: Čet Mar 15, 2012 10:24 pm
od dekideki
sad sam se setio jos necega. drugar je elektricar i kad sam ga pitao za taj senzor, zbog kojeg mi se palila lampica check engine i prebacivao se u taj sejf mod svaki cas bez razloga, proverio ga je na licu mesta i ispostavilo se da IMA PREKID unutar samog senzora, ne na kontaktima, ne na instalaciji vec unutar senzora, ono uliveno u plastiku. kad sam ga zamenio sa sve termostatom, nije se vise nikad upalio.

zameni ga, nije 100 dukata. :wave:

*naime, kad ne valja senzor, ECU izgubi informaciju o temperaturi i za svaki slucaj upali ventilator na drugu brzinu, obori mapu na najbezbedniju mogucu, ukratko - da sve od sebe da te dovede na cilj gde si posao, a da ne dodje do ostecenja...