Stranica 47 od 75
Poslato: Čet Jul 26, 2007 9:40 pm
od Gost
Puno pozdrava iz Herceg Novog za veselu ekipu , uz Njegu
Poslato: Čet Jul 26, 2007 9:43 pm
od dekideki
uzivaj care, i za sve nas koji cemo ove godine da preskocimo letovanje!
nek te vreme posluzi

Poslato: Pet Jul 27, 2007 2:01 am
od Nigy
Osoli kokosije proizvode i za nas ovde.

Poslato: Pet Jul 27, 2007 7:36 am
od ljube-kugla
nocno kupanje sa devojcicom,i jaooooj,ja sam sa takvim stvarima zavrsio sto sam se igrao sa devojcicama,igrao sam se,izracunaj koliko dana ostajes i svakog koga se setis sa foruma bucni se jednom i to je to,a mi cemo se ovde zapljuskivati kao kad ulazis u hladnu vodu
Poslato: Pet Jul 27, 2007 10:22 pm
od Gruja
Hey narode, ako neko ovo procita pre sutra ujutru bilo bi fantasticno:
-negde mi curka ulje za servo volana i pada na izduvnu granu... ume da zasmrducka a bogami vidim sa grane i dimcic.... E sad, pitam jel smem sutra da vozim, ceka me jedna tura od oko 50ak ili vise km po beogradskim grobljima pa reko da se ne zapalim usput?
ja koliko znam ulje se pusi ali nece da bukne no ipak da pitam....
Osim toga, u akciji sam lepljenja 'plafona' pa vas za koji dan obavestavam o iskustvu...

Poslato: Sub Jul 28, 2007 1:01 am
od Nigy
Ako nije busno crevo, verovatno na spoju istog sa posudom. Probaj tu da dotegnes.
Inace, ja bih vozio, al' to ne znaci da i ti treba da uradis isto...

Poslato: Sub Jul 28, 2007 8:05 am
od ljube-kugla
na samoj letvi,na ulaznoj osovini ili na zadnjem cepu za stelovanje,imao sam slican problem pa sam je zato skinuo,nema resenje sem druge,jer kad pomenem alfa,nema nista,a i pojede se sama letva pa ne moze da se nasteluje,verovatno nije to sve kod tebe,proveri prelivne cevi dal su zategnute i dovodnu cev i prelivno crevo,prelivne cevi su na imbus 6,a dovodna cev je za kljuc 14 ako se ne vara a prelivno crevo 19,i moze da se desi da se odpuste creva na posudi
Poslato: Sub Jul 28, 2007 10:19 pm
od Gruja
Momci, sta da vi recem sem
Vozio danas, jbg nuzda, a sutra cu lagano da se zabavljam sa crevcima....
Letva bi trebalo da je OK, prethodni vlasnik je vec menjao...
Krov je danas zalepljen uz svesrdnu pomoc moje drage koja se nije libila da zasuce rukave i prione na posao! =]
Retke su takve cure danas...

:cool
Sutra bi trebalo da se to vrne nazad u kolica... Bog te mazo sto je bilo gadno danas voziti po ovoj vrucini sa otvorenim samo zadnjim prozorima...

Poslato: Sub Jul 28, 2007 10:41 pm
od ljube-kugla
letvu probas koliko ima lufta i dal uopste ima,kad je ugasen auto cimas sitno levo desno,ako se cuje izuzetno sitno lupkanje nije strasno,tako moze i 50-ak hiljada da predje bez problema a ako se cuje lupalje onda je toliko propala da cepa semering pa curi
Poslato: Pon Jul 30, 2007 7:16 am
od Gost
Evo jednog simpati
Poslato: Pon Jul 30, 2007 7:31 am
od ljube-kugla
gde navatase tolike turbaljke,ali su bezobrazne
Poslato: Pon Jul 30, 2007 10:01 pm
od superfly tnt
sumnjivo mi je brza, da nije film malo ubrzan

Poslato: Uto Jul 31, 2007 3:14 pm
od JaMaL
eh cuj malo, da onako skrece bila bi formula... a da lik onako vozi po planini bio bi carloz sainz...

svejedno... turbaljke su cool... moram pazariti jednu...
Samo problem je sto ih nema... vishe... ovde...
Poslato: Uto Jul 31, 2007 10:50 pm
od Gost
Nasao sam jednu dobru 1.6ts, kakve su sanse da se prepakuje menjac na V6,3.0, koliko ce da traje taj menjac, i da li je bolja varijanta da cekam menjac od 2.0ts.
Usput ako nekom ispadne dobar menjac, poluosovine, korpa od ts neka pise na pm.
Poslato: Uto Jul 31, 2007 11:08 pm
od superfly tnt
ako mislis na 75icu onda 1.6 ts ne postoji. ili je IE ili su karburatori. prepakirat se uvijek moze V6 ako ga nadjes, ali kompletnog iz neke 75ice, sa svim agregatima. dalje ti treba kardan i neki dijelovi s getribe, i poluosovine a i tu se da kemijat mada bi ja uvijek stavio ono sta je jace, tj od V6
ako nadjes motor od 164 kojih ima svuda neces daleko dogurat bez tih .specijalnih . dijelova. uglavnom kosta puno vremena i zivaca, a i para.
idelana slucaj je da nadjes kompletnu V6 koja nema papire i da je jos trula, ciganis se za cijenu i to sve ubacis u neku 1.6 sa papirima koja ima dobar lim. registracija za V6 te jos dokrajci .
Poslato: Uto Jul 31, 2007 11:10 pm
od superfly tnt
ups sad sma vidio, ali ne vjerujem, sta ce ti mjenjac od V6 ? predug je . TS je najbolji mjenjac ali na V6 motoru, a 1.6 mjenjac je najbolji za Ts motor
Poslato: Uto Jul 31, 2007 11:22 pm
od Gost
Ok @fly ocekivao sam odgovor od tebe. Znaci Tokyov V6 je kod mene. Nisam zadovoljan menjacem, sinhron druge je otisao pa sam resio da ubacim drugi menjac, sa kracim prenosom. Znaci menjac od ts.
@Fly jer moze spisak delova sta mi sve treba ako uzimam deo po deo, a mozda i uzmem celog stranca, ako ispadne jeftin.
ps. Sto se tice 1.6ts (da vidim da ne postoji), covek dao takav oglas. Ko nezna, pita. Hvala Pozz
Poslato: Uto Jul 31, 2007 11:34 pm
od superfly tnt
aha znaci kod tebe je crvani vrag, vozio sam se u njo i fino ide, ali ako oces da ide bolje stavi TS getribu, tako svi ovdje voze. jednostavno nadji TS getribu koja radi dobro, i zamjeni krizeve na getribama tako da je mozes spojit na kardan od V6. isto tako zamnjeni male poluosovine tako da ostanes na poluosovinama od V6 i to ce da leti ko gluva svinja
Poslato: Uto Jul 31, 2007 11:59 pm
od ljube-kugla
mislim da bi i dizelov menjac sa tvojim final prenosom radio prilicno dobro,jer su u njemu prve tri krace a cetvrta i peta iste,ja sam nasao od giuliette sa istim prenosom kao i dizelka,pa ga napakovao na moj final prenos u kuciste od 1.6,i daleko je startniji auto
Poslato: Sre Avg 01, 2007 2:03 am
od Gost
superfly tnt napisao:aha znaci kod tebe je crvani vrag, vozio sam se u njo i fino ide, ali ako oces da ide bolje stavi TS getribu, tako svi ovdje voze. jednostavno nadji TS getribu koja radi dobro, i zamjeni krizeve na getribama tako da je mozes spojit na kardan od V6. isto tako zamnjeni male poluosovine tako da ostanes na poluosovinama od V6 i to ce da leti ko gluva svinja
Male poluosovine od V6 ne mogu na TS diferencijal, jer su deblje.
A ako
Poslato: Sre Avg 01, 2007 7:52 am
od ljube-kugla
bar tih poluosovina ima,lakse se nadju nego od sestaka,ali moze da zadrzi komplet menjac sa final prenosom samo zubcanike izmenja i ubaci od dizela ili giuliette,gtv
http://www.cannonballforums.se/viewtopic.php?t=9316
Poslato: Sre Avg 01, 2007 9:53 am
od srdjan_p
Ljudi jel ima slucajno negde neka 2.0TS na prodaju? Bitno samo da je limarija ok. Oce burazer da kupi, prodao je pre neki dan svoju 145icu i sad oce 75 i to samo 2.0ts...
Poslato: Sre Avg 01, 2007 2:13 pm
od Gost
Evo dva zanimljiva linka,
Ima dosta nasih ljubimica u najboljem izdanju
http://www.auto-rennsport-page.de/bilde ... 4_01_e.htm
http://www.auto-rennsport-page.de/bilde ... 4_02_e.htm
Pozdrav i uzivajte
Poslato: Sre Avg 01, 2007 2:59 pm
od TOXON
@dare75
Strpi se jos koji dan da se lik vrati sa mora pa ti javljam za onaj menjac, ako je sve ok dobices ga po smesnoj ceni sa sve polu osovinama i setom kvacila u njemu!
Poslato: Sre Avg 01, 2007 5:38 pm
od Nigy
Mislim da je za 200KS finalni prenos iz 1.6 prekratak. TS je prava mera (jedini TS u sektasici je 2.0TS, a ljudi nek pisu sta hoce

).